Survival Horror

Dla jednych są sposobem na zabicie wolnego czasu, dla innych hobby, a dla jeszcze kogoś innego rozrywką, bez której nie można się obyć. Gry video i konsole - wszystko na ich temat.

Moderator: ModTeam

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Yamada
Moderator
Posty: 1956
Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
Ogrywam: VF5: Final Showdown
Kontakt:

Re: Survival Horror

Post autor: Yamada »

No i to jest właśnie chuj.owe w tej grze - gram i mam co chwile deja vu, przy każdym motywie "ja to już gdzieś widziałem". Dodatkowo Sheva sterowana przez CPU to jakiś dałn - dochodzi do tego, że przed bossem zabieram jej całą amunicję, bo ona ładuje w niego jak głupia, a z reguły zawsze jest jakiś wałek na jego pokonanie (chociażby pierwszy boss - cisnie do niego jak głupia, a na dupka wystarczy JEDEN nabój z pistoletu). Dodatkowo czasami sterowawanie i kamera ssą.

Póki co 7/10, ale mam nadzieję, ze druga połowa gry pokaże mi dlaczego wszędzie widnieją noty typu 9/10.
Obrazek
Awatar użytkownika
Jo-Jo
Grand Master
Grand Master
Posty: 1458
Rejestracja: 23-02-2006, 18:07
Lokalizacja: ze wszystkąd

Re: Survival Horror

Post autor: Jo-Jo »

Yamada - i tak nic nie pobije AI sojuszników w Outbreak'ach - IMO najdebilniejsze AI w historii gier
Bewildering Impending Spiriting Away ~ Border of Death

You'll be nowhere to be found after your bewildering, indolent spiriting away
My desire becomes to search out those who will never return

https://www.playfire.com/JoJokun
Awatar użytkownika
HateMe!
Beginner
Beginner
Posty: 14
Rejestracja: 04-02-2009, 08:35
Lokalizacja: Warszawa

Re: Survival Horror

Post autor: HateMe! »

Jo-Jo pisze:Yamada - i tak nic nie pobije AI sojuszników w Outbreak'ach - IMO najdebilniejsze AI w historii gier
Zgadzam się. Do tego europejska wersja w której nie było cooperative i było się skazanym na boty. :]
Awatar użytkownika
Komandos
Grand Master
Grand Master
Posty: 1615
Rejestracja: 08-12-2006, 21:35
Lokalizacja: Amsterdam
Kontakt:

Re: Survival Horror

Post autor: Komandos »

Póki co 7/10, ale mam nadzieję, ze druga połowa gry pokaże mi dlaczego wszędzie widnieją noty typu 9/10.
Nie, nie pokaże Ci. Ta gra jest zrobiona pod co-opa i w singlu nie daje nawet połowy tej przyjemności co w multi ;) Z resztą story mode to tylko połowa zabawy, dla mnie w tej grze liczy się przede wszystkim Mercenaries- najlepsza mini-gierka w historii :P
Awatar użytkownika
Jo-Jo
Grand Master
Grand Master
Posty: 1458
Rejestracja: 23-02-2006, 18:07
Lokalizacja: ze wszystkąd

Re: Survival Horror

Post autor: Jo-Jo »

najlepsze było Mercenaries w RE3 i basta
Bewildering Impending Spiriting Away ~ Border of Death

You'll be nowhere to be found after your bewildering, indolent spiriting away
My desire becomes to search out those who will never return

https://www.playfire.com/JoJokun
Awatar użytkownika
Yamada
Moderator
Posty: 1956
Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
Ogrywam: VF5: Final Showdown
Kontakt:

Re: Survival Horror

Post autor: Yamada »

Jestem na bossie w 5-1 i podobnie jak w przypadku RE4, gra zaczyna powoli przypominać Residenta;]. Dla fanów serii od tego momentu to będzie niezły ślinotok bo np. odwiedzamy pewne miejsce "w którym wszystko się zaczęło" ;) . Dopiero teraz coś tam jest z wirusem (no nareszcie) i jest po prostu bardziej Residentowo (jak zobaczyłem pewnych staaarych znajomych do odstrzału to łezka mi się w oku zakręciła;]). Jest lepiej, ale niestety 'trochę' za późno (koniec gry sie szybciutko zbliża).

