BIGBANG BEAT 1st Impression stuff :)

Masz ciekawy artykuł lub cokolwiek innego, nadającego się do publikacji? Chcesz współtworzyć serwis Honmaru? Jeśli tak, skontaktuj się z nami lub zamieść swoją pracę w tym dziale, a wkrótce ujrzy ona światło dzienne na łamach naszej strony.

Moderator: ModTeam

Awatar użytkownika
eq2D
Friend
Posty: 903
Rejestracja: 16-02-2007, 20:20

BIGBANG BEAT 1st Impression stuff :)

Post autor: eq2D »

[center]Obrazek[/center]

-----------------------------------------
Krótki opis BIGBANG BEAT 1st Impression
-----------------------------------------

BIGBANG BEAT 1st Impression to znakomita bijatyka 2D na komputery stacjonarne stworzona przez -NFR- (doujin soft developer). Grę cechuje ładna grafika, która jest mieszanką hi i low resa, przystępna animacja, której jednak daleko do tej, która możemy zobaczyć w Melty Blood, J-rock jako tło muzyczne potyczek oraz system... system, który to właśnie jest główna zaletą produkcji -NFR-, ale o tym przeczytacie już w samej recenzji.
--------------------------------------
Recenzja BIGBANG BEAT 1st Impression
--------------------------------------

Z dniem kiedy -NFR- wypuścił pierwsze arty z BBB, a później kiedy na sieci zaczeły krążyć promo movies, ludzie zaczeli mówić. Na większości forach interetowych rozgorzała dyskusja na temat BIGBANG BEAT 1st Impression. Padały pytania, czy jest możliwe żeby "domowa" produkcja mogła zrzucić z tronu Wielkie Guilty Gear XX, czy system walki będzie przemyślany i w pewien sposób "pełny"? Ale zacznijmy od początku...

Znane szerokiej publiczości japońskie studio developerskie Alice Soft słynące z gier dla dorosłych jakiś czas temu wypuściło produkt, który z samego tytułu mówił tyle co nic - "BIGBANG AGE". Ci, którzy mieli okazje zapoznać się z ta grą mówili, że to jedna z lepszych hentai'oych (japońska kreska w konwencji "adult only") produkcji. Połączenie strategi z tekstówka nie wydaje się być czymś szczególnym ale grę cechowały naprawdę sliczne arty oraz masa dość wyrazistych postaci. Ludzią z -NFR- postacie także musiały przypajść do gustu gdyż w ich głowach narodził sie pomysł sworzenia bijatyki 2D opartej o świat BIGBANG AGE. Bijatyki 2D, która ma zarządzić wypadało by dodać... Więc jaki w końcu jest tytuł stworzony przez -NFR-?

