Tekken Ball Mode

Wszystko na temat gier z serii Tekken. Forum dotyczy wszystkich części Turnieju Króla Żelaznej Pięści.

Moderator: ModTeam

Awatar użytkownika
Dumian
Administrator
Posty: 2943
Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ogrywam: Tekken 7 (DJ, Xiao), DOA5 i 6 (Jann Lee), VF (Jacky)
Kontakt:

Re: Tekken Ball Mode

Post autor: Dumian »

Parę walk w Balla (thx za cynk Matt):

Devil (Hwoarang) VS Matt (True Ogre)

Devil (Jin) VS Matt (Paul)

Devil (Law) VS Matt (Heihachi)

Devil (Jin) VS Matt (Law): 1, 2, 3

Devil (Hwoarang) VS Matt (Tiger)

Devil (Paul) VS Matt (Eddy)

Devil (Julia) VS Matt (Julia): 1, 2, 3, 4

//Edit: Miało, miało i już jest :P
Ostatnio zmieniony 06-08-2007, 14:36 przez Dumian, łącznie zmieniany 3 razy.
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Obrazek
Awatar użytkownika
SubZero
Moderator
Posty: 3785
Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
Lokalizacja: Myslovitz
Ogrywam: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Kontakt:

Re: Tekken Ball Mode

Post autor: SubZero »

Dumian pisze:VS Julia (Matt):
To to chyba odwrotnie miało być :P
Awatar użytkownika
luc_october
Friend
Posty: 339
Rejestracja: 07-11-2006, 22:39
Lokalizacja: libiąż called liban

Re: Tekken Ball Mode

Post autor: luc_october »

szkoda że chłopaki nie grają w balla u nas w turze... było by ciekawiej.

no i przedewszystkim iron ball FTW :P , a nie jakieś pitu pitu
Awatar użytkownika
Ana
Friend
Posty: 2114
Rejestracja: 26-03-2006, 20:43
Kontakt:

Re: Tekken Ball Mode

Post autor: Ana »

Dzis wieczorem chyba kolejna porcja ;) <edytuje post jak beda>

Matt (Anna) VS Devilek (Paul)
Obrazek
Awatar użytkownika
Aserot
Support
Posty: 1900
Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
Lokalizacja: Silent Hill
Ogrywam: kof 2k2, VF5 (ps3)
Kontakt:

Re: Tekken Ball Mode

Post autor: Aserot »

Ana pisze:Dzis wieczorem chyba kolejna porcja ;) <edytuje post jak beda>

Matt (Anna) VS Devilek (Paul)
no ta jest niezła :).
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
Awatar użytkownika
Ana
Friend
Posty: 2114
Rejestracja: 26-03-2006, 20:43
Kontakt:

Re: Tekken Ball Mode

Post autor: Ana »

Obrazek
Awatar użytkownika
AK
Grand Master
Grand Master
Posty: 498
Rejestracja: 23-02-2006, 17:34
Lokalizacja: janów Lubelski

Re: Tekken Ball Mode

Post autor: AK »

hey,hey,hey hahahaha to było dobre :D
Śmiej sie a cały świat będzie śmiał sie z toba,płacz a będziesz płakał sam....
mind of wonderful
Obrazek
Awatar użytkownika
Ana
Friend
Posty: 2114
Rejestracja: 26-03-2006, 20:43
Kontakt:

Re: Tekken Ball Mode

Post autor: Ana »

Obrazek
Awatar użytkownika
konatasumomochi
Beginner
Beginner
Posty: 16
Rejestracja: 07-08-2007, 17:25
Lokalizacja: Tokyo
Kontakt:

Re: Tekken Ball Mode

Post autor: konatasumomochi »

