Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)
Moderator: ModTeam
- Action
- Moderator
- Posty: 2042
- Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)
3D Fighter Maker to konsolowy edytor (zrobiony przez inna ekipę) a'la "stwórz postać" z WWE.
PS Także się zdziwiłem, że Oni dorobiło się takiej sceny.
PS Także się zdziwiłem, że Oni dorobiło się takiej sceny.
- Mr_Editor
- Support
- Posty: 836
- Rejestracja: 26-06-2007, 11:55
- Lokalizacja: Skąd: Skąd: Skąd:
- Kontakt:
Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)
Fighter Maker... hmm... no nie ta gierka /edytor/ mnie po prostu roz****dala
Ile to ja nocy spędziłem żeby wykreować jakąś ambitniejszą postać. Ale jakoś wena mnie opuszczała zawsze po zrobieniu góra 4 ciosów albo basic stand.
[Temat o FM miałem zamiar założyć już dawno temu ale mi z głowy wyleciało.]
Co do pomysłu to dosyć ciekawy... (mogę robić tekstury do postaci )
Ile to ja nocy spędziłem żeby wykreować jakąś ambitniejszą postać. Ale jakoś wena mnie opuszczała zawsze po zrobieniu góra 4 ciosów albo basic stand.
[Temat o FM miałem zamiar założyć już dawno temu ale mi z głowy wyleciało.]
Co do pomysłu to dosyć ciekawy... (mogę robić tekstury do postaci )
- Kranky
- Beginner
- Posty: 16
- Rejestracja: 14-06-2008, 09:49
Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)
No i fajnie ;P
Skład na tworzenie postaci gotowy
Skład do udźwiękowienia też gotowy...
Czyli możliwe, że jakoś to będzie
Skład na tworzenie postaci gotowy
Skład do udźwiękowienia też gotowy...
Czyli możliwe, że jakoś to będzie
- SubZero
- Moderator
- Posty: 3785
- Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
- Lokalizacja: Myslovitz
- Kontakt:
Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)
Zostało to co najbardziej czasochłonne i najbardziej upierdliwe - kodowanieKranky pisze:Czyli możliwe, że jakoś to będzie
- Kranky
- Beginner
- Posty: 16
- Rejestracja: 14-06-2008, 09:49
Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)
...i czego żaden z nas nie potrafiSubZero pisze:Zostało to co najbardziej czasochłonne i najbardziej upierdliwe
- Dismaster
- Grand Master
- Posty: 353
- Rejestracja: 15-04-2006, 23:39
- Lokalizacja: Konstantynów łódzki
Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)
Moze jakbym bardziej uwazal na zajeciach z C# to bym wam pomogl (na zajecia z tego przedmiotu poprostu nie chodze wiec lipa ) Na zaliczenie mam zrobic bombermana wiec jak zrobie moge wam podrzucic silnik lol. A co do pomyslu byloby fajnie jak by wyszla bijatyka w ktorej "honmaru macza lapy" ale jakos w to nie wierze jak narazie
Before you see the light you must die...
- SubZero
- Moderator
- Posty: 3785
- Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
- Lokalizacja: Myslovitz
- Kontakt:
Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)
C# imo średnio nadaje się do pisania gier, szczególnie bardziej wymagających. No chyba że w .net 3.0 wprowadzili jakieś zmiany odnośnie tego, ale nadal nie zmieni to faktu, że języki .net-owe są językami interpretowalnymi więc zawsze będą wolniejsze od języków pokroju C++.
- Mr_Editor
- Support
- Posty: 836
- Rejestracja: 26-06-2007, 11:55
- Lokalizacja: Skąd: Skąd: Skąd:
- Kontakt:
Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)
ja bym się na to pisał..
Ale wielkiej pomocy nie udzielę bo mam małe (albo raczej zerowe) doświadczenie w robieniu czegoś takiego...
Ale wielkiej pomocy nie udzielę bo mam małe (albo raczej zerowe) doświadczenie w robieniu czegoś takiego...
