Honmaru Game of the Year Awards 2008
Moderator: ModTeam
- Komandos
- Grand Master
- Posty: 1615
- Rejestracja: 08-12-2006, 21:35
- Lokalizacja: Amsterdam
- Kontakt:
Honmaru Game of the Year Awards 2008
Wybieramy najlepsze według nas gry roku 2008, można wybrać max 5 tytułów (w kolejności do gry najlepszej). Do każdego wybranego tytułu należy dopisać krótkie uzasadnienie. Oczywiście gatunek i platforma dowolna. Głosujemy tylko na gry w które graliśmy!
Dla przypomnienia, najważniejsze premiery tego roku:
X360/PS3/PS2/PC
Alone in the Dark
Armored Core: for Answer
Army of Two
Asterix at the Olympic Games
Baja: Edge of Control
Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts
Beijing 2008
Blitz: The League II
Robert Ludlum's The Bourne Conspiracy
Brothers in Arms: Hell's Highway
Bully: Scholarship Edition
Burnout Paradise
Call of Duty: World at War
Civilization Revolution
The Club
Command & Conquer: Red Alert 3
Command & Conquer 3: Kane's Wrath
Condemned 2: Bloodshot
Conflict: Denied Ops
Crash: Mind over Mutant
Culdcept Saga
Damnation
Dance Dance Revolution Universe 3
Dark Messiah Might and Magic: Elements
Dark Sector
Dead Space
Devil May Cry 4
Don King Presents: Prizefighter
Dragon Ball Z: Burst Limit
Dynasty Warriors 6
Enemy Territory: Quake Wars
Fable II
FaceBreaker
Fallout 3
Far Cry 2
FIFA 09
FIFA Street 3
Fracture
Frontlines: Fuel of War
Gears of War 2
Golden Axe: Beast Rider
Grand Theft Auto IV
Guitar Hero World Tour
Guitar Hero: Aerosmith
Hail to the Chimp
Hellboy: The Science of Evil
Infinite Undiscovery
Iron Man
James Bond: Quantum of Solace
Jumper: Griffin's Story
Kingdom Under Fire: Circle of Doom
Kung Fu Panda
The Last Remnant
Left 4 Dead
The Legend of Spyro: Dawn of the Dragon
Legendary
Lego Batman: The Video Game
Lego Indiana Jones: The Original Adventures
Lips
Lost: Via Domus
Lost Odyssey
Lost Planet: Colonies
Madagascar: Escape 2 Africa
Madden NFL 09
Mercenaries 2: World in Flames
Midnight Club: Los Angeles
Mirror's Edge
Mortal Kombat vs. DC Universe
Naruto: The Broken Bond
NBA 2K9
NBA Ballers: Chosen One
NBA Live 09
Need for Speed: Undercover
Ninja Gaiden II
Prince of Persia
Pro Evolution Soccer 2008
Pure
Race Driver: GRID
Rise of the Argonauts
Rock Band
Rock Band 2
Rock Revolution
Saints Row 2
Scene It? Box Office Smash
Silent Hill Homecoming
Spider-Man: Web of Shadows
Star Wars: The Force Unleashed
Supreme Commander
Tales of Vesperia
Tom Clancy's EndWar
Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2
Tomb Raider: Underworld
Too Human
Turning Point: Fall of Liberty
Turok
Universe at War: Earth Assault
Unreal Tournament 3
Viking: Battle for Asgard
Viva Piñata: Trouble in Paradise
WALL-E
Warhammer: Battle March
A tutaj gry ekskluzywne dla jednej z platform:
PS3
Metal Gear Solid 4
Resistance 2
Little Big Planet
WipEout HD
Motorstorm 2
Valkyrie Chronicles
Naruto: Ultimate Ninja Storm
Siren: Blood Curse
Yakuza: Kenzan!