Jak w większości doujin soft'owych (japońskie "homebrew") gier na intro składa się pokaz slajdów, które przedstawiają postacie oraz jako tako fabułę. Pierwsze co udeża to styl rysowania postaci - jest bardzo ładny! Drugie co uderza i to w nieprzyjemny sposób to muzyka. Jeśli jesteś fanem J-rocku z męskim, metrosexualnym wokalem to jesteś w domu, ale to nie tego się można spodziewać po bijatyce, które także i na poletku muzy miała by konkurować z komercyjnymi produkcjami w stylu Guilty Gear. Przynajmniej poziom techniczny muzy prezentuję się znakomicie - czysto nagrane gitary oraz dobrze brzmiące gary. Nie tylko w intrze króluje dobrze nagrany J-rock ale i w całej grze, choć zdarzaja sie pozytywne wyjątki! Tematy muzyczne są podłożone pod konkretne plansze na których walczą postacie, a nie do postaci jak to ma miejsce w większości dobrze wykonanych bijatykach. Jeśli jesteśmy przy stronie muzycznej to było by grzechem nie wspomnieć o głosach postaci i efektach dzwiękowych, które - jeśli chodzi o doujin soft - nie mają sobie równych. Sądzę, że spoko kasy ubyło z kieszeni ludzi z -NFR-, bo przez wzgląd na poziom techniczny muzyki, głosów i efektów dzwiękowych mam wrażenie, że pół profesionalne studio nagrań było conajmniej raz odwiedzone przez muzyków i seiyuu. Ale strona dzwiękowa gry to tylko połowa sukcesu aby wywrzeć pierwsze, pozytywne wrażenie. Niczym nie zmącony od razu skożystałem z opcji "Trening" i zostałem przeniesiony na ekran wyboru postaci, których doliczyłem się tylko 10 (w sumie 12 postaci znalazło sie w grze), co jest cholernie wielkim minusem jeśli chodzi o bijatyki 2D. Standardowo musiało się znaleźć parę "bijatykowych stereotypów" typu wielki, wolny koleś z wielkim damagem, mała, szybka dziewucha z małym damagem, sredni koleś ze średnim speedem i dagamem. Nie mogło zabraknąć także tego dobrego i jego odwiecznego rywala (syndrom Ryu i Kena się klania) oraz - standardowo - jednego świra / psychopatę. I wszystko to w klimatacj japońskiej szkoły. Po wybraniu sexy laski i jakiegos dużego idioty zostałem przeniesiony na ekran wyboru plansz, których także nie ma jakos za specialnie dużo. Po wczytaniu się już samego treningu oko można zawiesić chwilę grafice, która jest dość... "dziwna", niespójna. Słodkie, hi-resowe lifebary, średnio animowane tła i brzydkie postacie, które rażą pixelozą. Nie dość, że pixele kłóją w oczy to animacja postaci także nie jest jakaś genialna, a wręcz odwrotnie, bo jest całkiem standardowa. Nic nadzwyczajnego, czas wziąźć się za mashowanie. Trudem było by nie dostrzec bardzo ładnie przygotowanych wszlekaich sparków (efekty przy bloku, skoku, ataku, krew, itd), które - standardowo w światku doujin softu - są pozystane dzięki efektom, które oferuje DirecX. Prezentują się batfzo ładnie, ale... czy problemem było by je "narysować"? Czy nie mogły być tak sexy jak w Garou: MotW, czy Street Fighter III? Kiedy już strona audio wizualna przestaje zaskakiwać (pozytywnie i negatywnie) najważniejsze w bijatykach staje się system, a BBB 1st Impression ma się czym pochwalić!

Button layout powininien być znany każdemu fanowi bijatyk 2D. Słaby atak, średni oraz mocny. I w tej kolejności także tworzą się tak zwane chainy. Tutaj nic nowego ale gra obsługuje więcej niż trzy klawisze. Kolejną rzeczą, która dostaliśmy to "B-Action". A co to? Zapewne literka "B" pochodzi od angielskiego słowa "break", które znaczy tyle co "przerwa" i oddaje ono (słowo) całkowicie znaczenie tego ataku. 95% akcji (nie tylko ciosów) można przerwać, na rzecz chaina, speciala, supera, które także można przerwać. "B-Action" zżera jeden pasek supera, których jest aż dziewięć, więc prosta matematyka wskazuje na to, że w jednym combosie będzie można cancelować ciosy aż dziewięc razy. Nie jest tego mało i ktoś będzie mógł zarzucić, że to trochę bez sensu ale... czytajcie dalej. Kolejnym buttonem jest "P-Charge", która działa w ten sam sposób co wciśniecie ABC w starszych częściach The King of Fighters. Buduje on pasek speciali, który znajduje się pod naszą energią. W BIGBANG BEAT 1st Impression każdy cios specialny, czy też command atak zżera pasek speciala! Kiedy robimy dłuższe combo z użyciem "B-Action" nagle okaże się, że nasza postać nie wykona danego command ataku / speciala, gdyż Power Bar pod energią będzie świecił pustakami. I tu właśnie klania się P-Charge, którego właśnie używa się do napełniania Power bara. Tu autorzy bardzo się popisali. Uzupełniać możemy na da sposoby - poprzez wciśnięcie i przytrzymanie "P-Charge" oraz poprzez wklepanie kombinacji dół, dół + "P-Charge". Drugi sposób uzupełnia cały Power Bar w szysbszym tępie ale zżera pasek supera. Jeśli uważnie czytaliście to zauważyliście, że prawie wszystko konsumuje ciężko zdobyte paski supera. Więc skoro je sie traci to także trza je jakoś pozykać. I tu ogronmy plus dla BBB. Pozystać można je poprzez bicie bądz też bycie bitym ale także kamienie, które wypadają z postaci, które są atakowane. Kamienie różnej wielkości (zależnie od siły ciosu wydobywającego kamyki) rozsypują się po całej planszy i ich zebranie uzupełnia paski supera. Patent ten, a także reszta systemu powodują, że szybkość walk jest bardzo duża, bo postacie przez cały czas poruszają sie po ekranie, czy to dzięki "B-Action", czy też dashowaniu aby zbierać kamienie, a to wszystko w połączeniu z małą ilością obrażeń zadawane przez ciosy sprawia, że gra staje się bardzo widowiskowa co dla mnie jest jej główna zaletą. Oczyiście w sytemie znalażły się także standardy typu air dash, double jump, guard cancel, itd. ale o tym nawet nie wypada pisać.

