Action-Slashery
Moderator: ModTeam
- SubZero
- Moderator
- Posty: 3785
- Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
- Lokalizacja: Myslovitz
- Kontakt:
Re: Action-Slashery
Ja też w końcu dorwałem w swoje ręce nowego PoPa, no i na tą chwilę (pograłem kilkanaście/dziesiąt minut - pierwsza 'plansza') zapowiada się świetnie. Książę trzyma klimat z 'poprzednich' części swoimi sarkastycznymi komentarzami. Graficznie trzeba się chwilę przyzwyczaić do nowej, cel-shadowej oprawy, ale później jest ok. Podoba mi się pomysł Eliki - trochę przypomina mi ICO (co dla mnie zawsze jest dobrym skojarzeniem ), jednak tutaj nasza partnerka ma zdecydowanie większą rolę do odegrania (i nie mówię tu o roli w fabule) niż Yorda, która była nieco 'statyczna'. Rozgrywka faktycznie jest nieco uproszczona względem poprzedniej trylogii, jednak nie jest to jak to określił Komandos "używanie jednego przycisku". Fakt duża część akcji opiera się na przycisku skoku, jednak później mamy zwykle inne opcje (głównie 'przedłużanie' akcji - skoku, wallruna itp). Sama walka także się zmieniła - jak to określił Action: "mało przeciwników, ale z każdym walczysz jak z bossem", a system combosów chociaż może nie aż tak rozbudowany jak w poprzednich częściach (chociaż szczerze, czy ktoś tego wszystkiego używał ? ) jednak swój poziom trzyma, zwłaszcza że w trakcie combosa można (a czasem nawet trzeba) 'zmieniać' postacie co daje dość ciekawe efekty.
No i faktycznie gra ma jedno ciekawe rozwiązanie (co dla niektórych może być poważny bug ) - nie da się zginąć
Jedno co mnie na początku gry mogło zniechęcić to przedstawienie głównego(?) złego: "czarne, 'cieniste' macki wychodzące z ziemi ? nie, k***a, nie, tylko nie znowu Dahaka O_O ) i konieczność zbierania "świetlików" (imho sposób na sztuczne przedłużanie rozgrywki).
W każdym razie, jeśli nie pojawi się wspomniany pan D. to mam zamiar tą grę skończyć, choćby dlatego by się przekonać jak rozwinie się fabuła
A, i dla starych wyjadaczy intro będzie ciekawym przeżyciem
No i faktycznie gra ma jedno ciekawe rozwiązanie (co dla niektórych może być poważny bug ) - nie da się zginąć
Jedno co mnie na początku gry mogło zniechęcić to przedstawienie głównego(?) złego: "czarne, 'cieniste' macki wychodzące z ziemi ? nie, k***a, nie, tylko nie znowu Dahaka O_O ) i konieczność zbierania "świetlików" (imho sposób na sztuczne przedłużanie rozgrywki).
W każdym razie, jeśli nie pojawi się wspomniany pan D. to mam zamiar tą grę skończyć, choćby dlatego by się przekonać jak rozwinie się fabuła
A, i dla starych wyjadaczy intro będzie ciekawym przeżyciem
-
- Beginner
- Posty: 5
- Rejestracja: 08-12-2008, 08:07
Re: Action-Slashery
DMC kosi wszystko. Czwarta część jest tak niesamowicie techniczna i klimatyczna, że po prostu nie sposób się w niej nie zakochać. Poprzednie części też dają radę. Gdybym miał spędzić rok na bezludnej wyspie - na pewno zabrałbym ze sobą serię DMC
-
- Master of the Shakers
- Posty: 67
- Rejestracja: 14-07-2008, 10:51
Re: Action-Slashery
według mnie najlepszy jest DMC i Onimusha
- Action
- Moderator
- Posty: 2042
- Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Action-Slashery
Mi się już udało grę ukończyć i pierwsze co mogę powiedzieć - gra jest świetna. Do tego na 100% będzie sequel (czyżby szykowała się kolejna trylogia?). Ogólnie jestem rad, że nie pokusiłem się o obejrzenie tej "sławetnej" recki z GT, która wg mnie była pisana na podstawie "recenzencie, pograj pół godzinki, napisz reckie a może zdążymy przed innymi serwisami" przed przejściem samej gry.
