Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)
Moderator: ModTeam
- Kranky
- Beginner
- Posty: 16
- Rejestracja: 14-06-2008, 09:49
Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)
Witajcie
Szukam osób, które miały do czynienia z pisaniem/tworzeniem gier.
Ludzi, którzy potrafili by wymodelować postaci, areny...
Szukam też animatorów, programistów...
Ogólnie rzecz biorąc - składu, który potrafiłby, i chciał, zrobić bijatyke na PC
Wiem, że niektórym wydaje się to średnio realne, lecz...
Dajmy na to: M.U.G.E.N... Darmowy silnik do tworzenia bijatyk 2D...
Są strony, z których pomocą można nawet samemu zrobić bijatykę pokroju wczesnych Mortali
Ja, chciałem zrobić nawalankę w 3D! Można by powiedzieć, że prawdziwy Tekken 3 na PC
I tutaj zaczynają się problemy...
Silnik 3D... Nie mam żadnego pomysłu, po za tym, nic nie wiem, o "profesjonalnym" pisaniu gier...
Postacie, areny... Siedziałem kiedyś w grafice 3D, z animowaniem nie mam wiekszych trudności, jednak do filmów mi brakuje ...za to, modeling u mnie leży i kwiczy...
Dźwięk... Tutaj nie ma problemu Z dźwiękiem mam styczność na codzień
SoundTrack'i, wszelkie kwiknięcia, gwiaknięcia, uderzenia, upadki i inne - nie ma problemu
I właśnie szukam ludzi, którzy znają się, lub mają doświadczenie w tworzeniu gier, i chcieli by mi pomóc...
Są tu tacy?
PS. Jeśli zbierze się dobry skład, który będzie chciał coś zrobić, powinno ruszyć forum
--------
Jest już forum! Zaludnijcie je!
Forum Fight Project
Szukam osób, które miały do czynienia z pisaniem/tworzeniem gier.
Ludzi, którzy potrafili by wymodelować postaci, areny...
Szukam też animatorów, programistów...
Ogólnie rzecz biorąc - składu, który potrafiłby, i chciał, zrobić bijatyke na PC
Wiem, że niektórym wydaje się to średnio realne, lecz...
Dajmy na to: M.U.G.E.N... Darmowy silnik do tworzenia bijatyk 2D...
Są strony, z których pomocą można nawet samemu zrobić bijatykę pokroju wczesnych Mortali
Ja, chciałem zrobić nawalankę w 3D! Można by powiedzieć, że prawdziwy Tekken 3 na PC
I tutaj zaczynają się problemy...
Silnik 3D... Nie mam żadnego pomysłu, po za tym, nic nie wiem, o "profesjonalnym" pisaniu gier...
Postacie, areny... Siedziałem kiedyś w grafice 3D, z animowaniem nie mam wiekszych trudności, jednak do filmów mi brakuje ...za to, modeling u mnie leży i kwiczy...
Dźwięk... Tutaj nie ma problemu Z dźwiękiem mam styczność na codzień
SoundTrack'i, wszelkie kwiknięcia, gwiaknięcia, uderzenia, upadki i inne - nie ma problemu
I właśnie szukam ludzi, którzy znają się, lub mają doświadczenie w tworzeniu gier, i chcieli by mi pomóc...
Są tu tacy?
PS. Jeśli zbierze się dobry skład, który będzie chciał coś zrobić, powinno ruszyć forum
--------
Jest już forum! Zaludnijcie je!
Forum Fight Project
Ostatnio zmieniony 01-01-1970, 01:00 przez Kranky, łącznie zmieniany 2 razy.
- Arris
- Grand Master
- Posty: 423
- Rejestracja: 05-05-2007, 18:12
- Lokalizacja: Z nienacka :O
Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)
Tylko nie M.U.G.E.N ... skopaloby cala gre!! A pozatym stworzylibyscie Tekkena w ktorym by byly takie juggle ze pozbierac by sie nie dalo ;/ wiec MUGENOWI MOWIE STANOWCZO NIE!!Kranky pisze:Dajmy na to: M.U.G.E.N... Darmowy silnik do tworzenia bijatyk 2D...
- Kranky
- Beginner
- Posty: 16
- Rejestracja: 14-06-2008, 09:49
Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)
Też mówie mu stanowcze nie
1. Gry na Mugenie są zwyczajnie słabe...
2. Środowisko 2D
3. Ubogość graficzna
4. Bijatyka nie byłaby zbyt realistyczna (m. in. to chciałbym osiągnąć )
5. MUGEN jest gópi
--------------------
Pisze się ktoś na ten projekt?
