Ciężki żywot gracza, czyli padem o ścianę.
Moderator: ModTeam
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: Ciężki żywot gracza, czyli padem o ścianę.
Crash Bandicoot 1 - kto próbował go wymaksować na pewno przyzna mi rację...
Ninja Gaiden (Xbox) - za pierwszym razem gra momentami jest bardzo, bardzo trudna.
Devil May Cry 3 (PS2 NTSC/US) - sporo krwi mi napsuł.
PoP: Warrior Within - przyznam ze momentami sprawiła mi trudności .
każde 2d na padzie -
Z.O.E jest proste moim zdaniem. Znacznie trudniejsza jest Z.O.E 2nd runner imo:).
Ninja Gaiden (Xbox) - za pierwszym razem gra momentami jest bardzo, bardzo trudna.
Devil May Cry 3 (PS2 NTSC/US) - sporo krwi mi napsuł.
PoP: Warrior Within - przyznam ze momentami sprawiła mi trudności .
każde 2d na padzie -
Z.O.E jest proste moim zdaniem. Znacznie trudniejsza jest Z.O.E 2nd runner imo:).
- Sylvan Wielki
- Grand Master
- Posty: 881
- Rejestracja: 23-03-2008, 12:52
Re: Ciężki żywot gracza, czyli padem o ścianę.
Teraz piszę zupełnie poważnie, Pierwszy Spyro na PS2 jest trudniejszą grą od NG.Yamada pisze:Ninja Gaiden (Xbox) - za pierwszym razem gra momentami jest bardzo, bardzo trudna.
Nawet laikowi podać odpowiednia taktykę + wykorzystanie bugów i bez problemu ja przechodzi - sprawdzone na kilku osobach .
Yamada pisze:Devil May Cry 3 (PS2 NTSC/US) - sporo krwi mi napsuł.
Normal DMC jest trudniejsze niż normal w DMC 3.
Yamada pisze:Znacznie trudniejsza jest Z.O.E 2nd runner imo
Tak, o Z.O.E 2 chodziło.
- Ana
- Friend
- Posty: 2114
- Rejestracja: 26-03-2006, 20:43
- Kontakt:
Re: Ciężki żywot gracza, czyli padem o ścianę.
Sylwan ale Aramisowi chyba chodzi o pierwsze przejście gry, bez FAQów itp. Gdy jeszcze nie masz sposobu na każdego bossa...
- Sylvan Wielki
- Grand Master
- Posty: 881
- Rejestracja: 23-03-2008, 12:52
Re: Ciężki żywot gracza, czyli padem o ścianę.
Ana....jedna jest różnica - gra trudna a irytująca. Jak już to NG irytuje.
p.s. Yamada to Aramis O_o
p.s. Yamada to Aramis O_o
- Ana
- Friend
- Posty: 2114
- Rejestracja: 26-03-2006, 20:43
- Kontakt:
Re: Ciężki żywot gracza, czyli padem o ścianę.
To ja napiszę od siebie, że Ninja Gaiden Dragon Sword jak się zaczyna ją przechodzić pierwszy raz od poziomu Master Kunoichi potrafi podirytować (jeszcze się nie wkurzałam, ale daje rade)... Trudności jeszcze nie będę oceniać.
- Sylvan Wielki
- Grand Master
- Posty: 881
- Rejestracja: 23-03-2008, 12:52
Re: Ciężki żywot gracza, czyli padem o ścianę.
Ten NG , to już betka kompletna. Zresztą podobnie jak w wersji na X'a oraz Sigma na PS3 ostatniego bossa da się przejść nie tracąc żyletki energii co świadczy niejako o tej pozycji.
- JJK
- Grand Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: 25-02-2007, 18:06
Re: Ciężki żywot gracza, czyli padem o ścianę.
Shinobi, Shin Contra - niektóre partie trzeba się wręcz uczyć na pamięć , czego nie doświadczyłem jeszcze w żadnej grze od czasów SNESa (może o jakimś tytule zapomniałem).
Życie to wojna. Ale nie bezmyślna wojna ze światem, ludźmi, czasem czy śmiercią. To wojna bez użycia ataku i obrony. Jedyna słuszna i szlachetna wojna... wojna z samym sobą.
