Street Fighter IV

Subforum najpopularniejszej serii bijatyk 2D będącej znakiem rozpoznawczym firmy Capcom

Moderatorzy: ModTeam, 2DModTeam

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Action
Moderator
Posty: 2042
Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Street Fighter IV

Post autor: Action »

ornit pisze:IMO powinni skrócić te wszystkie animacje o połowę, bo kiedy rozegramy już kilkaset/tysiąc meczyków to już się męczące robi.
Najlepsza jest sytuacja, w której Ultras trwa tak długo, że podczas jego wykonywania usłyszysz "Time Out!" i przegrywasz runde/mecz, mimo że ostatnia animacja by zabiła przeciwnika. :P
Awatar użytkownika
Aserot
Support
Posty: 1900
Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
Lokalizacja: Silent Hill
Ogrywam: kof 2k2, VF5 (ps3)
Kontakt:

Re: Street Fighter IV

Post autor: Aserot »

Spox to na pewno poprawią w SSFIV Turbo :D.
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
Ninja-Spectre
Student
Student
Posty: 44
Rejestracja: 26-04-2008, 12:53

Re: Street Fighter IV

Post autor: Ninja-Spectre »

ornit pisze:
Slayer pisze:Zastanawiam się czy trofea będą kompatybilne z SF4, bo teraz nie wiem czy męczyć SF4, żeby zrobić platyne, czy sprzedać i spokojnie czekać aż wyjdzie SSF4.
Nowy SF wyjdzie dopiero za pół roku. Gdybym był złośliwy napisałbym, żeby lepiej od razu poczekać na SF5. Śmiało atakuj te trofea, nawet jeśli większość z nich będzie kompatybilna z SSF4 (najprawdpodobniej dodadzą triale nowym postaciom i achievy za przejście nimi arcade'a).
Poza tym grasz w SF dla zaliczenia trofeów czy dlatego żeby się nauczyć grać :hyhy:
Rozwaliło mnie to, że Yuri się oblizuje przy ultrasie,szkoda tylko że trwa to tak długo. IMO powinni skrócić te wszystkie animacje o połowę, bo kiedy rozegramy już kilkaset/tysiąc meczyków to już się męczące robi.
Jak już to niech zrobią 2 opcje do ustawienia z krótszym i dłuższym ultrasem. Mi się podobają takie jakie są, chociaż nie gram za dużo.
Awatar użytkownika
eq2D
Friend
Posty: 903
Rejestracja: 16-02-2007, 20:20

Re: Street Fighter IV

Post autor: eq2D »

1.Super Street Fighter IV?
2.Super Street Fighter IV New Chalenger?
3.Super Street Fighter IV Turbo?
4.Super Street Fighter IV Grand Master Chalenge?
5.Super Street Fighter IV Ultra?
6.Super Street Fighter IV Final Tuned?
7.Super Street Fighter IV Master Edition?
8.Super Street Fighter IV Perfect?

Crapcom i ich polityka :padam:

W ostatniej części dodadzą mnie jako zawodnika. Pomysł tak samo trafny jak ta nowa dupcia.

A ultrasy są ok, ale dlaczego nie zrobili kilka/kilkadziesiąt randomowych zachowań kamery? Przeca to nie jest trudne...

SNK FOREVER
Obrazek
ornit
Student
Student
Posty: 36
Rejestracja: 20-08-2009, 13:40
Lokalizacja: z piwnicy mamusi
Kontakt:

Re: Street Fighter IV

Post autor: ornit »

Action pisze:
ornit pisze:IMO powinni skrócić te wszystkie animacje o połowę, bo kiedy rozegramy już kilkaset/tysiąc meczyków to już się męczące robi.
Najlepsza jest sytuacja, w której Ultras trwa tak długo, że podczas jego wykonywania usłyszysz "Time Out!" i przegrywasz runde/mecz, mimo że ostatnia animacja by zabiła przeciwnika. :P
Ale to jest właśnie element taktyki. Jak grałem dla achievów mecze po 15 sekund (wygrane przez time-outy) to kiedy byłem już pewny że wygram a przeciwnik zaczynał rushować w ostatnich sekundach to odpalałem ultrasa, którego sama startowa animacja wystarczyła do zakończenia rundy :D

@eq2D - SNK FOREVER? To zagraj w KOF XII :hyhy:
Obrazek
Awatar użytkownika
Sylvan Wielki
Grand Master
Grand Master
Posty: 881
Rejestracja: 23-03-2008, 12:52

Re: Street Fighter IV

Post autor: Sylvan Wielki »

Slayer pisze:Zastanawiam się czy trofea będą kompatybilne z SF4, bo teraz nie wiem czy męczyć SF4, żeby zrobić platyne, czy sprzedać i spokojnie czekać aż wyjdzie SSF4.
Ja się skusiłem , ale stanęło na mniej więcej 3/4 całości. Zrezygnowałem po tym, jak za kilkanaście wygranych pod rząd nie zaliczyło mi srebra, podobnie jak w przypadku, przejścia gry każda postacią na co najmniej medium.
Awatar użytkownika
Damix
Elite player
Elite player
Posty: 198
Rejestracja: 15-12-2008, 05:22
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Street Fighter IV

Post autor: Damix »

Ma ktoś może z psstore SF4,żeby udostępnić ??
NieZaczaisz Clan
Obrazek
Awatar użytkownika
Sylvan Wielki
Grand Master
Grand Master
Posty: 881
Rejestracja: 23-03-2008, 12:52

Re: Street Fighter IV

Post autor: Sylvan Wielki »

Ja mam wersję pudełkową. Zresztą SF IV możesz obecnie za śmiesznie niskie pieniądze dostać.
Ninja-Spectre
Student
Student
Posty: 44
Rejestracja: 26-04-2008, 12:53

