Marshall Law

Subforum przeznaczone do opisywania grywalnych postaci w Tekkenie 6. Znajdziecie tu juggle, gwaranty i wiele innych ciekawych rzeczy do swoich postaci.

Moderator: ModTeam

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dumian
Administrator
Posty: 2943
Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ogrywam: Tekken 7 (DJ, Xiao), DOA5 i 6 (Jann Lee), VF (Jacky)
Kontakt:

Marshall Law

Post autor: Dumian »

Marshall Law w Tekkenie 6 - wszystko co dotyczy tej postaci: strategie gry, juggle, gwaranty, combosy, filmiki, setupy itp. z wyjątkiem historii postaci, gdyż fabuła Tekkena ma swój osobny temat. Podstawy systemu oraz legendę (oznaczenia) znajdziecie tutaj, natomiast spis technik postaci (wszystkie ciosy) tutaj.


<object width="560" height="340"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>


Combo Video i filmiki związane z postacią:
Tekken 6 BR: Tribute to Bruce Lee - Law combo video
Ostatnio zmieniony 11-09-2010, 23:19 przez Dumian, łącznie zmieniany 1 raz.
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Obrazek
Awatar użytkownika
Komandos
Grand Master
Grand Master
Posty: 1615
Rejestracja: 08-12-2006, 21:35
Lokalizacja: Amsterdam
Kontakt:

Re: Marshall Law

Post autor: Komandos »

dla początkujących:



juggle:

Launcher d/f+2_u/f+4_ws+2_CH


To carry to a wall without B!

(f+)4,3, dss f+2
(f+)4,3, dss f+2, ff,n+1
(f+)4,3, dss f+2, ff,n+1,2
(f+)4,3, dss f+2, ff,n+1,2,3
(f+)4,3, dss f+2, ff,n+1,1,2,3
(f+)4,3, dss f+2, ff,n+1, ff,n+1
(f+)4,3, dss f+2, ff,n+1, ff,n+1,2
(f+)4,3, dss f+2, ff,n+1, ff,n+1,2,3
(f+)4,3, dss f+2, ff,n+1, ff,n+1, ff,n+2,f+2,1+2

(f+)4,3, dss f+2, 3+4
(f+)4,3, dss f+2, ff,n+1, 3+4

(f+)4,3 dss f+1
(f+)4,3 dss f+3
4,3 dss f+2~1

(f+)4,3,4 dss f+3
4,3,4 dss f+2~1
4,3,4 dss 3+4 [max]

4,u+3, ff,n+1
4,u+3, ff,n+1,2
4,u+3, ff,n+1,2,3
4,u+3, ff,n+1,1,2,3
4,u+3, ff,n+1, ff,n+1,2,3
4,u+3, ff,n+1, ff,n+1, ff,n+1,2,3

4,u+3, ff,n+1, 3+4
4,u+3, ff,n+1, ff,n+1, 3+4

4,u+3, ff,n+2, ff,n+2,2,1+2 [staple]
4,u+3, ff,n+2, ff,n+1, ff,n+2,2,1+2

4,u+3, ff,n+4,3
4,u+3, ff,n+4,3, dss f+3 [max]

4,u+3, ff,n+1, f+3,4
4,u+3, ff,n+1, ff,n+1, f+3,4 *for bigs

4,u+3, ff,b+1,2,2 [max]


Combo using B! without walls (omission : f+2 and 3+4)

4,u+3, ff,n+2, ff,n+2, b+2,2 B!
4,u+3, ff,n+4,3 dss 2 B!

(f+)4,3, dss f+2,f+2,2, B!
(f+)4,3, dss f+2, f+1+2, B!
(f+)4,3, dss f+2, ff,n+1, f+1+2, B!

4,u+3, ff,n+1,2,f+2,2, B!

4,u+3, ff,n+1, f+1+2, B!
4,u+3, ff,n+1, ff,n+1, f+1+2, B!
4,u+3, ff,n+2, ff,n+2, ff+1+2 B!

4, 3+4, u/f+1, f+1+2, B!

b+2,3,4, dss f+2,2,2, B!

f+4,3,4, dss f+2,2,2, B!


