Jacky Bryant
Moderator: ModTeam
- Ana
- Friend
- Posty: 2114
- Rejestracja: 26-03-2006, 20:43
- Kontakt:
Jacky Bryant
Jacky Bryant w Virtua Fighter - taktyki, combosy, juggle oraz wszystko co dotyczy tej postaci
Ostatnio zmieniony 17-11-2009, 01:14 przez Ana, łącznie zmieniany 2 razy.
- kemot722
- Grand Master
- Posty: 1030
- Rejestracja: 01-09-2006, 11:04
- Lokalizacja: 1 kreska zasięgu
Re: Jacky Bryant
Ok, czas coś napisać o swoim ulubionym male'u z Virtua Fighter Posta będę rozwijał i może dodam coś odnośnie Virtua Fighter 3 Team Battle. Wiem, wiem, szkoda czasu na shit, ale może jak ktoś będzie emulował to mu sie przyda. Ja lubię czasem zagrać w VF3TB - odmieniec ze mnie?
Legenda:
(P)unch - cios ręką
(K)ick - kopnięcie
(B)lock - blok
d- dół
t - tył
g- góra
p - przód
d/t - dół + tył
d/p - dół + przód
g/t - góra + tył
g/p - góra + przód
(low) - niski poziom
(mid) - średni poziom
(hi) - wysoki poziom
(st) - stojąc tyłem do przeciwnika
Waga ciężka: Wolf, Jeffry, Dural (nie róbcie takiej miny )
Waga średnia: Jacky, Akira, Kage, Lau
Waga lekka: Sarah, Pai, Shun, Lion
Ogólnie o taktyce:
1) Na kucającego z podniesioną gardą działają wszystkie (mid)y i wybrane (hi)e - głównie wznoszące się ku górze
2) Delikwent(ka) stoi i blokuje? Więc:
a) podejdź, "przytul" i rzuć nim/nią
b) atakuj na (low)
3) Przeciwnik stoi, ty leżysz. Wstajesz więc z podcinką (d+K z leżenia) i teraz przeciwnik leży, a ty stoisz
4) Przeciwnik przykucnięty, ty leżysz. Jeśli jesteś bardzo blisko przeciwnika, zahaczysz wysokim kopnięcie przy wstawaniu (K z leżenia)
VIRTUA FIGHTER 2 (a co? nie gracie online?):
Ciosy są na każdej dobrej stronie o grach, więc...
Startery:
1) p+K - standardowy juggle starter, czyli kolanko
2) (st)P - juggle starter z możliwością bezpośredniej kontynuacji
3) t+P - ładny critical hit
4) d+K - jako counter może zostać nazwany juggle starterem
Kombinacje:
Na wagę ciężką:
1) p+K -> g/t+K - standard
2) p+K -> d+K+B
3) (st)P,K
4) (st)P,d+K
5) (st)P,P,K
6) (st)P,P,p+P,K
7) t+P,t+P
t+P,d+K
UWAGA: kombinacje zaczynające się na (st) należy wykonywać zaraz jak przeciwnik znajdzie się w zasięgu ciosu, szczególnie jeśli naszym przeciwnikiem jest Jeffry - jak zagracie to sie dowiecie dlaczego
Na wagę średnią:
1) p+K -> p+P,K
2) p+K -> d/t+K
3) p+K -> d/t+P
4) p+K -> d+P+K, K, K (kolejne kopy już na pewno nie sięgają)
Na wagę lekką:
1) p+K -> P,K
2) p+K -> P,P,K
3) p+K -> P,P,p+P,K
Cukierek albo psikus?
1) Podejdź do przeciwnika i wykonaj rzut przez kolano (p,d+P+K). Zauważ, że przeciwnik będzie wstawał bokiem do Twojego Jackiego - WYKORZYSTAJ TO! świetna okazja na kombinację
VIRTUA FIGHTER 4 EVOLUTION
Więc, tak... gram od jakiegoś czasu na emulatorku PCSX2. Rozgrywka nie jest zbyt szybka, ale... koniec reklam.
Gram jak opętany w Quest i zauważyłem, że moi przeciwnicy, szczególnie ci z DANami lubią kucać z gardą. Mam na nich kilka sprawdzonych sposobów:
1) p,p,K -> d/p+P+K - to jako pierwsze zacząłem stosować (chyba to rozwinę, bo niezły critical combo z tego )
2) p,p,K -> t,p+B+K - bardzo to plubiłem
3) p+K -> p+P,K -> d/t+K,d/t+K - na wagę ciężką stosuję
4) p+K -> p+P,P,K
5) p+K -> p+P,P,K,t,K - jeśli K z jakiegoś powodu nie zaskoczył to wrzucamy wsteczny i oddalamy się na bezpieczną odległość i możemy klepnąć K jeśli przeciwnik znowu kucnął
6) p+K -> p+P,P,d+K
7) t+K,K - rozwinę później
d/p+K - na razie to stosuję jako zaczepkę przeciwnika, ale rozwinę to
BTW: Dzięki Ana za to pod-forum
Ciąg dalszy nastąpi....
