Wczoraj ją odblokowałem, pograłem nią i lecą pierwsze wrażenia:P. Najskuteczniejsza postać w grze - coś jeszcze?:P Masakryczny damage ze wszystkiego, najlepsze rzuty w grze, ogromny ponencjał RO i potężne ciosy.
Ok teraz na szybkiego co wyczaiłem:
P,P,P,P,P+K
P,P,P,K
P,P,P,d+K
Na dzień dobry mordercza seria:P. pierwsze 3 hity idą h,h,m, można opóźniać kolejne segmenty które są bezpieczne. Po trzecim zaczyna się jazda - albo K idące na high, które daje na bloku staggera, albo full spin sweep, albo końcówka ...P,P+K która jest NC za skromne 57 dmg + ewentualnie coś ze ściany. Trzecie opóźnione P jak wejdzie na CH to reszta czyli ...P,P+K siedzi za duuużo dmg:P. Końcówkę ...P,P+K można naturalnie również opóźniać dzięki czemu po P,P,P możemy spokojnie próbować sadzić rzucik (ostatnie P ma bardzo małe recovery). Dural idzie w tej serii do przodu jak dzika (RO) i można to wciskać w niektóre komba. Trza używać:).
p+P,P,P
Akirowe DE, po którym leci błyskawiczne SDE zakończone DbPm (takie same efekty na trafieniu, bloku):P. Całość jest piekielnie szybka, możemy opóźniać, siedzi jako NC za 51 dmg, mozemy robić hit confirmation po każdym segmencie, Dural strasznie leci do przodu wystawiając na RO i seria to uniwersalny, bardzo silny juggiel. Dodać coś jeszcze?:P
t,p+P,P,K,K,K
Cóż Dural to Tsuki Kage, matka Kage Maru więc posiada również coś od swojego syna - kopia Izuny Kage - prostsza (nie ma zadnego JF!), silniejsza i całość bez ostatniego K daje bounce'a. W ogóle nie polecam robić ostatniego K - bez tego mozna wycisnąć większy damage. Co prawda całosć nie jest bezpieczna na bloku, ale pierwszy hit przechodzi pod highami, idzie na mid, a na trafieniu, po t,p+P,P,K,K sadzimy p+P,P,P za skromne 81dmg

d/p+P,P
Seria od mnicha. NC, idzie na mid, przechodzi pod highami i możemy to opóźniać. Na bloku możemy dołożyć opóźnione K czyli salto więc oponent nie będzie się pchał specjalnie do kary. Po trafieniu d/p+P,P sadzimy p+P,P,P za skromne 68dmg

K
Kop od Pai bodajże - juggleuje i ma kontyniację w postaci K,K (2 midy). Fajny po staggerach które troche odpychają.
p+K,P,K,K
Lalala midowy bucior i po nim launcher od Kage, a po nim p,p+K,K Akiry. Całkiem fajne - piache można opóźniać a jak siądzie to nie konczymy kopami tylko jedziemy z p+P,P,P. O karę się nie martwić bo każdy segment można opóźniać:). jak samo p+K siadzie na CH to jedziemy albo z p+P,P,P albo z P+K,P,P,P,P,K i sępimy na backstaggera.
P+K,P,P,P,P,K
Najpierw cios Aoi a po nim seria chyba Vanessy. Siedzi jako NCc, można opóźniaj, jak pierwszy szybki mid albo kolanko siadzie na CH to jedziemy z kombem + backstagger.
d/p+P+K
Cios Vanessy na high, zawsze stunuje i jest bezpieczny a na hicie jedziemy za 85+ sadząc t,p+P.P.K.K i coś po bounce'u + kapa na backstaggera. Masakryczny cios:P.
t,t+P+K
zmodyfikowane t,t+K+G Vanessy - bez chargea leci po uniku bar akiry dajacy na bloku staggera (LOL), ale łatwo go można obejść więc lepiej uważać. Po chargeu mamy już kopa Vanessy na bloku dającego przewage,a na hicie gwaranta np. na standardowe p+P,P,P:). Chargea mozemy cancelować więc można tym się fajnie pobawić:).
K+G,K
Seria Brada - Zawsze NC, full spin - jak ktoś Cie SSune to to jest jeden z twoich najlepszych przyjaciół.
p+K+G,P,P
Kolejna seria syna z VF4. Mid, high, mid - można opóźniać, fajnie siedzi w niektórych kombach i ostatni na CH daje staggera.
d+K+G
Low syna - ogromny zasięg, przechodzi pod highami i zostawia w BT - na CH siedzi na gwarancie BT K i jeżeli oponent nie techroll'uje to jako OTB na LW siedzi p+P,P,P.
Rzuciki:
P+G - standard Vanessy, przerzuca oponenta za nas.
d/p+P+G
Rzut Kage - byłby to bardzo dobry gdyby nie to że Tsuki nie ma żadnych dobitek więc nie dołoży gwaranta jak syn.
p+P+G
GS Wolfa, w dodatku ten za 100 dmg (u Wolfa aby zrobić GS za 100 dmg. trzeba całe hcf+P+G wklepać w bodajże 5 klatek) - nic dodać nic ująć, dasz się złapać i lecisz na pół paska.
t+P+G
Oczywiście, nie mogło zabraknąć u Tsuki flagowego rzutu jej syna. Tak, to jest stary dobry TFT Kage'a po któreym siedzą mordercze juggle + setupy. Przykład - t+P+G, p,p+K, t,p+P,P,K,K, p,p+K (79 dmg) i teraz jak oponent wstanie tehcrollem to sadzimy mu d/p+K w boczek/ plecy, dostaje staggera i jedziemy dalej np z d/p+P,P, p+P,P,P za 81 - i tak oto oponent stracił 3/4 energii po rzucie:). Na najlżeszje postacie po izunie siedzi tutaj p+P,P,P - które sadzi RO z połowy stageu:P.
No to wszystko co wyłapałem;]. Fajna i totalnie no skillowa postać:).