Hwoarang

Subforum przeznaczone do opisywania postaci z Tekkena 3.

Moderator: ModTeam

Awatar użytkownika
KoGi
Beginner
Beginner
Posty: 12
Rejestracja: 10-01-2009, 08:07
Lokalizacja: jesteś?

Re: Hwoarang

Post autor: KoGi »

wielkie Dzięki już opracowałem swoją technikę i mam tu takie troszke noobskie pytanie czy można dostac bana to po pierwsze a po 2 Jeśli tak to czy za atakowanie 3 ciosami na przemian można dostać bana :P ?bo to jest akurat moja technika bobkiem ale cały czas prubuję ja ulepszyć a i mam jeszcze pytanie Mógłby mi ktoś podać taki cios dla bobka w którym on podnosi noge w góre i takie niebieskie sie robi To tak jakby cios specjalny
Gram tylko Hwoarangiem i Eddym.
Awatar użytkownika
Mr_Editor
Support
Posty: 836
Rejestracja: 26-06-2007, 11:55
Lokalizacja: Skąd: Skąd: Skąd:
Ogrywam: TTT2, T7
Kontakt:

Re: Hwoarang

Post autor: Mr_Editor »

d/b 3+4 o ile dobrze pamiętam.... i nie można dostać bana... ale nie ograniczaj się do tylko 3 ciosów....
Awatar użytkownika
Dumian
Administrator
Posty: 2944
Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ogrywam: Tekken 7 (DJ, Xiao), DOA5 i 6 (Jann Lee), VF (Jacky)
Kontakt:

Re: Hwoarang

Post autor: Dumian »

Każdy gra i korzysta z tylu ciosów ilu uważa, nie ma za to żadnych banów, jedynie ludziom może się odechcieć z tobą grać jak będziesz przesadzał. A taki cios z takim niebieskim czymś jest w command liscie w grze albo w spisie ciosów z pierwszego posta w tym temacie pod nazwą Dynamite Heel. Sprawdź sobie, przyda się na przyszłość.
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Obrazek
Awatar użytkownika
KoGi
Beginner
Beginner
Posty: 12
Rejestracja: 10-01-2009, 08:07
Lokalizacja: jesteś?

Re: Hwoarang

Post autor: KoGi »

Dzięki o to mi chodziło a jeśli chodzi o ciosy to jak nauczę sie lepiej grać to napewno bede używał ich więcej.
Gram tylko Hwoarangiem i Eddym.
Awatar użytkownika
Lukas
Grand Master
Grand Master
Posty: 365
Rejestracja: 11-12-2006, 00:59
Lokalizacja: z dużego pokoju

Re: Hwoarang

Post autor: Lukas »

