Guilty Gear XX #Reload Online
-
- Użytkownik
- Posty: 1
- Rejestracja: 24-08-2008, 10:53
Re: Guilty Gear XX #Reload Online
zagrajcie ze mna w ggxx
-
- Użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 25-10-2008, 18:15
Re: Guilty Gear XX #Reload Online
Ale ten link pierwszy do sciągnięcia gry mi nie działa ;/
- SubZero
- Moderator
- Posty: 3785
- Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
- Lokalizacja: Myslovitz
- Kontakt:
Re: Guilty Gear XX #Reload Online
Bo tam nigdzie nie ma linka do samej gry.
- SubZero
- Moderator
- Posty: 3785
- Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
- Lokalizacja: Myslovitz
- Kontakt:
Re: Guilty Gear XX #Reload Online
Wrzucę tu swój post z forum GGTP:
Ogólnie procedura jest dość prosta:
1) Bierzemy plik ggnlobby.cgi z paczki z netplaya.
2) Wrzucamy go na serwer używając tej samej metody jak przy wrzucaniu stron WWW (ja np. korzystam z FTP).
3) Wpisujemy w przeglądarkę adres do wrzuconego pliku:
jeśli np. wrzuciliśmy go tam gdzie plik index.html strony, to adres wygląda mniej więcej tak: (przykładowo: http://www.guiltygear.pl/ggnlobby.cgi)
Teraz są dwie opcje. Jeśli po wyświetleniu strony dostaniemy tekst:
to wszystko powinno śmigać i lobby działa. Wpisany w przeglądarkę adres jest jednocześnie adresem lobby wpisywanym w GGXX.net.
Jeśli natomiast po załadowaniu strony wyświetli się treść pliku ggnlobby.cgi
to znaczy że serwer nie umożliwia uruchamiania skryptów perla i wtedy raczej nic nie poradzimy, chyba że mamy dostęp do konfiguracji serwera (co zazwyczaj sprowadza się do tego, że jest to nasz prywatny serwer i jesteśmy jego adminem).
No i to chyba tyle.
Ogólnie procedura jest dość prosta:
1) Bierzemy plik ggnlobby.cgi z paczki z netplaya.
2) Wrzucamy go na serwer używając tej samej metody jak przy wrzucaniu stron WWW (ja np. korzystam z FTP).
3) Wpisujemy w przeglądarkę adres do wrzuconego pliku:
jeśli np. wrzuciliśmy go tam gdzie plik index.html strony, to adres wygląda mniej więcej tak:
Kod: Zaznacz cały
http://nazwa.serwera/ggnlobby.cgi
Teraz są dwie opcje. Jeśli po wyświetleniu strony dostaniemy tekst:
Kod: Zaznacz cały
user count = 0
Jeśli natomiast po załadowaniu strony wyświetli się treść pliku ggnlobby.cgi
Kod: Zaznacz cały
#!/usr/bin/perl --
# !usr/local/bin/perl
# Permission Setting
$g_per_nodelist = 0600;
$g_per_repdir = 0701;
$g_per_replay = 0600;
itd...
No i to chyba tyle.
- Sol
- Użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 03-11-2008, 10:25
Re: Guilty Gear XX #Reload Online
Dzięki! Bez wątpienia się przyda. A pytanko, nie da się tego zrobić bez zewnętrzynych serwerów? Tak na lana tylko?
Sol, the lord of fire.
- SubZero
- Moderator
- Posty: 3785
- Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
- Lokalizacja: Myslovitz
- Kontakt:
Re: Guilty Gear XX #Reload Online
Teoretycznie się da, trzeba tylko postawić u siebie na kompie serwer www używając np. Krasnala.
- Sol
- Użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 03-11-2008, 10:25
Re: Guilty Gear XX #Reload Online
Skomplikowane... Będę musiał poćwiczyć... Dzięki wielkie! Teraz mogę założyć własną ligę. ^^
A, jak coś gram na razie na delay4, nick - Sol, ranga B (wiem, nisko, ale cóż, bardziej for fun)
chętny do sparringu.
A, jak coś gram na razie na delay4, nick - Sol, ranga B (wiem, nisko, ale cóż, bardziej for fun)
chętny do sparringu.
Sol, the lord of fire.
