jRPG, cRPG, MMORPG

Dla jednych są sposobem na zabicie wolnego czasu, dla innych hobby, a dla jeszcze kogoś innego rozrywką, bez której nie można się obyć. Gry video i konsole - wszystko na ich temat.

Moderator: ModTeam

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
SubZero
Moderator
Posty: 3785
Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
Lokalizacja: Myslovitz
Ogrywam: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Kontakt:

Re: jRPG, cRPG, MMORPG

Post autor: SubZero »

http://kotaku.com/5250173/japanese-voic ... o-needs-em
F'u Sqeenix, komu potrzebne angielskie głosy :/
Awatar użytkownika
Action
Moderator
Posty: 2042
Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: jRPG, cRPG, MMORPG

Post autor: Action »

http://polygamia.pl/Polyg...e_New_Shit.html

Wyborny trailer, aż rozpala przed DA jeszcze bardziej.
Najlepszy utwór Mansona :)

Jeżeli bedzie w to można sensownie pograć single, ew multi nie będzie zbyt "MMO" to łykam, w innym wypadku będzie to pierwszy tytuł mistrzów którego nie ukończę.
Awatar użytkownika
Ana
Friend
Posty: 2114
Rejestracja: 26-03-2006, 20:43
Kontakt:

Re: jRPG, cRPG, MMORPG

Post autor: Ana »

Ok w Xenosadze III teoretycznie specjale leveluje się przez używanie (2lvl +6, 3lvl +9,...)...
JAK SIE LEVELUJE 2 SPECJAL chaosa?

ok juz doczytałam... sic :/
Zaczynam odczuwac chec wymiotow jak widze Durandal...
Obrazek
Awatar użytkownika
Jo-Jo
Grand Master
Grand Master
Posty: 1458
Rejestracja: 23-02-2006, 18:07
Lokalizacja: ze wszystkąd

Re: jRPG, cRPG, MMORPG

Post autor: Jo-Jo »

...chodzi ci o to co zrobili w NA werszyn ?
Bewildering Impending Spiriting Away ~ Border of Death

You'll be nowhere to be found after your bewildering, indolent spiriting away
My desire becomes to search out those who will never return

https://www.playfire.com/JoJokun
Awatar użytkownika
Ana
Friend
Posty: 2114
Rejestracja: 26-03-2006, 20:43
Kontakt:

Re: jRPG, cRPG, MMORPG

Post autor: Ana »

Chodzi mi o to, że aktualnie jak gram (przed AA, koniec chapteru 8.) jest to najlepsze miejsce do levelowania postaci (a właściwie specjali - wyłączając chaosa :/ ).
Obrazek
Awatar użytkownika
Komandos
Grand Master
Grand Master
Posty: 1615
Rejestracja: 08-12-2006, 21:35
Lokalizacja: Amsterdam
Kontakt:

Re: jRPG, cRPG, MMORPG

Post autor: Komandos »

Dosłownie przed chwilą na konferencji sony pokazali trailer FF14. Będzie na wyłączność dla PS3 :hyhy:
Awatar użytkownika
SubZero
Moderator
Posty: 3785
Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
Lokalizacja: Myslovitz
Ogrywam: Killer Instinct, WWF Wrestlemania, SuperSidekicks
Kontakt:

Re: jRPG, cRPG, MMORPG

Post autor: SubZero »

...ciekawe jak długo ;)
Awatar użytkownika
Ana
Friend
Posty: 2114
Rejestracja: 26-03-2006, 20:43
Kontakt:

Re: jRPG, cRPG, MMORPG

Post autor: Ana »

FF14
Obrazek
Awatar użytkownika
Yamada
Moderator
Posty: 1956
Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
Ogrywam: VF5: Final Showdown
Kontakt:

Re: jRPG, cRPG, MMORPG

Post autor: Yamada »

O ja, Square dla mnie nie istnieje od dzisiaj :D .


