King of Fighters XII

SNK to kawał historii w świecie 2D. Takie tytuły jak Garou: MotW, The King of Fighters, czy też Last Blade pozostaną w sercach graczy na wieki. Porozmawiajmy zatem o królach 2D, którymi Shin Nihon Kikaku niewątpliwie są!

Moderatorzy: ModTeam, 2DModTeam

Awatar użytkownika
Aserot
Support
Posty: 1900
Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
Lokalizacja: Silent Hill
Ogrywam: kof 2k2, VF5 (ps3)
Kontakt:

King of Fighters XII

Post autor: Aserot »

No chyba już najwyższy czas założyć temacik o tej zbliżającej się wielkimi krokami nowej odsłonie serii kof'a.

Kilka informacji:

Pełny skład postaci został już przedstawiony i prezentuje się tak:

Ash, Duo Lon, Shan, Kyo, Benimaru, Daimon, Iroi, Athena, Kensou, Chin
Terry, Andy, Joe, Kim, Raiden, Ryo, Robert, Rafl, Clark, Leona

Opis Critical Counter System:

Aktywuje się go poprzez skontrowanie jakiegoś ciosu specjalnego za pomocą silnej ręki/nogi z bliskiego kontaktu w odpowiedniej klatce. Sygnalizuje to duże zielony okrąg. Możemy wówczas poprzez odpowiedni timeing łączyć z sobą różne ciosy. Coraz mniejszy obwód okręgu sygnalizuje koniec CC przez co wiem kiedy zakończyć combo. Kolejną ważną rzecz jest możliwość dash'a podczas CC za pomocą tylko jednego f zamiast ( f,f ). Również odpalanym DM podczas CC towarzyszy specjalny efekt ( choć na razie więcej nie wiem na ten temat ).

[center]Obrazek [/center]

Wiem, że pewnie trudno zrozumieć mój bełkot :P, więc odsyłam was do filmiku pokazującego jak to wygląda w praniu. Critical Counter Preview.

No i na koniec oczywiście link do oficjalnej strony Kof XII
http://game.snkplaymore.co.jp/official/ ... index.html
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
Awatar użytkownika
Yamada
Moderator
Posty: 1956
Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
Ogrywam: VF5: Final Showdown
Kontakt:

Re: King of Fighters XII

Post autor: Yamada »

Uhh wszystko fajnie, ale character selection mnie zgięło w krzyżu. Przecież tam są tylko 2 laski z czego Athena w dodatku się spasła i ma grube nogi, s strój i różowe kudła z Psycho Soldiera średnio zdają egzamin;(. Dobrze, ze chociaż jest Leona, która jak zwykle wygląda fajnie:).

Kurde nie tego się spodziewałem po tej grze po KoFie XI - gdzie Mai, Yuri, Hotaru, Whip, Momoko, Kula i inni? No, ale nie, lepiej zamiast nich wsadzić takiego metropedała Asha ehh;/.
Obrazek
Awatar użytkownika
Aserot
Support
Posty: 1900
Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
Lokalizacja: Silent Hill
Ogrywam: kof 2k2, VF5 (ps3)
Kontakt:

Re: King of Fighters XII

Post autor: Aserot »

Nie panikujmy założę się, że wersje na domowe sprzęty zostaną uraczone jakimiś dodatkowymi postaciami :D.
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
Awatar użytkownika
K'
Support
Posty: 805
Rejestracja: 19-09-2006, 13:34
Kontakt:

Re: King of Fighters XII

Post autor: K' »

Mnie skład też zasmucił :/ Chciałbym sobie poK'ować jak odsłonie 2002, a tu takie coś :suchy: Możliwe, że w KoFie XII 2010 i kolejnych odsłonach.... będą pojawiać się powoli nowe postacie...... :oczami:
Awatar użytkownika
Chris
Grand Master
Grand Master
Posty: 556
Rejestracja: 20-03-2007, 00:01
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Re: King of Fighters XII

Post autor: Chris »

tylko co lepsze.. 50 postaci czy 20
Obrazek
Awatar użytkownika
Aserot
Support
Posty: 1900
Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
Lokalizacja: Silent Hill
Ogrywam: kof 2k2, VF5 (ps3)
Kontakt:

Re: King of Fighters XII

Post autor: Aserot »

Ok kolejna garść informacji o systemie jakim uraczy na ta odsłona serii są to spostrzeżenia graczy testujących grę gotową w 85%.

