Lili Rochefort

Subforum przeznaczone do opisywania grywalnych postaci w Tekkenie 6. Znajdziecie tu juggle, gwaranty i wiele innych ciekawych rzeczy do swoich postaci.

Moderator: ModTeam

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dumian
Administrator
Posty: 2943
Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ogrywam: Tekken 7 (DJ, Xiao), DOA5 i 6 (Jann Lee), VF (Jacky)
Kontakt:

Lili Rochefort

Post autor: Dumian »

Emily "Lili" Rochefort w Tekkenie 6 - wszystko co dotyczy tej postaci: strategie gry, juggle, gwaranty, combosy, filmiki, setupy itp. z wyjątkiem historii postaci, gdyż fabuła Tekkena ma swój osobny temat. Podstawy systemu oraz legendę (oznaczenia) znajdziecie tutaj, natomiast spis technik postaci (wszystkie ciosy) tutaj.


<object width="560" height="340"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Obrazek
Awatar użytkownika
Ana
Friend
Posty: 2114
Rejestracja: 26-03-2006, 20:43
Kontakt:

Re: Lili Rochefort

Post autor: Ana »

Bardzo różni się szóstkowa Lili od DRkowej?
Obrazek
Awatar użytkownika
Komandos
Grand Master
Grand Master
Posty: 1615
Rejestracja: 08-12-2006, 21:35
Lokalizacja: Amsterdam
Kontakt:

Re: Lili Rochefort

Post autor: Komandos »

Lilka ma teraz mocne juggle i przegiętą ścianę, dostała też kilka dobrych nowych ciosów. Szczegółowo nic nie mogę napisać bo tym nie gram :P
Awatar użytkownika
K'
Support
Posty: 805
Rejestracja: 19-09-2006, 13:34
Kontakt:

Re: Lili Rochefort

Post autor: K' »

Nie miałem okazji zbytnio pograć w DR, ale samo to, że w T6 jest topem coś chyba mówi nie ? :)

Ma właśnie bardzo silne juglle, silną ścianę juggle startery praktycznie z większości ciosów dobre setupy itp. O tym, że na rage'u może dosyć łatwo jedną akcją pociągnąć prawie całą kreskę przeciwnikowi nie wspomnę :D Jedyne czego jej może brakuje to jakieś skuteczne 3 hitowe serie. No i należy pamiętać, że większość jej standardowych juggle starterów jest karalna ;)

1,2 - wiadomo, standard szybkie po tym można swobodnie kombinować
d/p+1 - podstawa u lili, mid jak trafi mamy +7 klatek przewagi i jedziemy dalej :)
d/p+3 - średnio szybki, ale przydatny mid z powodu przewagi +3 na bloku oraz jugglem jeśli siądzie na CH
p,p+3 - liniowy i podatny na ss cios jednak bezpieczny na bloku i dający juggla takiego jak po ch d/p+3
d/p+4,4 - mid, low jak ktoś nie jest ograny można stosować jeśli jedna nie to najprawdopodobniej zablokuje bądź sparuje drugi hit, a my polecimy w powietrze ^_^' (nie piszę tu akurat o online...)
1+2 - punisher 12 klatek na mid, jeśli przeciwnik się nie odturla momentalnie dokładamy na hicie d/p+3+4
d+3 - szybki dosyć bezpieczny low, w sam raz do pokingu, jednak ma mały zasięg także trzeba uważać...
1,2,3 - fajna seria z lowem na końcu jednak blok u przeciwnika równa się jugllem na jego korzyść no cóż...
2,3 - j.w
2,4 - nc wrzuca na ścianę ;) Drugi cios to high także nie ma co lecieć z tym na pałę. Raczej do karania.
p+3 - bezpieczny mid zgarnia z SS
t+1 - fajny niekaralny mid o małym zasięgu. Na CH dokładamy d/t+3+4 na gwarancie
d/t+3+4 - fajny low można nim coś zcrash'ować z tym, że karalny..., a skoro przy high crash'ach jesteśmy...
d/t+4 - crash'ująca podcinka dająca zawsze juggla, niezła, ale na bloku można nas praktycznie wszystkim wybić, więc nie ma co z nią przesadzać.
d/p+3+4 - jedyna bezpieczna wybitka(na bloku jesteśmy w BT toteż od razu należy przytrzymać b) fajny zasięg itp. Używać należy :) Kontynuacje (3+4) przeciwnik może przerwać high punchem jednak jeśli będzie próbować tam się wbić d+1_d/t+1 i pochodne tych ciosów drugi cios siada.
g/p+3 - zmniejszony lekko zasięg w stosunku do DR'ki jednak dalej ładnie zbiera -12 na bloku także zależnie od postaci coś w prezencie możemy wyłapać...
d/p+2 - kolejny juggle starter, wolniejszy od g/p+3, ale słabiej karalny (tylko na punche).
qcf+1,2 - mid,mid ładnie wbija na ścianę kontynuacje karalna jednak można ją hit confirmować - należy jednak pamiętać, że jeśli za bardzo opóźnimy 2 możliwe, że nie wejdzie.
qcf+3+4 - 2 szybkie highe z przewagą na bloku - sweet ^_^
qcf+2 - mid dobre pod ścianą zamiast qcf+1,2
p,p+4 - low, chyba nie zmienił się zbytnio od czasów DR, karalny ale używać od czasu do czasu warto.
p,p+2 - mid karalny na punche na CH lecimy z jugglem.
FC d/p+3 - low, fajny zasięg na bloku lecimy więc nie ma co nadużywać można to odpalać z qcf.
d+3+4 - super karalna, jednak także ekstra silna wybitka (na załączonym ragu ze scianą ciągniemy prawie cały pasek ^^) używać na whiffie przeciwnika lub gdy jesteśmy pewni, że siądze.
BT 2 - mid wrzuca na ścianę
BT d+3+4 - podcinka fajny damage, widoczna używać tylko jako crush, ewentualnie w kilku sytuacjach jako oki z BT
BT d+3 low - mniejszy damage niż podcinka lecz bezpieczniejsza i nie widoczna.
BT 3+4 na wstających do tyłu po jugglu zostawiającym nas w BT można dołożyć jeszcze BT 2

