Guilty Gear XX Accent Core framedata panowie i panie:
Dustloop translation page: http://www.dustloop.com/data/ac/select.html
Character Template: http://www.dustloop.com/data/ac/chara.html
Progress:
ABA Frame Data 1, ABA Frame Data 2
Anji Frame Data - HTML Done
Axl Frame Data - Done
Baiken Frame Data - Done
Bridget Frame Data
Chipp Frame Data - Translation in progress (RedBeard)
Dizzy Frame Data - Translation in progress (Nehle)
Dizzy Moves Breakdown and Combo Flowchart
Eddie Frame Data - Done
Faust Frame Data
I-No Frame Data - Translation Done (Cola)
Jam Frame Data
Johnny Frame Data - Done
Ky Frame Data - Awaiting upload of newest revision of page
May Frame Data - Translation in progress (shinquickman), HTML done
Millia Frame Data - Done
Order Sol Frame Data - HTML done, Partially translated(Akira)
Potemkin Frame Data - HTML done, Translated* (HellMonkey), awaiting Inserts
Robo-Ky Frame Data
Slayer Frame Data
Sol Frame Data
Testament Frame Data - HTML done
Venom Frame Data - Awaiting upload of latest revision(BioLogIn)
Zappa Frame Data 1, Zappa Frame Data 2
System Frame Data - Done
mianowicie... poszczególne tabelki u postaci oznaczają to...
Normale
1. Ruch ;
2. Obrażenia ;
3. Psek Tensji (na ile bardzo wzrasta po trafieniu ciosem) ;
4. Wzrost paska guard po trafieniu na blok ;
5. Obniżenie paska guard po trafieniu ciosem w postać przeciwnika ;
6. Level... (dokładnie sam nie kapuję) oznacza jak bardzo blok / trafienie oddziaływuje na zadanie stun'a ;
7. Guard to w jaki sposób można atak zablokować (h - z góry / l - z dołu / f - fautless defense / a - można blokowac w powietrzu / any - jakikolwiek / unblocable - nieblok / xxx pixels - rzut łapiący na 'xxx' liość pikseli)
8. Cancel - czyli w co ruch można przerwać ( c - można scancelować w jeszcze jeden taki sam / C - można cancelować w specjale, FB i Overdrive'y / r - RC / f - FRC / j - skok;
9. Startup - to klatki animacji, które muszą 'przejść' znaim cios będzie mógł trafić w cel
10. Active - analogicznie, to jest ilość klatek, które mogą trafić w cel
11. Recovery - czyli ile klatek cios potrzebuje, żeby postać po 'trafianiu ciosem' mogła poruszać się dalej
12. SD (static difference) - oznacza to, ile klatek przewagi, lub niekorzyści masz dla siebie, kiedy ten cios jest zablokowany w pierwszej możliwej 'aktywnej klatce' (pkt 10)
13. informacje dodatkowe...
GGAC Frame Data, tabelki, te klimaty
Jest to strefa dla początkujących. Jeżeli zaczynasz dopiero grać w GG i nie wiesz nic na jej temat to ten dział jest dla Ciebie.
Moderatorzy: ModTeam, Junior Admin
GGAC Frame Data, tabelki, te klimaty
Post autor: Koji »
Ostatnio zmieniony 01-01-1970, 01:00 przez Koji, łącznie zmieniany 1 raz.
Przejdź do
- Ogólne
- ↳ Strona, forum, sociale
- ↳ Pytania & Pomoc
- ↳ FAQ & Tutorials
- ↳ Gry video
- ↳ Hyde Park
- ↳ Japonia
- ↳ Sztuka, muzyka, film
- ↳ Hardware
- ↳ Humor
- ↳ Zgłoszenia
- Honmaru Games Center
- ↳ Emulacja & Kaillera Center
- ↳ Tekken
- ↳ Tekken 7
- ↳ Tekken Tag Tournament 2
- ↳ Tekken 6 oraz Tekken 6 BR
- ↳ Tekken 6 Postacie
- ↳ Tekken 5 oraz Tekken DR
- ↳ Postacie Tekken 5
- ↳ Postacie Tekken 5 DR
- ↳ Tekken 3 Postacie
- ↳ Tekken Movie
- ↳ Dead or Alive
- ↳ DoA Postacie
- ↳ Virtua Fighter
- ↳ Virtua Fighter Postacie
- ↳ Soul Calibur
- ↳ SE Postacie
- ↳ Bijatyki 3D (Fighting Corner)
- ↳ Online Battle Arena
- ↳ Turnieje użytkowników
- ↳ Archiwum
- ↳ Street Fighter Impact Area
- ↳ SFA3 Ranking Battle
- ↳ MVC Single Battle
- ↳ Tekken 3 Online Center
- ↳ Ogólnie o TK3Online
- ↳ Ranking
- ↳ Archiwum
- ↳ Turnieje
- ↳ TK3 Online Tournament vol 3
- ↳ TK3Online Team Cup
- ↳ TK3Online All Stars Tournament
- ↳ Archiwum
- ↳ Random Char Cup
- ↳ Guilty Gear Online
- ↳ Mortal Kombat - Test Your Might!
- ↳ Weekend Cup
- ↳ Turnieje, Zloty, Konwenty
- 2D Fighting Center
- ↳ Bijatyki 2D
- ↳ SNK
- ↳ Samurai Shodown 4 FAQ
- ↳ Game faq's
- ↳ Capcom
- ↳ Postacie w serii Street Fighter
- ↳ Super Street Fighter IV
- ↳ Street Fighter
- ↳ Sammy / Arc System Works
- ↳ Mortal Kombat
- ↳ Guilty Gear
- ↳ GGTP Sparring Locations
- ↳ Select Your Character
- ↳ Mechanika gry
- ↳ Versus
- ↳ Doujin Soft
- Inne
- ↳ Kosz
- ↳ International arena
- ↳ Help
- ↳ Tournaments & Rankings