jRPG, cRPG, MMORPG
Moderator: ModTeam
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: jRPG, cRPG, MMORPG
Ej kurde - kiedy jest "ten dzień" co postacie się w ogóle nie męczą? Niby pełnia, ale w pełnię zawsze wyskakuje coś fabularnego i nic nie można zrobić w Tartarusie. Help .
- danielmarley
- Elite player
- Posty: 107
- Rejestracja: 30-05-2007, 08:25
- Lokalizacja: z rowca
Re: jRPG, cRPG, MMORPG
Ostatnio mam mało czasu na gry rpg ale mam zamiar odświeżyć Chrono Crossa, a po za tym to tylko czasami gram w MMORPG knight online albo silkroad. Gra ktuś ?
jah jah sweet light is shining in my heart ....
- KRELIAN
- Junior Admin
- Posty: 2343
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:37
- Lokalizacja: ta pewność?
- Kontakt:
Re: jRPG, cRPG, MMORPG
silkroad to ostatni mmorpg w jakiego gralem i juz raczej nigdy nie zagram - klimat i pozytywne chore akcje z kumplem (z podrywem wroclawskich panienek na czele) to jedyne co mnie przy tym trzymalo
szkoda czasu na ten gatunek
szkoda czasu na ten gatunek
https://www.change.org/p/from-software- ... on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: jRPG, cRPG, MMORPG
Ok rozszyfrowałem Tartarusa w Personie 3 .
Każdej pełni jest fabularny boss, a w ostatnią noc przed pełnią status blokuje się wszystkim na Good a to oznacza NIEOGRANICZONY czas na eksplorację Tartarusa. Ponadto postacie sprawiają wtedy wrażenie silniejszych. Idealna okazja nie tylko na nieograniczone pakowanie (no na dobrą sprawę nie potrzebujemy żadnych itemów - możemy sie leczyć magią a gdy SP nam się kończą to wracamy do wejścia i automatycznie nam się odnawiają) ale również nieograniczony dostęp do skrzynek (kasa, kasa, kasa i inne użyteczne itemy na które zwykle owej kasy szkoda ). Na szczęście wprowadzili podział na "części" Tartarusa (kolejne części są odblokowywane co jakiś czas) bo jakby można było zaliczyć go od razu to była by lipa:P.
Aha i OPŁACA się wykonywać requesty Elizabeth - szczególnie te z ubiciem rare stworów - BARDZO konkretne nagrody daje owa złotooka dama za nie:).
Chihiro jest moja:P (wczoraj wyskoczył mi tekst, ze będzie zazdrosna i zła gdy umówię się z inną dziewczyną niż ona:P). Urocza jest .
Każdej pełni jest fabularny boss, a w ostatnią noc przed pełnią status blokuje się wszystkim na Good a to oznacza NIEOGRANICZONY czas na eksplorację Tartarusa. Ponadto postacie sprawiają wtedy wrażenie silniejszych. Idealna okazja nie tylko na nieograniczone pakowanie (no na dobrą sprawę nie potrzebujemy żadnych itemów - możemy sie leczyć magią a gdy SP nam się kończą to wracamy do wejścia i automatycznie nam się odnawiają) ale również nieograniczony dostęp do skrzynek (kasa, kasa, kasa i inne użyteczne itemy na które zwykle owej kasy szkoda ). Na szczęście wprowadzili podział na "części" Tartarusa (kolejne części są odblokowywane co jakiś czas) bo jakby można było zaliczyć go od razu to była by lipa:P.
Aha i OPŁACA się wykonywać requesty Elizabeth - szczególnie te z ubiciem rare stworów - BARDZO konkretne nagrody daje owa złotooka dama za nie:).
Chihiro jest moja:P (wczoraj wyskoczył mi tekst, ze będzie zazdrosna i zła gdy umówię się z inną dziewczyną niż ona:P). Urocza jest .
- SubZero
- Moderator
- Posty: 3785
- Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
- Lokalizacja: Myslovitz
- Kontakt:
Re: jRPG, cRPG, MMORPG
Qrde ta gierka mnie coraz bardziej zaczyna intrygowaćYamada pisze:Chihiro jest moja:P (wczoraj wyskoczył mi tekst, ze będzie zazdrosna i zła gdy umówię się z inną dziewczyną niż ona:P). Urocza jest .
[edit]
Jak to wygląda fabularnie z poprzednimi częściami? Trzeba przechodzić wszystko czy można olać? I w jaką wersję językową grałeś/asz? bo wyczaiłem UnDuba i zastanawiam się którą wybrać.