Żeby ostro pocisnąć Hwo, to raczej się opłaca nim znać wszystkie ciosy, przejścia i inne niuanse i dużo customów z naciskiem na wymianki mid/low, high/mid. Przykładowo po 3,3,3,4, kiedy Hwo stoi na jednej nodze jest moment w którym jest trochę ciekawych możliwości typu ciosy wyprowadzane tylko z tej pozycji, albo przejścia do innych pozycji, ale za to pierwszy 3 jest na high i co gorsza ostatni 4 jest na high (wogóle ten 4 sam w sobie wydaje się totalnie do bani) - dzięki czemu sytuacja robi się tak samo ryzykowna dla przeciwnika, jak i dla nas xd
Momentami opłaca się zrobić tą postacią coś totalnie beznadziejnego, żeby doprowadzić do "dogodnej" dla siebie sytuacji, w której można wykonać coś bolesnego dla przeciwnika.
Według mnie podział na postacie dla graczy początkujących i zaawansowanych jest bez sensu, ponieważ uważam, że jak ktoś pogra słabszym zawodnikiem, to przez to, że miał trudniej na początku może mu być o tyle łatwiej w przyszłości, jeżeli przerzuci się na jakiegoś łatwiejszego w obsłudze.
Hwo na początku wydaje się bardzo łatwy w obsłudze, ale po jakimś czasie, w miarę jak nasz skill się powiększa, to okazuje się jedną z bardziej skomplikowanych postaci, a jeszcze do tego jedną ze słabszych (o ile nie najsłabszą xD)
KoGi pisze:Dzięki o to mi chodziło a jeśli chodzi o ciosy to jak nauczę sie lepiej grać to napewno bede używał ich więcej.
Jeżeli zostaniesz przy Hwo, to pradopodobnie będziesz do tego zmuszony - także się nie przejmuj xd
To jedna z tych postaci, przy której im bardziej różnorodnie się gra, tym skuteczniej - zaznaczam, że ta skuteczność, to tylko moje zdanie, przy którym jednak zamierzam się upierać xD
Konkretnych taktyk ci nie napiszę, bo szczerze mówiąc zawsze tą postacią lepię różne akcje na bierząco w zależności od przeciwnika i jego postaci - polecam jednak mieć otwarty umysł i dużo się zastanawiać nad kolenym posunięciem. Przy tej postaci dobrze jest przemyśleć jakąś akcję z góry, zanim wogóle się zacznie tą akcję wykonywać.
Przykładowo takim Jinem można zrobić EWGF na blok bez zastanawiania się nad dalszymi posynięciami - jak przeciwnik przechwyci, to najwyżej na refleks się zrobi chickena i kij xD
Jin i jego przykładowa akcja: f,d,d/f,B+2 dla początkującego możę się to wydawać dobry powód, aby uznać tą postać za nieskuteczną, przez sporą trudność w wykonywaniu najskuteczniejszych ciosów. Okazuje się jednak (w miarę zdobywania skilla i wiedzy xD), że Jin jest BARDZO skuteczny i o wiele silniejszy od Hwo.
Jinem można na refleks, hwo raczej trzeba planować.
Masz na koniec linka do walki:
Gracz grający Hwo stara się grać różnorodnie i ogólnie TWORZY, natomiast gracz grający Jinem schemaci i usiłuje wygrać za wszelką cenę, nie bacząc na ogólne "piękno" gry.
Wprawdzie zboku ta walka wygląda bardzo ładnie i wydawać się może, zę takim Hwo bardzo łatwo pocisnąć Jina, jednak trzeba do tego wszystkiego dodać, że gracz grający Hwo bardzo przewyższa swojego przeciwnika zarówno wiedzą, jak i ograniem i tu jest pies pogrzebany.
Dużo łatwiej pojechać kogoś lepszego high-tierem, niż low-tierem zwłaszcza, jeżeli ten lepszy gra low-tierem.
Sorry, jeśli stwierdziłem coś oczywistego -.-
Mam nadzieję, że coś pomogłem :p
I nie zniechęciłem do Hwo, którym wsumie bardzo dużo gram :p

edit: zawodnik grający Jinem w walce, do której wkleiłem link nie baczy na piękno gry, ale za to wykonuje piękne/trudne juggle - myślę, że warto to zaznaczyć (po to, żeby nie było, że szukam za wszelką cenę okazji do sprzeczek).
Awatar użytkownika
KoGi
Beginner
Beginner
Posty: 12
Rejestracja: 10-01-2009, 08:07
Lokalizacja: jesteś?

Re: Hwoarang

Post autor: KoGi »

Dzięki za pomoc Sprubuje troszke pograć Jinem a jeśli chodzi o Hwo to i tak będe nim gram nawet jak bym nie umiał całe życie no bo on ma to coś w sobie że mi sie strasznie podoba i jeśli chodzi o combo to już jakies tworze :D.
Gram tylko Hwoarangiem i Eddym.
Awatar użytkownika
Lukas
Grand Master
Grand Master
Posty: 365
Rejestracja: 11-12-2006, 00:59
Lokalizacja: z dużego pokoju

Re: Hwoarang

Post autor: Lukas »

To jak chcesz ultra skuteczność/prostotę, to bierz zwykłego ogra - najbardziej przegięta postać.
Awatar użytkownika
Dismaster
Grand Master
Grand Master
Posty: 353
Rejestracja: 15-04-2006, 23:39
Lokalizacja: Konstantynów łódzki

Re: Hwoarang

Post autor: Dismaster »

Graj Panda. Jest lepsza nawet od Kumy ;]
Before you see the light you must die...
Awatar użytkownika
Yamada
Moderator
Posty: 1956
Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
Ogrywam: VF5: Final Showdown
Kontakt:

Re: Hwoarang

Post autor: Yamada »

Generalnie to Lukas całkiem udanie opisał jaka postacią jest Hwo. Najgorsze co możesz nim zrobić to grać schematycznie. O ile innym postaciom to nawet specjalnie nie przeszkadza tak u Hwoaranga jest to przysłowiowy gwóźdź do trumny bo niestety, ale znaczna część przydatnych followupów w różnych sytuacjach idzie u niego na high (piąstki z flamingo, 4, flamingo t+3_4, RFF p+3 i wiele innych) więc trzeba je solidnie mieszać z innymi ciosami, aby po prostu przeciwnik się nam chamsko pod nimi nie schylał.
Obrazek
Awatar użytkownika
KoGi
Beginner
Beginner
Posty: 12
Rejestracja: 10-01-2009, 08:07
Lokalizacja: jesteś?