Afrika
PS2
Rock Band 2
Guiter Hero World Tour
Yakuza 2
The Tale of Despereaux
Shin Megami Tensei: Persona 4
Shin Megami Tensei: Persona 3 FES
Dora the Explorer: Dora Saves the Snow Princess
KINGDOM HEARTS Re:Chain of Memories
SingStar ABBA Simulation
Yamaha Supercross Sports
Dragon Ball Z: Infinite World
MLB: 08 The Show
OK, to zaczynam:
1. MGS4- godne zakończenie historii Snake'a, wysoka grywalność i bardzo dobra oprawa A/V.
2. DMC4- bardzo dobra oprawa, ciekawa nowa postać, utrzymanie klimatu serii.
3. Yakuza 2- w stosunku do jedynki prawie wszystko zostało usprawnione (rozbudowany system wali, ogromna liczba questów, dużo mini-gierek), ciekawy scenariusz, długi czas gry.
4. GoW2- najlepsza gra na X360, zabija grafą, skalą i grywalnością. W multi nie ma sobie równych.
5. Persona 3 FES- niekonwencjonalne podejście do tematu jRPG, genialna muzyka, dobry system i długi czas gry.
Dla przypomnienia, najważniejsze premiery tego roku:
X360/PS3/PS2/PC
Alone in the Dark
Armored Core: for Answer
Army of Two
Asterix at the Olympic Games
Baja: Edge of Control
Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts
Beijing 2008
Blitz: The League II
Robert Ludlum's The Bourne Conspiracy
Brothers in Arms: Hell's Highway
Bully: Scholarship Edition
Burnout Paradise
Call of Duty: World at War
Civilization Revolution
The Club
Command & Conquer: Red Alert 3
Command & Conquer 3: Kane's Wrath
Condemned 2: Bloodshot
Conflict: Denied Ops
Crash: Mind over Mutant
Culdcept Saga
Damnation
Dance Dance Revolution Universe 3
Dark Messiah Might and Magic: Elements
Dark Sector
Dead Space
Devil May Cry 4
Don King Presents: Prizefighter
Dragon Ball Z: Burst Limit
Dynasty Warriors 6
Enemy Territory: Quake Wars
Fable II
FaceBreaker
Fallout 3
Far Cry 2
FIFA 09
FIFA Street 3
Fracture
Frontlines: Fuel of War
Gears of War 2
Golden Axe: Beast Rider
Grand Theft Auto IV
Guitar Hero World Tour
Guitar Hero: Aerosmith
Hail to the Chimp
Hellboy: The Science of Evil
Infinite Undiscovery
Iron Man
James Bond: Quantum of Solace
Jumper: Griffin's Story
Kingdom Under Fire: Circle of Doom
Kung Fu Panda
The Last Remnant
Left 4 Dead
The Legend of Spyro: Dawn of the Dragon
Legendary
Lego Batman: The Video Game
Lego Indiana Jones: The Original Adventures
Lips
Lost: Via Domus
Lost Odyssey
Lost Planet: Colonies
Madagascar: Escape 2 Africa
Madden NFL 09
Mercenaries 2: World in Flames
Midnight Club: Los Angeles
Mirror's Edge
Mortal Kombat vs. DC Universe
Naruto: The Broken Bond
NBA 2K9
NBA Ballers: Chosen One
NBA Live 09
Need for Speed: Undercover
Ninja Gaiden II
Prince of Persia
Pro Evolution Soccer 2008
Pure
Race Driver: GRID
Rise of the Argonauts
Rock Band
Rock Band 2
Rock Revolution
Saints Row 2
Scene It? Box Office Smash
Silent Hill Homecoming
Spider-Man: Web of Shadows
Star Wars: The Force Unleashed
Supreme Commander
Tales of Vesperia
Tom Clancy's EndWar
Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2
Tomb Raider: Underworld
Too Human
Turning Point: Fall of Liberty
Turok
Universe at War: Earth Assault
Unreal Tournament 3
Viking: Battle for Asgard
Viva Piñata: Trouble in Paradise
WALL-E
Warhammer: Battle March
A tutaj gry ekskluzywne dla jednej z platform:
PS3
Metal Gear Solid 4
Resistance 2
Little Big Planet
WipEout HD
Motorstorm 2
Valkyrie Chronicles
Naruto: Ultimate Ninja Storm
Siren: Blood Curse
Yakuza: Kenzan!
