Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)

Dla jednych są sposobem na zabicie wolnego czasu, dla innych hobby, a dla jeszcze kogoś innego rozrywką, bez której nie można się obyć. Gry video i konsole - wszystko na ich temat.

Moderator: ModTeam

Awatar użytkownika
luc_october
Friend
Posty: 339
Rejestracja: 07-11-2006, 22:39
Lokalizacja: libiąż called liban

Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)

Post autor: luc_october »

tak tak. wiem.
jest to dobra podstawa tak myślę... wszystko można edytować. animacje, modele, tekstury... i jak na razie tyle hehe :P
widać że jest to wczesna faza projektu, ale to chybakogoś takiego jak hellborg Kranky szuka.
Awatar użytkownika
Mr_Editor
Support
Posty: 836
Rejestracja: 26-06-2007, 11:55
Lokalizacja: Skąd: Skąd: Skąd:
Ogrywam: TTT2, T7
Kontakt:

Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)

Post autor: Mr_Editor »

No co do tych tekstur to powiem szczerze... Ze mną będzie ciężko... pochopnie podjąłem decyzję ale chyba nie jest za późno żeby się wycofać? xD

Oczywiście w miarę możliwości będę się starał pomóc w realizacji tego projektu ale raczej "drugoplanowo"
__
Przykład jaki podał Luc mi się podoba... Co do kosztów to nie dało by się tego jakoś spiracić? (bo wydawać kasę na coś co może okazać się porażką to głupota)
Awatar użytkownika
Kranky
Beginner
Beginner
Posty: 16
Rejestracja: 14-06-2008, 09:49

Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)

Post autor: Kranky »

Mr_Editor pisze:Co do kosztów to nie dało by się tego jakoś spiracić?
Dałoby się :) Proszę: [edit]No warez plz[/edit]
(EDIT by Kranky: zainteresowanych zapraszam na FORUM xP)

Udało mi się skombinować wersję 1.83 U mnie wszystko chodzi wypas
(Niby wyświetla demo, ale ograniczeń nie odczułem. Nie wyświetla się okienko"xx days reaming"... Więc chyba działa :) )

Jeśli by się okazało, że coś nie tak, to niedługo powinienem mieć pełną wersję Blitz Basic 3D 1.94 (Obsługuje tylko BASIC'a, C chyba nie :/ )

---------

Mam już zgodę, na użycie "Blink'a" ( http://www6.zippyshare.com/v/46228049/file.html )
Do połowy Lipca powinienem mieć już cały SoundTrack.
Ostatnio zmieniony 16-06-2008, 07:57 przez Kranky, łącznie zmieniany 6 razy.
Awatar użytkownika
SubZero
Moderator
Posty: 3785
Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
Lokalizacja: Myslovitz
Ogrywam: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Kontakt:

Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)

Post autor: SubZero »

No ładnie zaczynacie, ładnie...
Awatar użytkownika
kemot722
Grand Master
Grand Master
Posty: 1030
Rejestracja: 01-09-2006, 11:04
Lokalizacja: 1 kreska zasięgu

Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)

Post autor: kemot722 »

Co tam kliknąć by ściagnąć ten silniczek? W polu "download link" nic nie ma, a to sie pewnie inaczej nazywa niż eToro.......... No, dobra... cholerne skrypty

Nieźle, program otwiera popularne pliki graficzne, dźwiękowe i te od 3D Max Studio ;)

Teraz wiem, że w demie możemy tylko tworzyć i tworzyć, bo oddzielnego pliku .exe w demku nie stworzymy.
Awatar użytkownika
Kranky
Beginner
Beginner
Posty: 16
Rejestracja: 14-06-2008, 09:49

Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)

Post autor: Kranky »

kemot722 pisze:Teraz wiem, że w demie możemy tylko tworzyć i tworzyć, bo oddzielnego pliku .exe w demku nie stworzymy.
No to już znamy ograniczenia...
Pełną wersję niedługo wrzucę... Mam nadzieję...
Awatar użytkownika
Action
Moderator
Posty: 2042
Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)

Post autor: Action »

Używając pirackiego oprogramowania możecie zapomnieć o wsparciu projektu przez Honmaru.
Awatar użytkownika
Mr_Editor
Support
Posty: 836
Rejestracja: 26-06-2007, 11:55
Lokalizacja: Skąd: Skąd: Skąd:
Ogrywam: TTT2, T7
Kontakt:

Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)

Post autor: Mr_Editor »

Action pisze:Używając pirackiego oprogramowania możecie zapomnieć o wsparciu projektu przez Honmaru.
To podaj lepszy pomysł na załatwienie silnika do gry... legalnego...