- FISZER
- Użytkownik
- Posty: 1
- Rejestracja: 22-11-2008, 20:13
Re: Guilty Gear XX #Reload Online
FISZER
Dealy 4
GG: 9196482
Chetnych zapraszam do walki.
Dealy 4
GG: 9196482
Chetnych zapraszam do walki.
NIGDY NIE LEKCEWAŻ WROGA...
- ryu116
- Elite player
- Posty: 110
- Rejestracja: 28-10-2007, 11:20
Re: Guilty Gear XX #Reload Online
Ja męczę się z GGXXNET od kąt powstał ten temat i do dziś ani razu nie zagrałem Dopiero dzisiaj znalazłem starą, prawie że "zardzewiałą" płytę z grą i coś mi wpoiło do łba że muszę w końcu zagrać z prawdziwym graczem. Oczywiście nie udało się bo choć mam najnowszą wersję GGXXNET, wszystko zrobione jak w poradniku to ani żywej duszy na liście nie widzę
Moją jedyną nadzieją jest Honmaru do którego kieruję parę pytań :
- na jakim serwerze najlepiej grać ?
- czy wersja v120-3 GGXXNET jest aktualnie najlepszą wersją do grania w GG ?
- dlaczego nie widzę listy graczy ?
- gra w to ktoś w ogóle ? XD
PS.
Tak neta mam wystarczalengo XD 1,3 Neo
Moją jedyną nadzieją jest Honmaru do którego kieruję parę pytań :
- na jakim serwerze najlepiej grać ?
- czy wersja v120-3 GGXXNET jest aktualnie najlepszą wersją do grania w GG ?
- dlaczego nie widzę listy graczy ?
- gra w to ktoś w ogóle ? XD
PS.
Tak neta mam wystarczalengo XD 1,3 Neo
Hitomi Takahashi fan
https://video.google.pl/videoplay?docid ... &plindex=0
https://video.google.pl/videoplay?docid ... &plindex=0
- SubZero
- Moderator
- Posty: 3785
- Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
- Lokalizacja: Myslovitz
- Kontakt:
Re: Guilty Gear XX #Reload Online
Na tym, którego Delay odpowiada ustawionemu w konfiguracji.ryu116 pisze:- na jakim serwerze najlepiej grać ?
Czy najlepsza nie mam pojęcia, na pewno najnowsza.ryu116 pisze:- czy wersja v120-3 GGXXNET jest aktualnie najlepszą wersją do grania w GG ?
Spróbuj wpisać adres lobby w przeglądarkę, powinno ci wyświetlić liczbę osób na serwie. Może akurat trafiłeś na pusty. Inna możliwość to firewall blokujący grę.ryu116 pisze:- dlaczego nie widzę listy graczy ?
Ludzie z GGTP pewnie cały czasryu116 pisze:- gra w to ktoś w ogóle ? XD
- Action
- Moderator
- Posty: 2042
- Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Guilty Gear XX #Reload Online
Pozwole sobie wkleic moje FAQ z GGTP
1. Gra wyrzuca mnie do lobby przed/po wybraniu postaci, ew. podczas walki informując mnie o "SYNC Error".
- Prawdopodobnie masz za dużo straconych pakietów a co za tym idzie twoje połączenie nie może się "zgrać" z połączeniem innego gracza.
2. Co oznaczają poszczególne statusy?
- Idle - Gracz jest gotów do gry.
- Busy - Gracz aktualnie rozgrywa pojedynek z kimś innym.
- Busy (Casting) - Gracz aktualnie rozgrywa pojedynek z kimś innym, możliwy jest wgląd w jego walkę.
- Watch - Gracz aktualnie ogląda jakąś walkę.
- No Response - Gracz nie ustabilizował połączenia z serwerem ggnet lub/i z tobą.
- Not Ready - Gracza nie ma aktualnie w opcji VS NET.
- Ping Over - Rożnica pingu miedzy tobą a danym graczem jest zbyt wysoka by rozegrać pojedynek.
3. Żaden gracz nie jest dostępny (No Response).
- Upewnij sie, że firewall nie blokuje połączenia gry.
4. Żaden gracz nie jest dostępny (Ping Over).
- Niestety przepustowość twojego łącza jest zbyt niska by rozegrać pojedynek z kimkolwiek.
5. Problem z "rozjechanym" okienkiem konfiguracji GGXXNet.
- Problem tkwi w braku azjatyckich czcionek w systemie. Zainstaluj pakiet języków wschodnioazjatyckich.