Other combos


(f+)1, b+2,3,4, dss f+3
(f+)2, b+2,3,4, dss f+3
(f+)4, b+2,3,4, dss f+3

(f+)1, b+2,3,4, dss f+1
(f+)2, b+2,3,4, dss f+1
(f+)4, b+2,3,4, dss f+1


Launcher U/F+3,4_d+2,3
*Thanks to JFJ and Sezaru for their contributions to this section

b+2,3,4 dss 2 B!
b+2,3,4 dss f+2,2,2 B!
3+4,f+2,b+2,2 B!

b+2, 1,2 b+2,2 B! ff+2,1,3
b+2, 1,1,2 b+2,2 B! ff+2,3
b+2, 1,2,3 b+2,2 B! ff+2,3
b+2, 2,2,1 b+2,2 B! ff+2,3

4,u+3 b+2,2 B! ff+2,1,3
4,3 dss 2 B! ff2,1,3

Launcher CH 4

ff,n+1 *hard

3+4, ff,n+1
3+4, ff,n+1,2
3+4, ff,n+1,2,3
3+4, ff,n+1, 3+4
3+4, ff,n+1, ff,n+1, 3+4
3+4, ff,n+1, ff,n+1,2,3

3+4, ff,n+1, f+1+2
3+4, ff,n+1, ff,n+1, f+1+2

b+2,3,4, dss f+3
b+2,3,4, dss f+1

b+2,3,4, dss f+2,2,2, B! *dss f+2 must whiff



Launcher U/F+4_CH d/f+4,3_CH ws+4,3_CH FC4,3_CH FC3,4

*dss f+2 combos are only for U/F+4

ws+4, b+2,3,4, dss f+3

dss f+2, ff,n+1,
dss f+2, ff,n+1,2
dss f+2, ff,n+1,2,3
dss f+2, ff,n+1, ff,n+1
dss f+2, ff,n+1, ff,n+1,2
dss f+2, ff,n+1, ff,n+1,2,3
dss f+2, ff,n+1, ff,n+1, ff,n+1
dss f+2, ff,n+1, ff,n+1, ff,n+1,2
dss f+2, ff,n+1, ff,n+1, ff,n+1,2,3

dss f+2, ff,n+1, 3+4
dss f+2, ff,n+1, ff,n+1, 3+4

ws+1, 2, 3+4, f+1+2 B!

ws+4, dss f+2
ws+4, dss f+2, ff,n+1
ws+4, dss f+2, ff,n+1,2
ws+4, dss f+2, ff,n+1,2,3

ws+4, dss f+2,f+2,2 B!

ws+4, dss f+2, f+1+2, B!
ws+4, dss f+2, ff,n+1, f+1+2, B!

ws+4, 2, 3+4, f+1+2 B! [max]
ws+4, 2, 3+4, ff,n+1
ws+4, 2, 3+4, ff,n+1,2
ws+4, 2, 3+4, ff,n+1,2,3

ws+4, 3+4, 2,f+2,2 B! [staple]
ws+4, 3+4, f+1,2,f+2,2 B!

ws+4, 3+4, f+1+2 B! [staple]

ws+4, dss f+2, 3+4, f+1+2 B!

cc, 4,3, dss f+2, f+1+2 B!

cc, 4,3,4, dss f+2,2,2 B!

cc, 4,3,4, dss f+3



Launcher U/F+4,3 *Need to confirm, but should still work the same

2, ff,n+1
2, ff,n+1,2
2, ff,n+1,2,3
2, ff,n+1, ff,n+1
2, ff,n+1, ff,n+1,2
2, ff,n+1, ff,n+1,2,3

2, ff,n+1,2,f+2,2, B!
2, ff,n+1, ff,n+1,2,f+2,2, B!

2, f+1+2, B!
2, ff,n+1, f+1+2, B!
2, ff,n+1, ff,n+1, f+1+2, B!

1, 3+4
2, 3+4
2, ff,n+1, 3+4

f+4,3, dss f+3



Launcher dss 4,3_b+2,3,4


dss 3+4 *from b+2,3,4

2,2,delayed 1,2

f+2, f+2,delayed 2,2 B!

f+2, f+1, d+1,3

f+2, f+1, ff+2,1,3

f+2, f+1, f+1+2 B! d+1,3 *inestable to do B!

b+2,3,4, dss f+3

f+3+4, 2,f+2,2 B! *f+3+4 timing is a bit late. 2,f+2,2 needs delay.