1. Gry na Mugenie są zwyczajnie słabe...
2. Środowisko 2D
3. Ubogość graficzna
4. Bijatyka nie byłaby zbyt realistyczna (m. in. to chciałbym osiągnąć )
5. MUGEN jest gópi
--------------------
Pisze się ktoś na ten projekt?
- Hakuzaijo
- Master
- Posty: 283
- Rejestracja: 27-02-2007, 09:04
- Lokalizacja: Z Japonii
Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)
Że się tak zapytam: masz już jakiś skład albo wiesz COKOLWIEK o CZYMKOLWIEK (programowanie, grafika sth.) czy może przyszedłeś tu na zasadzie:,,mam pomysł, zobaczę czy się znajdą jelenie; oni będą robić a ja będę szefował"? Bo twój tekst odnośnie stworzenia gry brzmi tak dziecinnie jak pytanie :,,macie jakiś program, żebym sobie zrobił GTA IV w domu" Nie twierdzę, że pomysł jest zły, tyle że... albo masz kupę kasy, zapału, sztab ludzi, umiejętności, albo daj sobie spokój. Nie twierdzę, że nie dasz rady lub coś, tyle, że a) szukasz nie tu gdzie trzeba (powinieneś szukać na forum programistów, grafików, muzyków) b)twój post bardzo mnie rozbawił (pełen profesjonalizm się wyłania) c)muzykę i dźwięki masz na co dzień? Hmm... no to nie wiem czy wiesz ale nawet sample pokroju ,,kop w jaja", ,,uderzenie w glebę" itd albo samemu nagrasz albo zapłacisz tantiemki.
Zastanów się nad tym czy tego chcesz i poczytaj po internecie ile to wymaga wysiłku (stworzenie gry) bo coś mi się zdaję, że chyba nie masz bladego pojęcia
Zastanów się nad tym czy tego chcesz i poczytaj po internecie ile to wymaga wysiłku (stworzenie gry) bo coś mi się zdaję, że chyba nie masz bladego pojęcia
Nowa, kuźwa, mania Widzicie poniżej :3
-------------------------------------------------------
nihonsun.net - wbijać tu panowie; wbijać;)
-------------------------------------------------------
nihonsun.net - wbijać tu panowie; wbijać;)
- Kranky
- Beginner
- Posty: 16
- Rejestracja: 14-06-2008, 09:49
Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)
COKOLWIEK, wiem, acz niewieleHakuzaijo pisze:wiesz COKOLWIEK o CZYMKOLWIEK (programowanie, grafika sth.)
Mogę się zająć praktycznie wszystkim, po za pisaniem kodu, i modelowaniem postaci.Hakuzaijo pisze:oni będą robić a ja będę szefował"?
No właśnie o to się martwięHakuzaijo pisze:Nie twierdzę, że nie dasz rady
Na innych forach też szukamHakuzaijo pisze:szukasz nie tu gdzie trzeba (powinieneś szukać na forum programistów, grafików, muzyków)
Pewnie cię zdziwię, ale - TAK, mam. Z soundtrackiem nie ma NAJMNIEJSZEGO problemu (m. in. dlatego, że sam jestem muzykiem, i obcuję w takowym towarzystwie )Hakuzaijo pisze:muzykę i dźwięki masz na co dzień? Hmm... no to nie wiem czy wiesz ale nawet sample pokroju ,,kop w jaja", ,,uderzenie w glebę" itd albo samemu nagrasz albo zapłacisz tantiemki.
Wiem ile to wymaga wysiłku, jednak, wiele osób tworzy przez internet DOBRE, freeware'owe produkcje, które rozwijają się z czasem.Hakuzaijo pisze:poczytaj po internecie ile to wymaga wysiłku (stworzenie gry)
I nie widzę problemu w tym, żeby w dzień swej "premiery" gra oferowała 2 zawodników, i 1 arenę (skrajny przypadek ), i rozwijała się z biegiem czasu.
PS. Może faktycznie zabrzmiało to śmiesznie, ale ja sobie nie żartuję
...bynajmniej nie w takim stopniu...