Ale powoli, pierw to co nie grało a co okazało się niezłe - system walki. O ile podczas kilku pierwszych starć wydawał mi się śmiesznie ubogi (masherka a'la fable 2, za to efektowna) to już podczas starć z 'prawdziwymi' bossami system pokazał pazur. Mamy 4 przyciski ataku - zwykly slash, akrobatyke, chwyt (a'la ręka nero z dmc4) i "Elika" z których tworzymy stare dobre chainy na podobe tych z Samsho (przekształcanie i linkowanie). Do tego dochodzą zwwykłe bloki, countery, parry, dashe i częste Quick Time Eventy rodem z Shenmue (chociaż ostatnio witają nas w co drugiej grze...). AI wrogów o ile na początku wydaje się banalne o tyle jakoś w połowie gry zmienia się nie do poznania, przeciwnicy parruja ciosy tak czesto i w takich sytuacjach, ze Daigo się chowa.
Elementy zręcznościowe i zagadki - tak, na ogół są banalne (w porównaniu do poprzednich części, no i przy 3 i 4 plate poziom trudności znacznie wzrasta), ale po dłuższym zastanowieniu doszedłem do wniosku... "przecież popa mam już tak obcykanego, że mimo wszystko bym go przechodził tak samo, z tą samą szybkością i płynnością" No i z drugiej strony, niektorzy tak bardzo narzekają, że "nie da się zginać, po co w ogóle dodawali tą pomocną dłoń Eliki". No sorry, ale w poprzednich częściach także był taki piasek czasu i jednak nikt nie narzekał.
O oprawie, grafice, animacji czy też fabule (końcówka ) nawet nie ma się co zbytnio rozpisywać... są po prostu świetne i przyciągną każdego. Jedynie drażni fakt, że sama gra zostawia więcej pytań niż odpowiedzi, no ale od czego są kolejne części?:P
Ale powoli, pierw to co nie grało a co okazało się niezłe - system walki. O ile podczas kilku pierwszych starć wydawał mi się śmiesznie ubogi (masherka a'la fable 2, za to efektowna) to już podczas starć z 'prawdziwymi' bossami system pokazał pazur. Mamy 4 przyciski ataku - zwykly slash, akrobatyke, chwyt (a'la ręka nero z dmc4) i "Elika" z których tworzymy stare dobre chainy na podobe tych z Samsho (przekształcanie i linkowanie). Do tego dochodzą zwwykłe bloki, countery, parry, dashe i częste Quick Time Eventy rodem z Shenmue (chociaż ostatnio witają nas w co drugiej grze...). AI wrogów o ile na początku wydaje się banalne o tyle jakoś w połowie gry zmienia się nie do poznania, przeciwnicy parruja ciosy tak czesto i w takich sytuacjach, ze Daigo się chowa.
Elementy zręcznościowe i zagadki - tak, na ogół są banalne (w porównaniu do poprzednich części, no i przy 3 i 4 plate poziom trudności znacznie wzrasta), ale po dłuższym zastanowieniu doszedłem do wniosku... "przecież popa mam już tak obcykanego, że mimo wszystko bym go przechodził tak samo, z tą samą szybkością i płynnością" No i z drugiej strony, niektorzy tak bardzo narzekają, że "nie da się zginać, po co w ogóle dodawali tą pomocną dłoń Eliki". No sorry, ale w poprzednich częściach także był taki piasek czasu i jednak nikt nie narzekał.
O oprawie, grafice, animacji czy też fabule (końcówka ) nawet nie ma się co zbytnio rozpisywać... są po prostu świetne i przyciągną każdego. Jedynie drażni fakt, że sama gra zostawia więcej pytań niż odpowiedzi, no ale od czego są kolejne części?:P
- Sylvan Wielki
- Grand Master
- Posty: 881
- Rejestracja: 23-03-2008, 12:52
Re: Action-Slashery
Może coś ruszy przy kolejnej odsłonie.iraki pisze:
według mnie najlepszy jest DMC i Onimusha
Choć wcześniej o GoW IV - jutro pierwszy trailer pokazujący grę właściwą.
