Gen Fu

Subforum przeznaczone do opisywania postaci z serii Dead or Alive

Moderator: ModTeam

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Ana
Friend
Posty: 2114
Rejestracja: 26-03-2006, 20:43
Kontakt:

Gen Fu

Post autor: Ana »

Gen Fu w Dead or Alive - taktyki, juggle, combosy, trapy i inne pierdoły dotyczące tej postaci. Wliczamy wszystkie części w których jest obecna.
Ostatnio zmieniony 17-11-2009, 01:04 przez Ana, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Yamada
Moderator
Posty: 1956
Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
Ogrywam: VF5: Final Showdown
Kontakt:

Re: Gen Fu

Post autor: Yamada »

Ok nudzi mi się wiec napiszę coś n/t mojej ulubionej postaci w DoA2 (nie, nie jestem gejem:P).

Dead or Alive 2

Na początek coś o jego rzutach:

No wiec dziadek może na to nie wygląda, ale jest jednym z największych morderców w DoA2 pod tym względem, chociaż lwi pazur pokazuje dopiero w DoA3, gdzie jest po prostu niemalże niezrównany na tym polu.

P+F - podstawowy rzut, damage nie za świetny i można się wyrwać - polecam zapomnieć.

t+P+F
- znacznie lepiej. Wyższy damage i odrzuca oponenta do tyłu (zrzuca w przepaść). Gdy oponent ma ścianę za plecami zmienia się animacja i zwiększa damage (rozbija ściany).

p+P+F - kolejny niepecjalny rzut. Lepszy od podstawowego ale i tak radzę o nim zapomnieć.

p,p+P+F, p+P+F - tu już zaczyna być miło. Jest to jedyny multipart dziadka ale za to dobry - ładny damage, moze zrzucić w przepaść. Z drugiego segmentu można się wyrwać co prawda, ale w systemie DoA2 liczy się timing - im dokładniej wciśniesz 2gi segment tym trudniej będzie się z tego wyrwać oponentowi. Rzut warty używania chociaż prawdziwy power pokazuje dopiero w DoA3 gdzie umożliwia rzeźnicze comba od ścian.

QCB+P+F - Bardzo dobry rzut. Jest to set-up throw. Nie zabiera oszałamiającej ilości energii (ale i tak nie bierze mało), ale ustawia nas przodem do stojącego przeciwnika dając przewagę (niestety żadnych gwarantów) co pozwala nam na naprawdę konkretne mind games. Oponent wie, ze jak spróbuje zaatakować to wyłapie CH więc zostaje mu albo blok, albo revers. Jeżeli zobaczysz reversal klepiesz adekwatny do sytuacji rzut na HC, a jak twardo blokuje to mieszasz lowy i midy.

QCF+P+F
- oto król - jest to zdecydowanie najlepszy rzut dziadka. Ba! To jest chyba najlepszy rzut w całej grze! Sam w sobie jest dosyć silny, a do tego wysoko wybija umożliwiając naprawdę masakryczne juggle. Nie ma co się tutaj oszukiwać - jeżeli zbierzesz tym rzutem jesteś w plecy o 100 pkt energii (BEZ żadnego CH). Na Hi counterze rzut+combo oznacza znaczne pogorszenie stanu zdrowia oponenta (pół paseczka szlag trafia) więc jest to idealny rzut aby oduczyć oponenta beztroskiego reversowania. Jest też idealny do karania ciosów TC (Throw Counterable). Oczywiście nie można się z niego wyrwać. Absolutna masakra, Ana go nie lubi:P. Gdy oponent ma ścianę za plecami to rzut zmienia się w t+P+F.

d+P+F (na schylonego) - poza koszącą animacją (uu musi boleć) nic specjalnego, zeecydowanie lepszym wyborem jest...

d/t+P+F (na schylonego) - kolejny rzeźnik - set-up throw, zostawiający oponenta na nogach PLECAMI do nas. Na gwarancie siedzi tutaj t,d/p+P (!!! przerażające obrażenia)! Jest jeszcze jedna opcja - to już nie jest gwarant ale jeżeli oponent nie wie jak uciec to czeka go strata 3/4 paska. Po rzucie klepiemy szybko p,p+P które trafione w plecy daje specyficznego stuna i dalej jedziemy z wybitką + juggle. Jednak nie jest to gwarantowane wiec raczej bardziej plecam pewnego bara jako gwarant.

No, jakos czas zleciał:P. Do następnego :D .
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „DoA Postacie”