Kolejne MMO do tego. Z bogiem :D .
Obrazek
Awatar użytkownika
Ana
Friend
Posty: 2114
Rejestracja: 26-03-2006, 20:43
Kontakt:

Re: jRPG, cRPG, MMORPG

Post autor: Ana »

Ja kce kolejną trylogię Xeno... ;(

[ Komentarz dodany przez: SubZero: Sro 03 Cze, 2009 16:23 ]
+1 ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
KRELIAN
Junior Admin
Posty: 2343
Rejestracja: 23-02-2006, 17:37
Lokalizacja: ta pewność?
Ogrywam: Tenchu: Burning Shadows,Ronin Blade Crusade,Gex Origins
Kontakt:

Re: jRPG, cRPG, MMORPG

Post autor: KRELIAN »

Kto lubi FFy i grał w FFXI już wie, że FFXIV na pewno będzie jedną z lepszych opcji niż 100 milionów klonów na Wii, syfnych remaków na DSa i innych cudaków pokroju Dissidii.

Kwestia tylko jaką drogę systemową obiorą. Joby to jedyna rozsądna opcja na tą chwilę, wymieszana z hybrydą gambitów + ewentualnie z tym co nadejdzie w FFXIII /Versus.

Choć osobiście nie obraziłbym się na online z systemem FFT ... był taki okres, że opisywana wizja była w zasięgu ręki, heh...
Obrazek

https://www.change.org/p/from-software- ... on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
Awatar użytkownika
Yamada
Moderator
Posty: 1956
Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
Ogrywam: VF5: Final Showdown
Kontakt:

Re: jRPG, cRPG, MMORPG

Post autor: Yamada »

Krelian tutaj nie chodzi o to czy ta gra będzie fajna, ale o sam fakt, że to będzie MMO. MMORPG to nie jest gatunek gier - to jest choroba, uzależnienie. Sam kiedyś po skończeniu się roku szkolnego zacząłem grać w Lineage2. Spodobało mi się, ale kiedy spojrzawszy na kalendarz zobaczyłem datę 20któryś sierpnia pobladłem i usunąłem grę z HDD bo wiedziałem, że to już staje się niebezpieczne. Potem pogrywałem, próbowałem grać w MMORPG na wysokich rejtach, co bym nie musiał siedzieć przed kompem 18h na dobę bo mogłem to wszystko wykonać w max 6. Zrobiwszy sobie po tygodniu grania postać, którą normalnie może bym miał po 2 miechach zdałem sobie jednak sprawę, jak to bardzo upłyca grę, ze to nie jest to. Zrezygnowałem więc z MMO. Później kumpel nakręcał mnie na WoWa, ale się nie dałem i bardzo się z tego cieszę słysząc jakie hardkory odwalali ludzie w to grający.

Konkluzja : MMORPG w swojej najbardziej atrakcyjnej formie są dla no life'ów.

To nie jest problem platformy, bo PS3 można kupić. Nie jest też problemem abonament - pizza i 2 piwa mniej w miesiącu i nawet go się nie odczuje. Problemem jest to, jak będzie wyglądało moje życie po zakupie tej gry.
Obrazek
Awatar użytkownika
czit
Grand Master
Grand Master
Posty: 386
Rejestracja: 25-02-2006, 10:16
Lokalizacja: Lubartów

Re: jRPG, cRPG, MMORPG

Post autor: czit »

no tak mmo to zdecydowanie gatunek tylko dla tych ktorzy czesto mają zbyt duzo wolnego czasu i nigdzie im sie nie spieszy, fajnie sie w nie gra ale wadą jest to ze jak cos sie zacznie robic to nie mozna tego zapisac/zatrzymac poto by sobie najzwyczajniej odpocząć od grania albo zeby na chwile zająć sie czyms innym wazniejszym itp

