Tekken 6: Bloodline Rebellion

Wszystko o szóstej części "Turnieju o tytuł Króla Żelaznej Pięści".

Moderator: ModTeam

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Action
Moderator
Posty: 2042
Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Tekken 6: Bloodline Rebellion

Post autor: Action »



Ta arena mnie rozj*bała
Awatar użytkownika
K'
Support
Posty: 805
Rejestracja: 19-09-2006, 13:34
Kontakt:

Re: Tekken 6: Bloodline Rebellion

Post autor: K' »

Jodłowanie w tle jest zbyt mocne :D
Awatar użytkownika
darth_julitka
Elite player
Elite player
Posty: 144
Rejestracja: 13-02-2008, 20:43
Lokalizacja: Białystok

Re: Tekken 6: Bloodline Rebellion

Post autor: darth_julitka »

Action pisze:

Ta arena mnie rozj*bała
To fake. Powiedzcie, że to fake.
Trening czyni rzemieślnika - mistrzem trzeba się urodzic :D
Awatar użytkownika
Mr_Editor
Support
Posty: 836
Rejestracja: 26-06-2007, 11:55
Lokalizacja: Skąd: Skąd: Skąd:
Ogrywam: TTT2, T7
Kontakt:

Re: Tekken 6: Bloodline Rebellion

Post autor: Mr_Editor »

Mi ta arena do gustu nie przypadła... może przez te skaczące owce.... ale punkcik za pomysłowość :P
Awatar użytkownika
vho
Grand Master
Grand Master
Posty: 559
Rejestracja: 30-03-2006, 00:49

Re: Tekken 6: Bloodline Rebellion

Post autor: vho »

Jaki Tekken takie areny.
[url=html://backdash.pl]Obrazek[/url]
Awatar użytkownika
Ana
Friend
Posty: 2114
Rejestracja: 26-03-2006, 20:43
Kontakt:

Re: Tekken 6: Bloodline Rebellion

Post autor: Ana »

vho pisze:Jaki Tekken takie areny.
xD~

A tak serio... mi się tam ten tekken podoba, powaznie mowie :D
Obrazek
Awatar użytkownika
Milly
Elite player
Elite player
Posty: 174
Rejestracja: 27-10-2008, 10:52
Lokalizacja: IRL<->JP
Kontakt:

Re: Tekken 6: Bloodline Rebellion

Post autor: Milly »

ale..skaczące owce? no i jeszcze mogą obrywać...co na to greenpeace? hehehe XD
Obrazek
Awatar użytkownika
Frizen
Grand Master
Grand Master
Posty: 534
Rejestracja: 12-08-2006, 12:56
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Tekken 6: Bloodline Rebellion

Post autor: Frizen »

Wczoraj sie dowiedzialem... Ja osobiscie zmieniam postac :P

Zmiany u DJ:
Helle juggluja tylko na CH
EWGF nie daje juz takiej przewagi
3 plaskich nie da sie opozniac i maja duza kare...
Nie ma 1,1,2

:wstyd:
Awatar użytkownika
vho
Grand Master
Grand Master
Posty: 559
Rejestracja: 30-03-2006, 00:49

Re: Tekken 6: Bloodline Rebellion

Post autor: vho »

Nie ma 1,1,2
Jest, ale nie jest już naturalem.

Dla tych jeszcze, którzy nie czytają TZ:
Xia dostała konkretnego kopa, w postaci:
-barki, podobnej do fengowej
-niewidocznego, jugglującego lowa z BT
-naturala low, mid z phoenixa, po którym Xia zostaje w BT (dobre na koniec juggla)
-naturala(?) mid, high
-AOP znów unika 80% ciosów, tzn. został znacznie usprawniony w stosunku do AOPa z T6

Z minusów na razie tylko tyle, że uf+3+4 ma mniejszy zasięg.
[url=html://backdash.pl]Obrazek[/url]
Awatar użytkownika
Sylvan Wielki
Grand Master
Grand Master
Posty: 881
Rejestracja: 23-03-2008, 12:52

Re: Tekken 6: Bloodline Rebellion

Post autor: Sylvan Wielki »

-barki, podobnej do fengowej
\
Devilek juz ma swoja ulubioną postać, no i może Icek coś więcej pokaże .
Frizen pisze:Zmiany u DJ:
Helle juggluja tylko na CH
EWGF nie daje juz takiej przewagi
3 plaskich nie da sie opozniac i maja duza kare...
Nie ma 1,1,2
Zapowiada się albo :

1. niezły balans,

albo

2. słaby DJ
Awatar użytkownika
K'
Support
Posty: 805
Rejestracja: 19-09-2006, 13:34
Kontakt:

Re: Tekken 6: Bloodline Rebellion

Post autor: K' »

Już po pojawieniu się pierwszych walk na jakimś tam poziomie (te od gesondou) było widać, że jest coś nie tak z DJem :kwasny: Mnie właśnie dziwiło czemu te helle nie jugglują mimo iż wchodziły z bliskiej odległości... Ciekawe jak z innymi postaciami narazie DJ'a potężnie zgwałcono... Choć w sumie dziadem też gra się na praktycznie f,d/f,+4,n,4 jeśli chodzi o helle - także może nie będzie tak źle interesuje mnie jak się ma sprawa w frame dacie z WS+2 jeśli tam nie będzie kary to i tak będzie można DJem rzeźniczyć :D
Awatar użytkownika
Sylvan Wielki
Grand Master
Grand Master
Posty: 881
Rejestracja: 23-03-2008, 12:52

Re: Tekken 6: Bloodline Rebellion

Post autor: Sylvan Wielki »

Był zabójcą pierwszej klasy przez tyle części, że w T6:BR może odpuścić.
Zobaczymy co pokarze lista tierów.
Awatar użytkownika
Dumian
Administrator
Posty: 2943
Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ogrywam: Tekken 7 (DJ, Xiao), DOA5 i 6 (Jann Lee), VF (Jacky)
Kontakt:

Re: Tekken 6: Bloodline Rebellion

Post autor: Dumian »

Te walki mogą przynajmniej uspokoić tych, którzy wróżyli Tekkenowi upadek ze względu na te wszystkie popierdółki, item moves itp, jak widać na filmikach nikt tego nie używa, bo to nie ma sensu.
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Obrazek
Awatar użytkownika
Milly
Elite player
Elite player
Posty: 174
Rejestracja: 27-10-2008, 10:52
Lokalizacja: IRL<->JP
Kontakt:

Re: Tekken 6: Bloodline Rebellion

Post autor: Milly »

mi tam podobają się rendery...a najbardziej te cwaniaczki :hyhy:
http://www.tekkenpedia.com/w/images/f/f ... ellion.jpg
http://www.tekkenpedia.com/w/images/4/4 ... ellion.jpg
"więcej grzechów nie pamiętam"
Szkoda że jeszcze nie wszystkie postacie są zrobione jako rendery... :niepewny:
nie mogę doczekać się Hwoaranga :wub:
Obrazek
Awatar użytkownika
kemot722
Grand Master
Grand Master
Posty: 1030
Rejestracja: 01-09-2006, 11:04
Lokalizacja: 1 kreska zasięgu

Re: Tekken 6: Bloodline Rebellion

Post autor: kemot722 »

Cóż, dane o ciosach Tekkenie powstały przy pomocy technologii motion capture. Ktoś z żywych musiał wykonać kopnięcia, ciosy itd., żeby fikcyjny wojownik w Tekkenie robił coś na podobieństwo.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tekken 6 oraz Tekken 6 BR”