Czas to wszystko podsumować. Oprawa audio wizualna może się sposobać ale nie musi, postacie i cały design gry tak samo, ale już bardzo przemyślany system gry powoduje, że wśród niekomercyjnych gier BIGBANG BEAT 1st Impression nie ma sobie równych, a dla tych, którzy chcieli by zripostować powyższe zdanie - Melty Blood i Akatsuki BK to gry komercyjne, a po za ta trójcą trudno o tak znakomity doujin soft. A czy pobił Guilty Geara XX? Na to pytanie odpowiedzcie sobie sami...

eq


Gatunek: bijatyka 2D
Developer: -NFR-
Wydawca: ???
Rok wydania: 2007
Platforma: PC

Grafika: 65%
Muzyka: 70%%
Grywalność: 89%
Ogółem: 87%

Zalety :
+ świetny system
+ szybkość
+ widowiskowa
+ efekty dzwiękowe
+ głosy postaci
+ lista ciosów dostępna w grze
+ Senna Kyoudou

Wady :
- muza
- za wolny air dash

---------------------------------------------
Mini poradnik do BIGBANG BEAT st Impression
---------------------------------------------

Jeśli czytałaś / eś recenzje to już powinno zaistnieć jakieś pojecie o tej grze. Jednak w recenzji nie mogłem zamieścić wszystkiego, bo przerodziła by się w faq. Tutaj także nie zamieszczę wszystkiego, więc raczej traktujcie ten poradnik jak mini tutorial pt. "Pierwsze kroki w BIGBANG BEAT 1st Impression".



--------
Skróty
--------

W tym poradniku będziemy posługiwać się skrótami, gdyż jestem leniwy i nie chce mi się wypisywać za każdym razem choćby "Light Attack", po prościej i szybciej jest napisać "L". Tak więc wygląda to tak:

u - up - góra
d - down - dół
l - left - lewica
r - right - prawica
plus kombinacje mieszane typu ub (góra+tył), df (dół+przód) itd
qcf - ćwierćkole w przód - d, df, f
qcb - ćwierćkole w tył - d, db, b
hcf - półkole w przód - b, db, d, df, f
hcb - półkole w tył - f, df, d, db, b
dp - dragon punch - f, d, df
rdp - reversed dragon punch - b, d, db
L - light attack - słaby atak
M - middle attack - średni atak
H - heavy attack - cięzki atak
B - Break Action - Przerwanie akcji


--------
Chainy
--------

Wszystkie postacie w grze dysponują standardowym chainem, który wykonuje się w sposób następujący:

low -> d + L, d + M, d + H
mid -> L, M, H
air -> L, M, H (, H dla Senny)

Jedynym wyjątkiem od tej reguły jest Burai Yamamoto:
low -> d + L, d + M. Pełny chain to d + L, d + M, b + L, f + L, f + M, b + M.
mid -> b + L, f + L, f + M, b + M. Pełny chain to L, M, b + L, f + L, f + M, b + M.
air -> L, M

I jak napisałem w recenzji każdy command attack zabiera kawałek Power bara. Wszystkie postacie moga używać chainów bez power bara pomijając wyżej wymienionego Burai Yamamoto oraz Agito of the Dark. W przypadku Agito powodem jest chyba to, że rzut nożem traktowany jest jako cios specialny.
Nie istnieje żadna reguła dla, której postacie nie miały by chainów łączonych z low oraz mid. Czyli nie ma żadnych problemów by wykonać L, d + M, H, także i w przypadku Buraia z tym, że musi być to ciąg z zachowanym b + L, f + L, f + M, b + M.
Nic nie stoi także na przeszkodzie aby pominąć M w chainach.
Większość postaci może wykonać low chaina, a następnie mid chaina.

