jRPG, cRPG, MMORPG
Moderator: ModTeam
- SubZero
- Moderator
- Posty: 3785
- Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
- Lokalizacja: Myslovitz
- Kontakt:
Re: jRPG, cRPG, MMORPG
http://kotaku.com/5250173/japanese-voic ... o-needs-em
F'u Sqeenix, komu potrzebne angielskie głosy
F'u Sqeenix, komu potrzebne angielskie głosy
- Action
- Moderator
- Posty: 2042
- Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: jRPG, cRPG, MMORPG
Najlepszy utwór Mansona
Jeżeli bedzie w to można sensownie pograć single, ew multi nie będzie zbyt "MMO" to łykam, w innym wypadku będzie to pierwszy tytuł mistrzów którego nie ukończę.
- Ana
- Friend
- Posty: 2114
- Rejestracja: 26-03-2006, 20:43
- Kontakt:
Re: jRPG, cRPG, MMORPG
Ok w Xenosadze III teoretycznie specjale leveluje się przez używanie (2lvl +6, 3lvl +9,...)...
JAK SIE LEVELUJE 2 SPECJAL chaosa?
ok juz doczytałam... sic
Zaczynam odczuwac chec wymiotow jak widze Durandal...
JAK SIE LEVELUJE 2 SPECJAL chaosa?
ok juz doczytałam... sic
Zaczynam odczuwac chec wymiotow jak widze Durandal...
- Jo-Jo
- Grand Master
- Posty: 1458
- Rejestracja: 23-02-2006, 18:07
- Lokalizacja: ze wszystkąd
Re: jRPG, cRPG, MMORPG
...chodzi ci o to co zrobili w NA werszyn ?
Bewildering Impending Spiriting Away ~ Border of Death
You'll be nowhere to be found after your bewildering, indolent spiriting away
My desire becomes to search out those who will never return
https://www.playfire.com/JoJokun
You'll be nowhere to be found after your bewildering, indolent spiriting away
My desire becomes to search out those who will never return
https://www.playfire.com/JoJokun
- Ana
- Friend
- Posty: 2114
- Rejestracja: 26-03-2006, 20:43
- Kontakt:
Re: jRPG, cRPG, MMORPG
Chodzi mi o to, że aktualnie jak gram (przed AA, koniec chapteru 8.) jest to najlepsze miejsce do levelowania postaci (a właściwie specjali - wyłączając chaosa ).
- Komandos
- Grand Master
- Posty: 1615
- Rejestracja: 08-12-2006, 21:35
- Lokalizacja: Amsterdam
- Kontakt:
Re: jRPG, cRPG, MMORPG
Dosłownie przed chwilą na konferencji sony pokazali trailer FF14. Będzie na wyłączność dla PS3
- SubZero
- Moderator
- Posty: 3785
- Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
- Lokalizacja: Myslovitz
- Kontakt:
- Ana
- Friend
- Posty: 2114
- Rejestracja: 26-03-2006, 20:43
- Kontakt:
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: jRPG, cRPG, MMORPG
O ja, Square dla mnie nie istnieje od dzisiaj .
Kolejne MMO do tego. Z bogiem .
Kolejne MMO do tego. Z bogiem .
- Ana
- Friend
- Posty: 2114
- Rejestracja: 26-03-2006, 20:43
- Kontakt:
Re: jRPG, cRPG, MMORPG
Ja kce kolejną trylogię Xeno... ;(
[ Komentarz dodany przez: SubZero: Sro 03 Cze, 2009 16:23 ]
+1
[ Komentarz dodany przez: SubZero: Sro 03 Cze, 2009 16:23 ]
+1
- KRELIAN
- Junior Admin
- Posty: 2343
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:37
- Lokalizacja: ta pewność?
- Kontakt:
Re: jRPG, cRPG, MMORPG
Kto lubi FFy i grał w FFXI już wie, że FFXIV na pewno będzie jedną z lepszych opcji niż 100 milionów klonów na Wii, syfnych remaków na DSa i innych cudaków pokroju Dissidii.
Kwestia tylko jaką drogę systemową obiorą. Joby to jedyna rozsądna opcja na tą chwilę, wymieszana z hybrydą gambitów + ewentualnie z tym co nadejdzie w FFXIII /Versus.
Choć osobiście nie obraziłbym się na online z systemem FFT ... był taki okres, że opisywana wizja była w zasięgu ręki, heh...
Kwestia tylko jaką drogę systemową obiorą. Joby to jedyna rozsądna opcja na tą chwilę, wymieszana z hybrydą gambitów + ewentualnie z tym co nadejdzie w FFXIII /Versus.
