Kaillera P2P Client
Moderator: ModTeam
- Dumian
- Administrator
- Posty: 2943
- Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Kaillera P2P Client
- Download: Kaillera P2P Client
- Poradnik Kaillera P2P Client i więcej informacji
strona domowa: kaillera.movsq.net
W skrócie klient ten umożliwia bezpośrednie połączenie graczy bez pośrednictwa tradycyjnych znanych z Kaillery serwerów.
Znacząco zmniejsza lagi, w porównaniu ze zwykłymi serwerami opóźnienie staje się praktycznie niezauważalne!
Wymagane aby jeden z graczy posiadał zewnętrzne IP.
Instalacja jest bardzo prosta (czynności wykonujemy przy wyłączonym emulatorze), wystarczy ściągnąć i rozpakować plik kaillera_p2p_client.zip następnie zmienić nazwę pliku kailleraclient.dll znajdującego się w folderze z emulatorem na kailleraclientbackup.dll
Rozpakowany z archiwum kaillera_p2p_client.zip plik kailleraclient.dll wrzucamy do folderu z emulatorem tam gdzie znajdował się poprzedni plik (teraz mający nazwe kailleraclientbackup.dll) i gotowe.
Teraz przy odpaleniu gry mamy możliwość wyboru (Change Mode) między standardowym klientem a P2P. Nas interesuje w tym oczywiście P2P, jeden gracz hostuje (Host) grę a drugi się podłącza (Connect).
Gracz hostujący musi oczywiście podać swój numer IP. Jak go sprawdzić? Wystarczy skorzystać z zawartego w oknie przycisku whatismyip lub zajrzeć tutaj albo będąc na #honmaru wpisać komendę /whois nick (gdzie nick to oczywiście nick osoby, której IP chcemy sprawdzić).
Gra działa domyślnie na porcie 27886 i najlepiej go nie zmieniać.
Gra wystartuje gdy obaj gracze zaznaczą pole click here when ready.
Wrażenia z testów mile widziane
PS. Jedynym mankamentem może być znajdowanie przeciwników ale od czego w końcu jest Honmaru. Na forum można znaleźć naprawdę mnóstwo kontaktów do graczy korzystających z p2p no i oczywiście na wspomnianym wcześniej kanale #honmaru na który serdecznie zapraszam
----------------------------------------
Jeśli ktoś zapomniał zrobić wcześniej backup a chce wrócić do standardowej Kaillery to podstawowa wersja znajduje się tutaj.
==============================
Oglądanie powtórek - Player / Playback - ukryta kolumna z nazwą pliku: klik
- Poradnik Kaillera P2P Client i więcej informacji
strona domowa: kaillera.movsq.net
W skrócie klient ten umożliwia bezpośrednie połączenie graczy bez pośrednictwa tradycyjnych znanych z Kaillery serwerów.
Znacząco zmniejsza lagi, w porównaniu ze zwykłymi serwerami opóźnienie staje się praktycznie niezauważalne!
Wymagane aby jeden z graczy posiadał zewnętrzne IP.
Instalacja jest bardzo prosta (czynności wykonujemy przy wyłączonym emulatorze), wystarczy ściągnąć i rozpakować plik kaillera_p2p_client.zip następnie zmienić nazwę pliku kailleraclient.dll znajdującego się w folderze z emulatorem na kailleraclientbackup.dll
Rozpakowany z archiwum kaillera_p2p_client.zip plik kailleraclient.dll wrzucamy do folderu z emulatorem tam gdzie znajdował się poprzedni plik (teraz mający nazwe kailleraclientbackup.dll) i gotowe.
Teraz przy odpaleniu gry mamy możliwość wyboru (Change Mode) między standardowym klientem a P2P. Nas interesuje w tym oczywiście P2P, jeden gracz hostuje (Host) grę a drugi się podłącza (Connect).
Gracz hostujący musi oczywiście podać swój numer IP. Jak go sprawdzić? Wystarczy skorzystać z zawartego w oknie przycisku whatismyip lub zajrzeć tutaj albo będąc na #honmaru wpisać komendę /whois nick (gdzie nick to oczywiście nick osoby, której IP chcemy sprawdzić).
Gra działa domyślnie na porcie 27886 i najlepiej go nie zmieniać.
Gra wystartuje gdy obaj gracze zaznaczą pole click here when ready.
Wrażenia z testów mile widziane
PS. Jedynym mankamentem może być znajdowanie przeciwników ale od czego w końcu jest Honmaru. Na forum można znaleźć naprawdę mnóstwo kontaktów do graczy korzystających z p2p no i oczywiście na wspomnianym wcześniej kanale #honmaru na który serdecznie zapraszam
----------------------------------------
Jeśli ktoś zapomniał zrobić wcześniej backup a chce wrócić do standardowej Kaillery to podstawowa wersja znajduje się tutaj.