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: jRPG, cRPG, MMORPG
Możesz olać wcześniejsze Persony, ale imo fajnie było by znać realia Shin Megami Tensei bo Persona to taki spin off tej serii i wiele elementów mają wspólnych.
Gram w angielską:).
Zbliża się kolejna pełnia a wiadomo co to oznacza:P.
O ja, Chihiro to zazdrosna złośnica - scenka przy Social Link level 9 rlz . I pamiętajcie - lubi min. pluszowe misie jako prezenty:P
W ogóle spotkałem się z opinią, ze P3 jest nudna i że Social Linki bawią tylko przez pierwsze 2 miesiące - no cóż ja już mam ponad 3 miesiące czasu gry i nadal mnie bawią jak na początku. Zresztą ten sam ludek powiedział ze Tales of Abyss (które jest świetne) jest słabe wiec nie należy się raczej przejmować jego zdaniem .
Gram w angielską:).
Zbliża się kolejna pełnia a wiadomo co to oznacza:P.
O ja, Chihiro to zazdrosna złośnica - scenka przy Social Link level 9 rlz . I pamiętajcie - lubi min. pluszowe misie jako prezenty:P
W ogóle spotkałem się z opinią, ze P3 jest nudna i że Social Linki bawią tylko przez pierwsze 2 miesiące - no cóż ja już mam ponad 3 miesiące czasu gry i nadal mnie bawią jak na początku. Zresztą ten sam ludek powiedział ze Tales of Abyss (które jest świetne) jest słabe wiec nie należy się raczej przejmować jego zdaniem .
- Ana
- Friend
- Posty: 2114
- Rejestracja: 26-03-2006, 20:43
- Kontakt:
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: jRPG, cRPG, MMORPG
Jakiś lolek na neojsite .
i tak nic nie przebije loli z k-ff i ich tekstow o ffx chocby
i tak nic nie przebije loli z k-ff i ich tekstow o ffx chocby
Ostatnio zmieniony 19-12-2007, 15:41 przez Yamada, łącznie zmieniany 1 raz.
- KRELIAN
- Junior Admin
- Posty: 2343
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:37
- Lokalizacja: ta pewność?
- Kontakt:
Re: jRPG, cRPG, MMORPG
nic to nie przebije panny ktora dala mi bana na jakims forum jrpgowym bo napisalem ze skonczylem ffx bez nabijania statsow i nie uwierzyla
dzis dorwalem Złota Edycje Morrowinda - niby gralem w to kilkadziesiat godzin ale za 2 dychy mozna sie poswiecic a i polazic beztrosko po swiecie przy genialnych nutach Soule'a - oby ich to zmotywowalo do stworzenia bezbugowego fallouta 3 w podobnym acz mroczniejszym stylu bo jrpgi nie uznaje do momentu az mi przejdzie
dzis dorwalem Złota Edycje Morrowinda - niby gralem w to kilkadziesiat godzin ale za 2 dychy mozna sie poswiecic a i polazic beztrosko po swiecie przy genialnych nutach Soule'a - oby ich to zmotywowalo do stworzenia bezbugowego fallouta 3 w podobnym acz mroczniejszym stylu bo jrpgi nie uznaje do momentu az mi przejdzie
https://www.change.org/p/from-software- ... on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: jRPG, cRPG, MMORPG
Dobra mogę powiedzieć nieco więcej o Personie 3. Aby wszystko miało ręce i nogi podzielę to na kilka części.
Rozgrywka
Rozgrywka jak wspomniałem jest oryginalna - dzień jest podzielony na kilka "faz" (poranek, lunchtime, popołudnie, wieczór itd) i najczęściej mamy wolną rękę na co chcemy poświęcić czas po szkole (są nieliczne fabularne wyjątki). Fajne rozwiązanie dające uczucie pseudo swobody (bo na dobrą sprawę poza Social Linkami/karaoke/kawiarnią/zakupami nie można wiele robić). Nie mniej jednak ów system jest fajny. Na skończenie gry mamy rok czasu w grze - przyznam, że myślałem ze to dosyć mało, ale po 5 miesiącach mam 40 godzin gry na liczniku wiec nie jest jednak tak źle.
Tartarus, fabularni bossowie i generalnie wsio co tyczy się walki
Tartarus jest..nużący - ciągłe walki i eksploracja niemalże identycznych architektonicznie pięter (design zmienia się dopiero gdy wchodzimy do nowego bloku labiryntu). Piętra generowane są losowo więc niemożliwe jest napisanie opisu każdego z nich. Struktura tartarusa..hmm - jak ktoś grał w Parasite Eve i męczył Chrysler Building to powinien już wiedzieć jak to wygląda.
