Melty Blood
Moderatorzy: eq2D, ModTeam, 2DModTeam
-
- Beginner
- Posty: 11
- Rejestracja: 20-10-2007, 12:16
Re: Melty Blood
Mam pytanie... ile waży ta wersja sklepowa (Act CAdenza ver. B) ? I z jakiego pewnego źródła mogę ją dostać? Zalinkowanie do torrenta nie będzie piractwem : P Bo nie podajecie przecież linku do gry, a jedynie do pliku torrent ^_^
Znalazłem wersję 1.62GB (na emulu), wazy sporo, demo wazylo coś koło 40mb, czy wersja którą znalazłem jest w porządku?
I czy możecie zuploadować gdzieś zangielszczenie, bo link wygasł ^_^?
Czym się różnią Act Cadenza od ReAct Cadenza? Która wersja lepsza (i czemu lepsza)
Będe wdzięczny za te wszystkie info, gdyż demo zrobiło na mnie nie małe wrażenie
Znalazłem wersję 1.62GB (na emulu), wazy sporo, demo wazylo coś koło 40mb, czy wersja którą znalazłem jest w porządku?
I czy możecie zuploadować gdzieś zangielszczenie, bo link wygasł ^_^?
Czym się różnią Act Cadenza od ReAct Cadenza? Która wersja lepsza (i czemu lepsza)
Będe wdzięczny za te wszystkie info, gdyż demo zrobiło na mnie nie małe wrażenie
- SubZero
- Moderator
- Posty: 3785
- Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
- Lokalizacja: Myslovitz
- Kontakt:
Re: Melty Blood
Pełna wersja niespakowana waży 2,3GB, spakowana coś koło 1,5GB. Co do źródeł to może być mały problem. Torrent, z którego ściągałem zmarł, więc masz dwie opcje:
1) wpaść na IRCa, może Action coś znajdzie
2) pociągnąć z mojego FileFronta wersję 'przyciętą' (tylko 400MB)
ewentualnie ciągnąć z tego emula.
Zangielszczenie podane kilka postów wcześniej nie jest do Act Cadenza (takowego jeszcze nie ma, chociaż prace trwają) a do podstawowej wersji Melty Blooda i jak koniecznie chcesz to można je dorwać na stronce mirror moon (jest tam także tłumaczenie do ReACT ale ani jedno ani drugie nie działa na AC).
Nie ma czegoś takiego jak ReAct Cadenza
Było kilka 'wersji' Melty Blooda:
1 - Melty Blood
2 - Melty Blood ReAct
3 - Melty Blood ReAct Final Tuned
4 - Melty Blood Act Cadenza
w takiej kolejności wychodziły.
Co do różnic to w każdej części dochodziły nowe postacie, ale o zmiany systemowe mnie nie pytaj bo aż tak obeznany nie jestem, jak dajesz radę z angielskim to polecam się zapoznać z forum MeltyBread
1) wpaść na IRCa, może Action coś znajdzie
2) pociągnąć z mojego FileFronta wersję 'przyciętą' (tylko 400MB)
ewentualnie ciągnąć z tego emula.
Zangielszczenie podane kilka postów wcześniej nie jest do Act Cadenza (takowego jeszcze nie ma, chociaż prace trwają) a do podstawowej wersji Melty Blooda i jak koniecznie chcesz to można je dorwać na stronce mirror moon (jest tam także tłumaczenie do ReACT ale ani jedno ani drugie nie działa na AC).
Nie ma czegoś takiego jak ReAct Cadenza
Było kilka 'wersji' Melty Blooda:
1 - Melty Blood
2 - Melty Blood ReAct
3 - Melty Blood ReAct Final Tuned
4 - Melty Blood Act Cadenza
w takiej kolejności wychodziły.
Co do różnic to w każdej części dochodziły nowe postacie, ale o zmiany systemowe mnie nie pytaj bo aż tak obeznany nie jestem, jak dajesz radę z angielskim to polecam się zapoznać z forum MeltyBread
-
- Beginner
- Posty: 11
- Rejestracja: 20-10-2007, 12:16
Re: Melty Blood
Wielkie dzięki za pomoc
Wersja którą ściągam jest spakowana, więc to pewnie dlatego waży koło 1.6GB
Jakoś dociągne, chociaż nie ściąga najlepiej, do poniedzialkowego poludnia może już będe miał. I jeszcze jedno, co takiego jest przycięte w tej przyciętej wersji? Muzyka?
Najwięcej postaci ma Act Cadenza, ta najnowsza wersja którą zamierzam zaciągnąć, tak?