Mój pierwszy post :P Dobra jedziemy:w balla gra sie tylko na "czarnej piłce" czyli ironie.Próbowałem z moimi "sparing partnerami" grac na inncyh ale po prostu sie nie dalo.Plazowa grac to jakby dwoch emerytow na wozkach scigalo sie po czopek w domu starcow .Ta druga to emeryci z wozkami elektrycznymi ale to nadal nie to ;) Iron jeden błąd,szybko gra,idealne wyczucie,refleks+ogranie to jest to yeah.Dobra teraz ogólnie.Są trzy pozycje gry w balla pierwszy-> stanie na końcu planszy i kapienie,drugi-> stanie na 1 linii,trzeci stanie na siatce.Jak na razie odkrylismy ze stanie na koncu jak i szybkie przemieszczanie sie po arenie to dwa idealne i najlepsze style.Kolejna rzecza i najwazniejsza zreszta to postacie :hyhy: .Opracowalismy nawet liste tierow tylko ze bylo to dawno i kilka miejsc sie zmienilo w tym jedno dzis o wiele miejsc:

S Top!!!!:
True Ogre!!!!

Topy po kolei:

Anna !!
Ogre
Heniek
Paul
Law
Jin
Julia
Eddy
Hwo
Nina
King
Gon
Yosh
Kuma
Bryan
Lei
Gun Jack
Xiao
W nowej liscie do góry idzie Yosh i Law a kilka spada.Nie chcialem tego pisac ale co mi tam->Mozliwe ze kilka razy ktos sie juz spotkal z taka "akcja" i pomyslal lub podskoczyl z radosci ze fajny ten bug.Tak naprawde to "bug nie bugowy" czyli bug do wyuczenia czyli "akcja" XD Wlasnie przez to yosh podksoczyl w rankingu a TO( tak bede pisal na T.Ogre czyli szefa "bola" ) umocnil pozycje na fotelu lidera.Tylko gona teraz sprawdzamy i ciezko nim ogolnie sie gra i ma nie raz po swoich gwarantach pilke na swojej stronie czyli ubytek energi gdzie nic sie nie da.Pier'dole i pier'dole a nie napisalem o co chodzi.Otóż zawodnicy posiadajacy "specjalne" ataki typu pierd gona,ogien TO i "oddech Yosha" lub bekniecie dotkorkiem(nim NIGDY nie gralismy w balla wiec na razie nie ma go na tierach ani nic o nim nie wiemy) i mozliwe ze jeszcze jakies ataki tylko o nich teraz zapomnialem trafiaja w pilke ktora leci bez damagu ALE ALE jezeli cos mamy w pasku na dole czyli juz kilka razy udezylismy pilke to wtedy "specjalny" atak udeza pilke za tyle ile jest na pasku czyli moze nawet byc 80% 30% lub 100%.Żeby to bylo malo pilka leci szybciej niz normalnie i hitbox czyli czas uderzenia specjali w pilke jest dluzsza niz inne ciosy(czyli jestesmy bezpieczni).Jezeli to przetrzymaliscie to co powiecie na to ze gdy w momencie wrogiego ataku na pilke ale tylko takiego w ktorym trafia za jakas ilosc punktow robimy owy "specjalny" atak odbije sie od powietrza(gra mysli ze specjal doszedl) który uderzy kilka setnych sekund po uderzeniu przez oponeta pilki przez co na opoznieniu nawet dol puncha(czyli ciosu z najmniejszym delayem)mozemy mu (musze to ujac dosadnie :hyhy: ) zaku'rwic za tyle ile mamy na pasku !!! Pewnie nie wszyscy skumali wiec napisze kawalek walki.Julia uf4 yosh uf4 julia robi znowu uf4 yosh jeszcze raz tez laduje sie za pomoca uf4 i od razu wciskamy nim tyl (albo dol tyl)dwie rece i przygotowujemy "oddech" i czekamy na julii uf4.Julia robi uf4 a my ulamki sekundy(moze tez byc sekunda po ale po co skoro to nie gwarant...) po jej trafieniu wypuszczamy dymek ktory odbija sie od powietrza i trafia julie za 50% :przestraszony: :hyhy: Obojetnie gdzie stoicie.Chyba takie cos bylo na walce ktora jest juz na necie Hwo vs TO.Inna sprawa to rzuty.Kazdy musi miec w arsenale jakis rzut po ktorym ma gwaranta(mam na mysli w arsenale swojej taktyki ...kiepsko to napisalem XD ) np. Jin po 1+3 ma gwaranta na df44.Anna infinity TO,Ogre tez i pewnie inne posatcie tez ale mniej nimi gralismy.Na bank maja gwaranty.Aha wazna sprawa nie zawsze gwarant jest gwarantem bo ttekken ball to kaprysna gra i nieraz potrafi sprawic ze to ty bedziesz mial pilke na swoim polu lub przeciwnik w nia trafi ale to jest cos za co sie kocha balla :padam: WAŻNE.Rzuty nie sa tylko po to zeby je uzywac przy siatce.Sa one BARDZO wazne w normalnej grze do tego zabojcze.Mam na mysli chwycenie naldaowanej lecacej pilki w twoja strone.Po przechwyceniu jej pilka swieci sie na niebiesko i nabiera bardzo przydatna wlasciwosc ze ciosy na high trafiaja za punkty(sa highy wyjatki ale nie teraz o tym ;) ) i posylaja pilke wysoko (predkosc pilki zalezy od sily higha) po czym spada bedac nadal wyzej niz wrog przez co ma utrudnine trafienie w nia ;) Nie raz nie da sie jej przechwyic innym rzutem nawet a midy trafiaja jak trafialy!! Jak ktos sie tym postem zainteresuje moge opisac jeszcze granie stylami daleko blisko ale musze wiedziec czy jest zainteresowanie ;) Troche wiedzy swojej przekazalem :P
Awatar użytkownika
Zuum
Elite player
Elite player
Posty: 107
Rejestracja: 07-03-2007, 07:00
Lokalizacja: Radlin
Ogrywam: Tekken 6, Dead Nation
Kontakt:

Re: Tekken Ball Mode

Post autor: Zuum »

Suuper :D To ja zamiast spary zaczne grac w balla, a myslalem, ze jest to tylko taki maly i tandetny dodatek :P W Tekken Ballu jest potencjal, ktorego wczesniej nie zauwazylem...
Konatasumomochi tutorial wymiata... zaraz sobie wejde na Balla... i tak po czesci dzieki za umowtywowanie mnie do gry ^^ :P
Obrazek
"bo helle są dla noobow i dla malo ambitnych" by Czit
Awatar użytkownika
Action
Moderator
Posty: 2042
Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Tekken Ball Mode

Post autor: Action »

konatasumomochi pisze:Mój pierwszy post
o nastepny co wyskakuje z "oryginalnym" nickiem dla Honmaru. :P Czyzby Matt? :)
konatasumomochi pisze:Jak ktos sie tym postem zainteresuje moge opisac jeszcze granie stylami daleko blisko ale musze wiedziec czy jest zainteresowanie
Jest jest, nie czekaj az rzuca sie tłumy by ci to potwierdzić, ale ostatnio na Honmaru zainteresowanie Tekken Ballem rosnie i na pewno wielu graczy skorzysta z tego FAQ.
Awatar użytkownika
konatasumomochi
Beginner
Beginner
Posty: 16
Rejestracja: 07-08-2007, 17:25
Lokalizacja: Tokyo
Kontakt:

Re: Tekken Ball Mode

Post autor: konatasumomochi »