udalo mi sie wytrzymac w swiecie ff11 jakies 4 miesiace starajac sie ograniczac czas grania najbardziej jak tylko mozna ale smutna prawda jest taka ze np zakladajac ze chcemy pograc nie dluzej niz 2-3 godziny to zwykle ciezko w tym czasie zaliczyc jakies ciekawe misje z powodu potrzeby duzej ilosci czasu na zebrania ludzi co czesto bywa strasznie uciązliwe i przez to trzeba ograniczyc sie zwykle do expienia albo farmienia co jednak szybko tez staje sie nudne, chociaz trzeba przyznac ze podobalo mi sie kombinowanie i bieganie po swiecie w celu szukania miejsca gdzie mozna bylo polaczyc obie 2 rzeczy naraz i przy okazji byc niedaleko innych zeby miec szanse na znalezienie party bez ktorego expienie w wiekszosci jobow bylo albo zbyt powolne albo niemozliwe, problem polegal na tym ze znalezienie takiego miejsca bylo albo bardzo trudne albo niemozliwe, w miedzyczasie trzeba bylo poniesc kilka(nascie) smierci dziennie zeby sie skapowac co najlepiej i kiedy ruszac albo przynajmniej dzieki temu bylo ciekawiej ^^

przydalby sie sprytny system rozgrywki ktory bylby osiągalny dla jednej osoby albo dla grupki ludzi lubiących i mających czas na dlugie party, mysle ze to nie powinien byc dla nich upierdliwe bo w koncu placi sie nie za czas grania tylko za pierwsze zalogowanie w miesiacu a taki system jesli by wypalil i byl bardzo grywalny to moglby byc zdecydowanie ciekawszy i gra bylaby bardziej popularna
Zawodowcy są przewidywalni - strzeż się amatorów
Awatar użytkownika
Yamada
Moderator
Posty: 1956
Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
Ogrywam: VF5: Final Showdown
Kontakt:

Re: jRPG, cRPG, MMORPG

Post autor: Yamada »

Nie jestem w stanie zrozumieć niskich not wystawianych Infinite Undiscovery. Przecież ta gra jest fajniejsza od LO i Remnanta. Owszem, graficznie jest gorzej ale to co mnie urzekło to klimat (staroceanowo-valkyriowo-fajnalowy), system (cud miód) i coś o co cieżko w RPG na X0 - fajna fabuła.

Najkrócej opisując system IU - Star Ocean (realtimeowe walki, speciale, item creation i wiele innych typowych dla SO motywów (z wyj. podróży miedzyplanetarnych)) + walki bezpośrednio w lokacjach a'la FFXII = miód. Bardzo złożony, ale jednocześnie niezwykle intuicyjny w przeciwieństwie do takiego np. Last Remnant.

Fabuła - imo lepsza jak w SO3, na poziomie SO2. Tri-Ace po przesiadce na nową platformę nie zapomniał że w RPG liczy się przede wszystkim fabuła i dał graczom coś totalnie w swoim stylu. Pierwsza płytka - fakt -nie zachwyca, jest dosyć średnia, ale to tylko wstęp - druga już pokazuje pazurki i kilka razy poczułem przyjemne mrowienie bo miałem wrażenie jakbym grał w RPG z czasów poprzednich generacji. Tak, przy zadnym innym RPGu na X0 tego nie poczułem, tego klimatu klasyków.

Grafika jest ok.

Muzyka - Sakuraba, który uderzył w klimaty zbliżone do ost z Silmerii - i wszystko jasne.

Naprawdę bardzo dobra gra. Mam wrażenie, ze recki były pisane tylko na podstawie ukończonej na szybko pierwszej płyty lolz.

[ Komentarz dodany przez: Action: 25-06-2009, 23:50 ]
ja tylko proszę, jak piszecie o jRPG to piszcie jRPG bo jeszcze ktoś pomyśli, że nie ma cRPGów z fajną fabułą na xboxa ;)
Ostatnio zmieniony 25-06-2009, 22:51 przez Yamada, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Sylvan Wielki
Grand Master
Grand Master
Posty: 881
Rejestracja: 23-03-2008, 12:52

Re: jRPG, cRPG, MMORPG

Post autor: Sylvan Wielki »

Będąc w temacie, zagrałbym (bardzo chętnie) w remake Suikoden 2/ Valkyrie Profile na silniku SF IV. I w kolejnego Xenogears.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Gry video”