Ciekawostka!
Moderator: ModTeam
- Mr_Editor
- Support
- Posty: 836
- Rejestracja: 26-06-2007, 11:55
- Lokalizacja: Skąd: Skąd: Skąd:
- Kontakt:
Ciekawostka!
Pewnie nikogo nie zaskoczę ale dla nieobeznanych przypomnę że wersja NTSC jest trochę szybsza od PALowej. Otóż u mnie wygląda to inaczej. Bawiłem się ostatnio w chirurga plastycznego i trochę pozmieniałem w moim tekkenie. Podmieniłem parę tekstur i zauważyłem że gra chodzi szybciej (oczywiście są to zmiany zauważone na konsoli nie na emu) Ktoś może mi to wyjaśnić?
- Lukas
- Grand Master
- Posty: 365
- Rejestracja: 11-12-2006, 00:59
- Lokalizacja: z dużego pokoju
Re: Ciekawostka!
Editor możesz się rozpisać bardziej o problemie?
Bo nie skumałem o co w tym wszystkim chodzi
PAL'owa wersja leci szybciej od NTSC, czy PAL'owa wersja leci tak samo jak NTSC?
No i ogólnie, jakbyś mógł coś więcej napisać na temat zmian jakich dokonałeś.
(przerzuciłem sięz pisania faq'ów na odkopywanie starych tematów xD)
edit: tzn jak leci po twoim przerobieniu, bo normalnie co jest szybsze to wiem.
Bo nie skumałem o co w tym wszystkim chodzi
PAL'owa wersja leci szybciej od NTSC, czy PAL'owa wersja leci tak samo jak NTSC?
No i ogólnie, jakbyś mógł coś więcej napisać na temat zmian jakich dokonałeś.
(przerzuciłem sięz pisania faq'ów na odkopywanie starych tematów xD)
edit: tzn jak leci po twoim przerobieniu, bo normalnie co jest szybsze to wiem.
- mcl
- Grand Master
- Posty: 682
- Rejestracja: 22-05-2008, 12:35
- Lokalizacja: znienacka ;>
- MatiByd
- Master
- Posty: 259
- Rejestracja: 27-07-2008, 07:29
- Kontakt:
Re: Ciekawostka!
Na en.wikipedia jest ta sama ciekawostka,tylko dokładniem.
Zapewne problem tkwił w konwersji obrazu na PAL,więc ta wersja była wolniejsza nisz
NTSC-U/C i NTSC-J.Szczęście ze przez pomyłke kupiłem NTSC-U/C zamiast PAL.Czyli morał dla mnie:''Nie ma tego co by na dobre nie wyszło''
Zapewne problem tkwił w konwersji obrazu na PAL,więc ta wersja była wolniejsza nisz
NTSC-U/C i NTSC-J.Szczęście ze przez pomyłke kupiłem NTSC-U/C zamiast PAL.Czyli morał dla mnie:''Nie ma tego co by na dobre nie wyszło''
- Mr_Editor
- Support
- Posty: 836
- Rejestracja: 26-06-2007, 11:55
- Lokalizacja: Skąd: Skąd: Skąd:
- Kontakt:
Re: Ciekawostka!
OMG!ja o tym temacie dawno zapomniałem
PAL chodził mi szybciej po włożeniu tekstur z online'owego NTSC... (może nawet tak jak NTSC)
PAL chodził mi szybciej po włożeniu tekstur z online'owego NTSC... (może nawet tak jak NTSC)
raczej nie... bo tekstury muszą mieć identyczny rozmiar i wagę jak oryginał...mclxbox pisze:Zapewne tekstury które zrobiłeś mniej ważą od oryginałów, nuffin special
- mcl
- Grand Master
- Posty: 682
- Rejestracja: 22-05-2008, 12:35
- Lokalizacja: znienacka ;>
Re: Ciekawostka!
Ano, bo dałeś przykład z gta i mi się skojarzyło nie znam się na modowaniu tekkena, stąd ten kwiatek
- Frizen
- Grand Master
- Posty: 534
- Rejestracja: 12-08-2006, 12:56
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Ciekawostka!
Panie Editorze A jakbym wlozyl wieksza (czyt. ciezsza) texture to jakis error by wywalilo?
Ostatnio zmieniony 28-07-2008, 21:46 przez Frizen, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mr_Editor
- Support
- Posty: 836
- Rejestracja: 26-06-2007, 11:55
- Lokalizacja: Skąd: Skąd: Skąd:
- Kontakt:
Re: Ciekawostka!
Wyskoczy ci komunikat że plik jest za duży (lub za mały) niż oryginał. a jeśli mimo to wrzucisz teksturę do pliku, to ci się wszystko rozjedzie
- Frizen
- Grand Master
- Posty: 534
- Rejestracja: 12-08-2006, 12:56
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Ciekawostka!
Cholera bo mi sie nudzilo i sobie zrobilem spodenki jina i cos nie wyobrazam sobie zeby wazyl idelnie tyle co oryginal. Jakim progsem to edytujesz zeby bylo tyle samo?
- Mr_Editor
- Support
- Posty: 836
- Rejestracja: 26-06-2007, 11:55
- Lokalizacja: Skąd: Skąd: Skąd:
- Kontakt:
Re: Ciekawostka!
Też na początku myślałem że to będzie trudne... wszystko ci na gg wytłumaczę...