Nie ja nie jestem Matt zreszta zwroc uwage na moj nick to zabaczysz ze jestem fanem anime.Kilka razy z nim udało mi sie popisac na gg i widzialem go na turnieju ale aż takim szefem to ja nie jestem.Mam duza wiedze ale nie wiem czy gralbym rownie dobrze.Dobra jedziemy dalej ;) Pierwszy styl który opisze jest znany jako kapienie czy tanie granie.Stoi sie z tylu czyli w swoim rogu i uzywa sie ciosy z najwiekszym hitboxem za najwiecej pkt lub sepic na rzut(rzut w defensie).Podam przyklad akcji na przykladzie Anny.Z daleka mozna stac i odpalac w kolko tył+4 Anna staje na jednej nodze i czeka az pilka do niej podleci a gdy podleci dusimy czworke!! Bardzo latwe silne bezpieczne a przy krawedzi wymiata bo np Julia zrobi uf4 a ty czekajac z podniesiana noga tylko chwilke po jej ataku wciskasz czworke i trafiasz na opznieniu :hyhy: Wazne jest tez zmiana stylu i wyjscie z rogu po to zeby nie myslal ze moze bez karnie pakowac pilke w twoja strone wiec podbiegasz do niego i pakujesz jakis wolny cios po to zeby uderzyc jako drugi czyli zaraz za nim na delayu ciosu ktory trafil w pilke i tu podam kolejny przyklad.Jin vs Anna Jin robi z bliska lub ze sredniej p,p+2 a my musimy Anną jeszcze przed jego ciosem czyli musimy zalozyc ze tak zrobi wykonywac p,p+4.Pisze dlatego o tak wolnym ciosie bo zazwyczaj posiadaja duza klatke trafiania i ruch i pokonuja duza odleglosc przez co mozna zmylic kogos gdy pomysli "nie podbiega nie bedzie chcial uderzyc po moim ciosie bedzie kapil" a tu zonk :] Trzeba pamietac nie mozna tylko uzywac akcji z wolnym ciosem bo lepsza i czesciej uzywana akcja jest czajenie na chwile po ataku wroga szybkim atakiem ale to jest ryzyko wieksze niz w przypadku tamtych ciosow.Tylko ze Anna ma to gdzies i tyl+4 i uf+4 straszy wszedzie :orany: Drugi styl to granie na 1 linii.Tak gra sie glownie TO i postaciami z ciosami ktore trafiaja az do nieba(Anna,Law,Gon..) Z tym ze stojac blisko nie ma sie zawsze reakcji na cios wroga a ciosy na high z rzutow mecza tam przeokrutnie.Plus tej pozycji jest taki ze nieraz po trafionym ataku wrog ktory lubi rzucac lub kombinujac na guard stunie pomysli ze jestes w zasiegu w/w rzeczy a tak naprawde jeszcze jestes kilka krokow od niego wiec moze dac gwaranta w razie gdyby trafil w powietrze swoim rzutem/atakiem.Ten styl gry jest przeciw rzucajacym(ja tak gram,no cio w koncu dobrze wykonany rzut i koniec gry :cwaniak: ) i ogolnie mozna preferowac ten styl tyle ze jest sie bardzo blisko.Granie bardzo blisko nie wiem czy mozna nazwac stylem ale chyba tak.W tym stylu licza sie wysokie ataki,ataki robiace jakas tam krzywde wrogowi zeby miec gwaranta no i rzuty.Znowu opisze na przykladzie Anny po TO nie brakuje jej niczego.Cios na wysokie sciagania Anna ma-uf+4 ktore trafia jeszcze oponenta dajac mu stuna/jugglujac/wyprzedzajac.Rzuty to infix2 i rzuty na dwie rece ktory chyba cos maja ale nie jestem pewien bo dawno ich nie uzywalem majac na wzgledzie dwa powyzsze.Ciosy robiace komus krzywde.Anna ma uf+4(!) i z takich dobrych to FCd/p+2 na gwaranta FCuf+4 lub FCuf+4 czyli zghadywanka mid low :chytry: Oprocz charakterystyczny ciosow dla postaci mamy zagrania systemowe tez czyli barek z biegu ktory jest unblockiem na atakujacego oponenta robiac po tym cios wiec jestesmy do przodu z paskiem,energia na bloku wroga i w oczekiwaniu na kolejny atak.Szczupak czyli z biegu 1+2 dobry jest gdy ktos zlapie Ci pilke i posle w gore wiec bedac przy linii biegnac uzywac tego potaznego ataku majac pozniej inicjatywe nawet na bloku.Wslizg czyli 4 to low ktory daje 17pkt..... :przestraszony: a po podcieciu kogos nie ma gwarantow wiec tego nie oplaca sie robic.No i najwazniejszy styl to bycie wszedzie.Chyba najlepszy styl w "bolu". Szybkosc zmieniania akcji,styli to bardzo grozna bron ale nie tylko dla naszej ofiary.Grajac tym stylem bardzo duzo sie dzieje i nie raz cos nam nie wyjdzie.To jest najbardziej skillowy styl w ballu bez watpienia.Trzeba bardzo duzo ogrania zeby panowac nad szybka pilka zmnijeszyc odleglosc,pokombinowac z akcja itd.Nie zapominajcie ze to wszystko tak pic na wode w dobie TO i "specjalnych" atakow niektorych postacii.Czyli tak lista styli tierowo:
1."bycie wszedzie i nigdzie"
2."bycie z tylu z kontra"
3&4 "bycie blisko i sriednio"
Wracajac do tematu specjalnych atakow.Wczoraj w wieczornych godzinach przez pare minut NAJlepszy w ballu byl Yoshimitsu wlasnie przez specjale jego!! Tak wyzej niz TO ale "na szczescie" wszytsko sie wyjasnilo i Yosh ze slabiaka jest chyba topem!! Zreszta wedlug mnie Yosh jest postacia ktora poze pokonac TO.Czekajmy na nowe walki braci ;)