To chyba tyle, pozdrawiam, może zrobię tak, że zaciągne sobie wpierw przyciętą wersję, a potem ściągne fulla, tylko muszę wiedzieć, czy nic waznego nie jest wycięte.
Wersja którą ściągam jest spakowana, więc to pewnie dlatego waży koło 1.6GB
Jakoś dociągne, chociaż nie ściąga najlepiej, do poniedzialkowego poludnia może już będe miał. I jeszcze jedno, co takiego jest przycięte w tej przyciętej wersji? Muzyka?
Najwięcej postaci ma Act Cadenza, ta najnowsza wersja którą zamierzam zaciągnąć, tak?
To chyba tyle, pozdrawiam, może zrobię tak, że zaciągne sobie wpierw przyciętą wersję, a potem ściągne fulla, tylko muszę wiedzieć, czy nic waznego nie jest wycięte.
- SubZero
- Moderator
- Posty: 3785
- Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
- Lokalizacja: Myslovitz
- Kontakt:
Re: Melty Blood
W sumie w tym 'ripie' nic nie jest wycięte, poza filmikiem otwierającym. Muza jest, głosy są. Po rozpakowaniu zajmuje to to koło 1GB. Oryginalna płyta jest o tyle większa, bo gra na niej jest jakby dwa razy (spakowana dla instalatora i rozpakowana do grania) plus jakieś drobne dodatki pokroju tapet czy DirectX, więc ściągając wersję uciętą nic ważnego nie tracisz.
I tak, najwięcej postaci jest w Act Cadenza (22 w sumie + jedna ukryta: Neco-Arc Chaos).
I tak, najwięcej postaci jest w Act Cadenza (22 w sumie + jedna ukryta: Neco-Arc Chaos).
-
- Beginner
- Posty: 11
- Rejestracja: 20-10-2007, 12:16
Re: Melty Blood
No, to jeszcze dziś sobie pograc, rip ściągnie się za ok. 3.5 godziny
Ktoś chętny będzie do gry online ?
Ktoś chętny będzie do gry online ?
- Aserot
- Support
- Posty: 1900
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
- Lokalizacja: Silent Hill
- Kontakt:
Re: Melty Blood
Wal na irc'a a na pewno kogoś znajdziesz .
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: Melty Blood
Wielki brat obejzał Tsukihime i mu się spodobało wiec właśnie zasysa MB:P
- Jo-Jo
- Grand Master
- Posty: 1458
- Rejestracja: 23-02-2006, 18:07
- Lokalizacja: ze wszystkąd
Re: Melty Blood
uu... a jak odblokować Neco-Arc Chaos ?
Bewildering Impending Spiriting Away ~ Border of Death
You'll be nowhere to be found after your bewildering, indolent spiriting away
My desire becomes to search out those who will never return
https://www.playfire.com/JoJokun
You'll be nowhere to be found after your bewildering, indolent spiriting away
My desire becomes to search out those who will never return
https://www.playfire.com/JoJokun
- Action
- Moderator
- Posty: 2042
- Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Melty Blood
Unlock Neco-Arc Chaos: Clear Arcade Mode as any character, then press D while selecting Nrvnqsr Chaos
by gamefaqs.com
by gamefaqs.com
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: Melty Blood
Pierwsze wrażenie - suoer! Ta gra to najprosciej rzecz ujmując GGXX z postaciami z Tsukihime (które swoją drogą jest też zajebiste:P). System ma bardzo fajny, chociaż póki co wiecej nie wiem niż wiem:P. Na temat postaci nie ma co sie rozpisywać - jak ktoś oglądał ww Tsukihime i mu się spodobało to od razu załapie klimat.
Pogrywam sobie póki co tylko Ciel - nie jest moze jakaś przewalona, ale ma kilka fajnych "właściwości" - ma fajnego dasha - zasuwa w nim nisko i pokrywa ładny kawałek terenu, ma fajne, strategiczne specjale których mozemy używać np do omijania ataków oponenta (inna sprawa ze ma je cholernie karalne - na filmikach gdy nie trafiła to ją masakrowali:P. Ma tez bardzo fajne akcje po rzucie przypominające mi trochę Dizzy z GGXX pod tym wzgledem i może cancelować EXa w następnego nawet na whiffie. Zeby nie było, ze jest bogiem to ma chujowego air dasha:P i trzeba być precyzyjnym w jej combach (sporo character depending combos ma). Aha no i minusem Ciel jest jeszcze to, ze jej fajne tatuaże widać tylko przy jednym jej specialu:P. Tak, to chyba najpoważniejszy minus:P.
