Mortal Kombat vs DC Universe
- Komandos
- Grand Master
- Posty: 1615
- Rejestracja: 08-12-2006, 21:35
- Lokalizacja: Amsterdam
- Kontakt:
Mortal Kombat vs DC Universe
http://www.gametrailers.com/player/42949.html - recenzja na GT
Gra zbiera całkiem dobre noty i myślę, że w oczekiwaniu na SF4 warto się tym tytułem zainteresować.
Poniżej kilka filmików z walk i story mode:
chapter 1 Liu Knag-
cahpter 4 Sub-zero-
Sub-Zero vs Superman-
Flash vs Sub-Zero-
Scorpion vs Batman-
Gra zbiera całkiem dobre noty i myślę, że w oczekiwaniu na SF4 warto się tym tytułem zainteresować.
Poniżej kilka filmików z walk i story mode:
chapter 1 Liu Knag-
cahpter 4 Sub-zero-
Sub-Zero vs Superman-
Flash vs Sub-Zero-
Scorpion vs Batman-
- Aserot
- Support
- Posty: 1900
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
- Lokalizacja: Silent Hill
- Kontakt:
Re: Mortal Kombat vs DC Universe
Jak zwykle Midway uraczyła nas animacją ala kij od szczotki na sznurkach ( choć do tego się już przyzwyczaiłem ). Musze przyznam że walka w powietrzu robi dobre wrażenie. Jak i efekty ran na naszych wojownikach. Nic loduje do listy "sklepowej" bo przetestować warto.
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
- kemot722
- Grand Master
- Posty: 1030
- Rejestracja: 01-09-2006, 11:04
- Lokalizacja: 1 kreska zasięgu
Re: Mortal Kombat vs DC Universe
Hmm... Te "RAGE" u Scorpiego i zamarzanie u Subiego to chyba rodzaj blokowania.
Sub Zero ma ładnie wygrawerowane smoki na pancerzyku.
http://img210.imageshack.us/my.php?imag ... sdcux7.jpg
Sub Zero ma ładnie wygrawerowane smoki na pancerzyku.
http://img210.imageshack.us/my.php?imag ... sdcux7.jpg
- SubZero
- Moderator
- Posty: 3785
- Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
- Lokalizacja: Myslovitz
- Kontakt:
Re: Mortal Kombat vs DC Universe
Rage mają wszyscy i daje to chwilową niewrażliwość na ciosy (brak hitstuna itp.) i chyba zwiększa damage. A (samo)zamrażanie Suba co daje nie mam pojęcia, w poprzednich częściach zamrażało przeciwnika po dotknięciu, tutaj najwyraźniej nie.
Animacja 'drewniana' jak w poprzednich 3 częściach, usunęli air combosy z Armageddonu, zamiast tego jest walka w powietrzu w trakcie 'zmiany areny' (wielopoziomowe areny, coś jak DoA i w trakcie przejścia z jednego poziomu na drugi mamy 'minigierkę' ), walka 'w zwarciu' (łapiemy przeciwnika a potem różne przyciski dają różne ciosy, jeśli przeciwnik naciśnie to samo - blokuje). 'Test your might' zostało 'wkomponowane' w walkę (pojawia się w momencie gdy przeciwnik ląduje na ścianie na niektórych arenach, co owocuje przebiciem ściany (a nawet kilku) i zmianą areny).
W story mode nie można robić Fatality no i standardowo Kahn jest przepakowany
To tyle szybkich refleksji po jednokrotnym przejściu story mode (stroną 'mortalową').
Animacja 'drewniana' jak w poprzednich 3 częściach, usunęli air combosy z Armageddonu, zamiast tego jest walka w powietrzu w trakcie 'zmiany areny' (wielopoziomowe areny, coś jak DoA i w trakcie przejścia z jednego poziomu na drugi mamy 'minigierkę' ), walka 'w zwarciu' (łapiemy przeciwnika a potem różne przyciski dają różne ciosy, jeśli przeciwnik naciśnie to samo - blokuje). 'Test your might' zostało 'wkomponowane' w walkę (pojawia się w momencie gdy przeciwnik ląduje na ścianie na niektórych arenach, co owocuje przebiciem ściany (a nawet kilku) i zmianą areny).