==============================
Oglądanie powtórek - Player / Playback - ukryta kolumna z nazwą pliku: klik
Ostatnio zmieniony 06-02-2011, 20:59 przez Dumian, łącznie zmieniany 14 razy.
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
- Action
- Moderator
- Posty: 2042
- Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Kaillera P2P Client
Przetestowalismy z Dumianem i dochodze do wniosku, ze juz nie ma po co wchodzic na stara kaillere. Chodzilo niezle... lagi moze jakies tam byly ale to wina naszego pinga (100+), wlasnie widze na IRCu, ze Dumian to przetestowal z Dismasterem i Renem i z nimi juz chyba nie mial problemu duzego pinga. Ogolnie polecam obadac samemu.
- Dumian
- Administrator
- Posty: 2943
- Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: Kaillera P2P Client
Fajna sprawa, trochę pograłem i mogę napisać coś konkretniejszego.
Pierwsza i chyba najważniejsza kwestia to delay - jest zdecydowanie mniejszy niż na standardowych serwerach Kaillery. Ogólnie gra chodzi dosyć dobrze ale widać pewne "skoki" animacji, czasem przytnie (chyba nawet częściej niż na niezaludnionych serwerach Kaillery) więc są sytuacje, że jakaś akcja może nie wyjść przez laga.
Podsumowując wydaje mi się, że jest lepiej szczególnie jeśli chodzi o spary a kluczowe są pingi graczy, czyli po prostu jakość łącza (z jednymi jest lepiej z innymi gorzej).
Jako minus trzeba jeszcze dodać to, że normalnie wchodzimy sobie na serwer i wystarczy dołączyć do gry aby posparować, teraz trzeba być już wcześniej umówionym ale w końcu od czego mamy #honmaru
Pierwsza i chyba najważniejsza kwestia to delay - jest zdecydowanie mniejszy niż na standardowych serwerach Kaillery. Ogólnie gra chodzi dosyć dobrze ale widać pewne "skoki" animacji, czasem przytnie (chyba nawet częściej niż na niezaludnionych serwerach Kaillery) więc są sytuacje, że jakaś akcja może nie wyjść przez laga.
Podsumowując wydaje mi się, że jest lepiej szczególnie jeśli chodzi o spary a kluczowe są pingi graczy, czyli po prostu jakość łącza (z jednymi jest lepiej z innymi gorzej).
Jako minus trzeba jeszcze dodać to, że normalnie wchodzimy sobie na serwer i wystarczy dołączyć do gry aby posparować, teraz trzeba być już wcześniej umówionym ale w końcu od czego mamy #honmaru
Ostatnio zmieniony 01-01-1970, 01:00 przez Dumian, łącznie zmieniany 1 raz.
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
- Dismaster
- Grand Master
- Posty: 353
- Rejestracja: 15-04-2006, 23:39
- Lokalizacja: Konstantynów łódzki
Re: Kaillera P2P Client
Ja powiem krotko, naprawede warto sie tym zainteresowac, podczas pojedynku z Dumianem gra chodzila o wiele lepiej niz na killerze, wedlug mnie duzo mniejsze opoznienia a lagow nie zaobserwowalem Polecam wszystkim!
Before you see the light you must die...
- KRELIAN
- Junior Admin
- Posty: 2343
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:37
- Lokalizacja: ta pewność?
- Kontakt:
Re: Kaillera P2P Client
przed chwila testowalem z Masta i przez pierwsze 5 walk nie moglem uwierzyc ze chodzi tak bezblednie ... szkoda tylko ze pozniej pojawil sie oos i lipa , no ale ponoc nasze lacza sie poklocily takze do oceny jeszcze daleko
https://www.change.org/p/from-software- ... on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
- -=MASTA=-
- Elite player
- Posty: 155
- Rejestracja: 03-09-2006, 22:24
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Re: Kaillera P2P Client
Generalnie można powiedzieć że z p2p gra się lepiej. Wyśmienicie mi się grało z Krelianem za pierwszym razem, bo wyszło jakoś ping calculated 17 ms !, ale dwa razy mieliśmy OOS. Później w turze to juz było źle, gra chodziła dosłownie jak w Palu. Grałem na tym kliencie z Gokenem, troche ciężko szło, z luc-octoberem były lagi, ale to prze jego kłopoty z netem, natomiast z Dismasterem nie uśiwdczyłem jakiegokolwiek opóźnienia ani OOSu. Przed chwilą grałem z LPD/Hwozuya i grało się ogólnie lepiej niż na normalnej serwerowej kaillerze, oponent sam zresztą to potwierdził, ale po 6 walkach nastąpił OOS. Druga trę zagraliśmy do 10 i nie było OOS. Nie wiadomo dokładnie czemu występuję czasami desynchronizacja. Wydaje mi się ze grajac na p2p kaillera client czasami gra zachowuje się jakby był właczony w emulatorze jakiś frameskip, takie dziwne odczucie mam. Trzeba to jeszcze wszystko dokładniej i dłużej przetestować z różnymi osobami. Dlatego zapraszam wszystkich do mnie na testy żeby podzielić się na forum spostrzeżeniami.
