Guilty Gear XX #Reload Online

Wszystko co dotyczy bijatyk online, informacje o prowadzonych na Honmaru turniejach, aktualnych zapisach, platformach do gry w bijatyki online oraz wszelkie inne sprawy związane z 2D i 3D fighterami w sieci.

Moderatorzy: ModTeam, Support

123desann
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 24-08-2008, 10:53

Re: Guilty Gear XX #Reload Online

Post autor: 123desann »

zagrajcie ze mna w ggxx
T!GeR
Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 25-10-2008, 18:15

Re: Guilty Gear XX #Reload Online

Post autor: T!GeR »

Ale ten link pierwszy do sciągnięcia gry mi nie działa ;/
Awatar użytkownika
SubZero
Moderator
Posty: 3785
Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
Lokalizacja: Myslovitz
Ogrywam: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Kontakt:

Re: Guilty Gear XX #Reload Online

Post autor: SubZero »

Bo tam nigdzie nie ma linka do samej gry.
Awatar użytkownika
Sol
Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 03-11-2008, 10:25

Hej

Post autor: Sol »

mam pytanko - a jak założyć własny serwer w vs.net? Tak się właśnie zastanawiam, czy mogłbym to zrobić. Na infie byłoby świetnie.
Sol, the lord of fire.
Awatar użytkownika
SubZero
Moderator
Posty: 3785
Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
Lokalizacja: Myslovitz
Ogrywam: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Kontakt:

Re: Guilty Gear XX #Reload Online

Post autor: SubZero »

Wrzucę tu swój post z forum GGTP:

Ogólnie procedura jest dość prosta:
1) Bierzemy plik ggnlobby.cgi z paczki z netplaya.
2) Wrzucamy go na serwer używając tej samej metody jak przy wrzucaniu stron WWW (ja np. korzystam z FTP).
3) Wpisujemy w przeglądarkę adres do wrzuconego pliku:
jeśli np. wrzuciliśmy go tam gdzie plik index.html strony, to adres wygląda mniej więcej tak:

Kod: Zaznacz cały

http://nazwa.serwera/ggnlobby.cgi
(przykładowo: http://www.guiltygear.pl/ggnlobby.cgi)

Teraz są dwie opcje. Jeśli po wyświetleniu strony dostaniemy tekst:

Kod: Zaznacz cały

user count = 0
to wszystko powinno śmigać i lobby działa. Wpisany w przeglądarkę adres jest jednocześnie adresem lobby wpisywanym w GGXX.net.
Jeśli natomiast po załadowaniu strony wyświetli się treść pliku ggnlobby.cgi

Kod: Zaznacz cały

#!/usr/bin/perl --
# !usr/local/bin/perl

# Permission Setting
$g_per_nodelist	= 0600; 
$g_per_repdir	= 0701; 
$g_per_replay	= 0600; 
itd...
to znaczy że serwer nie umożliwia uruchamiania skryptów perla i wtedy raczej nic nie poradzimy, chyba że mamy dostęp do konfiguracji serwera (co zazwyczaj sprowadza się do tego, że jest to nasz prywatny serwer i jesteśmy jego adminem).

No i to chyba tyle.
Awatar użytkownika
Sol
Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 03-11-2008, 10:25

Re: Guilty Gear XX #Reload Online

Post autor: Sol »

Dzięki! Bez wątpienia się przyda. A pytanko, nie da się tego zrobić bez zewnętrzynych serwerów? Tak na lana tylko?
Sol, the lord of fire.
Awatar użytkownika
SubZero
Moderator
Posty: 3785
Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
Lokalizacja: Myslovitz
Ogrywam: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Kontakt:

Re: Guilty Gear XX #Reload Online

Post autor: SubZero »

Teoretycznie się da, trzeba tylko postawić u siebie na kompie serwer www używając np. Krasnala.
Awatar użytkownika
Sol
Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 03-11-2008, 10:25

Re: Guilty Gear XX #Reload Online

Post autor: Sol »

Skomplikowane... Będę musiał poćwiczyć... Dzięki wielkie! Teraz mogę założyć własną ligę. ^^
A, jak coś gram na razie na delay4, nick - Sol, ranga B (wiem, nisko, ale cóż, bardziej for fun)
chętny do sparringu.
Sol, the lord of fire.
Awatar użytkownika
FISZER
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 22-11-2008, 20:13

Re: Guilty Gear XX #Reload Online

Post autor: FISZER »

FISZER

Dealy 4

GG: 9196482

Chetnych zapraszam do walki.
NIGDY NIE LEKCEWAŻ WROGA...
Awatar użytkownika
ryu116
Elite player
Elite player
Posty: 110
Rejestracja: 28-10-2007, 11:20

Re: Guilty Gear XX #Reload Online

Post autor: ryu116 »

Ja męczę się z GGXXNET od kąt powstał ten temat i do dziś ani razu nie zagrałem :P Dopiero dzisiaj znalazłem starą, prawie że "zardzewiałą" płytę z grą i coś mi wpoiło do łba że muszę w końcu zagrać z prawdziwym graczem. Oczywiście nie udało się bo choć mam najnowszą wersję GGXXNET, wszystko zrobione jak w poradniku to ani żywej duszy na liście nie widzę :(

Moją jedyną nadzieją jest Honmaru do którego kieruję parę pytań :
- na jakim serwerze najlepiej grać ?
- czy wersja v120-3 GGXXNET jest aktualnie najlepszą wersją do grania w GG ?
- dlaczego nie widzę listy graczy ?
- gra w to ktoś w ogóle ? XD

PS.
Tak neta mam wystarczalengo XD 1,3 Neo
Awatar użytkownika
SubZero
Moderator
Posty: 3785
Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
Lokalizacja: Myslovitz
Ogrywam: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Kontakt:

Re: Guilty Gear XX #Reload Online

Post autor: SubZero »

ryu116 pisze:- na jakim serwerze najlepiej grać ?
Na tym, którego Delay odpowiada ustawionemu w konfiguracji.
ryu116 pisze:- czy wersja v120-3 GGXXNET jest aktualnie najlepszą wersją do grania w GG ?
Czy najlepsza nie mam pojęcia, na pewno najnowsza.
ryu116 pisze:- dlaczego nie widzę listy graczy ?
Spróbuj wpisać adres lobby w przeglądarkę, powinno ci wyświetlić liczbę osób na serwie. Może akurat trafiłeś na pusty. Inna możliwość to firewall blokujący grę.
ryu116 pisze:- gra w to ktoś w ogóle ? XD
Ludzie z GGTP pewnie cały czas ;)
Awatar użytkownika
Action
Moderator
Posty: 2042
Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Guilty Gear XX #Reload Online

Post autor: Action »

Pozwole sobie wkleic moje FAQ z GGTP :)
1. Gra wyrzuca mnie do lobby przed/po wybraniu postaci, ew. podczas walki informując mnie o "SYNC Error".
- Prawdopodobnie masz za dużo straconych pakietów a co za tym idzie twoje połączenie nie może się "zgrać" z połączeniem innego gracza.

2. Co oznaczają poszczególne statusy?
- Idle - Gracz jest gotów do gry.
- Busy - Gracz aktualnie rozgrywa pojedynek z kimś innym.
- Busy (Casting) - Gracz aktualnie rozgrywa pojedynek z kimś innym, możliwy jest wgląd w jego walkę.
- Watch - Gracz aktualnie ogląda jakąś walkę.
- No Response - Gracz nie ustabilizował połączenia z serwerem ggnet lub/i z tobą.
- Not Ready - Gracza nie ma aktualnie w opcji VS NET.
- Ping Over - Rożnica pingu miedzy tobą a danym graczem jest zbyt wysoka by rozegrać pojedynek.


3. Żaden gracz nie jest dostępny (No Response).
- Upewnij sie, że firewall nie blokuje połączenia gry.

4. Żaden gracz nie jest dostępny (Ping Over).
- Niestety przepustowość twojego łącza jest zbyt niska by rozegrać pojedynek z kimkolwiek.

5. Problem z "rozjechanym" okienkiem konfiguracji GGXXNet.
- Problem tkwi w braku azjatyckich czcionek w systemie. Zainstaluj pakiet języków wschodnioazjatyckich.

6. Problem z "rozjechaną" czcionką w trybie VS NET.
Obrazek
- Wyłącz antialiasing/filtrowanie anitozopowe lub uruchom ggxxnet.ini notatnikiem i zmień wartość FontSize na większa.

7. Po wejściu w opcje VS NET okienko lobby jest puste.
- Problem tkwi w zablokowanych portach, skontaktuj się z administratorem twojej sieci w celu ich odblokowania.
Awatar użytkownika
ryu116
Elite player
Elite player
Posty: 110
Rejestracja: 28-10-2007, 11:20

Re: Guilty Gear XX #Reload Online

Post autor: ryu116 »

Dzięki za info ^^
Akurat kiedy Sub odpisał na upartego skopiowałem link jednego z serwerów i lista się pojawiła (kij z tym że wszystkie był albo nie czynne albo pozajmowane XD) ale po dłuższych zmaganiach wreszcie udało się dorwać przeciwnika. Częściowo problem nadal jest bo raz jest lista a raz jej nie ma (mimo iż na serwerze było ok. 80 graczy).

Grać się grało miło ale natrafiłem na jednego "gniota" (nie jaki ninetails :/) który robił jedno i to samo na upartego. Dosłownie teraz mi łapy drżą z nerwów na myśl o tym "graczu". Szczęście że obczaiłem jak temu zaradzić. Rezultat był taki że kolo się rozłączył.
Wiem, wiem niepotrzebnie to mówię ale musiałem się z kimś podzielić wrażeniami XD
Skiter
Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 05-02-2009, 21:27
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Guilty Gear XX #Reload Online

Post autor: Skiter »

Witam chciałem sobie pograć w GG przez neta ale mam mały problem :kwasny: grę mam tylko że plik startowy gry się nazywa ggx2.exe nie ggxx.exe... i tu tkwi problem że nie moge go spatchować.. jak ściągam oryginalnego ggxx.exe w wersji jap. to wogóle wtedy gra nie chodzi... więc czy ma ktoś jakiś pomysł czy muszę ściągać 2 raz ?? :P i najlepiej skąd żeby było dobrze... ;)

Pozdrawiam Skiter :)
Awatar użytkownika
kemot722
Grand Master
Grand Master
Posty: 1030
Rejestracja: 01-09-2006, 11:04
Lokalizacja: 1 kreska zasięgu

Re: Guilty Gear XX #Reload Online

Post autor: kemot722 »

Testowałem patchowanie zarówno na japońskim Guilty Gear XX #Reload (ggxx.exe), jak i europejskim Guilty Gear X2 #Reload (ggx2.exe). Mała różnica w nazwie, a drastyczna różnica w patchowaniu.

Europejskiego ggx2.exe spatchować się nie da i zmiana jego nazwy na ggxx.exe, też nic nie daje. Kopiowanie samego ggxx.exe do folderu z Guilty Gear X2 #Reload też nie pomaga, bo ggxxnet_patcher sie wykrzacza.

Jedyne wyjście to ściągnąć całego japońskiego Guilty Gear XX #Reload i jego patchować - patchować do woli ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Online Battle Arena”