Choć osobiście nie obraziłbym się na online z systemem FFT ... był taki okres, że opisywana wizja była w zasięgu ręki, heh...
https://www.change.org/p/from-software- ... on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: jRPG, cRPG, MMORPG
Krelian tutaj nie chodzi o to czy ta gra będzie fajna, ale o sam fakt, że to będzie MMO. MMORPG to nie jest gatunek gier - to jest choroba, uzależnienie. Sam kiedyś po skończeniu się roku szkolnego zacząłem grać w Lineage2. Spodobało mi się, ale kiedy spojrzawszy na kalendarz zobaczyłem datę 20któryś sierpnia pobladłem i usunąłem grę z HDD bo wiedziałem, że to już staje się niebezpieczne. Potem pogrywałem, próbowałem grać w MMORPG na wysokich rejtach, co bym nie musiał siedzieć przed kompem 18h na dobę bo mogłem to wszystko wykonać w max 6. Zrobiwszy sobie po tygodniu grania postać, którą normalnie może bym miał po 2 miechach zdałem sobie jednak sprawę, jak to bardzo upłyca grę, ze to nie jest to. Zrezygnowałem więc z MMO. Później kumpel nakręcał mnie na WoWa, ale się nie dałem i bardzo się z tego cieszę słysząc jakie hardkory odwalali ludzie w to grający.
Konkluzja : MMORPG w swojej najbardziej atrakcyjnej formie są dla no life'ów.
To nie jest problem platformy, bo PS3 można kupić. Nie jest też problemem abonament - pizza i 2 piwa mniej w miesiącu i nawet go się nie odczuje. Problemem jest to, jak będzie wyglądało moje życie po zakupie tej gry.
Konkluzja : MMORPG w swojej najbardziej atrakcyjnej formie są dla no life'ów.
To nie jest problem platformy, bo PS3 można kupić. Nie jest też problemem abonament - pizza i 2 piwa mniej w miesiącu i nawet go się nie odczuje. Problemem jest to, jak będzie wyglądało moje życie po zakupie tej gry.
- czit
- Grand Master
- Posty: 386
- Rejestracja: 25-02-2006, 10:16
- Lokalizacja: Lubartów
Re: jRPG, cRPG, MMORPG
no tak mmo to zdecydowanie gatunek tylko dla tych ktorzy czesto mają zbyt duzo wolnego czasu i nigdzie im sie nie spieszy, fajnie sie w nie gra ale wadą jest to ze jak cos sie zacznie robic to nie mozna tego zapisac/zatrzymac poto by sobie najzwyczajniej odpocząć od grania albo zeby na chwile zająć sie czyms innym wazniejszym itp
udalo mi sie wytrzymac w swiecie ff11 jakies 4 miesiace starajac sie ograniczac czas grania najbardziej jak tylko mozna ale smutna prawda jest taka ze np zakladajac ze chcemy pograc nie dluzej niz 2-3 godziny to zwykle ciezko w tym czasie zaliczyc jakies ciekawe misje z powodu potrzeby duzej ilosci czasu na zebrania ludzi co czesto bywa strasznie uciązliwe i przez to trzeba ograniczyc sie zwykle do expienia albo farmienia co jednak szybko tez staje sie nudne, chociaz trzeba przyznac ze podobalo mi sie kombinowanie i bieganie po swiecie w celu szukania miejsca gdzie mozna bylo polaczyc obie 2 rzeczy naraz i przy okazji byc niedaleko innych zeby miec szanse na znalezienie party bez ktorego expienie w wiekszosci jobow bylo albo zbyt powolne albo niemozliwe, problem polegal na tym ze znalezienie takiego miejsca bylo albo bardzo trudne albo niemozliwe, w miedzyczasie trzeba bylo poniesc kilka(nascie) smierci dziennie zeby sie skapowac co najlepiej i kiedy ruszac albo przynajmniej dzieki temu bylo ciekawiej ^^
przydalby sie sprytny system rozgrywki ktory bylby osiągalny dla jednej osoby albo dla grupki ludzi lubiących i mających czas na dlugie party, mysle ze to nie powinien byc dla nich upierdliwe bo w koncu placi sie nie za czas grania tylko za pierwsze zalogowanie w miesiacu a taki system jesli by wypalil i byl bardzo grywalny to moglby byc zdecydowanie ciekawszy i gra bylaby bardziej popularna
udalo mi sie wytrzymac w swiecie ff11 jakies 4 miesiace starajac sie ograniczac czas grania najbardziej jak tylko mozna ale smutna prawda jest taka ze np zakladajac ze chcemy pograc nie dluzej niz 2-3 godziny to zwykle ciezko w tym czasie zaliczyc jakies ciekawe misje z powodu potrzeby duzej ilosci czasu na zebrania ludzi co czesto bywa strasznie uciązliwe i przez to trzeba ograniczyc sie zwykle do expienia albo farmienia co jednak szybko tez staje sie nudne, chociaz trzeba przyznac ze podobalo mi sie kombinowanie i bieganie po swiecie w celu szukania miejsca gdzie mozna bylo polaczyc obie 2 rzeczy naraz i przy okazji byc niedaleko innych zeby miec szanse na znalezienie party bez ktorego expienie w wiekszosci jobow bylo albo zbyt powolne albo niemozliwe, problem polegal na tym ze znalezienie takiego miejsca bylo albo bardzo trudne albo niemozliwe, w miedzyczasie trzeba bylo poniesc kilka(nascie) smierci dziennie zeby sie skapowac co najlepiej i kiedy ruszac albo przynajmniej dzieki temu bylo ciekawiej ^^
przydalby sie sprytny system rozgrywki ktory bylby osiągalny dla jednej osoby albo dla grupki ludzi lubiących i mających czas na dlugie party, mysle ze to nie powinien byc dla nich upierdliwe bo w koncu placi sie nie za czas grania tylko za pierwsze zalogowanie w miesiacu a taki system jesli by wypalil i byl bardzo grywalny to moglby byc zdecydowanie ciekawszy i gra bylaby bardziej popularna
Zawodowcy są przewidywalni - strzeż się amatorów
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: jRPG, cRPG, MMORPG
Nie jestem w stanie zrozumieć niskich not wystawianych Infinite Undiscovery. Przecież ta gra jest fajniejsza od LO i Remnanta. Owszem, graficznie jest gorzej ale to co mnie urzekło to klimat (staroceanowo-valkyriowo-fajnalowy), system (cud miód) i coś o co cieżko w RPG na X0 - fajna fabuła.