Action: Ja tylko dodam, ze nicka "konatasumomochi" użyłeś na pewnym forum, w którym nie postarałeś się ukryć maila... eee... rozdwojenie jazni? :P
Ostatnio zmieniony 09-08-2007, 11:12 przez konatasumomochi, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
luc_october
Friend
Posty: 339
Rejestracja: 07-11-2006, 22:39
Lokalizacja: libiąż called liban

Re: Tekken Ball Mode

Post autor: luc_october »

no widać właśnie po liscie topów i taktyce z kim mamy do czynienia...

też się zdziwiłem że yosh tak nisko. z filmiku na filmik widać było że rozpracowujecie system, ale chyba jeszcze zostało tego trochę... :P

... nagrałbym może walkę finałową z tura, ale na takich zasadach jak jest tur to jest śmieszne... a było dobrze to musieli zepsuć. IRON BALL FTW!!!
Awatar użytkownika
konatasumomochi
Beginner
Beginner
Posty: 16
Rejestracja: 07-08-2007, 17:25
Lokalizacja: Tokyo
Kontakt:

Re: Tekken Ball Mode

Post autor: konatasumomochi »

Konatasumomochi jest od Balla a Matt jest od kolejnych czesci Tekkena :rotfl: a ogólnie lubie sobie powymyslac z nudów :hyhy: (strasznie fajna buzka :hyhy: ) Zostało mi jeszcze kilka rzeczy do opisania a chce zeby polacy wszystko wiedzieli o ballu no i zeby byl poziom :] Ja jestem za tym zeby po jakims turze w najnowszego tekkena zrobic taki mini turniej po.Moze po TTT5 :oczami: Jescze chce wiedziec jedno.Czy chcecie zeby TO byl banowany??Banujecie go na Kailerze??
Awatar użytkownika
Ana
Friend
Posty: 2114
Rejestracja: 26-03-2006, 20:43
Kontakt:

Re: Tekken Ball Mode

Post autor: Ana »

W Ballu nikogo nie banowalismy jeszcze, a w "normalnej" grze jest ban na Gona :)

Choc po tym co tu wypisujesz o TO i po tym co widac na Waszych walkach trza bedzie sie zastanowic nad banem IMO :P
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tekken”