Tekken 3 modding tips 'n' tricks
Moderator: ModTeam
- Mr_Editor
- Support
- Posty: 836
- Rejestracja: 26-06-2007, 11:55
- Lokalizacja: Skąd: Skąd: Skąd:
- Kontakt:
Re: Tekken 3 modding tips 'n' tricks
ale z tego co widzę, to nie do wszystkich obrazów da się te patche zaaplikować
- Mr_Editor
- Support
- Posty: 836
- Rejestracja: 26-06-2007, 11:55
- Lokalizacja: Skąd: Skąd: Skąd:
- Kontakt:
Re: Tekken 3 modding tips 'n' tricks
A głos lektora, dźwięki uderzeń itp. da się podmienić?
Edit: Gzz Luc... Mogłbyś zapodać screeny z przetłumaczeniem tego programu? albo cuś opisać... Bo wyeksportować i przerobić muzę umiem... Ale jak ją potem zaimportować??
Ciężko się coś robi jak się tego nie widzi...
Edit: Gzz Luc... Mogłbyś zapodać screeny z przetłumaczeniem tego programu? albo cuś opisać... Bo wyeksportować i przerobić muzę umiem... Ale jak ją potem zaimportować??
Ciężko się coś robi jak się tego nie widzi...
- luc_october
- Friend
- Posty: 339
- Rejestracja: 07-11-2006, 22:39
- Lokalizacja: libiąż called liban
Re: Tekken 3 modding tips 'n' tricks
dżwięków nie da się podmienić. namco zastosowało zmodyfikowany format przez co wszystkie eksportery wariują... to samo z modelami postaci.
z tłumaczeniem nie chce mi się bawić. z resztą i tak mi właśnie windows padł.
z tłumaczeniem nie chce mi się bawić. z resztą i tak mi właśnie windows padł.
- kemot722
- Grand Master
- Posty: 1030
- Rejestracja: 01-09-2006, 11:04
- Lokalizacja: 1 kreska zasięgu
Re: Tekken 3 modding tips 'n' tricks
Robimy skiny na wzór tych z TTT, więc zapodaję materiały pomocnicze. Własnoręcznie zrobione zrzuty:
Lei vs Nina
Gun-Jack vs Law
Eddy vs Bryan
Heihachi vs Anna
Hwo vs Eddy - EMBU
Gun-Jack - inna perspektywa
King vs Hwo
Paul vs King
Lei vs Nina
Gun-Jack vs Law
Eddy vs Bryan
Heihachi vs Anna
Hwo vs Eddy - EMBU
Gun-Jack - inna perspektywa
King vs Hwo
Paul vs King
- luc_october
- Friend
- Posty: 339
- Rejestracja: 07-11-2006, 22:39
- Lokalizacja: libiąż called liban
Re: Tekken 3 modding tips 'n' tricks
Ja poproszę jeszcze screeny z anką w stroju moro
- kemot722
- Grand Master
- Posty: 1030
- Rejestracja: 01-09-2006, 11:04
- Lokalizacja: 1 kreska zasięgu
Re: Tekken 3 modding tips 'n' tricks
Nie wiem czy o ten ciuszek chodziło, ale strzelam...
Anna
You Lose
Mój ciuch przeniesiony gdzie jego miejsce -> Customize
Anna
You Lose
Mój ciuch przeniesiony gdzie jego miejsce -> Customize
Ostatnio zmieniony 09-07-2008, 11:36 przez kemot722, łącznie zmieniany 1 raz.
- luc_october
- Friend
- Posty: 339
- Rejestracja: 07-11-2006, 22:39
- Lokalizacja: libiąż called liban
Re: Tekken 3 modding tips 'n' tricks
ehh ten strój aneczki...
- Mr_Editor
- Support
- Posty: 836
- Rejestracja: 26-06-2007, 11:55
- Lokalizacja: Skąd: Skąd: Skąd:
- Kontakt:
Re: Tekken 3 modding tips 'n' tricks
A ten Paul Kemota to nie powinien być w Customize? Tam jest miejsce na galerię...
- luc_october
- Friend
- Posty: 339
- Rejestracja: 07-11-2006, 22:39
- Lokalizacja: libiąż called liban
Re: Tekken 3 modding tips 'n' tricks
no ale tak czy tak dobry jest
- kamilmedit
- Master of the Shakers
- Posty: 67
- Rejestracja: 17-07-2008, 11:50
- Lokalizacja: jesteś??
Re: Tekken 3 modding tips 'n' tricks
heh znalazłem
1.Programik w pełni sprawny (edytor,eksporter,importer,konwerter 3d plików do psx'a)
tyt. Jum's 3d model editor
2.Znalazłem jeszcze lepsze
LightWave Modeler 5.0-tyle że potrzeba tego oto pluginu (oczywiście do tego prgramu...) jak w poprzednim programiku ma takie same cechy tyle że wszystko jest lepsze...
polecam pobrać ten progs LightWave...
