Nowe części Tekkena oraz innych bijatyk - emulacja
Moderator: ModTeam
- EasY_PL
- Elite player
- Posty: 145
- Rejestracja: 29-04-2007, 10:16
- Lokalizacja: sie wziąłem
- Kontakt:
Re: Nowe części Tekkena oraz innych bijatyk - emulacja
ściągnij nowego mame z officiala... mam 45fps
komp:
Intel Celleron D 2,94Ghz
1024 Ram
Radeon 9550 (nie używany, tylko software)
wiele video opcji tam nie znajdziesz... a tym bardziej żadnej konkretnej na przyspieszenie gry... mimo wszystko da sie grać... już mam record na arcade
swoją drogą wiem że w mame 32x da sie ustawiać pluginy... (grałem na tym w T3... o niebo lepszy niż na ePSXe) ALE... TTT już nie działał dobrze... z resztą jest napisane w moim poprzednim poście...
komp:
Intel Celleron D 2,94Ghz
1024 Ram
Radeon 9550 (nie używany, tylko software)
wiele video opcji tam nie znajdziesz... a tym bardziej żadnej konkretnej na przyspieszenie gry... mimo wszystko da sie grać... już mam record na arcade
swoją drogą wiem że w mame 32x da sie ustawiać pluginy... (grałem na tym w T3... o niebo lepszy niż na ePSXe) ALE... TTT już nie działał dobrze... z resztą jest napisane w moim poprzednim poście...
piewien koleś pyta laske "dasz?"
a laska backdash
a laska backdash
- SubZero
- Moderator
- Posty: 3785
- Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
- Lokalizacja: Myslovitz
- Kontakt:
Re: Nowe części Tekkena oraz innych bijatyk - emulacja
Ani standardowe MAME, ani MAME32 (czy też obecnie MAMEUI) nie obsługuje pluginów. Bardziej chyba MAMEXT albo wspomniany pSxMAME, z tym że konfiguracja pluginów w tym drugim (korzysta teoretycznie z tych samych co ePSXe) potrafi zirytować (delikatnie mówiąc).
-
- Master
- Posty: 218
- Rejestracja: 03-10-2006, 23:53
- Lokalizacja: Pszczyna
Re: Nowe części Tekkena oraz innych bijatyk - emulacja
Oj to mi musicie już wybaczyć Nie bawiłem się tym emulatorkiem, ale poruszył mnie fakt że róznica jest, co by nie mówić, dość spora (brak shaderów od razu rzucił mi się w oczy i pierwsze co sobie pomyslałem to: "lol co to kur...de ma byc )luc_october pisze:Aż tak tragicznie to nie wygląda jak pokazał Ghost. Na OpenGL2 wygląda to w miarę przyzwoicie. Taka ztuningowana i wygładzona trójeczka
Pobawie się tymi opcjami i zobaczymy co to da, u Ciebie Luc wygląda to już w miare przyzwoicie ^^
- luc_october
- Friend
- Posty: 339
- Rejestracja: 07-11-2006, 22:39
- Lokalizacja: libiąż called liban
Re: Nowe części Tekkena oraz innych bijatyk - emulacja
2 screeny w wysokiej rozdziałce i ustawienia OGL2. (w opcji shaderów wybrałem shader Bloom 2, ale można sobie popróbować inne jak kto woli)
shadery można ściągnąć tu: http://forums.ngemu.com/psx-plugin-ques ... lugin.html
te same ustawienia można zastosować na Tekkenie 3 i też ładnie wygląda.
edit. Dodaję filmik. Oglądnijcie w HQ.
edit2. dodaję parę screenów z pcsx2:
TTT ( widać jak ardzo duża różnica jest między wersją arcade a ps2)
T4
T5
na najnowszej wersji SVN bardzo ładnie wszystko śmiga. Wymagany procek intela 2 rdzeniowy 3ghz
shadery można ściągnąć tu: http://forums.ngemu.com/psx-plugin-ques ... lugin.html
te same ustawienia można zastosować na Tekkenie 3 i też ładnie wygląda.
edit. Dodaję filmik. Oglądnijcie w HQ.
edit2. dodaję parę screenów z pcsx2:
TTT ( widać jak ardzo duża różnica jest między wersją arcade a ps2)
T4
T5
na najnowszej wersji SVN bardzo ładnie wszystko śmiga. Wymagany procek intela 2 rdzeniowy 3ghz
-
- Master
- Posty: 218
- Rejestracja: 03-10-2006, 23:53
- Lokalizacja: Pszczyna
Re: Nowe części Tekkena oraz innych bijatyk - emulacja
Do emulowania polecam najnowszą bete PCSX2 1474.