Afrika
PS2
Rock Band 2
Guiter Hero World Tour
Yakuza 2
The Tale of Despereaux
Shin Megami Tensei: Persona 4
Shin Megami Tensei: Persona 3 FES
Dora the Explorer: Dora Saves the Snow Princess
KINGDOM HEARTS Re:Chain of Memories
SingStar ABBA Simulation
Yamaha Supercross Sports
Dragon Ball Z: Infinite World
MLB: 08 The Show
OK, to zaczynam:
1. MGS4- godne zakończenie historii Snake'a, wysoka grywalność i bardzo dobra oprawa A/V.
2. DMC4- bardzo dobra oprawa, ciekawa nowa postać, utrzymanie klimatu serii.
3. Yakuza 2- w stosunku do jedynki prawie wszystko zostało usprawnione (rozbudowany system wali, ogromna liczba questów, dużo mini-gierek), ciekawy scenariusz, długi czas gry.
4. GoW2- najlepsza gra na X360, zabija grafą, skalą i grywalnością. W multi nie ma sobie równych.
5. Persona 3 FES- niekonwencjonalne podejście do tematu jRPG, genialna muzyka, dobry system i długi czas gry.
Ostatnio zmieniony 25-12-2008, 18:58 przez Komandos, łącznie zmieniany 6 razy.
- szyper
- Grand Master
- Posty: 340
- Rejestracja: 15-09-2007, 10:23
- SubZero
- Moderator
- Posty: 3785
- Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
- Lokalizacja: Myslovitz
- Kontakt:
Re: Honmaru Game of the Year Awards 2008
Ale weź się tak nie rozpisuj bo miejsca braknie
- Komandos
- Grand Master
- Posty: 1615
- Rejestracja: 08-12-2006, 21:35
- Lokalizacja: Amsterdam
- Kontakt:
Re: Honmaru Game of the Year Awards 2008
Grałeś już? Dodałem małą poprawkę w pierwszym poście.szyper pisze:1. Tekken 6.
- Action
- Moderator
- Posty: 2042
- Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Honmaru Game of the Year Awards 2008
Niech ktoś przypomni znaczące premiery 2k8, bardzo proszę (oczywiscie na wszystkie platformy)
- Komandos
- Grand Master
- Posty: 1615
- Rejestracja: 08-12-2006, 21:35
- Lokalizacja: Amsterdam
- Kontakt:
Re: Honmaru Game of the Year Awards 2008
Dobra, lista najważniejszych gier dodana w pierwszym poście.
- Jo-Jo
- Grand Master
- Posty: 1458
- Rejestracja: 23-02-2006, 18:07
- Lokalizacja: ze wszystkąd
Re: Honmaru Game of the Year Awards 2008
1. MGS4 - niewiarygodne ... prawie wsio zostało wywrócone do góry nogami ( nie wspominając o końcówce + " Starym Dobrym Miejscu " =D ), wspaniała oprawa audiowizualna ...
2. Persona 3 FES - hm ... ogółem cała konwencja " symulatora życia licealisty " + przyjemny system tworzenia Person + całkiem znośny OST + sympatyczne postaci ( takiej bandy dawno nie widziałem w jRPGach )
2. Persona 3 FES - hm ... ogółem cała konwencja " symulatora życia licealisty " + przyjemny system tworzenia Person + całkiem znośny OST + sympatyczne postaci ( takiej bandy dawno nie widziałem w jRPGach )
Bewildering Impending Spiriting Away ~ Border of Death
You'll be nowhere to be found after your bewildering, indolent spiriting away
My desire becomes to search out those who will never return
https://www.playfire.com/JoJokun
You'll be nowhere to be found after your bewildering, indolent spiriting away
My desire becomes to search out those who will never return
https://www.playfire.com/JoJokun
- Aserot
- Support
- Posty: 1900
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
- Lokalizacja: Silent Hill
- Kontakt:
Re: Honmaru Game of the Year Awards 2008
Ja tam za dużo nowości nie miałem okazji testować ale co nieco dziubnołem.