[ Komentarz dodany przez: Action: 16-06-2008, 13:14 ]
To nie ja biorę się za robienie gierki, ale skoro prosisz - zakup owego silnika, ew. skorzystanie z jakiegoś GPL.

Edit by Mr_Editor:
Nie lepiej najpierw przetestować to a potem kupić?
Awatar użytkownika
Kranky
Beginner
Beginner
Posty: 16
Rejestracja: 14-06-2008, 09:49

Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)

Post autor: Kranky »

Wsparcie by się przydało... Jak największe, i od kogo tylko można... ;)

...więc może "OGRE 3D" ? http://www.ogre3d.org/

Tutaj były wiadomości nt Ogre 3D

ADDED: WikiBook nt OGRE'a
http://pl.wikibooks.org/wiki/OGRE

--------------------------------------

Mam coś lepszego! :D

http://www.naturalmotion.com/
Endorphine! Na tym jedzie GTA 4 :D
Silnik darmowy... (Wersja ciut ograniczona)

Demo możliwości :hyhy:
Awatar użytkownika
Arucardo_1
Grand Master
Grand Master
Posty: 605
Rejestracja: 03-04-2006, 18:59
Lokalizacja: Toruń/Poznań
Ogrywam: FIFA 11/Tekken 6 (offline)

Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)

Post autor: Arucardo_1 »

Ja mogę wymyślić postacie i fabułę :P
Nie gram w Tekkena online.
Nie męcz mnie o spary (chyba, że jesteś z Poznania i chcesz się zmierzyć "w realu", wtedy to do pomyślenia ;) )
Awatar użytkownika
kemot722
Grand Master
Grand Master
Posty: 1030
Rejestracja: 01-09-2006, 11:04
Lokalizacja: 1 kreska zasięgu

Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)

Post autor: kemot722 »

Nazwa silnika "Natural Motion" sugeruje mi, że powinniśmy pomyśleć o motion capture ;)
Awatar użytkownika
Kranky
Beginner
Beginner
Posty: 16
Rejestracja: 14-06-2008, 09:49

Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)

Post autor: Kranky »

"Motion capture – technika stosowana w filmach i grach komputerowych, polegająca na "przechwytywaniu" ruchów aktorów na komputer, przez co postacie poruszają się bardzo realistycznie."

Masz czujniki i kamery? ;)
(2-3 kamery na twarz i dłonie, 8-10 na całe ciało)
Awatar użytkownika
yarosh
Master
Master
Posty: 249
Rejestracja: 17-05-2007, 14:42

Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)

Post autor: yarosh »


ten filmik chyba bardziej sie nada :]
https://yarosh.deviantart.com/ zapraszam

trening czyni mistrza ale nie z każdego (to chyba o mnie ^^)
Awatar użytkownika
Kranky
Beginner
Beginner
Posty: 16
Rejestracja: 14-06-2008, 09:49

Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)

Post autor: Kranky »

Tak czy siak... Cały czas nie mamy silnika... :/

Pomyslce jednak nad OGRE'em...
http://www.ogre3d.org/

WikiBook nt OGRE'a
http://pl.wikibooks.org/wiki/OGRE

EDIT:
Gadałem z bardzo miłym, i przyjazdnym gościem... W naszym przypadku to TYLKO Ogre.
Czas pobierać :)
Awatar użytkownika
Action
Moderator
Posty: 2042
Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Fight Project - zróbmy se Tekkena ;)

Post autor: Action »

kemot722 pisze:Nazwa silnika "Natural Motion" sugeruje mi, że powinniśmy pomyśleć o motion capture
Ten silnik fizyczny jest właśnie po to byś nie musiał się bawić w MC. ;)

a skoro już jesteśmy przy silniku fizyczny... havok niedawno wydal swoja darmowa wersje.
Zablokowany

Wróć do „Gry video”