Przydkład:

Senna Kyoudou stoi naprzeciw swego przeciwnika. Jego facjata nie bardzo jej odpowiada, więc zajeżdza mu z L, M, H

Przykład drugi:

Senna Kyoudou stoi naprzeciw swego przeciwnika. Jego facjata nie bardzo jej odpowiada i do tego ciągle blokuje się na mid, więc zajeżdza mu z d + L, d + M, d + H, L, M, H


-----------------
Ciosy specialne
-----------------

Każda postać (nawet Burai Yamamoto) ma ciosy specialne, które wykonuje się poprzez wklepanie danej kombinacji kierównków + cios ataku. Wszystkie ciosy (nawet te, które nie trafią) zżerają kawałek Power bara, który znajduje sie pod energią postaci. Każdy cios specialny zabiera inną ilość Powera.

Przydkład:

Senna Kyoudou stoi naprzeciw swego przeciwnika. Jego facjata nie bardzo jej odpowiada, więc zajeżdza mu z hcf + L

Przykład drugi:

Senna Kyoudou stoi naprzeciw swego przeciwnika. Jego facjata nie bardzo jej odpowiada i do tego wygląda jak pokemon, więc zajeżdza mu z L, M, H, hcf + L


-----------
Follow up
-----------

Ciekawym motywem w BBB jest to, że większość ciosów specialnych może służyć jako follow-up move dla innych ciosów specialnych. Wypisywanie tu wszystkich kombinacji mija się troche z celem (nie chce mi się), więc najlepiej zaprezentowac to na przykładzie Senny i jej biednego oponenta;).

Przydkład:

Senna Kyoudou stoi naprzeciw swego przeciwnika. Jego facjata nie bardzo jej odpowiada, więc zajeżdza mu z hcf + L, dp + L

Przykład drugi:

Senna Kyoudou stoi naprzeciw swego przeciwnika. Jego facjata nie bardzo jej odpowiada i do tego wygląda jak brzydki pokemon, więc zajeżdza mu z L, M, H, hcf + L, dp + L


-------------
Super moves
-------------

Zapewne tak się one nie nazywają ale co tam:). Znane z KoF'a jako Desperation Moves, czy też ze SFIII Super Artsy. Każda postać posiada minimum dwa Super Moves i najczęścej są to "lepsze" wersje standardowych special moves. Wykonuje się je poprzez wsklepanie odpowiedniej kombinacji i naciśniecie B. Prawie wszystkie akcje mogą zostać przerwane na rzecz SM.

Przydkład:

Senna Kyoudou stoi naprzeciw swego przeciwnika. Jego facjata nie bardzo jej odpowiada, więc zajeżdza mu z dp + B

Przykład drugi:

Senna Kyoudou stoi naprzeciw swego przeciwnika. Jego facjata nie bardzo jej odpowiada i do tego wygląda jak brzydki, gruby pokemon, więc zajeżdza mu z L, M, H, hcf + L, dp + L, dp + B


----------
B-Action
----------

B-Action (B) to button któregy powinniśmy polubieć ;). Służy on do wielu akcji takich jak:
Guard Cancel - wczasie blokowania ciosu f + B
Quick Air Dash - B w powietrzu
Overhead combo starter - stojąc d + B
Canceling - o tym poniżej.
Stun Breaker - f / b + B w czasie stuna po otrzymanym ciosie spowoduje quick recovery i niemożność kontynuacji kombola przez przeciwnika. Konsumuje trzy paski.
Każda z wyżej opisanych akcji zabiera jeden pasek supera (pomijając SB)


--------------------
B-Action cenceling
--------------------

Bijatyki 2D nie były by nimi gdyby nie sławny canceling, czyli przerywanie animacji danego ciosu na rzecz innego. W BBB 1st Impression sprawa się ma tak, że 95% akcji z grze da się przezrwać poprzez naciśnięcie B (np.: Back Hop [b, b]). Akcja uda się pod warunkiem, że postac posiada conajmniej jeden pasek supera. Same scancelowanie nie spowoduje zadania innego ciosu (nie jest to super canceling). B-Action może działać na dwa sposoby:

Short hop - d + B - postać wykona mały podskok w kierunku przeciwnika (nawet w powietrzu)
B dash - jakiekolwiek kierunek (prócz d) plus B - postac wykona szybki suw w stronę przeciwnika.

W video tutorialu zamieszczonym na płycie BBB można "zauważyć" (po krzaczkach), że f + B rózni się od b + B ale sam żadnej róznicy w samej już grze nie zauważyłem. Przyszedł czas na przykłady z Senną w roli głownej.

