Regulamin:
1. Gramy na najnowszej obecnie dostępnej wersji gry tzn. 1.03A
Do pobrania tutaj
2. To samo tyczy się netplaya - MBCaster wersja 07/09/12b
Do pobrania tutaj
3. Jako że w wypadku gry online nie można ustawiać opcji, gramy na ustawieniach standardowych: 2 rundy, 99 sekund runda
4. Pojedynek toczy się do 5 wygranych (czyli do momentu, gdy jeden z graczy będzie miał wygrane 5 walk)
5. Punktacja: 3 pkt wygrana, 1 pkt remis, 0 pkt przegrana
6. Jedna z osób (ustalona przez grających przed meczem) zobowiązana jest zapisywać powtórki z walk i udostępnić je prowadzącym turniej (szczegóły poniżej) - dzięki temu praktycznie wyeliminowana zostaje możliwość jakichkolwiek przekrętów
7. Wyniki walk podajemy w tym temacie w formacie:
Grupa X
Gracz 1 wynik : wynik Gracz 2
opcjonalny komentarz
8. Jeśli z jakichkolwiek powodów walka zostanie przerwana należy bezwzględnie dokończyć ją najszybciej jak się da. Wynik zostaje kontynuowany tzn., jeśli zostały rozegrane 2 walki, a trzecia była w trakcie z wynikiem w rundach np 1:1 należy ją kontynuować
9. W przypadku lagów uniemożliwiających przyzwoite rozegranie pojedynku dopuszcza się przerwanie gry jednak wskazane jest aby gracze uzgodnili warunki przerwania przed walką. Jeśli przyczyna lagów leży po stronie jednego z graczy a mimo starań warunki do gry nadal są niezadowalające pojedynek taki może decyzją organizatora rozstrzygnąć się walkowerem
10. Wszelkie próby oszustw (jak wychodzenie z gry podczas walki, podawanie fałszywych wyników) będą konsekwentnie karane
11. Gracz rezerwowy może zostać przyłączony do turnieju tylko w przypadku, gdy osoba którą zastępuje rozegrała mniej niż połowę ogólnej liczby walk w grupie a jednocześnie wprowadzenie dodatkowego gracza nie będzie równoznaczne z przedłużeniem terminów. Walki osoby zastępowanej zostają anulowane a rezerwowy wchodzi do turnieju z czystym kontem
12. Zapisując się na turniej oświadczasz, ze zapoznałeś(/aś) się z regulaminem, zobowiązujesz się przestrzegać jego zasad oraz wywiązywać się z walk w terminie chyba, że zajdą jakieś niezależne od Ciebie okoliczności usprawiedliwiające, o których poinformujesz przed upłynięciem wyznaczonego czasu
Krótki tutorial by Action do gry online:
viewtopic.php?t=1191
Hostowanie gier:
W przypadku gdy obie osoby mają możliwość hostowania to nie ma problemu Ustalają między sobą kto zostaje gospodarzem-hostem i jazda.
Jeśli hostować może tylko jedna osoba automatycznie zostaje ona gospodarzem spotkania.
W przypadku gdy żadna z osób nie może hostować gry, należy skorzystać z opcji Standby (szczegóły poniżej).
Gra przez Standby:
Jeśli żadna z osób grających nie może hostować gry obie strony w MBCasterze wybierają opcję 7 : Standby, wpisują używany port (standardowo 7500, taki sam dla obu graczy), oraz adres IP serwera pośredniczącego (także ten sam dla obu graczy) i czekają na połączenie. Dalej gra odbywa się standardowo.
Adresy IP serwerów do opcji Standby:
Kod: Zaznacz cały
89.25.200.25
208.83.220.135
Po każdej skończonej walce mamy menu z trzema opcjami do wyboru:
Return CharacterSelect - wyjście do menu wyboru postaci
Once Again - gramy dalej tymi samymi postaciami
Save Replay - zapisanie powtórki z walki
Nas oczywiście interesuje opcja Save Replay. Po jej wybraniu dostajemy listę slotów, w których możemy zapisywać replaye. Wybieramy jeden z wolnych i naciskamy przycisk A (nie literę 'A' tylko przycisk odpowiedzialny za 'słaby cios' w grze). Tytuł zapisanego replaya (VersusXX) to nazwa katalogu, w którym się on znajduje. Same katalogi replayów znajdują się w (jakże ambitnie) podkatalogu replay w katalogu gry (chyba nie zamieszalem za bardzo ). Po rozegraniu pojedynku wyznaczona osoba odnajduje katalogi z replayami odpowiednich walk, kompresuje je do archiwum (zip, rar, 7z jak kto woli) oraz wrzuca na stronkę z replayami (razem z wynikiem) (strona do wrzucania replayów zostanie podana razem z rozpoczęciem turnieju). I to by było na tyle.
Jeszcze jedna ważna rzecz - przed graniem meczu najlepiej opróżnić katalog z replayami, bo jeśli jeden z graczy będzie chciał zapisać replay w slocie, w którym u drugiego gracza takowy replay już się znajduje, to powoduje to zawieszenie gry. Nie jest to co prawda jakieś mega utrudnienie, ale nieco może irytować, a skopiowane replaye można po meczu bez problemu przywrócić.
Replaye z walk proszę umieszczać tutaj (mam nadzieję, że stronka jest w miarę logicznie zorganizowana i każdy uczestnik się na niej odnajdzie )
Z powyższej strony można także wysłane replaye pobierać, jeśli ktoś będzie zainteresowany (link Lista replayów).
Walki bez replaya nie będą uznawane!
Jeśli masz jakieś pytania/uwagi/komentarze umieszczaj je w tym temacie lub kieruj bezpośrednio do mnie poprzez Prywatną Wiadomość.
Jako że Aserot zgodził się współorganizować tura to jego też możecie męczyć
Zapisani:
Kod: Zaznacz cały
Nick GG
------------------------------
1.SubZero 2547862
2.Action 6093818
3.Mastachi 5692052
4.Aserot 6044700
5.Sil3nt 8019408
6.seven 1681503
7.Dumian 7394663
8.Jo-Jo 9325717
9.Zachariasz 4605003
10.Pattrick 2412050
11.Yamada 2669312
12.Gon 2134757
13.eq 7002525
14.szyper 3608614