- luc_october
- Friend
- Posty: 339
- Rejestracja: 07-11-2006, 22:39
- Lokalizacja: libiąż called liban
Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)
jestem za, ale na razie widzę zero konkretów. z mugenem czy maker'ami nie ma co żartować. tak samo porażką wydaje mi się pisanie gry od podstaw. myślę że napisanie silnika gry 3d jest barierą nie do przeskoczenia, dlatego należało by wykorzystać już gotowy silnik.
gdyby pojawiły się jakieś konkrety, to mógłbym pomóc w:
system, balans, frame data, 2d, nagrywanie dźwięków, muzyka...
może zerknę w kilka miejsc żeby zobaczyć czy jest coś co by się nadawało na podstawę do bijatyki... jakiś engine, albo gra, która była by wystarczająco modowalna...
gdyby pojawiły się jakieś konkrety, to mógłbym pomóc w:
system, balans, frame data, 2d, nagrywanie dźwięków, muzyka...
może zerknę w kilka miejsc żeby zobaczyć czy jest coś co by się nadawało na podstawę do bijatyki... jakiś engine, albo gra, która była by wystarczająco modowalna...
- Kranky
- Beginner
- Posty: 16
- Rejestracja: 14-06-2008, 09:49
Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)
Dźwiękami i muzyką mogę się spokojnie zająć.
Mr_Editor jest chętny na tekstury...
Animatorzy i graficy by się znaleźli, tyle, że całość utkneła właśnie na tym,
że nie mam pojęcia, jakiego engine'u użyć do bijatyki 3d...
Gdybyś zerknął i coś wynalazł, praktycznie sprawiłbyś, że projekt wystartuje
Liczę na ciebie!
Mr_Editor jest chętny na tekstury...
Animatorzy i graficy by się znaleźli, tyle, że całość utkneła właśnie na tym,
że nie mam pojęcia, jakiego engine'u użyć do bijatyki 3d...
Gdybyś zerknął i coś wynalazł, praktycznie sprawiłbyś, że projekt wystartuje
Liczę na ciebie!
- luc_october
- Friend
- Posty: 339
- Rejestracja: 07-11-2006, 22:39
- Lokalizacja: libiąż called liban
Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)
można usłyszeć gdzieś jakąś przykładową muzykę?
- Cargo
- Graphic Master
- Posty: 246
- Rejestracja: 03-08-2006, 10:11
- Lokalizacja: Cz-wa
Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)
O... Luc, jakbys sie dzwiękiem zajął byłoby niezle
mmm dnb w trakcie walki
Co to tematu, w sumie mógłbym również pomóc z grafiką (tekstury itp), ale to dopiero wtedy, jak ustalicie te wszystkie "sprawy techniczne" związane z silnikam itp. i bedzie wiadomo, że projekt ruszy
Pozdrawiam.
mmm dnb w trakcie walki
Co to tematu, w sumie mógłbym również pomóc z grafiką (tekstury itp), ale to dopiero wtedy, jak ustalicie te wszystkie "sprawy techniczne" związane z silnikam itp. i bedzie wiadomo, że projekt ruszy
Pozdrawiam.
www.cargodesign.deviantart.com zapraszam
- Kranky
- Beginner
- Posty: 16
- Rejestracja: 14-06-2008, 09:49
Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)
Muzyki póki co - nie ma. Widziałem twoje myspace, i powiem, że twoje kawałki chętnie bym usłyszał w trakcie gry
Muzykę mógłbym załatwić sam, ale jeśli ktoś chcę pomóc - nie ma problemu.
Jak będę miał jakieś tracki, wrzucę
A projekt ruszy pełną parą, gdy uda się skombinować odpowiedni engine...
Wtedy też od razu zleci się ekipa
EDIT:
Całość, to byłoby głównie Drum & Bass, do tego miejscami ciężkie Electro, i czasami jakiś lekki HardStyle.
Mam zamiar wykorzystać m.in. ten track: http://www6.zippyshare.com/v/46228049/file.html
(Fragment utworu "John Dahlback - Blink (TB deeper remix)" ) Oczywiście, po uzyskaniu zgody autora (Raczej nie będzie problemu )
PS. Kawałki luc'a bardzo mi pasują w takiej produkcji
EDIT:
Co do blink'a, mam już pozwolenie
Muzykę mógłbym załatwić sam, ale jeśli ktoś chcę pomóc - nie ma problemu.
Jak będę miał jakieś tracki, wrzucę
A projekt ruszy pełną parą, gdy uda się skombinować odpowiedni engine...