Ostatnio gram sobie w Mortal Kombat Armageddon i Soul Calibur III. Obie gry emuluja się bez zarzutów, w MK animacja jest płynna (stałe 60 klatek przy ograniczeniu do tej wartości) i nie ma żadnych błędów w grafice/dźwieku
Kilka screenów z gry:
I na koniec postaci zrobione przeze mnie :
Oceniajcie
Jakby ktoś nie wiedział:
-Bison: Street Fighter
-Lara: Tomb Rider
-Skeletor: Kreskówka He-Man : DDD, eh stare dobre czasy
-Shredder: Wojownicze Żółwie Ninja
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
No i Soul Calibur:
Również 60 klatek, na niektórych mapkach pojawiają się małe cienie, które jednak nie przeszkadzaja w rozgrywce.
PS: Sorry za śmieszną rozdziałke w Mortalu, bawiłem się ustawieniami i zapomniałem zmienić na ta w której zwykle gram (1280x1024)
W Soul Calibur jest juz ok ;]
Btw Luc, gdzie posiałeś cienie w T4 i T5? Jakos dziwnie to bez nich wygląda
Ostatnio gram sobie w Mortal Kombat Armageddon i Soul Calibur III. Obie gry emuluja się bez zarzutów, w MK animacja jest płynna (stałe 60 klatek przy ograniczeniu do tej wartości) i nie ma żadnych błędów w grafice/dźwieku
Kilka screenów z gry:
I na koniec postaci zrobione przeze mnie :
Oceniajcie
Jakby ktoś nie wiedział:
-Bison: Street Fighter
-Lara: Tomb Rider
-Skeletor: Kreskówka He-Man : DDD, eh stare dobre czasy
-Shredder: Wojownicze Żółwie Ninja
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
No i Soul Calibur:
Również 60 klatek, na niektórych mapkach pojawiają się małe cienie, które jednak nie przeszkadzaja w rozgrywce.
PS: Sorry za śmieszną rozdziałke w Mortalu, bawiłem się ustawieniami i zapomniałem zmienić na ta w której zwykle gram (1280x1024)
W Soul Calibur jest juz ok ;]
Btw Luc, gdzie posiałeś cienie w T4 i T5? Jakos dziwnie to bez nich wygląda
- Mr_Editor
- Support
- Posty: 836
- Rejestracja: 26-06-2007, 11:55
- Lokalizacja: Skąd: Skąd: Skąd:
- Kontakt:
Re: Nowe części Tekkena oraz innych bijatyk - emulacja
mi tam brak cieni nie przeszkadza w sumie to wolę brak cieni niż wyłupiaste oczy, czy inne ciekawe cuda.... o ile dobrze sobie przypominam to jeśli nawet ktoś uruchomił grę na 60fps bez błędów graficznych to cienie były co najwyżej "w paskach"... ale ja nie jestem na bieżącoBtw Luc, gdzie posiałeś cienie w T4 i T5? Jakos dziwnie to bez nich wygląda
-
- Master
- Posty: 218
- Rejestracja: 03-10-2006, 23:53
- Lokalizacja: Pszczyna
Re: Nowe części Tekkena oraz innych bijatyk - emulacja
Hmm wyłupiaste oczy? Pierwsze słysze hehe, na 0.9.5 były pozaginane stopy ale od czasu wersji 0.9.6 i to jest już przeszłością. Teraz mozna spokojnie grac w Tekkena bez przekłamań w grafice (cienie równiez wyglądają jak trzeba)Mr_Editor pisze:mi tam brak cieni nie przeszkadza w sumie to wolę brak cieni niż wyłupiaste oczy, czy inne ciekawe cuda.... o ile dobrze sobie przypominam to jeśli nawet ktoś uruchomił grę na 60fps bez błędów graficznych to cienie były co najwyżej "w paskach"... ale ja nie jestem na bieżąco
- luc_october
- Friend
- Posty: 339
- Rejestracja: 07-11-2006, 22:39
- Lokalizacja: libiąż called liban
Re: Nowe części Tekkena oraz innych bijatyk - emulacja
Może nie ma cieni, bo odpalałem na windowsie xp w dx9 a nie na viscie/windowsie 7. Pewnie w dx10 już jest ok, ale nie mam jak tego sprawdzić.Ghost pisze: Btw Luc, gdzie posiałeś cienie w T4 i T5? Jakos dziwnie to bez nich wygląda
- Action
- Moderator
- Posty: 2042
- Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Nowe części Tekkena oraz innych bijatyk - emulacja
Naomi2 złamane, VF4Arcade emulowane
- kemot722
- Grand Master
- Posty: 1030
- Rejestracja: 01-09-2006, 11:04
- Lokalizacja: 1 kreska zasięgu
Re: Nowe części Tekkena oraz innych bijatyk - emulacja
ŁOŁ! emulowalny Virtua Fighter 4 Final Tuned!Action pisze:Naomi2 złamane, VF4Arcade emulowane
FT = Evo + update (dodatkowe ciosy, refresh aren)
Tam jest aż 14 fps podczas samej gry?