Legenda:
(P)unch - cios ręką
(K)ick - kopnięcie
(B)lock - blok
d- dół
t - tył
g- góra
p - przód
d/t - dół + tył
d/p - dół + przód
g/t - góra + tył
g/p - góra + przód
(low) - niski poziom
(mid) - średni poziom
(hi) - wysoki poziom
(st) - stojąc tyłem do przeciwnika
Waga ciężka: Wolf, Jeffry, Dural (nie róbcie takiej miny )
Waga średnia: Jacky, Akira, Kage, Lau
Waga lekka: Sarah, Pai, Shun, Lion
Ogólnie o taktyce:
1) Na kucającego z podniesioną gardą działają wszystkie (mid)y i wybrane (hi)e - głównie wznoszące się ku górze
2) Delikwent(ka) stoi i blokuje? Więc:
a) podejdź, "przytul" i rzuć nim/nią
b) atakuj na (low)
3) Przeciwnik stoi, ty leżysz. Wstajesz więc z podcinką (d+K z leżenia) i teraz przeciwnik leży, a ty stoisz
4) Przeciwnik przykucnięty, ty leżysz. Jeśli jesteś bardzo blisko przeciwnika, zahaczysz wysokim kopnięcie przy wstawaniu (K z leżenia)
VIRTUA FIGHTER 2 (a co? nie gracie online?):
Ciosy są na każdej dobrej stronie o grach, więc...
Startery:
1) p+K - standardowy juggle starter, czyli kolanko
2) (st)P - juggle starter z możliwością bezpośredniej kontynuacji
3) t+P - ładny critical hit
4) d+K - jako counter może zostać nazwany juggle starterem
Kombinacje:
Na wagę ciężką:
1) p+K -> g/t+K - standard
2) p+K -> d+K+B
3) (st)P,K
4) (st)P,d+K
5) (st)P,P,K
6) (st)P,P,p+P,K
7) t+P,t+P
t+P,d+K
UWAGA: kombinacje zaczynające się na (st) należy wykonywać zaraz jak przeciwnik znajdzie się w zasięgu ciosu, szczególnie jeśli naszym przeciwnikiem jest Jeffry - jak zagracie to sie dowiecie dlaczego
Na wagę średnią:
1) p+K -> p+P,K
2) p+K -> d/t+K
3) p+K -> d/t+P
4) p+K -> d+P+K, K, K (kolejne kopy już na pewno nie sięgają)
Na wagę lekką:
1) p+K -> P,K
2) p+K -> P,P,K
3) p+K -> P,P,p+P,K
Cukierek albo psikus?
1) Podejdź do przeciwnika i wykonaj rzut przez kolano (p,d+P+K). Zauważ, że przeciwnik będzie wstawał bokiem do Twojego Jackiego - WYKORZYSTAJ TO! świetna okazja na kombinację
VIRTUA FIGHTER 4 EVOLUTION
Więc, tak... gram od jakiegoś czasu na emulatorku PCSX2. Rozgrywka nie jest zbyt szybka, ale... koniec reklam.
Gram jak opętany w Quest i zauważyłem, że moi przeciwnicy, szczególnie ci z DANami lubią kucać z gardą. Mam na nich kilka sprawdzonych sposobów:
1) p,p,K -> d/p+P+K - to jako pierwsze zacząłem stosować (chyba to rozwinę, bo niezły critical combo z tego )
2) p,p,K -> t,p+B+K - bardzo to plubiłem
3) p+K -> p+P,K -> d/t+K,d/t+K - na wagę ciężką stosuję
4) p+K -> p+P,P,K
5) p+K -> p+P,P,K,t,K - jeśli K z jakiegoś powodu nie zaskoczył to wrzucamy wsteczny i oddalamy się na bezpieczną odległość i możemy klepnąć K jeśli przeciwnik znowu kucnął
6) p+K -> p+P,P,d+K
7) t+K,K - rozwinę później
d/p+K - na razie to stosuję jako zaczepkę przeciwnika, ale rozwinę to
BTW: Dzięki Ana za to pod-forum
Ciąg dalszy nastąpi....
- Waaagh
- Student
- Posty: 59
- Rejestracja: 01-10-2008, 16:48
- Lokalizacja: oklice 3City
- Kontakt:
Re: Jacky Bryant
Ja mimo wielu negatywnych opinii nie pozwolę się zgodzić z teorią że VF3TB to shit. Ja jakoś sporo w tę grę pograłem na Dreamcast'ie i do dzisiaj zestaw DC+2xAS+VF3 cieszy się u mnie sporą przydatnością.
Każdy VF był świetny (nawet VF1, gdy wyszedł był po prostu najlepszy), to, że VF3 przegrał w konfrontacji z T3 nie oznacza że był złą, bądź słabą grą. Poprostu nie był już najlepszy , chociaż graficznie i technicznie (różno poziomowe areny, ściany) królował, no i T3 wyszedł sporo później.
Ok, sorki za offtop, jakoś mnie poniosło.
PS. kemot - nie jesteś odmieńcem, bynajmniej nie samotny.
Każdy VF był świetny (nawet VF1, gdy wyszedł był po prostu najlepszy), to, że VF3 przegrał w konfrontacji z T3 nie oznacza że był złą, bądź słabą grą. Poprostu nie był już najlepszy , chociaż graficznie i technicznie (różno poziomowe areny, ściany) królował, no i T3 wyszedł sporo później.
Ok, sorki za offtop, jakoś mnie poniosło.
PS. kemot - nie jesteś odmieńcem, bynajmniej nie samotny.
Virtua Fighter RLZ
XboxLiveID: RealWaaagh
XboxLiveID: RealWaaagh