Re: Hwoarang

Post autor: KoGi »

eh panda odpada ogr tez zostane przy Hwo
Gram tylko Hwoarangiem i Eddym.
Awatar użytkownika
KRELIAN
Junior Admin
Posty: 2343
Rejestracja: 23-02-2006, 17:37
Lokalizacja: ta pewność?
Ogrywam: Tenchu: Burning Shadows,Ronin Blade Crusade,Gex Origins
Kontakt:

Re: Hwoarang

Post autor: KRELIAN »

Lukas ta walka co podałeś jest średnia do wzorowania się przez początkujących. Tutaj się panowie umówili, że nakręcą coś i puszczą na sieć, a jak grałem z Luckiem w hwo turze to grał już zupełnie inaczej.

Ok macie dziś darmową lekcję ;]

Podstawa to zejścia za plecy czyli p+3 ssr. Bez tego się nie gra hwo. Reszta to już pałkowanie midami - 3,3,d+3, 4 opóźniamy lub nie; 1,2 do bólu; p+4~4 (na wstających opóźnione 4 prawie zawsze zbiera na ch i odpalamy unblock lub 3+4 3~4. Do gaszenia agresorów odpalamy ws4,4 nawet kilka razy pod rząd. P+4,2, p+3,1 - tego nikt praktycznie nie przerywa a można wymieniać z podcinką. Przykładowy chain: p+3,3, d+3,4,2, p+3,1, 1,2, d/p1, d/p+4, d+4, ws+4,4, p+3,1, d/p3,4 ... - częśc z tego może i idzie na high ale i tak większość osób to łyka. W trakcie przechodzenia za plecy, jeśli przeciwnik już wie jak sobie z tym radzić warto robić po każdym zejściu 1 i próbować schodzić dalej, przy dobrym timingu można nawet zrobić jugglującego pp4 z boku. Na wstających leżących głową do nas p+4~4. Na początek powinno styknąć.
Obrazek

https://www.change.org/p/from-software- ... on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
Awatar użytkownika
KoGi
Beginner
Beginner
Posty: 12
Rejestracja: 10-01-2009, 08:07
Lokalizacja: jesteś?

Re: Hwoarang

Post autor: KoGi »

w0w Dzięki potrenuje to ^^ tylko wpierw musze se przetlumaczyc jakie klawisze mam wciskac hihihi ale to juz nie ma problem.
Gram tylko Hwoarangiem i Eddym.
Awatar użytkownika
Lukas
Grand Master
Grand Master
Posty: 365
Rejestracja: 11-12-2006, 00:59
Lokalizacja: z dużego pokoju

Re: Hwoarang

Post autor: Lukas »

KRELIAN pisze:Lukas ta walka co podałeś jest średnia do wzorowania się przez początkujących. Tutaj się panowie umówili, że nakręcą coś i puszczą na sieć, a jak grałem z Luckiem w hwo turze to grał już zupełnie inaczej.
Ech grał inaczej, tzn walił schemat na kilka customów i kilka przejść, czy jednak tworzył na bieżąco?
Poza tym z tej walki można przecież wiele wywnioskować - chociaż by to 4 w ch z prawego flaminga i coś tam jeszcze widziałem xD
Awatar użytkownika
KRELIAN
Junior Admin
Posty: 2343
Rejestracja: 23-02-2006, 17:37
Lokalizacja: ta pewność?
Ogrywam: Tenchu: Burning Shadows,Ronin Blade Crusade,Gex Origins
Kontakt:

Re: Hwoarang

Post autor: KRELIAN »

"Schemat na kilka customów i kilka przejść" to właśnie u każdego w miarę kumatego Hwo "tworzenie na bieżąco" ;). Problem w tym, że nawet ta postać nie ma nieskończonych możliwości manewru. Z lepszym bądź równym przeciwnikiem i tak zaczynasz się ograniczać jeśli chcesz myśleć o wygranej, co nie zmienia faktu, że to i tak jedna z najciekawszych postaci w tej grze. A to co podałem wyżej tak szczerze średnio się sprawdza na dłuższą metę na większym levelu, no ale miał być hint dla początkujących więc jest :).
Obrazek

https://www.change.org/p/from-software- ... on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
Awatar użytkownika
Lukas
Grand Master
Grand Master
Posty: 365
Rejestracja: 11-12-2006, 00:59
Lokalizacja: z dużego pokoju

