Playstation 3, Xbox 360, Wii a może ... PC?

Hardware, czyli dział dotyczący sprzętu m.in. telewizory, komputery, pady, arcade sticki, co z czym, jak połączyć, co wybrać itp.

Moderator: ModTeam

ODPOWIEDZ

Playstation 3, Xbox 360 a może Wii? Który z Next-Gen'ów jest Twoim faworytem?

Sony Playstation 3
73
63%
Microsoft Xbox 360
31
27%
Nintendo Wii
4
3%
Nie interesują mnie konsole.
7
6%
Wolę upgrade'ować PC do grania w najnowsze tytuły
1
1%
 
Liczba głosów: 116

Awatar użytkownika
Sylvan Wielki
Grand Master
Grand Master
Posty: 881
Rejestracja: 23-03-2008, 12:52

Re: Playstation 3, Xbox 360, Wii a może ... PC?

Post autor: Sylvan Wielki »

Nieco ponad 1k za taki sprzęt , to niewygórowana cena. To raz. Dwa, LBP , to niejedyny SS dla PS3 (MGS4 , GTA IV to hity przez duże "h"). A zobaczysz co się stanie po premierze GoW III oraz KZ2.
Awatar użytkownika
Raziel
Master of the Shakers
Master of the Shakers
Posty: 80
Rejestracja: 24-01-2007, 14:50
Kontakt:

Re: Playstation 3, Xbox 360, Wii a może ... PC?

Post autor: Raziel »

LBP i GTA IV owszem jednak MGS4 to gra dla koneserów, teraz kiedy duży zysk jest z casuali , MGS4 jest raczej ukłonem w stronę graczy ( w pełni tego słowa znaczeniu ) dla osoby która nie zna poprzednich części będzie to intrygujący ale nie zrozumiały bełkot. Owszem 1k za granie w full HD, pewny system ( chodzi mi tutaj o awaryjność ) itp. wybór którego się nie żałuje ( ja nie żałuję :p ) jednak z tego co widzę, moi koledzy wybierają x360 z powodu ceny i grania za free ( ten argument jednak przemilczę, developerzy prędzej czy później obudzą się z rączką w nocniku kiedy zobaczą ile GOW2 zostało ściągniętych a ile kupionych ) Trochę czasu już minęło, PS3 nadrabia, a 2009 na pewno będzie rokiem PS3 więc jestem pełny pozytywnych myśli : )
Owszem KZ2 będzie świetny, z GoW III takiej pewności nie mam, po prostu za mało jeszcze wiadomo.
Obrazek
Awatar użytkownika
Action
Moderator
Posty: 2042
Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Playstation 3, Xbox 360, Wii a może ... PC?

Post autor: Action »

Ja tam tylko 'fanboyowsko' dodam, ze moze i ps3 ma teraz pare asów, za to x360 w dalszym ciągu posiada całą talie łącznie z nadchodzącymi exclusivami. ;)

No i z nowości, x360 podbija ostatni rynek czyli KKW:)
Awatar użytkownika
Raziel
Master of the Shakers
Master of the Shakers
Posty: 80
Rejestracja: 24-01-2007, 14:50
Kontakt:

Re: Playstation 3, Xbox 360, Wii a może ... PC?

Post autor: Raziel »

Fanboyowsko odpowiem.
"Zobaczymy!" : )
Fanboyowsko również zapłaczę że x360 posiada teraz 42% europejskiego rynku. Powinni jakąś karę im wlepić : D co oni kurdę mają monopol na elektroniczną rozrywkę czy jak ? ! ( taki wielki emotkionek na podkreślenie żartobliwego charakteru wypowiedzi mianowicie : IKSDE )
Jednak Action uważaj ... nawet nie wiesz kiedy i w jakich okolicznościach przyjdzie do Ciebie Sackboy i powie GAME OVER !
Obrazek
Awatar użytkownika
mcl
Grand Master
Grand Master
Posty: 682
Rejestracja: 22-05-2008, 12:35
Lokalizacja: znienacka ;>

Re: Playstation 3, Xbox 360, Wii a może ... PC?