- Hakuzaijo
- Master
- Posty: 283
- Rejestracja: 27-02-2007, 09:04
- Lokalizacja: Z Japonii
Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)
Trochę kolega nie skumał jak widzę na czym polega ironia (fragment o szefowaniu)
Widzę, że masz wiele zapału, to dobrze, tylko odpowiedz sobie na jedno pytanie: czy sądzisz że znajdziesz aż tylu maniaków którzy będą chcieli poświęcić swój wolny czas specjalnie by stworzyć ,,grę"? Setki linii kodów, graficy, muzycy, godziny nieprzespanych nocy, beta testy, itd. + że gra będzie darmowa (czyli poza sławą to nic nie ma) no i ... kto niby będzie w to grał, a? Fani TK, SC, SF, GG, DOA i innych ,,wybiorą" sobie najlepsze ciosy albo stworzą własne albo... to się nie trzyma kupy bo reasumując ilu ludzi przy projekcie, tyle pomysłów; darmowych bijatyk jest na pęczki w necie (nawet flashowych); no i robota dla samej idei (fani dla fanów)? Bez jaj Sam bym chciał zrobić ,,siakiegoś wyje**nego RPG'a, Fightera, FPS'a tyle, że po co? Jak już i tak robią to za mnie zawodowcy. Dlatego lepiej pójść w jedną branżę (grafik, a i choćby) to się będzie miało większe szanse na obcowanie z tworzeniem gier.
Widzę, że masz wiele zapału, to dobrze, tylko odpowiedz sobie na jedno pytanie: czy sądzisz że znajdziesz aż tylu maniaków którzy będą chcieli poświęcić swój wolny czas specjalnie by stworzyć ,,grę"? Setki linii kodów, graficy, muzycy, godziny nieprzespanych nocy, beta testy, itd. + że gra będzie darmowa (czyli poza sławą to nic nie ma) no i ... kto niby będzie w to grał, a? Fani TK, SC, SF, GG, DOA i innych ,,wybiorą" sobie najlepsze ciosy albo stworzą własne albo... to się nie trzyma kupy bo reasumując ilu ludzi przy projekcie, tyle pomysłów; darmowych bijatyk jest na pęczki w necie (nawet flashowych); no i robota dla samej idei (fani dla fanów)? Bez jaj Sam bym chciał zrobić ,,siakiegoś wyje**nego RPG'a, Fightera, FPS'a tyle, że po co? Jak już i tak robią to za mnie zawodowcy. Dlatego lepiej pójść w jedną branżę (grafik, a i choćby) to się będzie miało większe szanse na obcowanie z tworzeniem gier.
Nowa, kuźwa, mania Widzicie poniżej :3
-------------------------------------------------------
nihonsun.net - wbijać tu panowie; wbijać;)
-------------------------------------------------------
nihonsun.net - wbijać tu panowie; wbijać;)
- Kranky
- Beginner
- Posty: 16
- Rejestracja: 14-06-2008, 09:49
Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)
Mam nadzieję... Jednak, "pełny" skład na pewno się nie zbierze...Hakuzaijo pisze:czy sądzisz że znajdziesz aż tylu maniaków którzy będą chcieli poświęcić swój wolny czas specjalnie by stworzyć ,,grę"?
Z muzykami żadnego problemu nie będzie... Znajomych po fachu mam dużoHakuzaijo pisze:Setki linii kodów, graficy, muzycy, godziny nieprzespanych nocy, beta testy, itd. + że gra będzie darmowa (czyli poza sławą to nic nie ma)
"gra będzie darmowa" ...takie jest założenie, ale jeśli gra będzie dość dobra, to kto wie?
Przecież logiczne jest, że do takiej sytuacji nie można dopuścićHakuzaijo pisze:Fani TK, SC, SF, GG, DOA i innych ,,wybiorą" sobie najlepsze ciosy
NP. Każdy opracuje sobie 1 postać, da na forum. Na forum będzie korekta "graczy", po czym postać trafi do grafików itd.
Po prostu nie ma opcji, żeby postacie były "lamerskie" i zabijały jednym uderzeniem...
I co z tego, skoro żadna nie jest "grywalna"... Jeszcze nie spotkałem grywalnej bijatyki na PC... No, może GG i VF jakoś podejdą...Hakuzaijo pisze:armowych bijatyk jest na pęczki w necie
No właśnie... Bijatyk na PC zawodowcy NIE robią... To jest problemem...Hakuzaijo pisze:Sam bym chciał zrobić ,,siakiegoś wyje**nego RPG'a, Fightera, FPS'a tyle, że po co? Jak już i tak robią to za mnie zawodowcy.