Wtedy też od razu zleci się ekipa
EDIT:
Całość, to byłoby głównie Drum & Bass, do tego miejscami ciężkie Electro, i czasami jakiś lekki HardStyle.
Mam zamiar wykorzystać m.in. ten track: http://www6.zippyshare.com/v/46228049/file.html
(Fragment utworu "John Dahlback - Blink (TB deeper remix)" ) Oczywiście, po uzyskaniu zgody autora (Raczej nie będzie problemu )
PS. Kawałki luc'a bardzo mi pasują w takiej produkcji
EDIT:
Co do blink'a, mam już pozwolenie
Ostatnio zmieniony 16-06-2008, 07:06 przez Kranky, łącznie zmieniany 1 raz.
- luc_october
- Friend
- Posty: 339
- Rejestracja: 07-11-2006, 22:39
- Lokalizacja: libiąż called liban
Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)
widzę że słabo się starasz... to wygląda tak jakby "zróbcie mi", a nie "zróbmy sobie" tekkena. 5 minut googlowania i...
http://www.gravity-music.net/blitzfighter-v0.1.zip
prosta demonstracja enginu.
BlitzFighter3d Features:
-Fully customizable 3d animated fighters, loadable as animated mesh files and with animation definitions loaded from a separate ini-file. Simple format - easy to use.
-Predefined behaviors for stardard actions like walking, jumping, blocking, punching (blockable), kicks (non-blockable - can be evaded by jumping). Full customization of collision detection (defined by range within punch/kick animation and distance to opponent)
-Fully customizable combo system. Detection of rapid sequences of keystrokes and execution of the appropriate custom animation, together with definition of the combo behavior.
-Keyboard control for two players
-Two-way range of motion (players always face the opponent and can either approach or retreat)
-Selection screen with customizable character-portraits
-Example meshes and ini files (The mesh is the Ninja from Psionic's website. It is not optimized for use in a 3d fighting game but suitable for demonstration purposes)
To do:
-Display of 3D Arenas.
-Sounds
-3d camera paths
-Network play
-AI for single player mode
How could you help?
-I do not have the skills to quickly build 3d arenas. If someone has a suitable arena available I will be able to use it for testing purposes to quickly add the 3d arena feature.
-I do not have good sounds available to include in the game.
-enemy AI could be based on separate "bot"-like programs, once I get network play to work.
and of course, the purpose of an engine is to make content for it. I am glad to assist anybody who likes to create a 3d character.
read the readme.txt file for detailed description of the ini-files and how to build custom characters
http://www.gravity-music.net/blitzfighter-v0.1.zip
prosta demonstracja enginu.
BlitzFighter3d Features:
-Fully customizable 3d animated fighters, loadable as animated mesh files and with animation definitions loaded from a separate ini-file. Simple format - easy to use.
-Predefined behaviors for stardard actions like walking, jumping, blocking, punching (blockable), kicks (non-blockable - can be evaded by jumping). Full customization of collision detection (defined by range within punch/kick animation and distance to opponent)
-Fully customizable combo system. Detection of rapid sequences of keystrokes and execution of the appropriate custom animation, together with definition of the combo behavior.
-Keyboard control for two players
-Two-way range of motion (players always face the opponent and can either approach or retreat)
-Selection screen with customizable character-portraits
-Example meshes and ini files (The mesh is the Ninja from Psionic's website. It is not optimized for use in a 3d fighting game but suitable for demonstration purposes)
To do:
-Display of 3D Arenas.
-Sounds
-3d camera paths
-Network play
-AI for single player mode
How could you help?
-I do not have the skills to quickly build 3d arenas. If someone has a suitable arena available I will be able to use it for testing purposes to quickly add the 3d arena feature.
-I do not have good sounds available to include in the game.
-enemy AI could be based on separate "bot"-like programs, once I get network play to work.
and of course, the purpose of an engine is to make content for it. I am glad to assist anybody who likes to create a 3d character.
read the readme.txt file for detailed description of the ini-files and how to build custom characters
- SubZero
- Moderator
- Posty: 3785
- Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
- Lokalizacja: Myslovitz
- Kontakt:
Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)
Luc to co podałeś to nie jest sam silnik, a przykład jego wykorzystania. Sam silnik nazywa się Blitz3D i kosztuje jedyne 100$