Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)
Moderator: ModTeam
- luc_october
- Friend
- Posty: 339
- Rejestracja: 07-11-2006, 22:39
- Lokalizacja: libiąż called liban
Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)
tak tak. wiem.
jest to dobra podstawa tak myślę... wszystko można edytować. animacje, modele, tekstury... i jak na razie tyle hehe
widać że jest to wczesna faza projektu, ale to chybakogoś takiego jak hellborg Kranky szuka.
jest to dobra podstawa tak myślę... wszystko można edytować. animacje, modele, tekstury... i jak na razie tyle hehe
widać że jest to wczesna faza projektu, ale to chybakogoś takiego jak hellborg Kranky szuka.
- Mr_Editor
- Support
- Posty: 836
- Rejestracja: 26-06-2007, 11:55
- Lokalizacja: Skąd: Skąd: Skąd:
- Kontakt:
Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)
No co do tych tekstur to powiem szczerze... Ze mną będzie ciężko... pochopnie podjąłem decyzję ale chyba nie jest za późno żeby się wycofać? xD
Oczywiście w miarę możliwości będę się starał pomóc w realizacji tego projektu ale raczej "drugoplanowo"
__
Przykład jaki podał Luc mi się podoba... Co do kosztów to nie dało by się tego jakoś spiracić? (bo wydawać kasę na coś co może okazać się porażką to głupota)
Oczywiście w miarę możliwości będę się starał pomóc w realizacji tego projektu ale raczej "drugoplanowo"
__
Przykład jaki podał Luc mi się podoba... Co do kosztów to nie dało by się tego jakoś spiracić? (bo wydawać kasę na coś co może okazać się porażką to głupota)
- Kranky
- Beginner
- Posty: 16
- Rejestracja: 14-06-2008, 09:49
Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)
Dałoby się Proszę: [edit]No warez plz[/edit]Mr_Editor pisze:Co do kosztów to nie dało by się tego jakoś spiracić?
(EDIT by Kranky: zainteresowanych zapraszam na FORUM xP)
Udało mi się skombinować wersję 1.83 U mnie wszystko chodzi wypas
(Niby wyświetla demo, ale ograniczeń nie odczułem. Nie wyświetla się okienko"xx days reaming"... Więc chyba działa )
Jeśli by się okazało, że coś nie tak, to niedługo powinienem mieć pełną wersję Blitz Basic 3D 1.94 (Obsługuje tylko BASIC'a, C chyba nie )
---------
Mam już zgodę, na użycie "Blink'a" ( http://www6.zippyshare.com/v/46228049/file.html )
Do połowy Lipca powinienem mieć już cały SoundTrack.
Ostatnio zmieniony 16-06-2008, 07:57 przez Kranky, łącznie zmieniany 6 razy.
- SubZero
- Moderator
- Posty: 3785
- Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
- Lokalizacja: Myslovitz
- Kontakt:
Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)
No ładnie zaczynacie, ładnie...
- kemot722
- Grand Master
- Posty: 1030
- Rejestracja: 01-09-2006, 11:04
- Lokalizacja: 1 kreska zasięgu
Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)
Co tam kliknąć by ściagnąć ten silniczek? W polu "download link" nic nie ma, a to sie pewnie inaczej nazywa niż eToro.......... No, dobra... cholerne skrypty
Nieźle, program otwiera popularne pliki graficzne, dźwiękowe i te od 3D Max Studio
Teraz wiem, że w demie możemy tylko tworzyć i tworzyć, bo oddzielnego pliku .exe w demku nie stworzymy.
Nieźle, program otwiera popularne pliki graficzne, dźwiękowe i te od 3D Max Studio
Teraz wiem, że w demie możemy tylko tworzyć i tworzyć, bo oddzielnego pliku .exe w demku nie stworzymy.
- Kranky
- Beginner
- Posty: 16
- Rejestracja: 14-06-2008, 09:49
Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)
No to już znamy ograniczenia...kemot722 pisze:Teraz wiem, że w demie możemy tylko tworzyć i tworzyć, bo oddzielnego pliku .exe w demku nie stworzymy.
Pełną wersję niedługo wrzucę... Mam nadzieję...
- Action
- Moderator
- Posty: 2042
- Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)
Używając pirackiego oprogramowania możecie zapomnieć o wsparciu projektu przez Honmaru.