Najkrócej opisując system IU - Star Ocean (realtimeowe walki, speciale, item creation i wiele innych typowych dla SO motywów (z wyj. podróży miedzyplanetarnych)) + walki bezpośrednio w lokacjach a'la FFXII = miód. Bardzo złożony, ale jednocześnie niezwykle intuicyjny w przeciwieństwie do takiego np. Last Remnant.
Fabuła - imo lepsza jak w SO3, na poziomie SO2. Tri-Ace po przesiadce na nową platformę nie zapomniał że w RPG liczy się przede wszystkim fabuła i dał graczom coś totalnie w swoim stylu. Pierwsza płytka - fakt -nie zachwyca, jest dosyć średnia, ale to tylko wstęp - druga już pokazuje pazurki i kilka razy poczułem przyjemne mrowienie bo miałem wrażenie jakbym grał w RPG z czasów poprzednich generacji. Tak, przy zadnym innym RPGu na X0 tego nie poczułem, tego klimatu klasyków.
Grafika jest ok.
Muzyka - Sakuraba, który uderzył w klimaty zbliżone do ost z Silmerii - i wszystko jasne.
Naprawdę bardzo dobra gra. Mam wrażenie, ze recki były pisane tylko na podstawie ukończonej na szybko pierwszej płyty lolz.
[ Komentarz dodany przez: Action: 25-06-2009, 23:50 ]
ja tylko proszę, jak piszecie o jRPG to piszcie jRPG bo jeszcze ktoś pomyśli, że nie ma cRPGów z fajną fabułą na xboxa
Najkrócej opisując system IU - Star Ocean (realtimeowe walki, speciale, item creation i wiele innych typowych dla SO motywów (z wyj. podróży miedzyplanetarnych)) + walki bezpośrednio w lokacjach a'la FFXII = miód. Bardzo złożony, ale jednocześnie niezwykle intuicyjny w przeciwieństwie do takiego np. Last Remnant.
Fabuła - imo lepsza jak w SO3, na poziomie SO2. Tri-Ace po przesiadce na nową platformę nie zapomniał że w RPG liczy się przede wszystkim fabuła i dał graczom coś totalnie w swoim stylu. Pierwsza płytka - fakt -nie zachwyca, jest dosyć średnia, ale to tylko wstęp - druga już pokazuje pazurki i kilka razy poczułem przyjemne mrowienie bo miałem wrażenie jakbym grał w RPG z czasów poprzednich generacji. Tak, przy zadnym innym RPGu na X0 tego nie poczułem, tego klimatu klasyków.
Grafika jest ok.
Muzyka - Sakuraba, który uderzył w klimaty zbliżone do ost z Silmerii - i wszystko jasne.
Naprawdę bardzo dobra gra. Mam wrażenie, ze recki były pisane tylko na podstawie ukończonej na szybko pierwszej płyty lolz.
[ Komentarz dodany przez: Action: 25-06-2009, 23:50 ]
ja tylko proszę, jak piszecie o jRPG to piszcie jRPG bo jeszcze ktoś pomyśli, że nie ma cRPGów z fajną fabułą na xboxa
Ostatnio zmieniony 25-06-2009, 22:51 przez Yamada, łącznie zmieniany 1 raz.
- Sylvan Wielki
- Grand Master
- Posty: 881
- Rejestracja: 23-03-2008, 12:52
Re: jRPG, cRPG, MMORPG
Będąc w temacie, zagrałbym (bardzo chętnie) w remake Suikoden 2/ Valkyrie Profile na silniku SF IV. I w kolejnego Xenogears.