W story mode nie można robić Fatality no i standardowo Kahn jest przepakowany
To tyle szybkich refleksji po jednokrotnym przejściu story mode (stroną 'mortalową').
-
- Grand Master
- Posty: 423
- Rejestracja: 27-03-2008, 15:50
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
Re: Mortal Kombat vs DC Universe
https://www.youtube.com/user/BifordusMaximus
to, jeżeli ktoś chce zobaczyć jak wygląda story mode dla każdej strony...
albo mi sie wydaje, alboniektore postaci robia w story tylko za mieso armatnie i nie sa grywalne... fabuła na pałę, ale pośmiać z jokera się można
aaa, co mi tam
nie śmiejcie się gorzko z tych 'fatali' za bardzo... dc nie chcialo, zeby ich postaci umierały w krwawy sposób... jak na to zareagowaliby 30letni wychowani na batmanie fanboje...?
<BANG!>
The Joker ftw xD
btw, gra już ma swoje infinity
to, jeżeli ktoś chce zobaczyć jak wygląda story mode dla każdej strony...
albo mi sie wydaje, alboniektore postaci robia w story tylko za mieso armatnie i nie sa grywalne... fabuła na pałę, ale pośmiać z jokera się można
aaa, co mi tam
nie śmiejcie się gorzko z tych 'fatali' za bardzo... dc nie chcialo, zeby ich postaci umierały w krwawy sposób... jak na to zareagowaliby 30letni wychowani na batmanie fanboje...?
<BANG!>
The Joker ftw xD
btw, gra już ma swoje infinity
hej [you]!! pamiętaj o funkcji [ you ]!!
- Komandos
- Grand Master
- Posty: 1615
- Rejestracja: 08-12-2006, 21:35
- Lokalizacja: Amsterdam
- Kontakt:
Re: Mortal Kombat vs DC Universe
Tutaj też zamrażaA (samo)zamrażanie Suba co daje nie mam pojęcia, w poprzednich częściach zamrażało przeciwnika po dotknięciu, tutaj najwyraźniej nie.
Z tego co widziałem na filmikach to większość postaci ma juggle i to dosyć rozbudowane. Wydaje mi się, że to lepsze rozwiązanie niż air combo z Armageddon które każdy miał takie samo. Jest jeszcze close combat (czy jakoś tak) które tez kozacko wyglądaAnimacja 'drewniana' jak w poprzednich 3 częściach, usunęli air combosy z Armageddonu
- Action
- Moderator
- Posty: 2042
- Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Mortal Kombat vs DC Universe
Dodam, ze cenzure posiada tylko wersja amerykańska, europa ma uncuta (granica wiekowa US - 13+ a EU - 16+).nie śmiejcie się gorzko z tych 'fatali' za bardzo... dc nie chcialo, zeby ich postaci umierały w krwawy sposób... jak na to zareagowaliby 30letni wychowani na batmanie fanboje...?
- Aserot
- Support
- Posty: 1900
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
- Lokalizacja: Silent Hill
- Kontakt:
Re: Mortal Kombat vs DC Universe
Pozwolę sobie na drobny offtop
Ten infinit Superciecia , od razu przypomniał mi inną gierkę gdzie miał podobny patent ( coś koło 11 minuty ).s[h/z]inden pisze:btw, gra już ma swoje infinity
https://www.youtube.com/wa...feature=related
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
- Action
- Moderator
- Posty: 2042
- Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Mortal Kombat vs DC Universe
No w koncu co z niego za super bez infinita?:P
Hi, im Superman i have infinite, thank you for Playing
PS Właśnie sprawdziłem Blizzardową wersje JLTF na Snesa, superman nie ma infinita... blizz go nie docenił
Hi, im Superman i have infinite, thank you for Playing
PS Właśnie sprawdziłem Blizzardową wersje JLTF na Snesa, superman nie ma infinita... blizz go nie docenił
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: Mortal Kombat vs DC Universe
Nie wierze. Po prostu nie wierze.
