Mortal Kombat vs DC Universe

Dyskusje na temat kultowej Smoczej Serii.

Moderatorzy: Adept, ModTeam

Awatar użytkownika
Komandos
Grand Master
Grand Master
Posty: 1615
Rejestracja: 08-12-2006, 21:35
Lokalizacja: Amsterdam
Kontakt:

Mortal Kombat vs DC Universe

Post autor: Komandos »

http://www.gametrailers.com/player/42949.html - recenzja na GT

Gra zbiera całkiem dobre noty i myślę, że w oczekiwaniu na SF4 warto się tym tytułem zainteresować.

Poniżej kilka filmików z walk i story mode:
chapter 1 Liu Knag-
cahpter 4 Sub-zero-
Sub-Zero vs Superman-
Flash vs Sub-Zero-
Scorpion vs Batman-
Awatar użytkownika
Aserot
Support
Posty: 1900
Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
Lokalizacja: Silent Hill
Ogrywam: kof 2k2, VF5 (ps3)
Kontakt:

Re: Mortal Kombat vs DC Universe

Post autor: Aserot »

Jak zwykle Midway uraczyła nas animacją ala kij od szczotki na sznurkach :D ( choć do tego się już przyzwyczaiłem ). Musze przyznam że walka w powietrzu robi dobre wrażenie. Jak i efekty ran na naszych wojownikach. Nic loduje do listy "sklepowej" bo przetestować warto.
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
Awatar użytkownika
kemot722
Grand Master
Grand Master
Posty: 1030
Rejestracja: 01-09-2006, 11:04
Lokalizacja: 1 kreska zasięgu

Re: Mortal Kombat vs DC Universe

Post autor: kemot722 »

Hmm... Te "RAGE" u Scorpiego i zamarzanie u Subiego to chyba rodzaj blokowania.

Sub Zero ma ładnie wygrawerowane smoki na pancerzyku.
http://img210.imageshack.us/my.php?imag ... sdcux7.jpg
Awatar użytkownika
SubZero
Moderator
Posty: 3785
Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
Lokalizacja: Myslovitz
Ogrywam: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Kontakt:

Re: Mortal Kombat vs DC Universe

Post autor: SubZero »

Rage mają wszyscy i daje to chwilową niewrażliwość na ciosy (brak hitstuna itp.) i chyba zwiększa damage. A (samo)zamrażanie Suba co daje nie mam pojęcia, w poprzednich częściach zamrażało przeciwnika po dotknięciu, tutaj najwyraźniej nie.
Animacja 'drewniana' jak w poprzednich 3 częściach, usunęli air combosy z Armageddonu, zamiast tego jest walka w powietrzu w trakcie 'zmiany areny' (wielopoziomowe areny, coś jak DoA i w trakcie przejścia z jednego poziomu na drugi mamy 'minigierkę' :P ), walka 'w zwarciu' :P (łapiemy przeciwnika a potem różne przyciski dają różne ciosy, jeśli przeciwnik naciśnie to samo - blokuje). 'Test your might' zostało 'wkomponowane' w walkę (pojawia się w momencie gdy przeciwnik ląduje na ścianie na niektórych arenach, co owocuje przebiciem ściany (a nawet kilku) i zmianą areny).
W story mode nie można robić Fatality :( no i standardowo Kahn jest przepakowany :D
To tyle szybkich refleksji po jednokrotnym przejściu story mode (stroną 'mortalową').
s[h/z]inden
Grand Master
Grand Master
Posty: 423
Rejestracja: 27-03-2008, 15:50
Lokalizacja: Wałcz
Ogrywam: planszówki, karcianki i casualowo w dowolne bitki
Kontakt:

Re: Mortal Kombat vs DC Universe

Post autor: s[h/z]inden »

https://www.youtube.com/user/BifordusMaximus

to, jeżeli ktoś chce zobaczyć jak wygląda story mode dla każdej strony...

albo mi sie wydaje, alboniektore postaci robia w story tylko za mieso armatnie i nie sa grywalne... fabuła na pałę, ale pośmiać z jokera się można

aaa, co mi tam

nie śmiejcie się gorzko z tych 'fatali' za bardzo... dc nie chcialo, zeby ich postaci umierały w krwawy sposób... jak na to zareagowaliby 30letni wychowani na batmanie fanboje...?

<BANG!>

The Joker ftw xD

btw, gra już ma swoje infinity
hej [you]!! pamiętaj o funkcji [ you ]!!
Awatar użytkownika
Komandos
Grand Master
Grand Master
Posty: 1615
Rejestracja: 08-12-2006, 21:35
Lokalizacja: Amsterdam
Kontakt:

Re: Mortal Kombat vs DC Universe

Post autor: Komandos »

A (samo)zamrażanie Suba co daje nie mam pojęcia, w poprzednich częściach zamrażało przeciwnika po dotknięciu, tutaj najwyraźniej nie.
Tutaj też zamraża :hyhy:
Animacja 'drewniana' jak w poprzednich 3 częściach, usunęli air combosy z Armageddonu
Z tego co widziałem na filmikach to większość postaci ma juggle i to dosyć rozbudowane. Wydaje mi się, że to lepsze rozwiązanie niż air combo z Armageddon które każdy miał takie samo. Jest jeszcze close combat (czy jakoś tak) które tez kozacko wygląda ;)
Awatar użytkownika
Action
Moderator
Posty: 2042
Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Mortal Kombat vs DC Universe

Post autor: Action »

nie śmiejcie się gorzko z tych 'fatali' za bardzo... dc nie chcialo, zeby ich postaci umierały w krwawy sposób... jak na to zareagowaliby 30letni wychowani na batmanie fanboje...?
Dodam, ze cenzure posiada tylko wersja amerykańska, europa ma uncuta (granica wiekowa US - 13+ a EU - 16+).
Awatar użytkownika
Aserot
Support
Posty: 1900
Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
Lokalizacja: Silent Hill
Ogrywam: kof 2k2, VF5 (ps3)
Kontakt:

Re: Mortal Kombat vs DC Universe

Post autor: Aserot »

Pozwolę sobie na drobny offtop
s[h/z]inden pisze:btw, gra już ma swoje infinity
https://www.youtube.com/wa...feature=related
Ten infinit Superciecia :P, od razu przypomniał mi inną gierkę gdzie miał podobny patent ( coś koło 11 minuty ).

Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
Awatar użytkownika
Action
Moderator
Posty: 2042
Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Mortal Kombat vs DC Universe

Post autor: Action »

No w koncu co z niego za super bez infinita?:P

Hi, im Superman i have infinite, thank you for Playing :D

PS Właśnie sprawdziłem Blizzardową wersje JLTF na Snesa, superman nie ma infinita... blizz go nie docenił ;)
Awatar użytkownika
Yamada
Moderator
Posty: 1956
Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
Ogrywam: VF5: Final Showdown
Kontakt:

Re: Mortal Kombat vs DC Universe

Post autor: Yamada »

Nie wierze. Po prostu nie wierze.


Nie wierzę, ze w 2008 roku można stworzyć takie gówno i nazwać to 'bijatyką'. Żal. Ja bym się wstydził to puścić na rynek.
Obrazek
Awatar użytkownika
Komandos
Grand Master
Grand Master
Posty: 1615
Rejestracja: 08-12-2006, 21:35
Lokalizacja: Amsterdam
Kontakt:

Re: Mortal Kombat vs DC Universe

Post autor: Komandos »

btw, gra już ma swoje infinity
https://www.youtube.com/wa...feature=related
To nie jest żadne infinite, trzeba bo prostu wstać w odpowiednim momencie (wiem bo w Armageddon też jakaś postać miała ten cios). Jak bym już miał się do czegoś przyczepić to do kombosów przy ścianie (Kaptain Marvel ma tam chyba akcję za 70%), no i Khan jest przegięty.
s[h/z]inden
Grand Master
Grand Master
Posty: 423
Rejestracja: 27-03-2008, 15:50
Lokalizacja: Wałcz
Ogrywam: planszówki, karcianki i casualowo w dowolne bitki
Kontakt:

Re: Mortal Kombat vs DC Universe

Post autor: s[h/z]inden »

Komandos pisze:
btw, gra już ma swoje infinity
https://www.youtube.com/wa...feature=related
To nie jest żadne infinite, trzeba bo prostu wstać w odpowiednim momencie (wiem bo w Armageddon też jakaś postać miała ten cios). Jak bym już miał się do czegoś przyczepić to do kombosów przy ścianie (Kaptain Marvel ma tam chyba akcję za 70%), no i Khan jest przegięty.
mi to też wygląda na akcję, którą można najzwyczajniej w świecie zalbokować na dół, ale nie mam gry, dlatego narazie gościowi wierze na słowo z tym infinitem ;]

jak ja sie ciesze, ze jestem w strefie uk i bedzie mniej cenzury :D

btw, od mortala4 nie ma czegoś co się nazywa 'maximum damage', przez co każdy może mieć swojego infinita, wtedy się nie dało, bo np. po 50% damage pojawial sie napis 'maximum damage' i twoja postac odpadala od przeciwnika...

deception wiele zjebał, a ludzie od tworzenia gier, zamiast w grywalność idą w grafę

<offtopic>
już nie chcę mówić co ma grafika do gry, juz moi kumple o wiele chętniej grają we flaszowe gierki na necie niż kupują gry z zarąbistą grafą... ;p
Ostatnio zmieniony 23-11-2008, 15:04 przez s[h/z]inden, łącznie zmieniany 1 raz.
hej [you]!! pamiętaj o funkcji [ you ]!!
Awatar użytkownika
Komandos
Grand Master
Grand Master
Posty: 1615
Rejestracja: 08-12-2006, 21:35
Lokalizacja: Amsterdam
Kontakt:

Re: Mortal Kombat vs DC Universe

Post autor: Komandos »

To wygląda na infinity dlatego, że kolo gra z kompem w practice. Na tej samej zasadzie można sadzić nieskończone akcje w każdej bijatyce. We wtorek już powinienem mieć grę to sprawdzę dokładnie jak to jest.
Awatar użytkownika
kemot722
Grand Master
Grand Master
Posty: 1030
Rejestracja: 01-09-2006, 11:04
Lokalizacja: 1 kreska zasięgu

Re: Mortal Kombat vs DC Universe

Post autor: kemot722 »

s[h/z]inden pisze:https://www.youtube.com/user/BifordusMaximus

to, jeżeli ktoś chce zobaczyć jak wygląda story mode dla każdej strony...
No, nie... SKANDAL! Od kiedy Batman wychodzi z Batmobila przez zwykłe samochodowe drzwi, a nie rozsuwany dach? To dla fana Batmana nie do zaakceptowania :zly: (no, dobra, miałem dzisiaj ciężki dzień na uczelni :P)
Awatar użytkownika
Action
Moderator
Posty: 2042
Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Mortal Kombat vs DC Universe

Post autor: Action »

kemot722 pisze:Od kiedy Batman wychodzi z Batmobila przez zwykłe samochodowe drzwi, a nie rozsuwany dach? To dla fana Batmana nie do zaakceptowania
Pierwsze komiksowe batmobile były praktycznie zwykłymi samochodami.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mortal Kombat”