Ciel ma chyba infinita w ver B lalala:P
Dobra to nie jest infinite, ale loop i do tego trzeba byc robotem aby to wcisnać:P
EDIT:
Zna ktos jakąś sensowną kontynuację j.C u Ciel (w polu, nie pod ścianą)? Wiem, że lightowo wchodzi w schylonego takie np j.C > j.236C > 2C2C{jc} > j.B > j.C{jc} > j.B > j.C > air throw i w sumie akcja jest fajna i prawie zawsze pewna, ale ma jeden znaczący minus - j.236C jest też Ex move i to combo siedzi tylko wtedy gdy magic circuit jest poniżej 100% w momencie odpalenia tego ciosu (czyli niecała 1/3 całości) bo wtedy j.236C jest zwykłym ciosem który można zchainować w kolejne. Jakieś pomysły w co mogę zchainować j.C tak aby combo było mozliwe do wykonania niezależnie od stanu mojego magic circuit?
Aha zapomniałem dodać, że chciałbym aby to działało z większej odległości od przeciwnika jako, ze najczęściej korzystam z j.C jako iad(back)j.C więc trafiam butem ze sporej odległości i takie A, c.A i inne tego typu rzeczy po prostu nie sięgają.
Jakieś pomysły?
Pogrywam sobie póki co tylko Ciel - nie jest moze jakaś przewalona, ale ma kilka fajnych "właściwości" - ma fajnego dasha - zasuwa w nim nisko i pokrywa ładny kawałek terenu, ma fajne, strategiczne specjale których mozemy używać np do omijania ataków oponenta (inna sprawa ze ma je cholernie karalne - na filmikach gdy nie trafiła to ją masakrowali:P. Ma tez bardzo fajne akcje po rzucie przypominające mi trochę Dizzy z GGXX pod tym wzgledem i może cancelować EXa w następnego nawet na whiffie. Zeby nie było, ze jest bogiem to ma chujowego air dasha:P i trzeba być precyzyjnym w jej combach (sporo character depending combos ma). Aha no i minusem Ciel jest jeszcze to, ze jej fajne tatuaże widać tylko przy jednym jej specialu:P. Tak, to chyba najpoważniejszy minus:P.
Ciel ma chyba infinita w ver B lalala:P
Dobra to nie jest infinite, ale loop i do tego trzeba byc robotem aby to wcisnać:P
EDIT:
Zna ktos jakąś sensowną kontynuację j.C u Ciel (w polu, nie pod ścianą)? Wiem, że lightowo wchodzi w schylonego takie np j.C > j.236C > 2C2C{jc} > j.B > j.C{jc} > j.B > j.C > air throw i w sumie akcja jest fajna i prawie zawsze pewna, ale ma jeden znaczący minus - j.236C jest też Ex move i to combo siedzi tylko wtedy gdy magic circuit jest poniżej 100% w momencie odpalenia tego ciosu (czyli niecała 1/3 całości) bo wtedy j.236C jest zwykłym ciosem który można zchainować w kolejne. Jakieś pomysły w co mogę zchainować j.C tak aby combo było mozliwe do wykonania niezależnie od stanu mojego magic circuit?
Aha zapomniałem dodać, że chciałbym aby to działało z większej odległości od przeciwnika jako, ze najczęściej korzystam z j.C jako iad(back)j.C więc trafiam butem ze sporej odległości i takie A, c.A i inne tego typu rzeczy po prostu nie sięgają.
Jakieś pomysły?
Ostatnio zmieniony 03-11-2007, 10:41 przez Yamada, łącznie zmieniany 2 razy.
- Ana
- Friend
- Posty: 2114
- Rejestracja: 26-03-2006, 20:43
- Kontakt:
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: Melty Blood
W tej grze nie klasyfikuje się stylów - podobnie jak w Guilty Gearze.
I są 2 rude:P
I są 2 rude:P
- Ana
- Friend
- Posty: 2114
- Rejestracja: 26-03-2006, 20:43
- Kontakt:
Re: Melty Blood
http://img.verycd.com/posts/0610/post-2 ... 224065.jpg ta w dlugich
edit: duzo tu rudzielców i rudopodobnych jest to to na ps2?
edit: duzo tu rudzielców i rudopodobnych jest to to na ps2?
Ostatnio zmieniony 02-11-2007, 16:27 przez Ana, łącznie zmieniany 1 raz.
- Action
- Moderator
- Posty: 2042
- Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Melty Blood
Zwie sie Aoko Aozaki, głowna postać Suba... pani doktor, która dała Shikiemu "czary-mary okulary".
Co do stylu walki... obadaj:
Co do stylu walki... obadaj:
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: Melty Blood
Ale to nie jest Aoko tylko zwampirzała Akiha:P