A problemy są po to, żeby je rozwiązywać
Ot np, ja zamierzam zostać dźwiękowcemHakuzaijo pisze:Dlatego lepiej pójść w jedną branżę (grafik, a i choćby) to się będzie miało większe szanse na obcowanie z tworzeniem gier.
Tak czy siak, rozgadaliśmy się o czym innym, a mieliśmy gadać o tym, kto się pisze na ten projekt
(Teraz temat ucichnie, i nikt w nim nic już nie napisze...)
- KRELIAN
- Junior Admin
- Posty: 2343
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:37
- Lokalizacja: ta pewność?
- Kontakt:
Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)
No jak coś to ja się mogę zająć frame datą. Obiecuję balans na poziomie DRki.
https://www.change.org/p/from-software- ... on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
- kemot722
- Grand Master
- Posty: 1030
- Rejestracja: 01-09-2006, 11:04
- Lokalizacja: 1 kreska zasięgu
Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)
Ostatnio zainteresowałem się Mugenem, ale zdecydowanie to nie jest platforma dla Tekkena. Widziałem stronę pozycji pt. Tekken Mugen (jak przypomnę sobie linka to zapodam), więc informuję, że to nie jest oryginalny pomysł
MAM INNą PROPOZYCJę - Czy słyszeliście o grze ONI? Gra jest bardzo mod-friendly. Fani już stworzyli modele Masterchiefa (Halo) i Mokoto (Ghost in the Shell) dla tej gry.
Tu możecie zobaczyć walkę Konoko (głownej bohaterki ONI) z Masterchiefem
A tu Motoko walczą z dwoma przeciwnikami
Obecność broni można wyłączyć przy modowaniu, a sama gra podobnie jak MUGEN jest offline, bo firma Bungie wykosiła Multiplayera tuż przed premierą gry. Niestety zestawy ciosów można składać jak na razie tylko z istniejących, ale wybór duży
Będę obstawał przy stwierdzeniu, że są inne - trzeba umieć tworzyć postacie tak by pasowały do ogólno przyjętych standardów, dzięki czemu nie będą względem siebie przegięte czy błędnie sie animowałyKranky pisze:1. Gry na Mugenie są zwyczajnie słabe...
Jeśli chcemy stworzyć Tekken Advance Remix, to nie stanowi to większej przeszkody, bo przecież można sie dobrze bawić w 2D (pseudo 3D)Kranky pisze:2. Środowisko 2D
To jest według mnie postawowy minus. Robienie sprite'ów postaci w 256 kolorach sprawi, że mogłyby wyglądać mało atrakcyjnie. Zaawansowany "mugeniarz" zrobi ciekawą arenę i nikt nie będzie zwracał uwagi na "ubogość graficzną", a dokładnie kolorystyczną.Kranky pisze:3. Ubogość graficzna
Kwestia umiejętności, a poza tym nie mieszajmy za dużo realizmu do bijatyk, bo będą nudneKranky pisze:4. Bijatyka nie byłaby zbyt realistyczna
MUGEN jest niedokończonym silnikiem graficznym. Dlatego jak poznasz jego słabe strony, to będzie ci raźniej - ja właśnie o nich ostatnio czytamKranky pisze:5. MUGEN jest gópi
MAM INNą PROPOZYCJę - Czy słyszeliście o grze ONI? Gra jest bardzo mod-friendly. Fani już stworzyli modele Masterchiefa (Halo) i Mokoto (Ghost in the Shell) dla tej gry.
Tu możecie zobaczyć walkę Konoko (głownej bohaterki ONI) z Masterchiefem
A tu Motoko walczą z dwoma przeciwnikami
Obecność broni można wyłączyć przy modowaniu, a sama gra podobnie jak MUGEN jest offline, bo firma Bungie wykosiła Multiplayera tuż przed premierą gry. Niestety zestawy ciosów można składać jak na razie tylko z istniejących, ale wybór duży
Ostatnio zmieniony 14-06-2008, 21:27 przez kemot722, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kranky
- Beginner
- Posty: 16
- Rejestracja: 14-06-2008, 09:49
Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)
Tak czy siak, interesuje mnie właśnie "pseudo 3D" (Postaci 3D, areny "niedokońca" 3D).
Jeśli da się coś takiego zrobić na MUGEN'ie...
----------
KRELIAN, jak będą już jakieś postaci do date'owania, dam znać
Widzę, że zainteresowanie jest, więc forum postawię.