I teraz takie pytanie z mojej strony się nasuwa...Czy nie można byłoby poprostu użyć 3dsmax'a i wlepić w niego jakiś plugin pack?!?!
aha tylko z tego LightWave mam screeny:
1.Programik w pełni sprawny (edytor,eksporter,importer,konwerter 3d plików do psx'a)
tyt. Jum's 3d model editor
2.Znalazłem jeszcze lepsze
LightWave Modeler 5.0-tyle że potrzeba tego oto pluginu (oczywiście do tego prgramu...) jak w poprzednim programiku ma takie same cechy tyle że wszystko jest lepsze...
polecam pobrać ten progs LightWave...
I teraz takie pytanie z mojej strony się nasuwa...Czy nie można byłoby poprostu użyć 3dsmax'a i wlepić w niego jakiś plugin pack?!?!
aha tylko z tego LightWave mam screeny:
- Lukas
- Grand Master
- Posty: 365
- Rejestracja: 11-12-2006, 00:59
- Lokalizacja: z dużego pokoju
Re: Tekken 3 modding tips 'n' tricks
A te programy nadają się do edycji modeli w tekkenie 3?
(bo edycja modeli ogólnie w grach psx i modeli akurat w tekkenie 3 to mogą być dwie różne rzeczy)
(bo edycja modeli ogólnie w grach psx i modeli akurat w tekkenie 3 to mogą być dwie różne rzeczy)
- kamilmedit
- Master of the Shakers
- Posty: 67
- Rejestracja: 17-07-2008, 11:50
- Lokalizacja: jesteś??
Re: Tekken 3 modding tips 'n' tricks
TMD2LWO to konwerter do modeli 3d psx'a czyli modeli tmd...więc wed. speców którzy to zrobili nie ma żadnego innego...
Oczywiście możesz wyedytować model 3d LW ale gorzej z konwersją na odwrót a co dopiero z włożeniem modelu z powrotem do obrazu...
Właściwie ten konwerter był zrobiony po to żeby skopiować z płyty modele które widać na "wierzchu" i nie trzeba sie bawić z ich wygrzebywaniem (tak jak timy w tim viewerze)...
teraz szukam co zrobić żeby wydobyć modele 3d z jakiś plików tak jak timy z bns'a i włożyć jest z powrotem (TMDVIEWER?[WTF?!])
Byłoby miło jak by ktoś sie troche potrudził i poszukał coś na ten temat...
Oczywiście możesz wyedytować model 3d LW ale gorzej z konwersją na odwrót a co dopiero z włożeniem modelu z powrotem do obrazu...
Właściwie ten konwerter był zrobiony po to żeby skopiować z płyty modele które widać na "wierzchu" i nie trzeba sie bawić z ich wygrzebywaniem (tak jak timy w tim viewerze)...
teraz szukam co zrobić żeby wydobyć modele 3d z jakiś plików tak jak timy z bns'a i włożyć jest z powrotem (TMDVIEWER?[WTF?!])
Byłoby miło jak by ktoś sie troche potrudził i poszukał coś na ten temat...
- asmoroth
- Beginner
- Posty: 20
- Rejestracja: 28-06-2011, 12:46
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: Tekken 3 modding tips 'n' tricks
To mój pierwszy post Drodzy Forumowicze, a do tego widzę barrrrdzo odkopuję temat:P
Mam jednak pewien problem...Mianowicie, gdy wyodrębnię z obrazu .iso plik Tekken.bns i odpalę go w TimViewer program nic nie widzi. żadnych plików. Według Waszych opisów powinienem zobaczyć tekstury, a TimViewer nie pokazuje kompletnie nic. Czy ktoś po tak długim czasie jest w stanie odpowiedzieć mi na pytanie?
Mam jednak pewien problem...Mianowicie, gdy wyodrębnię z obrazu .iso plik Tekken.bns i odpalę go w TimViewer program nic nie widzi. żadnych plików. Według Waszych opisów powinienem zobaczyć tekstury, a TimViewer nie pokazuje kompletnie nic. Czy ktoś po tak długim czasie jest w stanie odpowiedzieć mi na pytanie?
- Mr_Editor
- Support
- Posty: 836
- Rejestracja: 26-06-2007, 11:55
- Lokalizacja: Skąd: Skąd: Skąd:
- Kontakt:
Re: Tekken 3 modding tips 'n' tricks
po wyodrębnieniu pliku bns należy uruchomić tim viewera i z opcji kliknąć 'scan raw file', po czym należy wybrać plik bns i wszystko powinno hulać
- asmoroth
- Beginner
- Posty: 20
- Rejestracja: 28-06-2011, 12:46
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: Tekken 3 modding tips 'n' tricks
Sęk w tym, że właśnie robiłem dokładnie tak jak mówisz. TimViewer skanuje, a gdy skończy nie ma żadnych wyników. Tak się dzieje tylko z plikiem bns...kiedy odpalam skanowanie całego obrazu iso normalnie widzi tekstury. nie mam pojęcia o co chodzi, a strasznie sie napaliłem na moja Xiajkę w czarnym stroju ninja