Post autor: mcl »

Właśnie tego się należy najbardziej obawiać, teraz jest dobrze bo "gejts" sypie kasą na gry, które do tej pory kojarzone były z sony i jej PS, ale co będzie za rok, dwa, kiedy wyjdzie na jaw ze te 512mb ram to już nie jest wystarczająco dużo ? Albo że trzy rdzeniowy procek nie wyrabia z FPS przy dobrej grafice ? ;] Zapewne zaś TheBillek wycofa się chyłkiem z supportowania xboxa 360.. To jest jedyne o co się martwie jako posiadacz tej konsoli, bo gier, choć samych demek i h3 w oryginale, mam pod dostatkiem teraz a co będzie dopiero jak "flashne" swojego sprzeta hehe :P
Obrazek
Awatar użytkownika
Action
Moderator
Posty: 2042
Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Playstation 3, Xbox 360, Wii a może ... PC?

Post autor: Action »

mclxbox pisze:ale co będzie za rok, dwa, kiedy wyjdzie na jaw ze te 512mb ram to już nie jest wystarczająco dużo ? Albo że trzy rdzeniowy procek nie wyrabia z FPS przy dobrej grafice
PS3 sie załamie ze swoim 256mb ram i cellem :D

A tak na powaznie, bedzie to co zawsze czyli wyciskanie ostatnich soków z current gena ostra praca nad next genem. :)
Awatar użytkownika
Raziel
Master of the Shakers
Master of the Shakers
Posty: 80
Rejestracja: 24-01-2007, 14:50
Kontakt:

Re: Playstation 3, Xbox 360, Wii a może ... PC?

Post autor: Raziel »

Z tego co wiem Killzone 2 wykozystuje 65 % PS3 wiec jest jeszcze troche czasu, spokojna glowa ; ) 256 ram czy nie. Wystarczy ze Cell przejmie większość operacji i 256 spokojnie wystarczy ^^
Obrazek
Awatar użytkownika
Komandos
Grand Master
Grand Master
Posty: 1615
Rejestracja: 08-12-2006, 21:35
Lokalizacja: Amsterdam
Kontakt:

Re: Playstation 3, Xbox 360, Wii a może ... PC?

Post autor: Komandos »

Action pisze:
mclxbox pisze:ale co będzie za rok, dwa, kiedy wyjdzie na jaw ze te 512mb ram to już nie jest wystarczająco dużo ? Albo że trzy rdzeniowy procek nie wyrabia z FPS przy dobrej grafice
PS3 sie załamie ze swoim 256mb ram i cellem :D

A tak na powaznie, bedzie to co zawsze czyli wyciskanie ostatnich soków z current gena ostra praca nad next genem. :)
Spoko, PS3 też ma 512 ;)
Awatar użytkownika
Raziel
Master of the Shakers
Master of the Shakers
Posty: 80
Rejestracja: 24-01-2007, 14:50
Kontakt:

Re: Playstation 3, Xbox 360, Wii a może ... PC?

Post autor: Raziel »

Dokladnie 256 ram miala poprzednia generacja. Gamecube mial wiecej ale to nie byl jakis tam zwykly ram tylko coś innego ; d nie lapie sie w tych notacjach.
Obrazek
Awatar użytkownika
Action
Moderator
Posty: 2042
Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Playstation 3, Xbox 360, Wii a może ... PC?

Post autor: Action »

Komandos pisze:Spoko, PS3 też ma 512 ;)
Łącznie ta, co nie zmienia faktu ze 256mb na 6/7 rdzeniowy procesor to jakiś żart :D Zreszta, ten cały cell to jedna wielka parodia. ;)
Raziel pisze:Z tego co wiem Killzone 2 wykozystuje 65 % PS3
Kto i jak to sprawdził?
Awatar użytkownika
Raziel
Master of the Shakers
Master of the Shakers
Posty: 80
Rejestracja: 24-01-2007, 14:50
Kontakt:

Re: Playstation 3, Xbox 360, Wii a może ... PC?

Post autor: Raziel »

Action pisze: Łącznie ta, co nie zmienia faktu ze 256mb na 6/7 rdzeniowy procesor to jakiś żart :D Zreszta, ten cały cell to jedna wielka parodia. ;)
Oczywiście możesz poprzeć to dowodami i zademonstrować komizm Cell'a : )
Action pisze: Kto i jak to sprawdził?
Tak twierdzą twórcy KZ2, nie wiem jak to sprawdzili ; ) bardzo możliwe że to tani chwyt.
Czytając dalej to co mówią twórcy znajdziemy np.
Killzone 2 does indeed max out the PS3's SPU's at 100% during several points of the game
Więc tak jak gadki CNN o mega x klocku tak wywody twórców KZ2 możemy potłuc o kant pupy : )
Obrazek
Awatar użytkownika
Yamada
Moderator
Posty: 1956
Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
Ogrywam: VF5: Final Showdown
Kontakt:

Re: Playstation 3, Xbox 360, Wii a może ... PC?