- Mr_Editor
- Support
- Posty: 836
- Rejestracja: 26-06-2007, 11:55
- Lokalizacja: Skąd: Skąd: Skąd:
- Kontakt:
Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)
To podaj lepszy pomysł na załatwienie silnika do gry... legalnego...Action pisze:Używając pirackiego oprogramowania możecie zapomnieć o wsparciu projektu przez Honmaru.
[ Komentarz dodany przez: Action: 16-06-2008, 13:14 ]
To nie ja biorę się za robienie gierki, ale skoro prosisz - zakup owego silnika, ew. skorzystanie z jakiegoś GPL.
Edit by Mr_Editor:
Nie lepiej najpierw przetestować to a potem kupić?
- Kranky
- Beginner
- Posty: 16
- Rejestracja: 14-06-2008, 09:49
Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)
Wsparcie by się przydało... Jak największe, i od kogo tylko można...
...więc może "OGRE 3D" ? http://www.ogre3d.org/
Tutaj były wiadomości nt Ogre 3D
ADDED: WikiBook nt OGRE'a
http://pl.wikibooks.org/wiki/OGRE
--------------------------------------
Mam coś lepszego!
http://www.naturalmotion.com/
Endorphine! Na tym jedzie GTA 4
Silnik darmowy... (Wersja ciut ograniczona)
Demo możliwości
...więc może "OGRE 3D" ? http://www.ogre3d.org/
Tutaj były wiadomości nt Ogre 3D
ADDED: WikiBook nt OGRE'a
http://pl.wikibooks.org/wiki/OGRE
--------------------------------------
Mam coś lepszego!
http://www.naturalmotion.com/
Endorphine! Na tym jedzie GTA 4
Silnik darmowy... (Wersja ciut ograniczona)
Demo możliwości
- Arucardo_1
- Grand Master
- Posty: 605
- Rejestracja: 03-04-2006, 18:59
- Lokalizacja: Toruń/Poznań
Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)
Ja mogę wymyślić postacie i fabułę
Nie gram w Tekkena online.
Nie męcz mnie o spary (chyba, że jesteś z Poznania i chcesz się zmierzyć "w realu", wtedy to do pomyślenia )
Nie męcz mnie o spary (chyba, że jesteś z Poznania i chcesz się zmierzyć "w realu", wtedy to do pomyślenia )
- kemot722
- Grand Master
- Posty: 1030
- Rejestracja: 01-09-2006, 11:04
- Lokalizacja: 1 kreska zasięgu
Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)
Nazwa silnika "Natural Motion" sugeruje mi, że powinniśmy pomyśleć o motion capture
- Kranky
- Beginner
- Posty: 16
- Rejestracja: 14-06-2008, 09:49
Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)
"Motion capture – technika stosowana w filmach i grach komputerowych, polegająca na "przechwytywaniu" ruchów aktorów na komputer, przez co postacie poruszają się bardzo realistycznie."
Masz czujniki i kamery?
(2-3 kamery na twarz i dłonie, 8-10 na całe ciało)
Masz czujniki i kamery?
(2-3 kamery na twarz i dłonie, 8-10 na całe ciało)
- yarosh
- Master
- Posty: 249
- Rejestracja: 17-05-2007, 14:42
Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)
ten filmik chyba bardziej sie nada
https://yarosh.deviantart.com/ zapraszam
trening czyni mistrza ale nie z każdego (to chyba o mnie ^^)
trening czyni mistrza ale nie z każdego (to chyba o mnie ^^)
- Kranky
- Beginner
- Posty: 16
- Rejestracja: 14-06-2008, 09:49
Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)
Tak czy siak... Cały czas nie mamy silnika...
Pomyslce jednak nad OGRE'em...
http://www.ogre3d.org/
WikiBook nt OGRE'a
http://pl.wikibooks.org/wiki/OGRE
EDIT:
Gadałem z bardzo miłym, i przyjazdnym gościem... W naszym przypadku to TYLKO Ogre.
Czas pobierać
Pomyslce jednak nad OGRE'em...
http://www.ogre3d.org/
WikiBook nt OGRE'a
http://pl.wikibooks.org/wiki/OGRE
EDIT:
Gadałem z bardzo miłym, i przyjazdnym gościem... W naszym przypadku to TYLKO Ogre.
Czas pobierać
- Action
- Moderator
- Posty: 2042
- Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)
Ten silnik fizyczny jest właśnie po to byś nie musiał się bawić w MC.kemot722 pisze:Nazwa silnika "Natural Motion" sugeruje mi, że powinniśmy pomyśleć o motion capture
a skoro już jesteśmy przy silniku fizyczny... havok niedawno wydal swoja darmowa wersje.