Power Gauge:

- Po naładowani paska specjala ( Maximum state) pozostaje on naładowany przez pewien czas później zaczyna opadać do zera ( coś około 10 sekund )
- DM można użyć tylko raz, ale za to CC ile tylko zechcemy bez straty Maximum state.
- Stan paska zerowany jest po każdej rundzie.

DM:

- Dodano efekt drobnego błysku przy odpalaniu DM'a, zatrzymuje on na chwile ciebie jak i przeciwnika.
- Wszystkie DM są teraz szybsze i niektórzy zawodnicy mogą połączyć je w normalnych kombosach.
- Zawodnicy o DM'ie z długim zasięgiem mogą teraz wykonać taką oto akcje C lub D, C+D, DM

Critical Counter:

- Można go wykonać jedynie będą w Maximum state.
- Teraz gdy jesteś w MS i użyjesz C lub D nawet trafiając w powietrze, a atak zabłyśnie na żółto oznacza to, że jest on CC starterem. ( niestety ma on opóźnienie porównywalne do trafienia przeciwnika na bloku )
- Teraz gdy zaczniesz CC obie postacie staną na chwilkę.
- Jeśli obaj zawodnicy są w MS i przeciwnik leży i podczas wstawania użyje C lub D to on zawsze zostanie skontrowany.

Po bardziej szczegółowy opis odsyłam na http://www.cyberfanatix.com/. Znajdziecie tam również filmik z tychże testów.
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
Awatar użytkownika
Dumian
Administrator
Posty: 2943
Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ogrywam: Tekken 7 (DJ, Xiao), DOA5 i 6 (Jann Lee), VF (Jacky)
Kontakt:

Re: King of Fighters XII

Post autor: Dumian »

Nowy zwiastun Japanese Extended Character Trailer i link do screenów (nie takich już nowych, ale może jeszcze ktoś nie widział).
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Obrazek
Awatar użytkownika
Yamada
Moderator
Posty: 1956
Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
Ogrywam: VF5: Final Showdown
Kontakt:

Re: King of Fighters XII

Post autor: Yamada »

Oprawa fenomenalna - szczególnie spritey postaci.Animka też super. wszystko gites, tylko ta nieszczęsna selekcja postaci troche ssie jaja... .

Może z tego wyjdzie nawet zbalansowany KoF. To by dopiero była rewolucja!

Yeah right....:P.
Obrazek
Awatar użytkownika
Chris
Grand Master
Grand Master
Posty: 556
Rejestracja: 20-03-2007, 00:01
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Re: King of Fighters XII

Post autor: Chris »

Lepiej to wyglada od sf4 , fajnie byloby zagrac w cos nowego
Obrazek
Awatar użytkownika
Action
Moderator
Posty: 2042
Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: King of Fighters XII

Post autor: Action »

Jedno słówko podsumowujące nowego KoFa - "odrodzenie". ;)
Awatar użytkownika
Sajin
Master of the Shakers
Master of the Shakers
Posty: 83
Rejestracja: 05-04-2008, 07:04

Re: King of Fighters XII

Post autor: Sajin »

Ja jestem ciekawy kto będzie bossem w nowej odsłonie KoF'a. Będzie to pewno ktoś powiązany z Orochim i TftP. Mam też smaka na jakieś ukryte postacie.
Awatar użytkownika
Ana
Friend
Posty: 2114
Rejestracja: 26-03-2006, 20:43
Kontakt:

Re: King of Fighters XII

Post autor: Ana »

A Momoko będzie?
Obrazek
Awatar użytkownika
SubZero
Moderator
Posty: 3785
Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
Lokalizacja: Myslovitz
Ogrywam: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Kontakt:

Re: King of Fighters XII

Post autor: SubZero »

http://game.snkplaymore.co.jp/official/ ... index.html
W wersji automatowej nie. Może w domowych się załapie.
Awatar użytkownika
Slayer
Elite player
Elite player
Posty: 141
Rejestracja: 23-04-2007, 15:05

Re: King of Fighters XII

Post autor: Slayer »

Bardziej czekam na tą grę niż na SF4. Mam nadzieje, że będzie na ps3. Popuszczając wodze fantazji marzy mi się guilty gear nowy.
Zawsze niewidoczny na gg.
Awatar użytkownika
gascan
Friend
Posty: 513
Rejestracja: 13-01-2009, 15:10
Kontakt:

Re: King of Fighters XII

Post autor: gascan »

Każda gra 2D która wyjdzie po SF4 w tym roku nie ma szans zaistnieć ani sprowokować scenę to powstania. Niestety tak będzie z KOF XII ,które może być dobre.
ObrazekObrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „SNK”