1. Pes 2009 - bez wątpienia najlepsza piła w jaką można zagrać ( Fifa sux )
2. Mirror's Edge - Na drugim miejscu bo grywam czasami u kumpla, choć ostatnio mi już ją zabrania włączać bo trudno mnie od konsolki oderwać .
3. World of Goo - świetna gierka logiczna już dawno się tak nie bawiłem przy tym gatunku, duże zróżnicowanie leveli, ciekawa oprawa to tylko kilka z atutów tego tytułu.
1. Pes 2009 - bez wątpienia najlepsza piła w jaką można zagrać ( Fifa sux )
2. Mirror's Edge - Na drugim miejscu bo grywam czasami u kumpla, choć ostatnio mi już ją zabrania włączać bo trudno mnie od konsolki oderwać .
3. World of Goo - świetna gierka logiczna już dawno się tak nie bawiłem przy tym gatunku, duże zróżnicowanie leveli, ciekawa oprawa to tylko kilka z atutów tego tytułu.
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: Honmaru Game of the Year Awards 2008
1. Persona 4 - najlepszy RPG ostatnich 2 lat. Fenomenalny pomysł (symulator japońskiego licealisty), bardzo dobra fabuła (NIELINIOWA - aby zobaczyć PRAWDZIWE zakończenie trzeba troszkę się pomęczyć i znaleźć prawdziwego mordercę) i oprawa AV, udoskonalony system walki z FESa, fajny poziom trudności, postacie i dopasiona względem poprzednika rozgrywka - moc. Atlus ponownie zarządził.
2. Persona 3 FES - minimalnie za P4, ale nie zmienia to faktu, że ryje beret niegorzej niż poprzedniczka. Rozbudowana wersja P3 z nowym, bonusowym scenariuszem ukazującym wydarzenia po zakończeniu P3 (już sam początek niszczy system).
Dalej dłuuugo nic i gdzieś tam hen daleko przewijają się jakieś Lost Odysseye czy inne Soul Calibury.
2. Persona 3 FES - minimalnie za P4, ale nie zmienia to faktu, że ryje beret niegorzej niż poprzedniczka. Rozbudowana wersja P3 z nowym, bonusowym scenariuszem ukazującym wydarzenia po zakończeniu P3 (już sam początek niszczy system).
Dalej dłuuugo nic i gdzieś tam hen daleko przewijają się jakieś Lost Odysseye czy inne Soul Calibury.
- KRELIAN
- Junior Admin
- Posty: 2343
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:37
- Lokalizacja: ta pewność?
- Kontakt:
Re: Honmaru Game of the Year Awards 2008
Fajna ta fanboyowska lista, a gdzie Wii? .
Ciężki wybór, ale co tam
1. Wipeout HD - od czasów Amplitude żadna gra nie zapodała mi takiego boosta w nery. Zone to najlepsze co można było zrobić w dobie casualowych wojen konsolowych .
2. MGS 4 - coż więcej trzeba, najlepszy "film konsolowy" tego roku.
3. FFXI Complete 2k8 Edition - od czasów Cyber Wojowników to najlepsza przygoda jaką przeżyłem z Czitem .
4. Yakuza 2 - historia, którą trzeba doświadczyć, perfekcyjna kontynuacja jedynki rozwijająca wszystkie aspekty poprzednika od fabuły, wątków pobocznych, na walce kończąc.
5. Tutaj miał być Dead Space (gra która dała mi nadzieję na powrót gatunku) , ale ostatecznie ląduje tu Puzzle Quest: Challenge of the Warlords. Połączenie gry logicznej z HoM&M i FFT - gra of 3 do 103, która wchłania w trybie ekspresowym na setki godzin.
Ciężki wybór, ale co tam
1. Wipeout HD - od czasów Amplitude żadna gra nie zapodała mi takiego boosta w nery. Zone to najlepsze co można było zrobić w dobie casualowych wojen konsolowych .