Komandos, mnie nie obchodzi ze to jest nastawione na co-op :) . To jest RESIDENT do kur** nedzy, seria w założeniu majaca być survival HORROREM, a nie grą multi. Dla fana serii to profanacja. No przepraszam bardzo, jak chcieli zrobić coś takiego to mogli skleic trzeciego Outbreaka, a nie tak kaleczyć główny nurt serii.

Ehh, szkoda bo naprawdę miałem nadzieję, ze coś mega konkretnego z tego wyjdzie.
Obrazek
Awatar użytkownika
Damix
Elite player
Elite player
Posty: 198
Rejestracja: 15-12-2008, 05:22
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Survival Horror

Post autor: Damix »

Bloodrayne jest dobrym horrorem polecam!
NieZaczaisz Clan
Obrazek
Awatar użytkownika
Yamada
Moderator
Posty: 1956
Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
Ogrywam: VF5: Final Showdown
Kontakt:

Re: Survival Horror

Post autor: Yamada »

No Ty chyba śmiesz żartować.
Obrazek
Awatar użytkownika
Jo-Jo
Grand Master
Grand Master
Posty: 1458
Rejestracja: 23-02-2006, 18:07
Lokalizacja: ze wszystkąd

Re: Survival Horror

Post autor: Jo-Jo »

Bugimen w SH: Homecuming tesh jezd elo
Bewildering Impending Spiriting Away ~ Border of Death

You'll be nowhere to be found after your bewildering, indolent spiriting away
My desire becomes to search out those who will never return

https://www.playfire.com/JoJokun
Awatar użytkownika
Yamada
Moderator
Posty: 1956
Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
Ogrywam: VF5: Final Showdown
Kontakt:

Re: Survival Horror

Post autor: Yamada »

Ok gra zaliczona, teraz gram na veteranie,a a potem na professional, ale to już chyba będę potrzebował kogoś żywego do gry, bo AI jest po prostu żałosne i już na veteranie odchodą czasami niezłe kwiatki.Chociaż moze dam mu szansę - CPU ma jedną, olbrzymią zaletę w tym gąszczu wad - nieprawdopodobną celność - napadła cie banda, uciekasz do rogu a CPU wszystkich bez wyjątku wytnie.

Fajna jest ta gra fabularnie, ciekawe co wymyślą w RE6 :).

Pewnie
[Spoiler ]
klona Weskera
czy coś :D .

Aha i
[Spoiler ]
ostatnia walka z Weskerem to stary dobry Res - klimacik starcia z Tyrantem mocno odczuwalny :D
Obrazek
Awatar użytkownika
Sylvan Wielki
Grand Master
Grand Master
Posty: 881
Rejestracja: 23-03-2008, 12:52

Re: Survival Horror

Post autor: Sylvan Wielki »

Pewnie znowu coś z las plagas. Choć ja wcale nie obraziłbym się na zombi, ale takie jak w filmie 28 tygodni później/L4D.

Tylko postać bohatera powinna być bardziej ruchliwa strzelając.
Awatar użytkownika
Yamada
Moderator
Posty: 1956
Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
Ogrywam: VF5: Final Showdown
Kontakt:

Re: Survival Horror

Post autor: Yamada »

Ok nowy RE zaliczony 3krotnie.

Kwestia oprawy tutaj się nic nie zmieniło - nadal ryje beret, aczkolwiek już się przyzwyczaiłem. Sprytny zabieg z 2ma modelami postaci - jeden do gry i do scenek, gdzie te ze scenek po prostu zabijają jakością, mimiką itd, a te z gry pomimo troszeczkę gorszej jakosci i tak mocno dają rady (bo przewaznie i tak widzimy tylko plecy naszej postaci;]). Muzyka jest bardzo fajna, ale bardzo szkoda jednak, że zrezygnowano ponownie z muzyki w lokacjach.