ciosy do karania:

i12 1+2_41
i13 p+2
i14 p+1+2
i15 g/p+3
i16 d/p2
i17 p+4
i18 d+3+4

WS
i11 WS+4
i15 g/p+3
i16 WS+3
i17 WS+2

Juggle:

d/p+3+4 d+2 WS+2~t BT 1,2 d/p+3 dash 3,2,3
g/p+3 t+2,1~t, BT 1,2 d/p+3 B! dash 3,2,3
d/p+2 d/p+2~t BT 1,2 d/p+3 B! dash 3,2,3
WS+3, p+2,3, d/p+3+4, BT1, 3,2,3
WS+3 p+3+4,3>4
p+2,3, 3,2, d/p+4,4
WS+2~t, BT g/p+4, d/p+2~t, BT12, d/p+3 B! dash 323
WS+2, G/P+4, p+1+2,B!, WS+2, d/p+1, 3,2,3
WS+2 G/P,N+4 p+1+2 B! d/p+3+4 BT1 3,2,3
FC,d/p+1, d/p+1, d/p+1, 1,2, p+1+2 B! dash 3,2,3
CH SS+1+2, WS+2, 1, 1,2,p+1+2, B! d/p+3+4,3+4
d/t+4 d/p+2~t, BT12, d/p+3 B! dash 323
d+3+4 U/F N 4 d/p+2~t, BT12, d/p+3 B! dash 323

po starterach na CH (d/p+3, p,p+2...)lecimy: d/t+1_d/t+2 WS+2~t BT 1,2 d/p+3 dash 3,2,3

Jeśli mamy problemy z posadzeniem bounder'a d/p+3 w jugglu zastępujemy go p+1+2
Juggle możemy kończyć jak widać
3,2,3 (najbezpieczniej po dashu)
d/p+3+4,3+4 i po tym możemy coś pomieszać z BT
d/p+3+4 BT 1+2 jeteśmy przodem do przeciwnika
można też walnąć na koniec p,p+3,3+4 i po tym np d+3, ale ta końcówka jest dosyć timing'owa i nie siedzi w wielu sytuacjach.