2. MGS 4 - coż więcej trzeba, najlepszy "film konsolowy" tego roku.
3. FFXI Complete 2k8 Edition - od czasów Cyber Wojowników to najlepsza przygoda jaką przeżyłem z Czitem .
4. Yakuza 2 - historia, którą trzeba doświadczyć, perfekcyjna kontynuacja jedynki rozwijająca wszystkie aspekty poprzednika od fabuły, wątków pobocznych, na walce kończąc.
5. Tutaj miał być Dead Space (gra która dała mi nadzieję na powrót gatunku) , ale ostatecznie ląduje tu Puzzle Quest: Challenge of the Warlords. Połączenie gry logicznej z HoM&M i FFT - gra of 3 do 103, która wchłania w trybie ekspresowym na setki godzin.
https://www.change.org/p/from-software- ... on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
- Sajin
- Master of the Shakers
- Posty: 83
- Rejestracja: 05-04-2008, 07:04
Re: Honmaru Game of the Year Awards 2008
5. NFS Undercover
Lubię NFSy, Pro Street był kiepski, Undercover za to jest niezły.0
4. Ninja Gaiden II
Uwielbiam realizm w tej grze.
3. Devil May Cry 4
Wciąga.
2. Fallout 3
Grałem, bo byłem ciekawy fabuły.
1. GTA 4
Jestem i będę fanatykiem GTA.
Lubię NFSy, Pro Street był kiepski, Undercover za to jest niezły.0
4. Ninja Gaiden II
Uwielbiam realizm w tej grze.
3. Devil May Cry 4
Wciąga.
2. Fallout 3
Grałem, bo byłem ciekawy fabuły.
1. GTA 4
Jestem i będę fanatykiem GTA.
- czit
- Grand Master
- Posty: 386
- Rejestracja: 25-02-2006, 10:16
- Lokalizacja: Lubartów
Re: Honmaru Game of the Year Awards 2008
FFXI Complete 2k8 Edition - prześwietna grywalnosc dla ludzi lubiacych klimat ff-ów
Guitar Hero World Tour - wyborne do party games i dla kogos kto chce sie wyzyc na perkusji / gitarze
Puzzle Quest: Challenge of the Warlords - genialna gra z wnosząca powiew świezosci i innowacyjnosci do swiata ukladanek , dodatkowy plus za to ze jest tez w wersji na telefony komorkowe
Patapon - wybitna gierka na psp ktorej nie mozna tak poprostu zignorować dopoki sie nie zagra
Guitar Hero World Tour - wyborne do party games i dla kogos kto chce sie wyzyc na perkusji / gitarze
Puzzle Quest: Challenge of the Warlords - genialna gra z wnosząca powiew świezosci i innowacyjnosci do swiata ukladanek , dodatkowy plus za to ze jest tez w wersji na telefony komorkowe
Patapon - wybitna gierka na psp ktorej nie mozna tak poprostu zignorować dopoki sie nie zagra
Zawodowcy są przewidywalni - strzeż się amatorów
- Sylvan Wielki
- Grand Master
- Posty: 881
- Rejestracja: 23-03-2008, 12:52
Re: Honmaru Game of the Year Awards 2008
Komandos, wszytko pięknie i ładnie przedstawione, ale gdzie gry na Wii/PSP/DS?
- Action
- Moderator
- Posty: 2042
- Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Honmaru Game of the Year Awards 2008
Nie musisz przecież wybierać gier z jego listy, jak sam napisał są to najważniejsze (i tu wchodzi subiektywizm) tytuły dla przypomnienia. Jeżeli grałeś w jakiś tytuł spoza listy to nikt nie broni ci go wytypować.
- Sylvan Wielki
- Grand Master
- Posty: 881
- Rejestracja: 23-03-2008, 12:52
Re: Honmaru Game of the Year Awards 2008
Tak, ale jak już tak rzetelnie się do tego zabrał (bardzo dobrze to przygotowałeś Komandos), to nie wypada zaniedbać kieszonsolek.