6. Problem z "rozjechaną" czcionką w trybie VS NET.
- Wyłącz antialiasing/filtrowanie anitozopowe lub uruchom ggxxnet.ini notatnikiem i zmień wartość FontSize na większa.
7. Po wejściu w opcje VS NET okienko lobby jest puste.
- Problem tkwi w zablokowanych portach, skontaktuj się z administratorem twojej sieci w celu ich odblokowania.
- ryu116
- Elite player
- Posty: 110
- Rejestracja: 28-10-2007, 11:20
Re: Guilty Gear XX #Reload Online
Dzięki za info ^^
Akurat kiedy Sub odpisał na upartego skopiowałem link jednego z serwerów i lista się pojawiła (kij z tym że wszystkie był albo nie czynne albo pozajmowane XD) ale po dłuższych zmaganiach wreszcie udało się dorwać przeciwnika. Częściowo problem nadal jest bo raz jest lista a raz jej nie ma (mimo iż na serwerze było ok. 80 graczy).
Grać się grało miło ale natrafiłem na jednego "gniota" (nie jaki ninetails ) który robił jedno i to samo na upartego. Dosłownie teraz mi łapy drżą z nerwów na myśl o tym "graczu". Szczęście że obczaiłem jak temu zaradzić. Rezultat był taki że kolo się rozłączył.
Wiem, wiem niepotrzebnie to mówię ale musiałem się z kimś podzielić wrażeniami XD
Akurat kiedy Sub odpisał na upartego skopiowałem link jednego z serwerów i lista się pojawiła (kij z tym że wszystkie był albo nie czynne albo pozajmowane XD) ale po dłuższych zmaganiach wreszcie udało się dorwać przeciwnika. Częściowo problem nadal jest bo raz jest lista a raz jej nie ma (mimo iż na serwerze było ok. 80 graczy).
Grać się grało miło ale natrafiłem na jednego "gniota" (nie jaki ninetails ) który robił jedno i to samo na upartego. Dosłownie teraz mi łapy drżą z nerwów na myśl o tym "graczu". Szczęście że obczaiłem jak temu zaradzić. Rezultat był taki że kolo się rozłączył.
Wiem, wiem niepotrzebnie to mówię ale musiałem się z kimś podzielić wrażeniami XD
Hitomi Takahashi fan
https://video.google.pl/videoplay?docid ... &plindex=0
https://video.google.pl/videoplay?docid ... &plindex=0
-
- Użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 05-02-2009, 21:27
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Guilty Gear XX #Reload Online
Witam chciałem sobie pograć w GG przez neta ale mam mały problem grę mam tylko że plik startowy gry się nazywa ggx2.exe nie ggxx.exe... i tu tkwi problem że nie moge go spatchować.. jak ściągam oryginalnego ggxx.exe w wersji jap. to wogóle wtedy gra nie chodzi... więc czy ma ktoś jakiś pomysł czy muszę ściągać 2 raz ?? i najlepiej skąd żeby było dobrze...
Pozdrawiam Skiter
Pozdrawiam Skiter
- kemot722
- Grand Master
- Posty: 1030
- Rejestracja: 01-09-2006, 11:04
- Lokalizacja: 1 kreska zasięgu
Re: Guilty Gear XX #Reload Online
Testowałem patchowanie zarówno na japońskim Guilty Gear XX #Reload (ggxx.exe), jak i europejskim Guilty Gear X2 #Reload (ggx2.exe). Mała różnica w nazwie, a drastyczna różnica w patchowaniu.
Europejskiego ggx2.exe spatchować się nie da i zmiana jego nazwy na ggxx.exe, też nic nie daje. Kopiowanie samego ggxx.exe do folderu z Guilty Gear X2 #Reload też nie pomaga, bo ggxxnet_patcher sie wykrzacza.
Jedyne wyjście to ściągnąć całego japońskiego Guilty Gear XX #Reload i jego patchować - patchować do woli
Europejskiego ggx2.exe spatchować się nie da i zmiana jego nazwy na ggxx.exe, też nic nie daje. Kopiowanie samego ggxx.exe do folderu z Guilty Gear X2 #Reload też nie pomaga, bo ggxxnet_patcher sie wykrzacza.
Jedyne wyjście to ściągnąć całego japońskiego Guilty Gear XX #Reload i jego patchować - patchować do woli