Do ściany możemy poprowadzić po jakiejś standardowej wybitce:
t+2,1, d/p+1, 3,2,3
d/p+2, d/f+1, d/f+1, 3,2,3
d/p+2, d/f+1, 1, d+2,2,3
d/p+2, d/p+1, 1,2, p+2,3

po parry np:
d/p+2 d/p+1 3,2,3

Na ścianie natomiast lecimy z d/p+3 p+3+4,3,4 lub jak jesteśmy plecami do przeciwnika w specyficznych sytuacjach BT 4,3+4

Ogólnie Lili należy dużo SS'ować i łapać przez to przeciwnika na whiffie gdzie lecimy z mocarnym jugglem także jak ktoś lubi taki styl gry to postać dla niego :), a jeśli nie lubi to i tak może nią sobie przyjemnie pograć :D
Ostatnio zmieniony 28-04-2010, 07:30 przez K', łącznie zmieniany 10 razy.
Awatar użytkownika
Ana
Friend
Posty: 2114
Rejestracja: 26-03-2006, 20:43
Kontakt:

Re: Lili Rochefort

Post autor: Ana »

K' dziękuje bardzo :)
Obrazek
Awatar użytkownika
K'
Support
Posty: 805
Rejestracja: 19-09-2006, 13:34
Kontakt:

Re: Lili Rochefort

Post autor: K' »

Proszę bardzo :) Gra ktoś z Honmaru jeszcze Lilcią ?
Awatar użytkownika
Ana
Friend
Posty: 2114
Rejestracja: 26-03-2006, 20:43
Kontakt:

Re: Lili Rochefort

Post autor: Ana »

VHO chyba. Tzn w DR grał, a teraz to nie wiem.
Obrazek
Awatar użytkownika
vho
Grand Master
Grand Master
Posty: 559
Rejestracja: 30-03-2006, 00:49

Re: Lili Rochefort

Post autor: vho »

Lilą już nie gram (znudziła mi się pod koniec DR), ale juggle i jakieś tam podstawy z konieczności sobie poobczajałem. Napiszę conieco jak usiądę na dłużej do kompa (piszę z kafejki, bo mój domowy sprzęt miał przykrą przygodę z przepięciem).
[url=html://backdash.pl]Obrazek[/url]
Awatar użytkownika
Martins
Grand Master
Grand Master
Posty: 835
Rejestracja: 06-10-2009, 18:04
Lokalizacja: Nowy Sącz
Ogrywam: VF: FS, Mario Tennis, gry multi na PS3
Kontakt:

Re: Lili Rochefort

Post autor: Martins »

Można customować fryz Lili pozbywając się jej grzywki? Chodzi mi oto, żeby zostawić jej po prostu długie włosy.
Awatar użytkownika
Arthadanidas
Użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 03-05-2010, 13:34

odp.;)

Post autor: Arthadanidas »

Ja też gram Lilly już dość długo . W Customise poszukaj w zakładce Head albo Face , jak nie bedzię to nie można oryginalnie zmienić , pózniej mozesz zmienić jej włosy , i ustawic długie bez grzywki ale efekt za dobry to to nie będzie.
Nephrath
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 25-07-2017, 13:21

Re: Lili Rochefort

Post autor: Nephrath »

Ostatnio wróciłem do tekkena (ps3) po baardzo długim czasie i nie pamietajac prawie nic zabrałem sie za Lili (i ArmorKinga ale to inny temat), nauczyłem się kilku ciosów, z bratem ktory gral devil jinem i kuzynem, grającym kingiem bez wiekszego problemu wygrywalem, ale multi...
Macie jakies porady dla początkującego? Jakies strategie?


Ps. Byłoby miło jakby ktos podal link do tematu jak czytac te serie, bo na przyklad takie d/p+1 nic mi kompletnie nie mowi
Ostatnio zmieniony 25-07-2017, 15:30 przez Nephrath, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Mr_Editor
Support
Posty: 836
Rejestracja: 26-06-2007, 11:55
Lokalizacja: Skąd: Skąd: Skąd:
Ogrywam: TTT2, T7
Kontakt:

Re: Lili Rochefort

Post autor: Mr_Editor »

Nephrath pisze:Ps. Byłoby miło jakby ktos podal link do tematu jak czytac te serie, bo na przyklad takie d/p+1 nic mi kompletnie nie mowi
Tutaj znajdują się podstawy podstaw ;) Szkółka tekkena dla początkujących
Nephrath
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 25-07-2017, 13:21

Re: Lili Rochefort

Post autor: Nephrath »

Dzięki,
Choć nadal nie wiem co to "p" i "t"
Awatar użytkownika
Dumian
Administrator
Posty: 2943
Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ogrywam: Tekken 7 (DJ, Xiao), DOA5 i 6 (Jann Lee), VF (Jacky)
Kontakt:

Re: Lili Rochefort

Post autor: Dumian »

Czasem zamiast angielskiej notacji do kierunków stosuje się polską, "p" i "t" to odpowiednio przód oraz tył
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tekken 6 Postacie”