Dead or Alive 4 R

Wszystko na temat gier z serii DoA - Dead or Alive.

Moderator: ModTeam

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Yamada
Moderator
Posty: 1956
Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
Ogrywam: VF5: Final Showdown
Kontakt:

Dead or Alive 4 R

Post autor: Yamada »

Czyli patch balansujacy tworzony przez graczy.

Temat służy do ewentualnej dyskusji na ten temat i propozycji co kto chciałby u której postaci zmienić, tylko fajnie byłoby aby wypowiadały się osoby grające w wersję 4.1, czyli z oficialnym patchem online.

Będę również zamieszczał tutaj zmiany które najprawwdopodobniej / na 100% znajdą się w patchu. Oby nie być gołosłownym lecimy z pierwszą porcją infa:

Bass:
d+P - teraz będzie miało +1 na hicie, -4 na bloku;
P+K - wraca P+K z DoA2 i 3, czyli na NH będzie lift-stun, a na CH cios będzie juggle starterem;
qcf+P - na hicie będzie teraz +14, a na bloku guard crush i +4 przewagi;
g/p+P,g/p+K_p+P,K - kop będzie teraz dawał relauncha;
d/p,d/p+P - teraz będzie GC z +2 na bloku;
d/t+P (i inne wariacje serii z tym ciosem) - chyba powrót z DoA3 - prawdopodobnie będzie dawał na CH gwarant na podniesienie z ziemi;
P, d/p+P, K itd - jego podstawowe poke'i dostają boosta w postaci +5 damageu;
FC d/p+P - GC +2 na bloku;
d/p+P+K - zmiana właściwosci na te z P+K Leona;
t+P,P,P - inne właściwosci na hicie;
F+K - zmiana z -22 na bloku na -5;
g/t+P i d/p+P - zmienione parametrry execution/hitbox/bezaktywność;
qcb+P - +2 na bloku;
d/t+P+K i t,p+P - minimalny charge dający GB będzie teraz +1 na bloku;
t+P - będzie dawać +10 na hicie, kontynuacja (t+P,P) będzie siedziała jako 2-in-1 (NC), a 3ci hit bedzie loterią pomiędzy t+P,P,P a t+P,P,P+K;

Jak widać, zmiany idą mocno w stronę DoA3.2 (setupy z przewagą na bloku, bo w DoA4 nawet potężne GC daja często stratę). Akurat w przypadku Bassa go dopasili by chłop jest shit tierem w DoA4.1;]. Zobaczymy co wykombinują z resztą łebków;]
Obrazek
Awatar użytkownika
mcl
Grand Master
Grand Master
Posty: 682
Rejestracja: 22-05-2008, 12:35
Lokalizacja: znienacka ;>

Re: Dead or Alive 4 R

Post autor: mcl »

Hola hola. Co to są za pacze i na czym polegają ? To coś w stylu oficjalnego updatu na podstawie "narzekań" graczy?
Obrazek
Awatar użytkownika
Ana
Friend
Posty: 2114
Rejestracja: 26-03-2006, 20:43
Kontakt:

Re: Dead or Alive 4 R

Post autor: Ana »

News na głównej stronie Honmaru...

[ Komentarz dodany przez: Dumian: 30-05-2009, 18:18 ]
Dokładnie ten news.
Obrazek
Awatar użytkownika
mcl
Grand Master
Grand Master
Posty: 682
Rejestracja: 22-05-2008, 12:35
Lokalizacja: znienacka ;>

Re: Dead or Alive 4 R

Post autor: mcl »

No ja wchodzę bezpośrednio na forum, forgive me ;)
Inicjatywa ciekawa... z jednej strony. Z drugiej TECMO może zbanować każdą osobą z tym patchem, która zaloguję się do XBL. Jak to jakimś cudem przejdzie to nie wyobrazam sobie sytuacji, kiedy serwer dopusci do gry goscia z paczem vs gosc bez patcha. Mowa oczywiscie o online, jak ktos gra off to dla niego zbawienie i odskocznia od troche "dziwnego" imo systemu doa4
Obrazek
Awatar użytkownika
Ana
Friend
Posty: 2114
Rejestracja: 26-03-2006, 20:43
Kontakt:

Re: Dead or Alive 4 R

Post autor: Ana »

Yamada a nie zabrała się za to czasem ta grupka tych "amerykańskich rzeźników" w DoA co to sie z Itagakim "kumplują"?
Obrazek
Awatar użytkownika
Yamada
Moderator
Posty: 1956
Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
Ogrywam: VF5: Final Showdown
Kontakt:

Re: Dead or Alive 4 R

Post autor: Yamada »

No oni też oczywiście.


System będzie niezmieniony, zmienią się tylko właściwości ciosów.

A dlaczego system DoA4 jest dziwny? Przeciez to to samo co DoA3 + bounce, nowe ściany i okizeme.
Obrazek
Awatar użytkownika
mcl
Grand Master
Grand Master
Posty: 682
Rejestracja: 22-05-2008, 12:35
Lokalizacja: znienacka ;>

Re: Dead or Alive 4 R

Post autor: mcl »

Yamada pisze:Przeciez to to samo co DoA3 + bounce, nowe ściany i okizeme.
I szybkość. To mi właśnie nie pasuje ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
JJxenon
Master
Master
Posty: 288
Rejestracja: 16-08-2007, 09:18

Re: Dead or Alive 4 R

Post autor: JJxenon »

mcl pisze:
Yamada pisze:Przeciez to to samo co DoA3 + bounce, nowe ściany i okizeme.
I szybkość. To mi właśnie nie pasuje ;)
Chciałbyś aby DOA stało się wolną bijatyką ?
Tą serię zawsze charakteryzowała dynamika ;) . DOA4 jest bardzo szybkie , ale można się przyzwyczaić ;)
Awatar użytkownika
mcl
Grand Master
Grand Master
Posty: 682
Rejestracja: 22-05-2008, 12:35
Lokalizacja: znienacka ;>

Re: Dead or Alive 4 R

Post autor: mcl »

Negative, po prostu 4 to najszybsza z serii, ja wole coś a'la 3 w PAL'u ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Yamada
Moderator
Posty: 1956
Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
Ogrywam: VF5: Final Showdown
Kontakt:

Re: Dead or Alive 4 R

Post autor: Yamada »

Może jak jestem inny, ale szybkość gry mi bardziej przeszkadza w VF5 niż w DoA4.
Obrazek
Awatar użytkownika
JJxenon
Master
Master
Posty: 288
Rejestracja: 16-08-2007, 09:18

Re: Dead or Alive 4 R

Post autor: JJxenon »

Yamada pisze:Może jak jestem inny, ale szybkość gry mi bardziej przeszkadza w VF5 niż w DoA4.
To jest nas dwoje Yamada ;) bo mi też tak się zdaje ;)
Awatar użytkownika
monstrol
Student
Student
Posty: 45
Rejestracja: 02-02-2010, 22:35

Re: Dead or Alive 4 R

Post autor: monstrol »

No i jak potoczyły się losy projektu...?
Strona Dead Or Alive w serwisie Honmaru - zapraszam! https://doa.honmaru.pl
Awatar użytkownika
Yamada
Moderator
Posty: 1956
Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
Ogrywam: VF5: Final Showdown
Kontakt:

Re: Dead or Alive 4 R

Post autor: Yamada »

Narazie leży i kwiczy;].
Obrazek
Awatar użytkownika
monstrol
Student
Student
Posty: 45
Rejestracja: 02-02-2010, 22:35

Re: Dead or Alive 4 R

Post autor: monstrol »

No to "lipton ti". Nie ma co liczyć na to, że po ponad pół roku coś się ruszy. Tak to już jest z pracami zapaleńców - w 90% kończy się na spłonięciu.
Strona Dead Or Alive w serwisie Honmaru - zapraszam! https://doa.honmaru.pl
ODPOWIEDZ

Wróć do „Dead or Alive”