Post autor: Yamada »

Nigdy nie wierz w to co mówią developerzy o tym ile gra wykorzystuje mocy konsoli. Podobnie jak TTT na PS2 ponoć wykorzystywał tylko 10-20% mocy konsoli. Teraz PS2 jest już rozpracowane i co - widać kolosalną różnicę pomiędzy tymi 20 a 100%? No właśnie.

Zresztą bezsensu ten temat jest;].
Obrazek
Awatar użytkownika
Komandos
Grand Master
Grand Master
Posty: 1615
Rejestracja: 08-12-2006, 21:35
Lokalizacja: Amsterdam
Kontakt:

Re: Playstation 3, Xbox 360, Wii a może ... PC?

Post autor: Komandos »

Action pisze:
Komandos pisze:Spoko, PS3 też ma 512 ;)
Łącznie ta, co nie zmienia faktu ze 256mb na 6/7 rdzeniowy procesor to jakiś żart :D Zreszta, ten cały cell to jedna wielka parodia. ;)
Raziel pisze:Z tego co wiem Killzone 2 wykozystuje 65 % PS3
Kto i jak to sprawdził?
Może i parodia, co nie zmienia faktu, że Cell to obecnie najbardziej zaawansowany technologicznie procesor dostępny na rynku. No i weź pod uwagę, że ten ram to nie jakiś shit tylko rambus. PS2 o ile się nie mylę miało 32 mb pamięci.

A co do tego wykorzystywania mocy w konsoli to ja już dawno przestałem zwracać na to uwagę. Oby tylko wszystkie gry na pS3 wyglądały tak jak Killzone 2 :P
Ostatnio zmieniony 13-01-2009, 21:05 przez Komandos, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Dumian
Administrator
Posty: 2943
Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ogrywam: Tekken 7 (DJ, Xiao), DOA5 i 6 (Jann Lee), VF (Jacky)
Kontakt:

Re: Playstation 3, Xbox 360, Wii a może ... PC?

Post autor: Dumian »

Action pisze:Zreszta, ten cały cell to jedna wielka parodia.
Co do mocy Cella to czytałem w jakiejś gazecie (chyba Rzeczpospolita), że połączone ze sobą PS3 służą do jakiś skomplikowanych obliczeń gdzie zwykle stosowane superkomputery wysiadają. Odbiegamy tu trochę od tematu bo to nie kwestia wojny konsol, ale ogólnie jako procek to Cell jest potężny. Nie koniecznie chodzi tu o wykorzystanie mocy w grach ale już po kilka razy i z kilku źródeł widziałem, że służy także z powodzeniem jako jednostka obliczeniowa w różnych projektach badawczych.
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Obrazek
Awatar użytkownika
Komandos
Grand Master
Grand Master
Posty: 1615
Rejestracja: 08-12-2006, 21:35
Lokalizacja: Amsterdam
Kontakt:

Re: Playstation 3, Xbox 360, Wii a może ... PC?

Post autor: Komandos »

Dumian pisze:
Action pisze:Zreszta, ten cały cell to jedna wielka parodia.
Co do mocy Cella to czytałem w jakiejś gazecie (chyba Rzeczpospolita), że połączone ze sobą PS3 służą do jakiś skomplikowanych obliczeń gdzie zwykle stosowane superkomputery wysiadają. Odbiegamy tu trochę od tematu bo to nie kwestia wojny konsol, ale ogólnie jako procek to Cell jest potężny. Nie koniecznie chodzi tu o wykorzystanie mocy w grach ale już po kilka razy i z kilku źródeł widziałem, że służy także z powodzeniem jako jednostka obliczeniowa w różnych projektach badawczych.
cytat z wikipedii:
IBM's latest supercomputer, IBM Roadrunner, is a hybrid of General Purpose CISC Opteron as well as Cell processors. This system assumed the #1 spot on the June 2008 Top 500 list as the first supercomputer to run at petaFLOPS speeds, having gained a sustained 1.026 petaFLOPS speed using the standard linpack benchmark. IBM Roadrunner uses the PowerXCell 8i version of the Cell processor, manufactured using 65 nm technology and enhanced SPUs that can handle double precision calculations in the 128-bit registers, reaching double precision 102 GFLOPs per chip
ODPOWIEDZ

Wróć do „Hardware”