Nie wierzę, ze w 2008 roku można stworzyć takie gówno i nazwać to 'bijatyką'. Żal. Ja bym się wstydził to puścić na rynek.
Nie wierzę, ze w 2008 roku można stworzyć takie gówno i nazwać to 'bijatyką'. Żal. Ja bym się wstydził to puścić na rynek.
- Komandos
- Grand Master
- Posty: 1615
- Rejestracja: 08-12-2006, 21:35
- Lokalizacja: Amsterdam
- Kontakt:
Re: Mortal Kombat vs DC Universe
To nie jest żadne infinite, trzeba bo prostu wstać w odpowiednim momencie (wiem bo w Armageddon też jakaś postać miała ten cios). Jak bym już miał się do czegoś przyczepić to do kombosów przy ścianie (Kaptain Marvel ma tam chyba akcję za 70%), no i Khan jest przegięty.btw, gra już ma swoje infinity
https://www.youtube.com/wa...feature=related
-
- Grand Master
- Posty: 423
- Rejestracja: 27-03-2008, 15:50
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
Re: Mortal Kombat vs DC Universe
mi to też wygląda na akcję, którą można najzwyczajniej w świecie zalbokować na dół, ale nie mam gry, dlatego narazie gościowi wierze na słowo z tym infinitem ;]Komandos pisze:To nie jest żadne infinite, trzeba bo prostu wstać w odpowiednim momencie (wiem bo w Armageddon też jakaś postać miała ten cios). Jak bym już miał się do czegoś przyczepić to do kombosów przy ścianie (Kaptain Marvel ma tam chyba akcję za 70%), no i Khan jest przegięty.btw, gra już ma swoje infinity
https://www.youtube.com/wa...feature=related
jak ja sie ciesze, ze jestem w strefie uk i bedzie mniej cenzury
btw, od mortala4 nie ma czegoś co się nazywa 'maximum damage', przez co każdy może mieć swojego infinita, wtedy się nie dało, bo np. po 50% damage pojawial sie napis 'maximum damage' i twoja postac odpadala od przeciwnika...
deception wiele zjebał, a ludzie od tworzenia gier, zamiast w grywalność idą w grafę
<offtopic>
już nie chcę mówić co ma grafika do gry, juz moi kumple o wiele chętniej grają we flaszowe gierki na necie niż kupują gry z zarąbistą grafą... ;p
Ostatnio zmieniony 23-11-2008, 15:04 przez s[h/z]inden, łącznie zmieniany 1 raz.
hej [you]!! pamiętaj o funkcji [ you ]!!
- Komandos
- Grand Master
- Posty: 1615
- Rejestracja: 08-12-2006, 21:35
- Lokalizacja: Amsterdam
- Kontakt:
Re: Mortal Kombat vs DC Universe
To wygląda na infinity dlatego, że kolo gra z kompem w practice. Na tej samej zasadzie można sadzić nieskończone akcje w każdej bijatyce. We wtorek już powinienem mieć grę to sprawdzę dokładnie jak to jest.
- kemot722
- Grand Master
- Posty: 1030
- Rejestracja: 01-09-2006, 11:04
- Lokalizacja: 1 kreska zasięgu
Re: Mortal Kombat vs DC Universe
No, nie... SKANDAL! Od kiedy Batman wychodzi z Batmobila przez zwykłe samochodowe drzwi, a nie rozsuwany dach? To dla fana Batmana nie do zaakceptowania (no, dobra, miałem dzisiaj ciężki dzień na uczelni )s[h/z]inden pisze:https://www.youtube.com/user/BifordusMaximus
to, jeżeli ktoś chce zobaczyć jak wygląda story mode dla każdej strony...
- Action
- Moderator
- Posty: 2042
- Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Mortal Kombat vs DC Universe
Pierwsze komiksowe batmobile były praktycznie zwykłymi samochodami.kemot722 pisze:Od kiedy Batman wychodzi z Batmobila przez zwykłe samochodowe drzwi, a nie rozsuwany dach? To dla fana Batmana nie do zaakceptowania