Street Fighter IV
Moderatorzy: ModTeam, 2DModTeam
- kemot722
- Grand Master
- Posty: 1030
- Rejestracja: 01-09-2006, 11:04
- Lokalizacja: 1 kreska zasięgu
Re: Street Fighter IV
Rozbraja mnie alternatywny kostium Akumy. To co ma na grzbiecie przypomina mi troche kokarde co Ayane ma w DOA1/DOA2 na plecach
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
- kemot722
- Grand Master
- Posty: 1030
- Rejestracja: 01-09-2006, 11:04
- Lokalizacja: 1 kreska zasięgu
Re: Street Fighter IV
Sklepie online serwisu Gram.pl ruszyły Pre-Ordery Street Fighter IV na PC/XBOX360/PS3. Czekać idzie coraz ciężej na SFIV, bo już tak... tak blisko, a tak daleko
- Sylvan Wielki
- Grand Master
- Posty: 881
- Rejestracja: 23-03-2008, 12:52
Re: Street Fighter IV
Zobaczymy tylko jak wypadnie wersja na PC. Ogólnie graficznie zapewne będzie lepiej, jednak wiele obaw istnieje. Oby rozwiała je premiera.
- kemot722
- Grand Master
- Posty: 1030
- Rejestracja: 01-09-2006, 11:04
- Lokalizacja: 1 kreska zasięgu
Re: Street Fighter IV
Mam nadzieję, że jakość grafiki (w wersji na PC) nie ucierpi w dążeniu do eliminacji lagów. Gdyby grafika miała być zauważalnie gorsza od tej z konsolowej wersji i jeszcze lagi do tego, to SFIV (PC) będzie u mnie wart zapomnienia. Wrócę wtedy do SFII.
- SubZero
- Moderator
- Posty: 3785
- Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
- Lokalizacja: Myslovitz
- Kontakt:
Re: Street Fighter IV
A co mają lagi do grafiki? Przecież nie przesyła się danych całej postaci tylko jakieś współrzędne itp. Problemem może co najwyżej być jeśli twój komp nie wyrobi z wyświetlaniem grafiki, ale dobrze napisany kod powinien sobie z tym poradzić (frameskip itp.), a jeśli dalej cię to martwi, pozostaje wybrać wersję konsolową, tam na pewno nie będzie takich problemów
- kemot722
- Grand Master
- Posty: 1030
- Rejestracja: 01-09-2006, 11:04
- Lokalizacja: 1 kreska zasięgu
Re: Street Fighter IV
Miałem na myśli to, że im więcej szczegółów w grafice, tym więcej współrzędnych do przesłania (choćby jakieś jeszcze falujące włosy rozdmuchane przez cios w czape, wstążki u płci żeńskiej itp.)
- SubZero
- Moderator
- Posty: 3785
- Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
- Lokalizacja: Myslovitz
- Kontakt:
Re: Street Fighter IV
Takich rzeczy się nie przesyła, bo nawet światłowody by nie wystarczyły Rzeczy pokroju animacji postaci itp. są wyliczane lokalnie na podstawie określonych warunków (np. ruch postaci), których przesłanie już nie jest takie 'pasmo-żerne'.
Zresztą jeśli ktoś grał przez GGPO to wie mniej więcej czego się spodziewać od netplaya, jako że Capcom 'wykupił' gościa od GGPO i będą używać jego kodu na wszystkich wersjach SF4 (chociaż na pewno w jakimś stopniu modyfikowanego).
Zresztą jeśli ktoś grał przez GGPO to wie mniej więcej czego się spodziewać od netplaya, jako że Capcom 'wykupił' gościa od GGPO i będą używać jego kodu na wszystkich wersjach SF4 (chociaż na pewno w jakimś stopniu modyfikowanego).
- Sylvan Wielki
- Grand Master
- Posty: 881
- Rejestracja: 23-03-2008, 12:52
Re: Street Fighter IV
Od wielu miesięcy, jeśli pojawiają się tylko pozycje wieloplatformowe , tj dostępne zarówno na PC , jak i PS3 oraz x360, to wszystkie , (czy to CoD4, GTA IV, DMC, Far Cry2, Dead Space) wyglądają lepiej na PC.kemot722 pisze:Gdyby grafika miała być zauważalnie gorsza
Stąd nie widzę powodów, by SF IV wyglądał gorzej.
- Dumian
- Administrator
- Posty: 2944
- Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: Street Fighter IV
Tym bardziej, że wersja na PC została przesunięta w przyszłość na czas nieokreślony. Nie wiadomo o ile później w stosunku do konsol pojawi się na komputerach, więc Capcom będzie miał czas .
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
- Sylvan Wielki
- Grand Master
- Posty: 881
- Rejestracja: 23-03-2008, 12:52
Re: Street Fighter IV
To jeszcze Dumian o niczym nie świadczy. Nieraz wszak późniejsza konwersja była mocno niedopracowana. Posiadacze przeciętnych PC, również niech już dają na tacę, by CAPCOM nie zrobiło im takiego psikusa jak inne firmy przy Crysis, czy GTA IV.
- Action
- Moderator
- Posty: 2042
- Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Street Fighter IV
Wieloplatformówki od dawien dawna (zresztą, od zawsze) wyglądają lepiej na PC niż na konsolach z wiadomych przyczyn. Co innego porty, które już mają w zwyczaju conajmniej posysac w wersji PC (jednym z nielicznych wyjątków jest Riddick). Teraz pytanie, skoro premiera SF4 na PC jest opóźniona to czy nie mamy tu do czynienia z portem?Sylvan Wielki pisze:Od wielu miesięcy, jeśli pojawiają się tylko pozycje wieloplatformowe , tj dostępne zarówno na PC , jak i PS3 oraz x360, to wszystkie , (czy to CoD4, GTA IV, DMC, Far Cry2, Dead Space) wyglądają lepiej na PC.
- SubZero
- Moderator
- Posty: 3785
- Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
- Lokalizacja: Myslovitz
- Kontakt:
Re: Street Fighter IV
To zależy w jaki bardzo zaawansowanym stadium gra już się znajduje.
- Sylvan Wielki
- Grand Master
- Posty: 881
- Rejestracja: 23-03-2008, 12:52
-
- Beginner
- Posty: 9
- Rejestracja: 26-12-2008, 11:13
Re: Street Fighter IV
A wracając do Charliego to jak z nim było ?
Ja słyszałem, że Charlie to Blanka, ponieważ Bison na Nash'u przeprowadzał eksperymenty.
Jeśli ktoś z was wie o nim coś więcej podzielcie się swoją wiedzą
Ja słyszałem, że Charlie to Blanka, ponieważ Bison na Nash'u przeprowadzał eksperymenty.
Jeśli ktoś z was wie o nim coś więcej podzielcie się swoją wiedzą
Zaliczam glebę wstaję idę dalej