Przydkład:

Senna Kyoudou stoi naprzeciw swego przeciwnika. Jego facjata nie bardzo jej odpowiada, więc zajeżdza mu z L, M, H, B, L, M, H

Przydkład drugi:

Senna Kyoudou stoi naprzeciw swego przeciwnika. Jego facjata nie bardzo jej odpowiada, więc zajeżdza mu z L, M, H, B, L, M, H, B, L, M, H, B, L, M, H, B, L, M, H,

Przydkład trzeci:

Senna Kyoudou stoi naprzeciw swego przeciwnika. Jego facjata nie bardzo jej odpowiada i do tego wygląda jak brzydki, gruby pokemon, a ona naprawdę nienawidzi pokemonów więc zajeżdza mu z L, M, H, B, L, M, H, B, L, M, H, B, L, M, H, B, L, M, H, hcf + L, dp + L, dp + B, d + B, L, M, dp + M, dp + B itd...

Mam nadzieję, że w ten sposób BBB 1st Impression stało się dla Was trochę bardziej przystępne. Dobrej zabawy życzy

eq

BIGBANG BEAT 1st Impression - PL :P

http://www.speedyshare.com/617935844.html


Jap ver (bez fontów)
Obrazek

Moja sexy wersja
Obrazek



[center]Obrazek[/center]

[ Dodano: 26-10-2007, 17:00 ]
info odnośnie Stun Breakera dodane do mini faq :)
Ostatnio zmieniony 06-12-2007, 14:55 przez eq2D, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Dumian
Administrator
Posty: 2943
Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ogrywam: Tekken 7 (DJ, Xiao), DOA5 i 6 (Jann Lee), VF (Jacky)
Kontakt:

Re: BIGBANG BEAT 1st Impression stuff :)

Post autor: Dumian »

Sorki, że tak późno ale wiecie, czasu mało a do zrobienia dużo itd. :P

Robota oczywiście bardzo dobra, poradnik mi się nie przydał (ale znając eq to na pewno konkret stuff ;) ) bo jak pisałem czasu mało więc nie grałem jeszcze w BBB. Recenzja, choć nie obyło się bez literówek i ortów, brzmi zachęcająco i ogólnie jest ok ;-)

Wsio (po małej korekcie) trafiło na stronę:

BigBang Beat 1st Impression
<a href="https://www.honmaru.pl/recenzje.php?id=bigbangbeat" target="_blank" class="postlink">recenzja</a>
<a href="https://www.honmaru.pl/artykuly.php?id=bigbangbeat" target="_blank" class="postlink">poradnik</a>
<a href="https://www.honmaru.pl/download/index.p ... view&id=87" target="_blank" class="postlink">spolszczenie</a>
Ostatnio zmieniony 23-06-2008, 22:26 przez Dumian, łącznie zmieniany 1 raz.
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Obrazek
Awatar użytkownika
Yamada
Moderator
Posty: 1956
Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
Ogrywam: VF5: Final Showdown
Kontakt:

Re: BIGBANG BEAT 1st Impression stuff :)

Post autor: Yamada »

Pograłem chwilkę i całkiem fajne to:).

Air dash - czy ja wiem czy taki znowu wolny? Pewnie kwestia gustu bo imo taki IAD jest całkiem całkiem, nie wspominając że np zwykłego dasha Kunagi można traktować jako air dasha (bo skacze do przodu) co w połączeniu z jej p.p w powietrzu daje coś na wzór podwójnego air dasha.

Gra fajna, taka "inna" bym powiedział, ale to przyjemny feeling:)


Senna - jedna z najfajniejszych lasek w bijatykach ever , rzekłem :P .
Obrazek
Awatar użytkownika
Arris
Grand Master
Grand Master
Posty: 423
Rejestracja: 05-05-2007, 18:12
Lokalizacja: Z nienacka :O

Re: BIGBANG BEAT 1st Impression stuff :)

Post autor: Arris »

hej moze ktos zauploadowac linki bo niedzialaja wchodze na filesfronta i nic jakas reklama mi sie pokazuje i wracam do strony glownej moze ktos mi pomoc?
Awatar użytkownika
Aserot
Support
Posty: 1900
Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
Lokalizacja: Silent Hill
Ogrywam: kof 2k2, VF5 (ps3)
Kontakt:

Re: BIGBANG BEAT 1st Impression stuff :)

Post autor: Aserot »

No mogę to walnąć na FF. Btw gierka bardzo fajna szkoda tylko że nie ma netplay'a bo na nadmiar sparing partnerów to raczej nie mogę narzekać.
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
Awatar użytkownika
Action
Moderator
Posty: 2042
Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: BIGBANG BEAT 1st Impression stuff :)