Może ediz zrobi ^^'
Nic to, wypada przedstawić kilka pozycji:
King's Bounty : Legenda
Bawiłem się znakomicie. Kto lubi strategie turowe i nie przeszkadza mu brak trybu wieloosobowego (hi Act) , niechaj śmiało atakuje.
No More Heroes
Do dziś jedna z najlepszych gier na Wii. Aż czasy wspaniałego Killer 7 sie przypominają.
Litte Big Planet
Znakomite Super Mario Galaxy może się schować. LBP to najbardziej uniwersalna gra na PS3, gra która kapitalnie się prezentuje , jest urocza a grając w nią z kimś nie ma sobie równych niemal.
L4D
Nawet nie czekałem na nią. Coś mnie podkusiło jednak i zakupiłem. Strzał w 10 , to mało powiedziane. To jedna z lepszych gier nie tylko w 2008 , ale i ostatnich lat. Te fenomenalne zombi , aż cudne 28 tygodni później sie przypomina. No i widok radośnie sunącego tanka na nas , gdy nie mamy odpowiedniej ilości amunicji .
Dead Space
początek kapitalnej serii , nikt nie spodziewał się , iz wyrośnie z tej gry godny konkurent dla serii RE.
No i ten bohater.
GTA IV
Po takim sobie GTA SA , ta część absolutnie mnie zachwyciła. A ta animacja....
Loco Roco 2
Urocze....
Ninja Gaiden 2
Wzorcowy sequel przebijający poprzednika w każdym aspekcie.
GoW2
Typowa kontynuacja, ale gry znakomitej. Stąd wychodzi pozycja na którą warto wydać pieniądze.
Castlevania OoE
Od lat trzyma fason. Jak dla mnie ustępuje DoS , czy SotN, ale....
Spore
Klasa sama w sobie. A mówią, że na PC nie ma świetnych gier....-_-
CoD WaW
Wcale nie uważam tej odsłony za klasę-dwie gorszą od kapitalnego MW, stąd wychodzi przedni FPS.
Może ediz zrobi ^^'
Nic to, wypada przedstawić kilka pozycji:
King's Bounty : Legenda
Bawiłem się znakomicie. Kto lubi strategie turowe i nie przeszkadza mu brak trybu wieloosobowego (hi Act) , niechaj śmiało atakuje.
No More Heroes
Do dziś jedna z najlepszych gier na Wii. Aż czasy wspaniałego Killer 7 sie przypominają.
Litte Big Planet
Znakomite Super Mario Galaxy może się schować. LBP to najbardziej uniwersalna gra na PS3, gra która kapitalnie się prezentuje , jest urocza a grając w nią z kimś nie ma sobie równych niemal.
L4D
Nawet nie czekałem na nią. Coś mnie podkusiło jednak i zakupiłem. Strzał w 10 , to mało powiedziane. To jedna z lepszych gier nie tylko w 2008 , ale i ostatnich lat. Te fenomenalne zombi , aż cudne 28 tygodni później sie przypomina. No i widok radośnie sunącego tanka na nas , gdy nie mamy odpowiedniej ilości amunicji .
Dead Space
początek kapitalnej serii , nikt nie spodziewał się , iz wyrośnie z tej gry godny konkurent dla serii RE.
No i ten bohater.
GTA IV
Po takim sobie GTA SA , ta część absolutnie mnie zachwyciła. A ta animacja....
Loco Roco 2
Urocze....
Ninja Gaiden 2
Wzorcowy sequel przebijający poprzednika w każdym aspekcie.
GoW2
Typowa kontynuacja, ale gry znakomitej. Stąd wychodzi pozycja na którą warto wydać pieniądze.
Castlevania OoE
Od lat trzyma fason. Jak dla mnie ustępuje DoS , czy SotN, ale....
Spore
Klasa sama w sobie. A mówią, że na PC nie ma świetnych gier....-_-
CoD WaW
Wcale nie uważam tej odsłony za klasę-dwie gorszą od kapitalnego MW, stąd wychodzi przedni FPS.