Kage Maru
Moderator: ModTeam
- Ana
- Friend
- Posty: 2114
- Rejestracja: 26-03-2006, 20:43
- Kontakt:
- Sylvan Wielki
- Grand Master
- Posty: 881
- Rejestracja: 23-03-2008, 12:52
Re: Kage Maru
Z rzutów pamiętaj o TFT - jeden z najlepszy rzutów serii.
Znakomity jest również d/f+T , po nim zawsze na gwarancie dokładasz dobicie nogą.
No i oczywiście u/f+T z racji negowania ataków idących na low oraz zasięgu.
Jeśli chodzi o stringi pamietaj o tym by przy znakomitym P,P,b+P,k opóźniać czasami ostatni cios. Z bliska nie zapominaj o elbow czyli f+P.
Poking to oczywiście d+P a po tym ( nawet kilka panczy z FC ) FC , d/f+P .
Jako podstawowy JS stosuj d/f+P. PO nim oczywiście - P, d+P+K, DP lub P,d+P+K,K
u?f+K=G też jest niezłe , szczególnie jak twój SP nadużywa RK na low-automatycznie przeskakujesz cios i jedziesz z juggles łapiąc przeciwnika na MC oczywiście.
f+P+K jest więcej niz znakomite , albowiem to NC jeśli dołożysz P+K. Jak widzisz ,iz oponent zablokował pierwszy cios to baw sie z relase kolejnego, tudziez nie stosuj w ogóle i zaskocz go rzutem - TFT.
b+K jest tez dobrym ciosem - siła ,zasięg + fakt ,ze to sabaki na wrogie MK,EL,HK,HP,HE
Dragon Punch oraz tz fli-flak ( u/b+K+G) raczej ot tak nie stosuj - spore RT - nawet pomimo ,że DP na kontynuację. Używaj ich jako JE.
Jeśli chodzi o evading attack to - SS,P+K+G
Oczywiście nie raz zaatakuj d+P+K(K) - jesli 1szy cios wylamie MC to oba są gwarantowane - niezłe tez na kucającego - ot nie otrząśnie się po wyłapanym na FC d+P+K to aplikujesz kolejne ale już z butem.
Z postawy Jumonji to polecam - d+K (sweep) , P+K (sabaki) P+K+G (rev) oraz kombinację P,K,K - +9 na CH - choć z JMS to bez przesady .
jako jugles to :
TFT , knee, P,P,b+P,k
TFT , d/f,d/f+P, knee, FF -zabójczo wygląda i mocne jest
TFT, knee, P, d+P+K, FF
TFT , knee, b+P,K, d+P+K,K
d/f+P, P, d+P+K, DP
u/f+K+G, d+P, b+K+G, DP_FF
u/f+K+G, d+P, d+P+K,K
Byłbym zapomiaial o wymianie ff+K z ff+K+G
To tylko taki niezwykle ogólny i szczątkowy zarys, nie bedę przeciez pełnoprawnego faq'a tu płodził , no ale to powinno jako tako pomóc
No, to tyle.
Znakomity jest również d/f+T , po nim zawsze na gwarancie dokładasz dobicie nogą.
No i oczywiście u/f+T z racji negowania ataków idących na low oraz zasięgu.
Jeśli chodzi o stringi pamietaj o tym by przy znakomitym P,P,b+P,k opóźniać czasami ostatni cios. Z bliska nie zapominaj o elbow czyli f+P.
Poking to oczywiście d+P a po tym ( nawet kilka panczy z FC ) FC , d/f+P .
Jako podstawowy JS stosuj d/f+P. PO nim oczywiście - P, d+P+K, DP lub P,d+P+K,K
u?f+K=G też jest niezłe , szczególnie jak twój SP nadużywa RK na low-automatycznie przeskakujesz cios i jedziesz z juggles łapiąc przeciwnika na MC oczywiście.
f+P+K jest więcej niz znakomite , albowiem to NC jeśli dołożysz P+K. Jak widzisz ,iz oponent zablokował pierwszy cios to baw sie z relase kolejnego, tudziez nie stosuj w ogóle i zaskocz go rzutem - TFT.
b+K jest tez dobrym ciosem - siła ,zasięg + fakt ,ze to sabaki na wrogie MK,EL,HK,HP,HE
Dragon Punch oraz tz fli-flak ( u/b+K+G) raczej ot tak nie stosuj - spore RT - nawet pomimo ,że DP na kontynuację. Używaj ich jako JE.
Jeśli chodzi o evading attack to - SS,P+K+G
Oczywiście nie raz zaatakuj d+P+K(K) - jesli 1szy cios wylamie MC to oba są gwarantowane - niezłe tez na kucającego - ot nie otrząśnie się po wyłapanym na FC d+P+K to aplikujesz kolejne ale już z butem.
Z postawy Jumonji to polecam - d+K (sweep) , P+K (sabaki) P+K+G (rev) oraz kombinację P,K,K - +9 na CH - choć z JMS to bez przesady .
jako jugles to :
TFT , knee, P,P,b+P,k
TFT , d/f,d/f+P, knee, FF -zabójczo wygląda i mocne jest
TFT, knee, P, d+P+K, FF
TFT , knee, b+P,K, d+P+K,K
d/f+P, P, d+P+K, DP
u/f+K+G, d+P, b+K+G, DP_FF
u/f+K+G, d+P, d+P+K,K
Byłbym zapomiaial o wymianie ff+K z ff+K+G
To tylko taki niezwykle ogólny i szczątkowy zarys, nie bedę przeciez pełnoprawnego faq'a tu płodził , no ale to powinno jako tako pomóc
No, to tyle.