Bossowie - zarówno fabularni jak i ci w Tartarusie - są dosyć prości (co jest bardzo "nieSzinMegamiTensajowe - walkę z drugim wcieleniem final bossa w Digital Devil Sadze nie zapomnę nigdy - najbardziej taktyczna i nerwowa walka jaka rozegrałem w RPG ), a same walki są nawet bardzo proste bo wszystko rozbija się o to jakie Persony masz - przykład - w jakimś bloku Tartarusa poskanowałem wszystkie stwory i dowiedziałem się jaki element jest ich słabym punktem - z tą wiedzą za pasem walki wyglądają tak:
bum walka ->zmiana Persony na taką, którą ma na stanie zaklęcie na które jest dany stwór uczulony(zmiana Persony nie kosztuje nic - nie tracimy kolejki)-> rzucam czar na stwora->trafiam w jego weakness->All-Out Attack-->koniec walki.
Tak wygląda prawie że każda walka do tej pory. Pół minuty i po starciu. Wiec wystarczy miec kilka Person - każdą z innymi elementarnymi zaklęciami aby być kozakiem.
Levele lecą wolno - nawet przy takich "szybkich" walkach (mam 40h i 32lv herosem). Można co prawda rozdzielić drużynę i niech każdy walczy z kim chce,a le to dosyć ryzykowna sprawa. Reasumując - normalne klasyczne levelowanie przebiega wolno (kolejny "trademark" serii Shin Megami Tensei) i maniacy levelowania typu Any będą na pewno zadowoleni.
Social Linki:
Minęło pięć miesięcy a nadal mnie nie nudzą czyli jest dobrze - kilka już wymaksowałem (Justice (Chihiro), Hanged Man (Maiko) itd) a kilka jest w zaawansowanym stadium - jest fajnie bo niektóre są naprawdę ciekawe.
Reasumując - gra póki co jest na 8/10 .
BTW: "Operation Babe Hunt" na plaży rządzi .
Rozgrywka
Rozgrywka jak wspomniałem jest oryginalna - dzień jest podzielony na kilka "faz" (poranek, lunchtime, popołudnie, wieczór itd) i najczęściej mamy wolną rękę na co chcemy poświęcić czas po szkole (są nieliczne fabularne wyjątki). Fajne rozwiązanie dające uczucie pseudo swobody (bo na dobrą sprawę poza Social Linkami/karaoke/kawiarnią/zakupami nie można wiele robić). Nie mniej jednak ów system jest fajny. Na skończenie gry mamy rok czasu w grze - przyznam, że myślałem ze to dosyć mało, ale po 5 miesiącach mam 40 godzin gry na liczniku wiec nie jest jednak tak źle.
Tartarus, fabularni bossowie i generalnie wsio co tyczy się walki
Tartarus jest..nużący - ciągłe walki i eksploracja niemalże identycznych architektonicznie pięter (design zmienia się dopiero gdy wchodzimy do nowego bloku labiryntu). Piętra generowane są losowo więc niemożliwe jest napisanie opisu każdego z nich. Struktura tartarusa..hmm - jak ktoś grał w Parasite Eve i męczył Chrysler Building to powinien już wiedzieć jak to wygląda.
Bossowie - zarówno fabularni jak i ci w Tartarusie - są dosyć prości (co jest bardzo "nieSzinMegamiTensajowe - walkę z drugim wcieleniem final bossa w Digital Devil Sadze nie zapomnę nigdy - najbardziej taktyczna i nerwowa walka jaka rozegrałem w RPG ), a same walki są nawet bardzo proste bo wszystko rozbija się o to jakie Persony masz - przykład - w jakimś bloku Tartarusa poskanowałem wszystkie stwory i dowiedziałem się jaki element jest ich słabym punktem - z tą wiedzą za pasem walki wyglądają tak:
bum walka ->zmiana Persony na taką, którą ma na stanie zaklęcie na które jest dany stwór uczulony(zmiana Persony nie kosztuje nic - nie tracimy kolejki)-> rzucam czar na stwora->trafiam w jego weakness->All-Out Attack-->koniec walki.
Tak wygląda prawie że każda walka do tej pory. Pół minuty i po starciu. Wiec wystarczy miec kilka Person - każdą z innymi elementarnymi zaklęciami aby być kozakiem.