- Komandos
- Grand Master
- Posty: 1615
- Rejestracja: 08-12-2006, 21:35
- Lokalizacja: Amsterdam
- Kontakt:
Re: Action-Slashery
Dzisiaj mają zostać pokazane nowe trailery GOW3 i Uncharted, czyli dwóch najbardziej oczekiwanych gier na PS3 obok Killzone 2.
- Sylvan Wielki
- Grand Master
- Posty: 881
- Rejestracja: 23-03-2008, 12:52
Re: Action-Slashery
Szczególnie wyczekuje nowych wieści nt GoW.
Jakby nie było to jedna z najwyżej ocenianych serii w historii elektronicznej rozrywki - dużo wyżej niż PoP, czy DMC, choć to oczywiście również znakomite serie. Nie zapominajmy też o wspomnianej Onimusha , która również od zawsze wybornie sobie radzi - sprzedaż oraz oceny.
Jakby nie było to jedna z najwyżej ocenianych serii w historii elektronicznej rozrywki - dużo wyżej niż PoP, czy DMC, choć to oczywiście również znakomite serie. Nie zapominajmy też o wspomnianej Onimusha , która również od zawsze wybornie sobie radzi - sprzedaż oraz oceny.
- Action
- Moderator
- Posty: 2042
- Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Action-Slashery
No i się ukazał - http://www.gametrailers.com/player/43622.html
Sony zaszalało jak zawsze. Fani czekają miesiącami i dostają średni (żeby nie powiedzieć słaby) w sumie 30 sekundowy zwiastun z którego praktycznie nic nie wynika. No może jedynie to, że oprawa nie ma się czym pochwalić.
Sony zaszalało jak zawsze. Fani czekają miesiącami i dostają średni (żeby nie powiedzieć słaby) w sumie 30 sekundowy zwiastun z którego praktycznie nic nie wynika. No może jedynie to, że oprawa nie ma się czym pochwalić.
- Sylvan Wielki
- Grand Master
- Posty: 881
- Rejestracja: 23-03-2008, 12:52
Re: Action-Slashery
To tylko małe wycinki , bardzo wczesnej wersji przypominam.
Jednak i tak już na tym etapie możemy być pewnie, iż w dziedzinie animacji chyba tylko Uncharted 2 będzie mogło stać obok. Dodajcie do tego dynamikę oraz efektowność walk a wyłoni się obraz całości. Poczekajmy na coś więcej.
Poza tym przypominam, że wraz z kombinacją HDTV zrobi na pewno kolosalne wrażenia.
Ja pamiętam jakie fatalne wrażenie robił na mnie T DR przy okazji zapowiedzi. Jednak gdy doszło już do grania na 40" w fHD - zachwycało. A to tylko Tekken z oprawą jak z T5 na PS2 ale w 1080p.
To teraz wystarczy wyobrazić sobie GoW 2 (tak, słownie "dwa) na odpowiednim telewizorze ale w fHD. Będzie robić wrażenie. A teraz dodajcie sobie do tego masę detali, o wiele lepsze tekstury, nowe efekty.
Chyba nie trzeba chłopaki pisać, że GoW to synonim piękna na PS2 jak i PSP. Chyba nikt nie myśli, że nagle na PS3 dostaniemy tylko poprawną oprawę.
Jednak i tak już na tym etapie możemy być pewnie, iż w dziedzinie animacji chyba tylko Uncharted 2 będzie mogło stać obok. Dodajcie do tego dynamikę oraz efektowność walk a wyłoni się obraz całości. Poczekajmy na coś więcej.
Poza tym przypominam, że wraz z kombinacją HDTV zrobi na pewno kolosalne wrażenia.
Ja pamiętam jakie fatalne wrażenie robił na mnie T DR przy okazji zapowiedzi. Jednak gdy doszło już do grania na 40" w fHD - zachwycało. A to tylko Tekken z oprawą jak z T5 na PS2 ale w 1080p.