Re: Hwoarang

Post autor: Lukas »

Moim zdaniem żaden schemat przy hwo nie ma za bardzo sensu, lepiej poznać WSZYSTKIE możliwości z danej pozycji, niż wiecznie klepać tylko dwie. Może się wydawać, że ci lepsi jadą jeden schemat w kółko, ponieważ oni po prostu stojąc w jakieś pozycji analizują zachowanie przeciwnika i na nie reagują jedną z możliwych kontynuacji.
Pisząc o planowaniu akcji z góry miałem na myśli, że przykładowo : zacznę f+3,będąc w lewym flamingu podejdę sobie wygodnie 3,3,4(stoję teraz w prawym flamingu) i patrzę - analizuję, jak przeciwnik stoi/schyla się i zostaje schylony, to można na blok spróbować 4, może siądzie w counter i wtedy siedzi b/d+3+4 (unblock na gwarancie), jak przeciwnik kombinuje z SS, to można b+4, można przytzymać F, wtedy się wróci do lewej pozycji walki, co daje multum róznych kontynuacji, jak przeciwnik usiłuje przerywać , to przy następnej takiej akcji można f+3, 3,3,4~4 - to ostatnie 4 bardzo często crushuje przeciwnika, który się schyla i usiłuje karać czymś z WS, jak przeciwnik nas obejdzie, to można próbować zamiast b+4 poprostu wciskając 3, wtedy hwo przejdzie do drugiego flaminga (lewego) i można PRÓBOWAĆ kontynuować ucieczkę klepiąc "stojąc tyłem do przeciwnika" 3,3,4,3, jak przeciwnik coś za bardzo wyczuwa tą akcję, to można płynnie przejśc 3,3,4 po 2 do prawej pozycji walki, wreszcie można kombinować d+3 co daje SS+low po którym siedzi na gwarancie ws+4,4, a żeby to przeprowadzić bez ss to można poprostu klepnąć b/d+3, zamiast d+3. Jak jesteśmy pewni, że po 3,3,4 następna rzecz siądzie na bank na blok, to można (ciągle z prawego flaminga) próbować 1 - jest to mid, który jest względnie bezpieczny, ale po którym lepiej turtlować xD - ewentualnie czymś szybkim kontynuować.
Jak przeciwnik leży na ziemi , a jesteśmy w prawym flamingu, to d+4 jest niezłe, ewentualnie na wstającego d/b+3.
O możliwościach z każej pozycji można się gruuuuubo rozpisywać i o to mi chodziło z tym brakiem schematów, nie opłaca się ustalać z góry, ze jakąś akcję zakończy się w konkretny sposób, bo kontynuacje każdej akcji zależą od przeciwnika.
Są 2 pozycje flaminga(można je "przełączać z prawego flaminga na lewy 3 i z lewego flamingana prawy 4), 2 pozycje walki, (między nimi można kombinować z przeskokiem 3+4), do tego można kombinować z przechodzeniem z flamingów do obu pozycji walki, różne ciosy ustawiają nas w róznej sytuacji, 1+2 obraca nas tyłem do przeciwnika, dzięki czemu jest jeszcze więcej motania.
Co nie siedze practise nad hwo, to ZAWSZE coś nowego wymyślam.
Tą postać NAJTRUDNIEJ rozpisać, ponieważ jest tego najwiecej, do tego dochodzą osobiste preferencje grającego, bo widziałem kilka dobrych hwo na serwach, a różnice między nimi były DIAMETRALNE.
Z osobistych obserwacji: czasem nie ma co sępić na konkretną akcję jadącą duzo dmg (na przykład f,d,d/f+4 i chore juggle), ale poprostu skubać przeciwnika po pare dmg spamując mu na przemian mid/low high/mid akcjami, które nie biorą dużo, za to są względnie bezpieczne.
Kurde lubię tą postać xD

PS - jak coś głupiego napisałem o któreśz możliwości z prawego flaminga, to sorry, ale ja też ciągle się uczę :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tekken 3 Postacie”