Post autor: Action »

Jak nie działa, jak działa. Miałem dziś dwa ściągnięcia pliku wiec spoko. Direct link:

http://files.filefront.com/BigBang+Beat ... einfo.html
Awatar użytkownika
eq2D
Friend
Posty: 903
Rejestracja: 16-02-2007, 20:20

Re: BIGBANG BEAT 1st Impression stuff :)

Post autor: eq2D »

odnosnie tego faq - wypierdolic cale, bo bede pisal nowe, cale, kompletne... jak znajde czas :)

jako ze przerwa w pracy to napisze dlaczego faq do wyjebania. Wyczailem, ze kazda postc ma CALKOWICIE inny system chainow i znalazlem tez ukochane przez graczy 2D bugi, no i system duzych comboli jest podobny do tego z MB - im wiecej hitow tym mniejszy damge... cos napisze na ten temat jak bedzie zainteresowanie tematem.

Ty najpierw zmień nazwę tematu, bo literówkę masz :P

a nie szlo tego za mnie zrobic ?:P
Ostatnio zmieniony 06-12-2007, 14:51 przez eq2D, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Yamada
Moderator
Posty: 1956
Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
Ogrywam: VF5: Final Showdown
Kontakt:

Re: BIGBANG BEAT 1st Impression stuff :)

Post autor: Yamada »

Jestem zainteresowany - zapodawaj :) .
Obrazek
Awatar użytkownika
eq2D
Friend
Posty: 903
Rejestracja: 16-02-2007, 20:20

Re: BIGBANG BEAT 1st Impression stuff :)

Post autor: eq2D »

Oki... uporam sie tylko z kompem (bo sie pierdoli i sie grac nie da) i zobaczymy co sie da zrobic... jak juz bedzie mialo ladowac na necie to juz na 2D Files... i odnosnie tego yamada wpadnij tez na irca bo chce nawinac na ten temat z Toba
Obrazek
Awatar użytkownika
Arris
Grand Master
Grand Master
Posty: 423
Rejestracja: 05-05-2007, 18:12
Lokalizacja: Z nienacka :O

Re: BIGBANG BEAT 1st Impression stuff :)

Post autor: Arris »

hejka mam problem dotyczacej tej gry (wiem ze to nie ten temat ale prosze chociaz o odpowiedz zeby sie z nim uporac). Chodzi o to ze gdy jak wlaczam gre wszystko smiga ok gram roznymi postaciami np. Senna , Kunagi itd. gram do ktores tam rundy i nagle gra mi crashuje i slychac tak dzwiek jakby sie muchy albo myszy zalegly mi do kompa prosze o odpowiedz co zrobic aby ten problem zniknal chcialbym przejsc chociaz raz te gre (wiecie o co mi chodzi ;) )
Awatar użytkownika
eq2D
Friend
Posty: 903
Rejestracja: 16-02-2007, 20:20

Re: BIGBANG BEAT 1st Impression stuff :)

Post autor: eq2D »

sciagnac najnowsze patch albo czekac na upload odemnie
Obrazek
Awatar użytkownika
Action
Moderator
Posty: 2042
Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: BIGBANG BEAT 1st Impression stuff :)

Post autor: Action »

eq2D pisze:sciagnac najnowsze patch albo czekac na upload odemnie
Ty się lepiej do Mastachiego odezwij
Awatar użytkownika
ryu116
Elite player
Elite player
Posty: 110
Rejestracja: 28-10-2007, 11:20

Re: BIGBANG BEAT 1st Impression stuff :)

Post autor: ryu116 »

Awatar użytkownika
Action
Moderator
Posty: 2042
Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: BIGBANG BEAT 1st Impression stuff :)

Post autor: Action »

ryu116 pisze:a tak w ogóle co to jest ??? (...) Jakaś nowa część czy co ?
Stary Visual Novel skierowany dla starszych odbiorców, na podstawie którego wyszedł Big Bang Beat.
Awatar użytkownika
Yamada
Moderator
Posty: 1956
Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
Ogrywam: VF5: Final Showdown
Kontakt:

Re: BIGBANG BEAT 1st Impression stuff :)

Post autor: Yamada »

Ma ktoś na stanie najnowszego patcha? (upgrade gry do 1.06)

Aha no i zapodajcie resztę patchy bo chyba trzeba je instalować wszystkie pokolei:).

Senna i Kunagi FTW:P
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zgłoszenia”