- KRELIAN
- Junior Admin
- Posty: 2343
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:37
- Lokalizacja: ta pewność?
- Kontakt:
Re: Kaillera P2P Client
to ja jeszcze dodam ze testowalem p2p z Czitem i ... nie moglismy sie polaczyc
https://www.change.org/p/from-software- ... on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
- Dumian
- Administrator
- Posty: 2943
- Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: Kaillera P2P Client
Wydaje mi się, że kiedyś coś gdzieś czytałem, że oryginalnie klient p2p był pisany pod Kawaksa stąd może są jakieś problemy na ePSXe ale pewien nie jestem.
Jak ja gram to czasami mam dziwne wrażenie, że mimo braku jakiś większych opóźnień "coś jest nie tak" a pewne rzeczy raz siadają raz nie, może to po prostu brak "ogrania" p2p. Tak czy siak chyba nic nie zastąpi niezaludnionego, dobrego serwera Kaillery, z dobrym pingiem, tam czuję jakąś większą pewność i stabilność gry chociaż to tak jak w p2p zależy też od przeciwnika
Jak ja gram to czasami mam dziwne wrażenie, że mimo braku jakiś większych opóźnień "coś jest nie tak" a pewne rzeczy raz siadają raz nie, może to po prostu brak "ogrania" p2p. Tak czy siak chyba nic nie zastąpi niezaludnionego, dobrego serwera Kaillery, z dobrym pingiem, tam czuję jakąś większą pewność i stabilność gry chociaż to tak jak w p2p zależy też od przeciwnika
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
- Dismaster
- Grand Master
- Posty: 353
- Rejestracja: 15-04-2006, 23:39
- Lokalizacja: Konstantynów łódzki
Re: Kaillera P2P Client
Dodam od siebie ze od paru dni gram z moim kolega wlasnie przez p2p i nie chce juz wracac na aep czy jakis inny serv... przed chwila rozeglalismy 50 walk i nie ma mowy o jakichkolwiek problemach gra chodzi lepiej niz na zwyklej killerze i nia ma oos na pewno bede chcial jej uzywac czesciej niz standardu no chyba ze faktycznie wystapia jakies problemy z innymi graczami
Byl tylko jeden problem kolega nie mogl zahostowac gry ale to ponoc wina jego firewalla wiec luz
EDIT: OK liczba graczy p2p wzrosla (troche za moja sprawa ) i moge powiedziec cos wiecej...
1) problem z laczeniem - faktycznie czasami nie chce laczyc ale jest na to metoda poprostu probowac az do skutku na bank sie uda no chyba ze sa jakies problemy z firewallem wtedy trzeba troche w nim pogrzebac
2) zwolnienie - otoz raz po raz gra w momencie samej walki chodzi bardzo wolno (mialem tak z paroma osobami) co sie okazuje? ze wystarczy odpalic wszystko ponownie i problem znika... nie wiem o co kaman ale po restarcie jest git
3) przyciecia grafiki - faktycznie zauwazylem cos takiego nasila sie to np. podczas "burzy elektronow" nie wiem czy to czasami nie problem z grafika (sterowniki, sama karta) w kazdym badz razie sa to zaciecia ktore mozna spokojnie tolerowac nie sadze zeby to zepsulo frajde z gry jak to mialo miejsce niejednokrotnie przez lagi na standardowej killerze
p2p testowalem juz z: Dumianem, Masta, Primo, Chinczykiem, Red Diabolem, xxx (ziomek z oski ) i w sumie tyle na razie....
Napisze to jeszcze raz NAPRAWDE WARTO przejsc na to bo gra chodzi bez porownania lepiej kosztuje to moze z 5 min pracy (w porywach) a efekt jest murowany, poza tym czy opoznienia i lagi nie byly dla wielu powodem dla ktorego nie grali w tk3Online? bo ten problem mamy juz za soba potrzebujemy tylko dystrubucji ja sam namawiam wszystkich lepszych graczy z ktorymi gram do p2p robcie to samo prosze!
