Kaillera P2P Client
Moderator: ModTeam
-
- Grand Master
- Posty: 381
- Rejestracja: 09-07-2006, 02:12
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Re: Kaillera P2P Client
a mnie sie wszystko i tak wiesza jak wieszalo ja zostaje na normalnej kaillerze to chyba nie dla mnie
- AK
- Grand Master
- Posty: 498
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:34
- Lokalizacja: janów Lubelski
Re: Kaillera P2P Client
nie u mnie...dalej to samoAction pisze:Dumian napisał/a:
Komu nie działało wcześniej (znikanie okna Kaillery) to może teraz zadziała, warto sprawdzić.
Problem rozwiązany.
Śmiej sie a cały świat będzie śmiał sie z toba,płacz a będziesz płakał sam....
mind of wonderful
mind of wonderful
- Dumian
- Administrator
- Posty: 2944
- Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: Kaillera P2P Client
Dodałem w pierwszym poście link do standardowej Kaillery w razie gdyby ktoś jej już nie miał a chciał przywrócić.
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
- Action
- Moderator
- Posty: 2042
- Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Kaillera P2P Client
Znalazłem rozwiązanie na to wyrzucanie z serwerów na P2P Client. Otóż programik od neostrady (te niebieskie coś, dzięki któremu można połączyć się z netem i którego po połączeniu, nie da się usunąć z paska procesów) nie współpracuje z kaillera p2p. Jeżeli chcemy sobie normalnie zagrać to musimy się połączyć z netem za pomocą połączenie sieciowego [panel sterowania -> połączenia sieciowe].
- szyper
- Grand Master
- Posty: 340
- Rejestracja: 15-09-2007, 10:23
Re: Kaillera P2P Client
wiec wyszla nowa wersja p2p, nie jest gorsza a moze byc lepsza do gry nawet. czeka ja jednak szybko update bo nie mozna w niej wejsc na zwykly server np honamru. widac jednak ze jest mozliwosc zmiany moda (tak jak w poprzedniej wersji przelaczalismy miedzy p2p a zwyklym clientem) tylko na razie nie mozna wybrac zwyklego clienta. pobrac mozna tu: [link]http://kaillera.movsq.net/#[/link]. nalezy wejsc w dzial download. jednak nie wiem czemu na samej gorze jest wersja stara. nowa to ta na srodku, tez sie normalnie nazywa kailleraclient.dll. zapraszam do testow bo sie przydadza, po to by wybrac lepsza wersje na najblizszy turniej
- Action
- Moderator
- Posty: 2042
- Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Kaillera P2P Client
Jest "na środku" gdyż to wersja beta/niestabilna.szyper pisze:jednak nie wiem czemu na samej gorze jest wersja stara. nowa to ta na srodku, tez sie normalnie nazywa kailleraclient.dll.
- Schaiba
- Master
- Posty: 213
- Rejestracja: 23-09-2007, 14:59
- Lokalizacja: Wiślina
Re: Kaillera P2P Client
Pytanie : Czy podczas łączenia się p2p wpływ na jakoś gry ma wybór jakości połączenia? (np. LAN, good)
Grałem z Hobem, dobra sprawa to p2p.
Grałem z Hobem, dobra sprawa to p2p.
Błogosławiony był ten dzień, w którym uznałem, że książki bardziej jarają mnie niż telewizja.
Dorosłość jest jak grawitacja rano. Każdy się jej spodziewa, każdy z nią walczy, każdy na nią narzeka, ale nikt jej nie pokonał.
Dorosłość jest jak grawitacja rano. Każdy się jej spodziewa, każdy z nią walczy, każdy na nią narzeka, ale nikt jej nie pokonał.
- szyper
- Grand Master
- Posty: 340
- Rejestracja: 15-09-2007, 10:23
- SubZero
- Moderator
- Posty: 3785
- Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
- Lokalizacja: Myslovitz
- Kontakt:
Re: Kaillera P2P Client
Im lepsze połączenie, tym więcej danych przesyłanych = większe ścinki. No chyba że faktycznie grasz po LANie, wtedy przy lepszym połączeniu gra będzie płynniejsza (więcej danych o inputach jest przesyłane między klientami)
-
- Student
- Posty: 46
- Rejestracja: 02-02-2007, 01:25
- Lokalizacja: Olsztyn/Olsztynek
Re: Kaillera P2P Client
Jak zwykle nie wiem czy to dobry temat, ale jak cos prosze o przeniesienie moich slow do bardziej odpowiedniego topicu. Otoz chcialbym sie wypowiedziec na temat p2p a'propos tego tura. Rozumiem graczy ktorzy uznaja tylko clienta albo wyznajacych wylacznie p2p, ale jesli ten tur ma dazyc do czegos wiecej niz tylko do wylonienia primus inter pares, to powinno nastapic skonkretyzowanie sposobu gry. Bo sa ludzie, tacy jak ja, ktorzy "nauczyli" sie grac na zwyklej kailerze i sa tacy ktorzy TYLKO za posrednictwem p2p potrafia pokazac swoj skill i generalnie grac. Mialem niezwykla dla mnie przyjemnosc zagrac Z Gonem i wiem ze gdyby nie client to nie wiedzialbym gdzie strzalki na padzie a gdzie port usb. I beda mysle jeszcze nie raz takie sytuacje ze to delay zawazy o wyniku a nie umiejetnosci. Wiec albo gramy na cliencie albo na p2p. Dajmy ludziom czas na dostosowanie sie do jakis tam warunkow ale grajmy tak albo tak. Bo w imie niby czego ktos ma wygrac bo albo jest delay(vide moja osoba i pozdro Gon) albo przegrac na p2p bo sa calkiem innne warunki, niz w ktorych sie gra codziennie....