Ludzi póki co nie ma za wiele, ale może się zbiorą z biegiem czasu
---------
Jest już forum! Zaludnijcie je!
Forum Fight Project
Jeśli da się coś takiego zrobić na MUGEN'ie...
----------
KRELIAN, jak będą już jakieś postaci do date'owania, dam znać
Widzę, że zainteresowanie jest, więc forum postawię.
Ludzi póki co nie ma za wiele, ale może się zbiorą z biegiem czasu
---------
Jest już forum! Zaludnijcie je!
Forum Fight Project
- Arris
- Grand Master
- Posty: 423
- Rejestracja: 05-05-2007, 18:12
- Lokalizacja: Z nienacka :O
Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)
CHLOPIE PEWNIE ZE SLYSZALEM!!!! JA KOCHAM TE GREE!!!!! i to chyba najlepsza gra w ktora gralem ;] a ps. Kemot moglbym zrobic na hyde parku albo gdzies indziej temat o tej grze A co najlepsze sa fajne mody do tej gry...np. zamiast Mai (Konoko) zrobili shinatame jako glowna bohaterkekemot722 pisze:MAM INNą PROPOZYCJę - Czy słyszeliście o grze ONI?
- kemot722
- Grand Master
- Posty: 1030
- Rejestracja: 01-09-2006, 11:04
- Lokalizacja: 1 kreska zasięgu
Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)
Miałem wątpliwości czy jest zakładać topic o tej grzeArris pisze:CHLOPIE PEWNIE ZE SLYSZALEM!!!! JA KOCHAM TE GREE!!!!! i to chyba najlepsza gra w ktora gralem ;] a ps. Kemot moglbym zrobic na hyde parku albo gdzies indziej temat o tej grze
Odnośnie mugenowania - adresy serwisów poświęconych profesji jaką jest robienie Mugenów
MUGEN SAMOUCZEK
Polskie centrum Stuff'a do MUGENA
- Kranky
- Beginner
- Posty: 16
- Rejestracja: 14-06-2008, 09:49
Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)
Zastanawiam się właśnie, czy jednak nie MUGEN...
IMO gra nie byłaby wtedy zbyt Tekkenowata, ale na pewno duża łatwiejsza do napisania...
Tak czy inaczej, zapraszam na FORUM
http://www.fightproject.yoyo.pl/index.php
(Póki co yoyo... Zobaczymy jak będzie się wszystko rozwijało )
IMO gra nie byłaby wtedy zbyt Tekkenowata, ale na pewno duża łatwiejsza do napisania...
Tak czy inaczej, zapraszam na FORUM
http://www.fightproject.yoyo.pl/index.php
(Póki co yoyo... Zobaczymy jak będzie się wszystko rozwijało )
- Action
- Moderator
- Posty: 2042
- Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)
Mugen to porażka zarówno pod względem technicznym jak i pod względem wydanych "tworów" (wrzucanie sprite'ow z róznych bijatyk na pałe z idiotycznym hitboxem i systemem z d**y...). Polecam za to 2DFighter Maker'a 2nd (znajdziecie go tutaj), na nim można już tworzyć ciekawsze produkcje (przykładami tego są Destraction Desire i SCWU).
Kranky, nie wiem gdzie ty widzisz te zainteresowanie (pomijając Kreliana, który sobie robi niezłą polewkę ), ale jak już znajdziesz ludzi i projekt ruszy to możesz liczyć na 'oficjalne' poparcie przez Honmaru.
Kranky, nie wiem gdzie ty widzisz te zainteresowanie (pomijając Kreliana, który sobie robi niezłą polewkę ), ale jak już znajdziesz ludzi i projekt ruszy to możesz liczyć na 'oficjalne' poparcie przez Honmaru.
- SubZero
- Moderator
- Posty: 3785
- Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
- Lokalizacja: Myslovitz
- Kontakt:
Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)
Było chyba jeszcze coś takiego jak 3D Fighter Maker, jak koniecznie chcesz w 3D Gdzieś na YT mi się jakieś filmiki przewinęły.
Słyszeć słyszałem, nawet mam, ale nie wiedziałem że tak popularna jest. Z tego co pamiętam to system walki nie był szczególnie dopracowany (co nie znaczy że słabo rozbudowany) , ale może to moje subiektywne odczucia.kemot722 pisze:MAM INNą PROPOZYCJę - Czy słyszeliście o grze ONI?