Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)

Dla jednych są sposobem na zabicie wolnego czasu, dla innych hobby, a dla jeszcze kogoś innego rozrywką, bez której nie można się obyć. Gry video i konsole - wszystko na ich temat.

Moderator: ModTeam

Awatar użytkownika
Action
Moderator
Posty: 2042
Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)

Post autor: Action »

3D Fighter Maker to konsolowy edytor (zrobiony przez inna ekipę) a'la "stwórz postać" z WWE.

PS Także się zdziwiłem, że Oni dorobiło się takiej sceny. ;)
Awatar użytkownika
Mr_Editor
Support
Posty: 836
Rejestracja: 26-06-2007, 11:55
Lokalizacja: Skąd: Skąd: Skąd:
Ogrywam: TTT2, T7
Kontakt:

Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)

Post autor: Mr_Editor »

Fighter Maker... hmm... no nie ta gierka /edytor/ mnie po prostu roz****dala :D
Ile to ja nocy spędziłem żeby wykreować jakąś ambitniejszą postać. Ale jakoś wena mnie opuszczała zawsze po zrobieniu góra 4 ciosów albo basic stand.
[Temat o FM miałem zamiar założyć już dawno temu ale mi z głowy wyleciało.]

Co do pomysłu to dosyć ciekawy... (mogę robić tekstury do postaci :D)
Awatar użytkownika
Kranky
Beginner
Beginner
Posty: 16
Rejestracja: 14-06-2008, 09:49

Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)

Post autor: Kranky »

No i fajnie ;P

Skład na tworzenie postaci gotowy :)
Skład do udźwiękowienia też gotowy... :)

Czyli możliwe, że jakoś to będzie ;)
Awatar użytkownika
SubZero
Moderator
Posty: 3785
Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
Lokalizacja: Myslovitz
Ogrywam: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Kontakt:

Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)

Post autor: SubZero »

Kranky pisze:Czyli możliwe, że jakoś to będzie ;)
Zostało to co najbardziej czasochłonne i najbardziej upierdliwe - kodowanie ;)
Awatar użytkownika
Kranky
Beginner
Beginner
Posty: 16
Rejestracja: 14-06-2008, 09:49

Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)

Post autor: Kranky »

SubZero pisze:Zostało to co najbardziej czasochłonne i najbardziej upierdliwe
...i czego żaden z nas nie potrafi :/
Awatar użytkownika
Dismaster
Grand Master
Grand Master
Posty: 353
Rejestracja: 15-04-2006, 23:39
Lokalizacja: Konstantynów łódzki

Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)

Post autor: Dismaster »

Moze jakbym bardziej uwazal na zajeciach z C# to bym wam pomogl (na zajecia z tego przedmiotu poprostu nie chodze wiec lipa :D ) Na zaliczenie mam zrobic bombermana wiec jak zrobie moge wam podrzucic silnik lol. A co do pomyslu byloby fajnie jak by wyszla bijatyka w ktorej "honmaru macza lapy" ale jakos w to nie wierze jak narazie :D
Before you see the light you must die...
Awatar użytkownika
SubZero
Moderator
Posty: 3785
Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
Lokalizacja: Myslovitz
Ogrywam: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Kontakt:

Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)

Post autor: SubZero »

C# imo średnio nadaje się do pisania gier, szczególnie bardziej wymagających. No chyba że w .net 3.0 wprowadzili jakieś zmiany odnośnie tego, ale nadal nie zmieni to faktu, że języki .net-owe są językami interpretowalnymi więc zawsze będą wolniejsze od języków pokroju C++.
Awatar użytkownika
Mr_Editor
Support
Posty: 836
Rejestracja: 26-06-2007, 11:55
Lokalizacja: Skąd: Skąd: Skąd:
Ogrywam: TTT2, T7
Kontakt:

Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)

Post autor: Mr_Editor »

ja bym się na to pisał.. :D

Ale wielkiej pomocy nie udzielę bo mam małe (albo raczej zerowe) doświadczenie w robieniu czegoś takiego...
Awatar użytkownika
luc_october
Friend
Posty: 339
Rejestracja: 07-11-2006, 22:39
Lokalizacja: libiąż called liban

Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)

Post autor: luc_october »

jestem za, ale na razie widzę zero konkretów. z mugenem czy maker'ami nie ma co żartować. tak samo porażką wydaje mi się pisanie gry od podstaw. myślę że napisanie silnika gry 3d jest barierą nie do przeskoczenia, dlatego należało by wykorzystać już gotowy silnik.


gdyby pojawiły się jakieś konkrety, to mógłbym pomóc w:

system, balans, frame data, 2d, nagrywanie dźwięków, muzyka...


może zerknę w kilka miejsc żeby zobaczyć czy jest coś co by się nadawało na podstawę do bijatyki... jakiś engine, albo gra, która była by wystarczająco modowalna...
Awatar użytkownika
Kranky
Beginner
Beginner
Posty: 16
Rejestracja: 14-06-2008, 09:49

Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)

Post autor: Kranky »

Dźwiękami i muzyką mogę się spokojnie zająć.
Mr_Editor jest chętny na tekstury...
Animatorzy i graficy by się znaleźli, tyle, że całość utkneła właśnie na tym,
że nie mam pojęcia, jakiego engine'u użyć do bijatyki 3d...
Gdybyś zerknął i coś wynalazł, praktycznie sprawiłbyś, że projekt wystartuje :D
Liczę na ciebie! :padam:
Awatar użytkownika
luc_october
Friend
Posty: 339
Rejestracja: 07-11-2006, 22:39
Lokalizacja: libiąż called liban

Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)

Post autor: luc_october »

można usłyszeć gdzieś jakąś przykładową muzykę?
Awatar użytkownika
Cargo
Graphic Master
Graphic Master
Posty: 246
Rejestracja: 03-08-2006, 10:11
Lokalizacja: Cz-wa

Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)

Post autor: Cargo »

O... Luc, jakbys sie dzwiękiem zajął byłoby niezle ;)
mmm dnb w trakcie walki :D

Co to tematu, w sumie mógłbym również pomóc z grafiką (tekstury itp), ale to dopiero wtedy, jak ustalicie te wszystkie "sprawy techniczne" związane z silnikam itp. i bedzie wiadomo, że projekt ruszy ;)
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Kranky
Beginner
Beginner
Posty: 16
Rejestracja: 14-06-2008, 09:49

Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)

Post autor: Kranky »

Muzyki póki co - nie ma. Widziałem twoje myspace, i powiem, że twoje kawałki chętnie bym usłyszał w trakcie gry :D

Muzykę mógłbym załatwić sam, ale jeśli ktoś chcę pomóc - nie ma problemu.
Jak będę miał jakieś tracki, wrzucę :)

A projekt ruszy pełną parą, gdy uda się skombinować odpowiedni engine...
Wtedy też od razu zleci się ekipa :D

EDIT:
Całość, to byłoby głównie Drum & Bass, do tego miejscami ciężkie Electro, i czasami jakiś lekki HardStyle.

Mam zamiar wykorzystać m.in. ten track: http://www6.zippyshare.com/v/46228049/file.html
(Fragment utworu "John Dahlback - Blink (TB deeper remix)" ) Oczywiście, po uzyskaniu zgody autora :) (Raczej nie będzie problemu ;) )

PS. Kawałki luc'a bardzo mi pasują w takiej produkcji :padam:

EDIT:
Co do blink'a, mam już pozwolenie :)
Ostatnio zmieniony 16-06-2008, 07:06 przez Kranky, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
luc_october
Friend
Posty: 339
Rejestracja: 07-11-2006, 22:39
Lokalizacja: libiąż called liban

Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)

Post autor: luc_october »

widzę że słabo się starasz... to wygląda tak jakby "zróbcie mi", a nie "zróbmy sobie" tekkena. 5 minut googlowania i...

http://www.gravity-music.net/blitzfighter-v0.1.zip
prosta demonstracja enginu.

BlitzFighter3d Features:

-Fully customizable 3d animated fighters, loadable as animated mesh files and with animation definitions loaded from a separate ini-file. Simple format - easy to use.

-Predefined behaviors for stardard actions like walking, jumping, blocking, punching (blockable), kicks (non-blockable - can be evaded by jumping). Full customization of collision detection (defined by range within punch/kick animation and distance to opponent)

-Fully customizable combo system. Detection of rapid sequences of keystrokes and execution of the appropriate custom animation, together with definition of the combo behavior.

-Keyboard control for two players

-Two-way range of motion (players always face the opponent and can either approach or retreat)

-Selection screen with customizable character-portraits

-Example meshes and ini files (The mesh is the Ninja from Psionic's website. It is not optimized for use in a 3d fighting game but suitable for demonstration purposes)


To do:

-Display of 3D Arenas.

-Sounds

-3d camera paths

-Network play

-AI for single player mode

How could you help?

-I do not have the skills to quickly build 3d arenas. If someone has a suitable arena available I will be able to use it for testing purposes to quickly add the 3d arena feature.

-I do not have good sounds available to include in the game.

-enemy AI could be based on separate "bot"-like programs, once I get network play to work.

and of course, the purpose of an engine is to make content for it. I am glad to assist anybody who likes to create a 3d character.

read the readme.txt file for detailed description of the ini-files and how to build custom characters
Awatar użytkownika
SubZero
Moderator
Posty: 3785
Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
Lokalizacja: Myslovitz
Ogrywam: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Kontakt:

Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)

Post autor: SubZero »

Luc to co podałeś to nie jest sam silnik, a przykład jego wykorzystania. Sam silnik nazywa się Blitz3D i kosztuje jedyne 100$ :P
Zablokowany

Wróć do „Gry video”