- Action
- Moderator
- Posty: 2042
- Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Nowe części Tekkena oraz innych bijatyk - emulacja
dwurdzen 2GHz - 30fps w samej grze
dwurdzen 3GHz - 60fps w samej grze
+ randomowe zwolnienia na niektórych arenach no i bugi graficzne.
dwurdzen 3GHz - 60fps w samej grze
+ randomowe zwolnienia na niektórych arenach no i bugi graficzne.
-
- Master
- Posty: 218
- Rejestracja: 03-10-2006, 23:53
- Lokalizacja: Pszczyna
Re: Nowe części Tekkena oraz innych bijatyk - emulacja
Mój nowy gameplay z Mortal Kombat Armageddon:
>>>KLIK<<<
W koncu moge Wam pokazac jak to na prawde wygląda, poprzednie filmiki nagrywane były cyfrówką (starsze emulatory strasznie zwalniały rozgrywke podczas nagrywania) i niestety pozostawiały wiele do życzenia
Miłego oglądania
>>>KLIK<<<
W koncu moge Wam pokazac jak to na prawde wygląda, poprzednie filmiki nagrywane były cyfrówką (starsze emulatory strasznie zwalniały rozgrywke podczas nagrywania) i niestety pozostawiały wiele do życzenia
Miłego oglądania
- innovator
- Beginner
- Posty: 12
- Rejestracja: 10-05-2009, 18:49
Tekken Tag Tournament Online + MAME // PELNA SPRAWNOSC!!!
Elo
Rzadko pisze na waszym forum [częściej czytam ] ale tego nie mogłem ominąć i musiałem napisać
Do rzeczy... znalazłem filmik z konfiguracją MAME co zrobić by TTT chodził na niej porządnie z linkiem do emu+romy
filmik :
***DOWNLOAD***
http://www.megaupload.com/?d=4TTYFHT8
Trzeba będzie potestować
Rzadko pisze na waszym forum [częściej czytam ] ale tego nie mogłem ominąć i musiałem napisać
Do rzeczy... znalazłem filmik z konfiguracją MAME co zrobić by TTT chodził na niej porządnie z linkiem do emu+romy
filmik :
***DOWNLOAD***
http://www.megaupload.com/?d=4TTYFHT8
Trzeba będzie potestować
- SubZero
- Moderator
- Posty: 3785
- Rejestracja: 14-04-2006, 16:51
- Lokalizacja: Myslovitz
- Kontakt:
Re: Nowe części Tekkena oraz innych bijatyk - emulacja
'Porządnym chodzeniem' to ja bym tego nie nazwał... na oko tak z 40fps i do tego frameskip 8 z 12 klatek (czyli ponad połowy nie rysuje).
No i inna sprawa co robi te 'Online' w temacie, skoro tu ani słowa o online nie ma ?
No i inna sprawa co robi te 'Online' w temacie, skoro tu ani słowa o online nie ma ?
- innovator
- Beginner
- Posty: 12
- Rejestracja: 10-05-2009, 18:49
Re: Nowe części Tekkena oraz innych bijatyk - emulacja
Przetestowane i działa ^^
Gra sie wporzo a i wymagan nie potrzebuje ;p
Teraz tylko czekac az ktos z tym na kailerze zawita
Gra sie wporzo a i wymagan nie potrzebuje ;p
Teraz tylko czekac az ktos z tym na kailerze zawita