-
- Grand Master
- Posty: 423
- Rejestracja: 27-03-2008, 15:50
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
Re: Ciężki żywot gracza, czyli padem o ścianę.
oj prawda, prawda...Yamada pisze:Crash Bandicoot 1 - kto próbował go wymaksować na pewno przyzna mi rację...
do tego w pierwszej czesci nie bylo tyle bugów.
w porownaniu z pierwsza druga to pikuś (najwiecej bugow znalezionych i zastosowanych przeze mnie xD, gre jednego dnia przeszedlem bez save na 100% na wszystkich 5ciu jezykach xD ), a nastepne to tylko ujastkawione pikusie
hej [you]!! pamiętaj o funkcji [ you ]!!
- Sylvan Wielki
- Grand Master
- Posty: 881
- Rejestracja: 23-03-2008, 12:52
Re: Ciężki żywot gracza, czyli padem o ścianę.
Tak na prawdę , najtrudniejszymi grami są old scholl'owe strzelaniny arcade. Vide Red Star. Nie tylko na pamięć należy poszczególne fragmenty znać - jak choćby wszelakie ataki (szczególnie bossów) - ale również najczęściej jest tak ,iż jeden, dwa przyjęte strzały , równoznaczne są ze stratą życia.
- JJK
- Grand Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: 25-02-2007, 18:06
Re: Ciężki żywot gracza, czyli padem o ścianę.
Czy ja wiem. Red Star taki oldschoolowy wcale nie jest. Nie jest też wyznacznikiem hardcorowej trudności (o ile myślę o tej samej grze ). Do oldschoolowych strzelanin arcade o sporym poziomie trudności zaliczyłbym bardziej coś jak Truxton, Varth, Saint Dragon, Darius II etc.Sylvan Wielki pisze:Tak na prawdę , najtrudniejszymi grami są old scholl'owe strzelaniny arcade. Vide Red Star
Życie to wojna. Ale nie bezmyślna wojna ze światem, ludźmi, czasem czy śmiercią. To wojna bez użycia ataku i obrony. Jedyna słuszna i szlachetna wojna... wojna z samym sobą.
- Sylvan Wielki
- Grand Master
- Posty: 881
- Rejestracja: 23-03-2008, 12:52
Re: Ciężki żywot gracza, czyli padem o ścianę.
Ogółem JKK faktycznie RS nie jest jakiś pure HC , jednak spokojnie stawia większe wyzwanie niż większość (znaczna) z obecnych niby ciężkich gier.
A właśnie miałem o Darius napisać....JJK pisze:Do oldschoolowych strzelanin arcade o sporym poziomie trudności zaliczyłbym bardziej coś jak Truxton, Varth, Saint Dragon, Darius II etc.
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: Ciężki żywot gracza, czyli padem o ścianę.
Boom Boom Rocket - Wałki na Harda i niektóre na medium grając tylko jedną ręką - masakra.
- Sylvan Wielki
- Grand Master
- Posty: 881
- Rejestracja: 23-03-2008, 12:52
Re: Ciężki żywot gracza, czyli padem o ścianę.
Nowy NG2 nie jest specjalnie wymagający. I co istotnie, nie irytuje tak jak poprzedniczka - CP. Juz Vieftiful Joe sprawia więcej kłopotów.
-
- Grand Master
- Posty: 423
- Rejestracja: 27-03-2008, 15:50
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
Re: Ciężki żywot gracza, czyli padem o ścianę.
tutaj będzie zabawnie.
wszystkie erpegi teamu od Disgaei, Makai World, itd.
zawsze przegrywam w pierwszej walce, zaraz po zakończeniu się wszystkich tutoriali...
wszystkie erpegi teamu od Disgaei, Makai World, itd.
zawsze przegrywam w pierwszej walce, zaraz po zakończeniu się wszystkich tutoriali...
hej [you]!! pamiętaj o funkcji [ you ]!!
- Sylvan Wielki
- Grand Master
- Posty: 881
- Rejestracja: 23-03-2008, 12:52