To teraz wystarczy wyobrazić sobie GoW 2 (tak, słownie "dwa) na odpowiednim telewizorze ale w fHD. Będzie robić wrażenie. A teraz dodajcie sobie do tego masę detali, o wiele lepsze tekstury, nowe efekty.
Chyba nie trzeba chłopaki pisać, że GoW to synonim piękna na PS2 jak i PSP. Chyba nikt nie myśli, że nagle na PS3 dostaniemy tylko poprawną oprawę.
- Action
- Moderator
- Posty: 2042
- Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Action-Slashery
GoW3 musi być i zapewne będzie świetną grą gdyż to jest ostatni bastion Sony. W kwestii animacji póki co prezentuje się bardzo dobrze, ale... chyba pod względem poprzedniej generacji konsol. Mi to nawet bardzo przypomina plastikowego Ninja Gaiden (X1) z paroma dodatkowymi filtrami.
- Komandos
- Grand Master
- Posty: 1615
- Rejestracja: 08-12-2006, 21:35
- Lokalizacja: Amsterdam
- Kontakt:
Re: Action-Slashery
Nowy trailer Ninja Blade- http://www.gametrailers.com/player/43691.html
Szykuje sie godny następca Ninja Gaiden
Szykuje sie godny następca Ninja Gaiden
- Sylvan Wielki
- Grand Master
- Posty: 881
- Rejestracja: 23-03-2008, 12:52
Re: Action-Slashery
Mocno trąci Onimushą. A jeśli o ninja mowa, chętnie widziałbym jakąś grę ozadzoną w klimatach feudalnej Japonii , niekoniecznie z bieganiem po rakietach będąc na celowniku maszyn bojowych.
Dobre....Komandos pisze:GoW3 musi być i zapewne będzie świetną grą gdyż to jest ostatni bastion Sony.
- SubZero
- Moderator
- Posty: 3785
- Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
- Lokalizacja: Myslovitz
- Kontakt:
Re: Action-Slashery
http://www.megagames.com/news/html/pc/p ... ogue.shtml
Pierwsze DLC do nowego PoPa. Ciekawe ile sobie zażyczą...
Pierwsze DLC do nowego PoPa. Ciekawe ile sobie zażyczą...
- Dumian
- Administrator
- Posty: 2944
- Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: Action-Slashery
Kratos taki jakiego lubimy, w końcu jakiś konkret z God or War III - trailer na silniku gry (jest też wersja HD) i trochę informacji (z Onlygames):
* Podczas gdy w pierwszej i drugiej części GoW na ekraie było maksymalnie 15 przeciwników, w "trójce" ta liczba zwiększy się do około 50;
* Będzie można ujeżdżać kilka maszkar, w tym Cyklopy;
* Kratos na PS2 złożony był z około 5,000 polygonów. Na PS3 jego sylwetka będzie miała już 20,000 polygonów;
* Dostaniemy więcej typów, bardziej różnorodnych broni;
* Oponenci będą dużo "mądrzejsi" niż dotychczas. Wśród nich znajdą się przywódcy, którzy będą kontrolowali mniejsze grupy bestii;
* Nawet jeśli przeciwnicy będą tego samego typu, będą prezentowali się różnie.
* Walk z bossami będzie więcej niż w God of War, ale mniej niż w God of War 2;
* Nie jest planowany tryb Multiplayer
* Potwierdzona walka z Hadesem.
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
- KRELIAN
- Junior Admin
- Posty: 2343
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:37
- Lokalizacja: ta pewność?
- Kontakt:
Re: Action-Slashery
Jeśli jesteś BillBoyem, Slasher Frikiem, bądź Tenchu Świrem to miej świadomość, że chwilowo Kratos jest na L4, po tym co doświadczył widząc w akcji Kena w Ninja Blade. Ja uwierzyć do teraz nie mogę w to co się tam na ekranie dzieje. Jeżeli w trakcie walki z Kolosem na początku GoW2 miękła wam pałka, to teraz będziecie potrzebowali solidnej kuracji moszny w gabinecie Odnowy... wygrzewaj się Kratos przez ten rok intensywnie .
https://www.change.org/p/from-software- ... on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!