Byl tylko jeden problem kolega nie mogl zahostowac gry ale to ponoc wina jego firewalla wiec luz
EDIT: OK liczba graczy p2p wzrosla (troche za moja sprawa ) i moge powiedziec cos wiecej...
1) problem z laczeniem - faktycznie czasami nie chce laczyc ale jest na to metoda poprostu probowac az do skutku na bank sie uda no chyba ze sa jakies problemy z firewallem wtedy trzeba troche w nim pogrzebac
2) zwolnienie - otoz raz po raz gra w momencie samej walki chodzi bardzo wolno (mialem tak z paroma osobami) co sie okazuje? ze wystarczy odpalic wszystko ponownie i problem znika... nie wiem o co kaman ale po restarcie jest git
3) przyciecia grafiki - faktycznie zauwazylem cos takiego nasila sie to np. podczas "burzy elektronow" nie wiem czy to czasami nie problem z grafika (sterowniki, sama karta) w kazdym badz razie sa to zaciecia ktore mozna spokojnie tolerowac nie sadze zeby to zepsulo frajde z gry jak to mialo miejsce niejednokrotnie przez lagi na standardowej killerze
p2p testowalem juz z: Dumianem, Masta, Primo, Chinczykiem, Red Diabolem, xxx (ziomek z oski ) i w sumie tyle na razie....
Napisze to jeszcze raz NAPRAWDE WARTO przejsc na to bo gra chodzi bez porownania lepiej kosztuje to moze z 5 min pracy (w porywach) a efekt jest murowany, poza tym czy opoznienia i lagi nie byly dla wielu powodem dla ktorego nie grali w tk3Online? bo ten problem mamy juz za soba potrzebujemy tylko dystrubucji ja sam namawiam wszystkich lepszych graczy z ktorymi gram do p2p robcie to samo prosze!
Before you see the light you must die...
- Aserot
- Support
- Posty: 1900
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
- Lokalizacja: Silent Hill
- Kontakt:
Re: Kaillera P2P Client
No ja też miałem okazje w końcu przetestować wersje p2p killery, gra chodziła naprawdę pięknie oprócz paru momentów lagów praktycznie nie było. Co prawda testowałem go na Kawaksie ( czy z tego co wiem docelowym emu ). Nie wiem jak z innymi emulatrokami ale pewnie różnicy wielkich nie ma. Za to problem z przeludnionymi serwerami już mamy z głowy yata .
Btw:
Sorki za zwieche Dumian akurat Antivir się updatował.
P.S.
Testował już ktoś grę na większą ilość graczy??
Btw:
Sorki za zwieche Dumian akurat Antivir się updatował.
P.S.
Testował już ktoś grę na większą ilość graczy??
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
- RED SKULL
- Beginner
- Posty: 20
- Rejestracja: 09-09-2007, 12:25
- Lokalizacja: Skoczów
Re: Kaillera P2P Client
sprawdzenie swojego IP jest proste,osoby chętne do sparingu są bardzo mile widziane.
sfa3,kof'y,mvc,xvs,reszty nie pamiętam,proszone są o kontakt: 8411829
sfa3,kof'y,mvc,xvs,reszty nie pamiętam,proszone są o kontakt: 8411829
- Pattrick
- Grand Master
- Posty: 387
- Rejestracja: 03-06-2006, 08:21
Re: Kaillera P2P Client
hmm... Nie jestem pewien ale nie , lecz wtedy trzeba mieć włączone hamachi i być w tym samym pokoju z daną osobą (jeśli to jest na zasadzie jak w multiplayerze melty blooda , a pewnie jest)
- SubZero
- Moderator
- Posty: 3785
- Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
- Lokalizacja: Myslovitz
- Kontakt:
Re: Kaillera P2P Client
Dokładnie, jeśli chcesz hostować bez żadnych 'programów pomocniczych' (typu Hamachi) musisz mieć zewnętrzne IP.
- Chris
- Grand Master
- Posty: 556
- Rejestracja: 20-03-2007, 00:01
- Lokalizacja: Krakow
- Kontakt:
Re: Kaillera P2P Client
p2p jest swietne,
Niestety trza posiadac zew.IP, ktorego akurat niemam;P
Hmm mowicie ze program Hamachi moglby mi pomoc ?
Niestety trza posiadac zew.IP, ktorego akurat niemam;P
Hmm mowicie ze program Hamachi moglby mi pomoc ?
- Pattrick
- Grand Master
- Posty: 387
- Rejestracja: 03-06-2006, 08:21
Re: Kaillera P2P Client
Napewno by pomógł ... ale 2 osoba musi być w tym samym pokoju i mieć hamachi włączone