- Primo
- Master
- Posty: 225
- Rejestracja: 02-08-2007, 11:03
- Lokalizacja: wwa
Re: Kaillera P2P Client
Stifler nie powiesz mi ze ktoś w miarę dobrze grający w tekkena nie przestawi sie p2p po góra dwóch walkach. Robi sie free playe i tyle. Przecież dealy właśnie przeszkadza w grze(!) więc nie wiem jaki ktoś ma problem w tym ze kiedy wciśnie przycisk postać zareaguje w tym samym momencie a nie po opóźnieniu. Na serwerze też gra się na różnych prędkościach, wolnych i wolniejszych . Problem jest w tym że nie każdemu P2P działa, albo nie działa poprawnie ale nie widzę powodu żeby pozbawiać kogoś mozliwości grania w komfortowych warunkach jeśli jest to możliwe, kwestia dogadania sie. To że niektórzy gotowi są oddać za to walkowera to już ich prywatny wybór...
iTrick2Kill !!!
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: Kaillera P2P Client
Jako iż miałem format postanowiłem ponownie spróbować pobawić się z p2p.
Efekt? Nie mam już OOS!!
...teraz klient w ogóle mi nie działa
Efekt? Nie mam już OOS!!
...teraz klient w ogóle mi nie działa
-
- Student
- Posty: 46
- Rejestracja: 02-02-2007, 01:25
- Lokalizacja: Olsztyn/Olsztynek
Re: Kaillera P2P Client
No wlasnie jakie te warunki komfortowe by nie byly na cliencie to i tak nie odzwierciedlaja mozliwosci i komfortu grania przez p2p. A co za tym idzie pojawiaja sie jakby dwa rozne srodowiska gry, miedzy ktorymi skaczac czlowiek zaczyna glupiec. Wiec zeby uniknac jakichkoliek niedomowien zdecydujmy sie na gre w jeden sposob, a nie ze ten chce tak, a drugi tak, bo co wtedy?
- Gemi
- Beginner
- Posty: 17
- Rejestracja: 04-01-2008, 01:34
- Lokalizacja: DG
- Kontakt:
Re: Kaillera P2P Client
https://www.honmaru.pl/forum/viewtopic.php?t=1423&start=30 tutaj w ostatnim poscie poruszylem ten temat. Imo sytuacja nie jest taka prosta i ludzie powinni na spokojnie przyzwyczajac sie do p2p. Niech zrozumieja ze to jest po prostu lepsze dla nich. Oczywiscie tak jak w tym poscie z linka(ostatni w temacie) pisalem sa tez osoby ktorym p2p nie chodzi bo maja strasznie slabe lacza lub zwyczajnie w zwiecie jakos zamulone (mozna miec ogromne transfery i slabe pingi). p2p wymaga testowania i jesli tylko ktos ma taka mozliwosci powinien je testowac z roznymi osobami o roznych porach tak by dobrac sobie schemat godzin w ktorych komfort grania bez opoznienia przekracza niekomfortowosc grania z lagami/wtykami czy jak to sobie ktos nazwie. Nie mniej znakomita wiekszosc graczy moze bez problemu grac przez p2p tylko czesci z nich nie chce sie pewnie uczyc od nowa gry bo z tymi co graja przez p2p i na konsoli w domu maja wstedy duzo wieksze szanse... tylko gdzie tu FUN?
Jedyna rada dla mnie jest tutaj wlasnie zachcecanie do testow bez zadnych pkt rankingowych turniejowych itp. Inaczej gracze tradycyjnej kaillery nie przekonaja sie do p2p. Poza testami warto tez oczywiscie pocwiczyc "na sucho"... a prawda jest taka, ze jak gracie offline (na kompie) to o wiele blizej tej grze do p2p niz do gry serwerowej i to wlasnie kolejny argument do tego by cwiczyc i testowac gre prez p2p.
Nietsety tak jak juz pisalem zawsze znajda sie osoby, ktore maja za slabe lacza.. tylko kto ma sie dostosowac do kogo i w imie czego? Wiekszosc ktora ma lacza wystarczajaco dobre i moze bez wiekszych problemow zagrac w komfortowych warunkach.. do tych kilku/nastu graczy, ktorzy nie moga grac przez p2p lub moga ale tylko o niektorych porach..? A moze odwrotnie?
Sami sobie odpowiedzcie na to pytanie
Jedyna rada dla mnie jest tutaj wlasnie zachcecanie do testow bez zadnych pkt rankingowych turniejowych itp. Inaczej gracze tradycyjnej kaillery nie przekonaja sie do p2p. Poza testami warto tez oczywiscie pocwiczyc "na sucho"... a prawda jest taka, ze jak gracie offline (na kompie) to o wiele blizej tej grze do p2p niz do gry serwerowej i to wlasnie kolejny argument do tego by cwiczyc i testowac gre prez p2p.
Nietsety tak jak juz pisalem zawsze znajda sie osoby, ktore maja za slabe lacza.. tylko kto ma sie dostosowac do kogo i w imie czego? Wiekszosc ktora ma lacza wystarczajaco dobre i moze bez wiekszych problemow zagrac w komfortowych warunkach.. do tych kilku/nastu graczy, ktorzy nie moga grac przez p2p lub moga ale tylko o niektorych porach..? A moze odwrotnie?
Sami sobie odpowiedzcie na to pytanie
- szyper
- Grand Master
- Posty: 340
- Rejestracja: 15-09-2007, 10:23
Re: Kaillera P2P Client
Gemi, ja mam 256 i gra sie idealnie, moj ping rzadko przekracza 20msow ale mam kabel, tez roznica