3+4, 1,2,3

f+1+2 B! *Opp. is on FD/FF

f+4,3,4, dss 3



Launcher CH f+2~1_CH BT 2

ff+1+2 B!

b+2,3,4,dss 3 [staple]

b+2,3,4,dss f+2,2,2 [staple]

ff,f+4,3,4, dss f+2,2,2 B!

ws+4 2,2,1 b+2,2 B! ff+2,1,3


Launcher CH 2nd of (f+)3,4

f+4,3,4, dss f+2,2,2 B!

f+2,2,2 B!

d/f+2 launch *near



Launcher ff+3+4

f,n, 4,u+3, ff,n+1
f,n, 4,u+3, ff,n+1,2
f,n, 4,u+3, ff,n+1,2,3

f,n, 4,u+3, ff,n+1, 3+4

f,n, 4,u+3, ff,n+1,1,f+2,2, B!

f,n, 4,u+3, ff,n+1, ff,n+1, ff+1+2, B! [max]

b+2,3,4, dss f+2,2,2, B!

f+4,3,4, dss f+2,2,2, B!

f+4,3, dss f+2, ff,n+1, f+1,2,3

f+4,3, dss f+2, ff,n+1, 3+4

f+4,3, dss f+2, ff,n+1, ff+1+2, B! [staple]


FD/FT low kick


ws+4, (dss) f+2,2,2, B!

ws+4, (dss) 2, ff,n+1, ff+1+2, B!

ws+4, (dss) f+2, ff,n+1, ff,n+1, ff+1+2, B!

ws+4, (dss) f+2, ff,n+1, ff,n+1,2

ws+4, (dss) f+2, ff,n+1, ff,n+1,2,3


Post B! Combos


ff,f+4,3, dss 3 *very hard
ff,U/F+4,3 [staple]
ff+2,1,3 [staple]
ff+2,3
3+4
d+1,3
d+4,3
f+1+2 *for oki


Low Parry

(f+)4,3,4, dss f+3
(f+)4,3, dss f+2, ff+213
b+2,3,4, dss f+3
d/f+1, 4,3,4 dss f+3

For wall carry:
d/f+1, ffn1 ,ffn 1, ffn1, ff 1,2,3
f+4,3 dssf+2, ffn2,f+2, 1+2

*Unconfirmed but probably work
(f+)3,4
3+4, 1~
3+4, 1, 1, 3+4
3+4, 1, 1, ff,n+1,2,3
b+1,2,2

Wall Combos

dss 2 WB!
f+1+2 WB!
f+2,2,2 WB!
2,f+2,2 WB!

d/b+4,4 [staple] *2nd 4 is 70%
U/F+4,3 *the 3 is 70%
b+2,3,d+4 *the d+4 is 70%
b+2,3,4
f+4,3 dss f+3 [see Note]

*Unconfirmed but probably work
f+4,u+3 *u+3 is 70%
d/f+1, f+4,u+3 *u+3 is 70%
d/f+4,3 *3 is 70%
b+1,2,2
2,f+2,1+2
f+2,2,1+2
db+2,4

[Note]
difficulty of dss f+3 ender *info unchanged from T6 thread
Very easy for the two bigs - Kuma, Jack6
Easy for other bigs - Marduk, Bob
Stable for mids - King, AK, Miguel
A little unstable for mid-mid - Kaz, DVJ, Bruce, Feng, Ganryu, Baek, Whoarang, Dra, Eddy. etc
Unstable for some smalls - Lee, Law, Steve, Lili, Christie, etc
Very hard for other smalls - Lei, Asuka, Anna, Nina, Julia, Leo, Roger, Wang, etc
Impossible? - Xiaoyu, Zafina



Wall Stun moves

1,2,3 *3rd part
CH 4
(f+)2,2,1+2 *3rd part
b+1,2,2 *3rd part
3+4
b+4,3 *2nd part
(f+)3,4 *2nd part
d/f+3,3,4 *3rd part
f+2~1
ff+3
d+1,3 *2nd part
b+3
fff+3
FC U/F+4 or FC U/B+4 or FC U+4
(f+)2,2,1+2 *3rd part
dss f+1
dss 3
dss 3+4
dss f+3
BT u/f+1
BT 2,2 *2nd part
BT 3
BT 4,3 *2nd part
from floor middle kicks
Shoulder tackle
10 strings
Ostatnio zmieniony 02-11-2009, 03:03 przez Komandos, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
K'
Support
Posty: 805
Rejestracja: 19-09-2006, 13:34
Kontakt:

Re: Marshall Law

Post autor: K' »

Z juglle'i Komandos skopiował tam chyba większość stuffu, ale dodam co tam najczęściej stosuję:

JS- (d/f+2, u/f+4, ws+2, CH DSS 2, CH f+1+2, u/f,n,4)

JS 4,u+3 dash 2 b+2,2 dash 4,3 DSS f+3

Jak nam nie siedzi DSS f+3 to można jechać takie coś za trochę mniej dmg:

JS 4,u+3 dash 2 dash 2 b+2,2 f,f+2,1,3

MAX dmg u Lawa to chyba:
JS f+4,u+3 dash 4,3 DSS 2 dash f+4,3 DSS f+3 - ale jest to hardcore...
Bardziej lajtowo możemy posadzić coś takiego SSR JS 4,u+3 dash 4,3 DSS 2 f,f+2,1,3 - przy czym i tak obie opcje raczej na standardowego juggla się nie nadają, ale jak posadzicie tego pierwszego w versusie to WIELKI respekt dla was :D

d+2,3 jest karalne na wybitkę ale czasem można zaryzykować i wciąć się w jakiegoś stringa ;)

CH d+2,3 4,3,4 DSS 2 f,f+2,1,3
CH d+2,3 4,3 DSS f+2 b+2,2 dash 4,3 DSS f+3
CH d+2,3 4,u+3 b+2,2 dash 4,3 DSS f+3

U/F+4 ws+4 3+4 b+2,2 dash 4,3 DSS f+3 - na niektóre postacie b+2,2 może trochę randomowo siedzieć...

U/F+4 DSS f+2 4,3 DSS 2 f,f+2,1,3 - można kończyć 4,3 DSS f+3, ale nie jest to takie proste. U/F+4 w tej części jest karalne :( ale przejście do DSS po tym ciosie może nas uchronić przed karą dzięki wbudowanemu auto parry :) dlatego warto stosować tą opcję jeśli chcemy odpalać ten cios.

Po b+2,3,4 w plecy siedzi cała opcja 4,u+3 dash 2 b+2,2 dash 4,3 DSS f+3 :D - 4,u+3 "magicznie" odwraca przeciwnika :)

f,f+3+4 mały dash 4,u+3 dash 2 b+2,2 dash 4,3 DSS f+3 jeśli po 4,u+3 przeciwnik jest za nisko sadzimy opcję bez dwójki

CH 4 3+4 dash 2 b+2,2 dash 4,3 DSS f+3 - dosyć prosta opcja po "magicznej" czwórce.

CH 4,3 DSS f+2 b+2,2 dash 4,3 DSS f+3 - nie najmocniejsza opcja, ale fajnie wygląda :D
CH 4,3 DSS f+2 3+4 b+2,2 f,f+2,1,2 - tu trochę mocniejsza, ale pod kątem może być random...
CH 4,3 DSS f+2 dash 4,3 DSS 2 f,f+2,1,3 - tu muszę przetestować :D [Edit - po ssr wchodzi jak złoto :D można nawet jako endera posadzić 4,3 DSS f+3 = moc 3 x 4,3 DSS w jednym jugglu :] ]

We wszystkich jugglach możemy robić f+4,u+3 co da nam 1 pkt dmg więcej. Bound'ować można oczywiście f+1+2 zamiast b+2,2 jednak b+2,2 jest bardziej "bezstresową" opcją. Jeżeli jednak po boundzie z f+1+2 chcemy odpalić dash 4,3 DSS f+3 pamiętajmy aby wykonywać je jako dash f+4,3 DSS f+3 ewentualnie gdy przeciwnik jest wystarczająco blisko można to zrobić bez dasha pamiętając jedynie o przytrzymaniu F+4 ;)

CH 4,3 DSS 2 F+4,3 DSS f+3 - jako przykład

Po parry najprościej walnąć:
d/f+1 4,3,4 DSS f+3
lub dla lepszego dmg
f+4,3 dash 4,3 DSS f+3 - po f+4,3 można chyba jeszcze dołożyć jednego puncha
ewentualnie d/f+1 i jakieś doprowadzanie punchami do ściany.

Na wysoką ścianę najmocniejszą opcją jest:

4,3 DSS 2 ssr 4,3 DSS f+3
jak nie czujemy się na siłach z 4,3 DSS f+3 można prościej zrobić 4,3 DSS f+1
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tekken 6 Postacie”