Gra jest bardzo dobra, ale nie jako horror, tylko zwykła gra akcji. Posiada niewiarygodnie replayability - po zakonczeniu chce się natychmiast zacząć ją od nowa, co uczynię po raz 4ty, ale tym razem z kimś w co-opie (professional, sa chetni? ;) ) gdy tylko wykupie nowego golda.

Aha i wiecie co? Po zabawie z 5tką naszła mnie ochota na odświeżenie 4ki, co chyba uczynię;].
Obrazek
Awatar użytkownika
Action
Moderator
Posty: 2042
Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Survival Horror

Post autor: Action »

Miałem o tym nowym RE napisać pare słów już dawno, ale wyleciało mi z głowy:P

Tak jak Yamada napisał, gra jest świetna, ale to żaden horror (zresztą, imo re nigdy nie stawiał na 'straszenie'). Po prostu klima to połączenie Jestem Legendą i 28 Dni Później (czytaj - jest świetnie). Nareszcie przeciwnicy stanowią jakieś realne zagrożenie, ale to przez te archaiczne sterowanie.:P Fajnie, "zombie" sobie biegają, ale dlaczego w takim razie ja nie mogę się poruszać podczas strzelania? I skoro już przy wymagających przeciwnikach jesteśmy to należałoby wspomnieć o bossach, którzy przeciwnie do zakażonych stanowią zagrożenie zerowe
[Spoiler ]
i w tym miejscu pragne pozdrowić ogra z władcy pierścieni, ktory się znalazł w drugim rozdziale... zgubił się biedak
AI wg mnie jest naprawdę niezłe. Raz, że jest praktycznie niezniszczalne, ucieknie z najgorszej sytuacji i zawsze usuwa się sprzed naszego celownika a dwa to tak jak Yamada wspomniał, jest nieziemsko celne. Najlepiej wyposażyć Sheve w drugonova i upgradować, heady latają aż miło ;)
Yamada pisze:ciekawe co wymyślą w RE6
[Spoiler ]
Chory na astme Darth Wesker & Uroboros Strikes Back
Acha, gra się zaczyna dopiero od 3 rozdziału. :) Więc sorry Jo-Jo, no bonus for demo;)
Ostatnio zmieniony 01-04-2009, 15:38 przez Action, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Sajin
Master of the Shakers
Master of the Shakers
Posty: 83
Rejestracja: 05-04-2008, 07:04

Re: Survival Horror

Post autor: Sajin »

[Spoiler ]
Yamada pisze:klona Weskera
Nie,
[Spoiler ]
ale wg mnie Wesker i tak powróci, bez względu na to co się z nim stało ;) Wesker jest niezniszczalny ;>
Awatar użytkownika
Yamada
Moderator
Posty: 1956
Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
Ogrywam: VF5: Final Showdown
Kontakt:

Re: Survival Horror

Post autor: Yamada »

AI jest slabe, bo poza celem nie ma nic nadzwyczajnego. Ba, żyłując czasy kilka razy byla sytuacja ze ja juz czekam w windzie a gosc biegnie, co chwila staje, lekko zmienia kąt biegu i kontynuje, klinuje sie, albo jak kretyn rozwala skrzynki. Na sawannie opłaca się grać z CPU bo tam jest samo prucie z guna a jako, ze cpu ma cela jest calkiem prosto dzięki temu. Koszmar natomiast to bossowie na koncu 5-3 - trzeba partnera CPU non stop nawoływać bo inaczej biegnie w samo najgorsze bagno.


Ale gra jest mimo to syta i daje sporo satysfakcji. Teraz zdobylem rocket launchera z infinite ammo i rozbudowalem sobie ostatniego magnuma, ktory teraz jednym strzalem otwiera drzwi hangaru, wiec professional zleci szybko i przyjemnie;].
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Gry video”