Levele lecą wolno - nawet przy takich "szybkich" walkach (mam 40h i 32lv herosem). Można co prawda rozdzielić drużynę i niech każdy walczy z kim chce,a le to dosyć ryzykowna sprawa. Reasumując - normalne klasyczne levelowanie przebiega wolno (kolejny "trademark" serii Shin Megami Tensei) i maniacy levelowania typu Any będą na pewno zadowoleni.
Social Linki:
Minęło pięć miesięcy a nadal mnie nie nudzą czyli jest dobrze - kilka już wymaksowałem (Justice (Chihiro), Hanged Man (Maiko) itd) a kilka jest w zaawansowanym stadium - jest fajnie bo niektóre są naprawdę ciekawe.
Reasumując - gra póki co jest na 8/10 .
BTW: "Operation Babe Hunt" na plaży rządzi .
- Jo-Jo
- Grand Master
- Posty: 1458
- Rejestracja: 23-02-2006, 18:07
- Lokalizacja: ze wszystkąd
Re: jRPG, cRPG, MMORPG
Fuuuuj .... Chrysler Building ... to ja podziękuję tej grze ..... w PE najwyżej wytrzymałem do 35 piętra .... siedziałem przy tym wtedy dwa dni ....
Pozatym ... co ja się martwię tą grą .... i tak nie będę miał PS2
Pozatym ... co ja się martwię tą grą .... i tak nie będę miał PS2
Bewildering Impending Spiriting Away ~ Border of Death
You'll be nowhere to be found after your bewildering, indolent spiriting away
My desire becomes to search out those who will never return
https://www.playfire.com/JoJokun
You'll be nowhere to be found after your bewildering, indolent spiriting away
My desire becomes to search out those who will never return
https://www.playfire.com/JoJokun
- KRELIAN
- Junior Admin
- Posty: 2343
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:37
- Lokalizacja: ta pewność?
- Kontakt:
Re: jRPG, cRPG, MMORPG
nie bluznij chrystler buliding nie mozna bylo nie skonczyc , te urozmaicenia lokacji ( ) i mlodziencza zajawka na 'manczkinizm' - szkoda tylko ze pozniej Aya stawala sie niesmiertelna , dokladnie tak samo jak Ashley po ok trzecim przejsciu VagrantaJo-Jo pisze:Fuuuuj .... Chrysler Building ... to ja podziękuję tej grze ..... w PE najwyżej wytrzymałem do 35 piętra .... siedziałem przy tym wtedy dwa dni ....
https://www.change.org/p/from-software- ... on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
- Jo-Jo
- Grand Master
- Posty: 1458
- Rejestracja: 23-02-2006, 18:07
- Lokalizacja: ze wszystkąd
Re: jRPG, cRPG, MMORPG
a gdzieś czytnąłem, że na końcu tak ?
tak lepiej
[Spoiler ]
nawala się z Eve w ciele Mayi i po walce Eve próbuje przejąć kontrolę nad Ayą ( jak to zrobiła z Melissą ) ale jej się nie udało i przez to cała moc Ayi prysła ....
tak lepiej
Ostatnio zmieniony 22-12-2007, 16:51 przez Jo-Jo, łącznie zmieniany 1 raz.
Bewildering Impending Spiriting Away ~ Border of Death
You'll be nowhere to be found after your bewildering, indolent spiriting away
My desire becomes to search out those who will never return
https://www.playfire.com/JoJokun
You'll be nowhere to be found after your bewildering, indolent spiriting away
My desire becomes to search out those who will never return
https://www.playfire.com/JoJokun
- Dumian
- Administrator
- Posty: 2944
- Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: jRPG, cRPG, MMORPG
Nie wiem czy wiecie ale te wasze spoilery zaznaczane kolorem czarnym sa nic nie warte jak ktos ma zmieniony styl na forum
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
- KRELIAN
- Junior Admin
- Posty: 2343
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:37
- Lokalizacja: ta pewność?
- Kontakt:
Re: jRPG, cRPG, MMORPG
Jo-jo: to o czym mowisz o dodatkowe zakonczenie gry po zdobyciu ex mode i skonczeniu chrystlera ... za taki spojl bym zniszczyl
Edit : nie wezme tego tekstu w spojla zeby ludzie wiedzieli czego nie chca wiedziec
Edit : nie wezme tego tekstu w spojla zeby ludzie wiedzieli czego nie chca wiedziec
https://www.change.org/p/from-software- ... on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!