Re: Street Fighter IV

Post autor: Ninja-Spectre »

Sylvan Wielki pisze:
Slayer pisze:Zastanawiam się czy trofea będą kompatybilne z SF4, bo teraz nie wiem czy męczyć SF4, żeby zrobić platyne, czy sprzedać i spokojnie czekać aż wyjdzie SSF4.
Ja się skusiłem , ale stanęło na mniej więcej 3/4 całości. Zrezygnowałem po tym, jak za kilkanaście wygranych pod rząd nie zaliczyło mi srebra, podobnie jak w przypadku, przejścia gry każda postacią na co najmniej medium.
Też teraz gram na medium. Wcześniej grałem na very easy/easy. Wychodzi straszny brak balansu postaci. Szczególnie między postaciami małymi a bydlakami. Za wielka różnica (różnica musi być ale nie aż taka) odporności i siły - 1 ultracombo małej postaci zabiera mniej energii niż 1-3 ciosy postaci dużej. A ultracombo postaci dużej zabiera małej z pół energii. Sagatem, Zangiefem czy Blanką się przechodzi łatwo, a np. Chun-Li jeszcze mi się nie udało (za dużo męczarni jak się trafi Zangief, Abel, czy Sagat).
W wersji "Super" mają poprawić, ale nie wiadomo jeszcze czy wyjdzie na PC.
s[h/z]inden
Grand Master
Grand Master
Posty: 423
Rejestracja: 27-03-2008, 15:50
Lokalizacja: Wałcz
Ogrywam: planszówki, karcianki i casualowo w dowolne bitki
Kontakt:

Re: Street Fighter IV

Post autor: s[h/z]inden »

dawno w temacie fajtów nie siedzialem, i odkrywczo stwierdzam, że widzę crossover na crossoverze.

o ile t.hawk i deejay sie prezentuja dość fajnie (ten drugi bardziej), to juri, stoi jak jam, ale u z glos ma mocniejszy, bardziej znosny dla ucha. specjale wygladaja jak u kima, a design kojarzy mi sie z xiaofei (chociaz jakosc na video dosc kiepska)

może kiedyś sobie w to pogram, jak na razie wystarczaaca frajde daje mi patrzenie na to. poczekam, az gra bedzie pelna, to moze wtedy bedzie mi sie chcialo na to kase wydac ;p
hej [you]!! pamiętaj o funkcji [ you ]!!
Awatar użytkownika
Sylvan Wielki
Grand Master
Grand Master
Posty: 881
Rejestracja: 23-03-2008, 12:52

Re: Street Fighter IV

Post autor: Sylvan Wielki »

A tam. Na medium ciężko nie jest. Wystarczy odpowiednia taktyka. Choć słyszałem, że ludzie mają problemy przechodząc na medium grę Dalshimem, czy El Fuerte.

Ja przeszedłem każdym i .... nie dostałem srebrnego dzbana za to -_-
Kolejnej szansy nie dam.
Ninja-Spectre
Student
Student
Posty: 44
Rejestracja: 26-04-2008, 12:53

Re: Street Fighter IV

Post autor: Ninja-Spectre »

El_Fuerte to chyba najgorsza postać w tym Streecie. Mały, słaby, jeszcze biega bez sensu po całej planszy wydając głupie okrzyki. Jeszcze te ciosy w większości nijakie i zabierają śmiesznie mało energii. Jedynie super/ultra trochę jeszcze postać ratują. Na very easy sie nawet nim męczyłem (z Zangiefem, Ablem czy Sethem), na medium mi się jeszcze nie chciało mi grać.

Dhalsima zawsze lubiłem, przynajmniej można walczyć z bydlakami na dystans. Yoga_catastrofe powinno zabierać ze 2-3x więcej energii. Na medium jescze nim nie przechodziłem.
Awatar użytkownika
kemot722
Grand Master
Grand Master
Posty: 1030
Rejestracja: 01-09-2006, 11:04
Lokalizacja: 1 kreska zasięgu

Re: Street Fighter IV

Post autor: kemot722 »

Bieganie u El Fuerte to fajna opcja jeśli wie sie jak to wykorzystać. Bieg w różnych dystansach można przerwać, wykonując adekwatne do sytuacji zagranie. Trzeba jednak wiedzieć kiedy Meksykańca trzeba zatrzymać, bo np. Zangief czeka na niego z otwartymi ramionami (rzut, Super/Ultra Combo) ;)
Awatar użytkownika
Pattrick
Grand Master
Grand Master
Posty: 387
Rejestracja: 03-06-2006, 08:21
Ogrywam: TB, Tekken 7, Skullgirls

Re: Street Fighter IV

Post autor: Pattrick »

hmmm... El Fuerte aż taki słaby nie jest tylko trzeba wiedzieć jak nim grać :P fakt , że w Street Fighterze balans to nie najlepszy aspekt , jednak nie jest on aż taki straszny choć zdarzają się zabawne rzeczy

Nerobianco
Beginner
Beginner
Posty: 20
Rejestracja: 05-11-2009, 11:55
Ogrywam: Mortal Kombat, TTT2, Soul Calibur V
Kontakt:

Re: Street Fighter IV

Post autor: Nerobianco »

Cześć!
Sądzę że SFIV nie jest tak dobry jak mówią recenzje. Hype który powstał wokół tej gry dał mi wiele do myślenia i niestety moim zdaniem SFIV jest grą co najwyżej dobrą.

Kiedy pierwszy raz odpaliłem SFIV byłem w szoku, piękna grafika, postacie które stanowią "trzon" serii oraz muzyka. Estetycznie ? Dzieło sztuki.
Nie interesowałem się SFIV przez długi czas, nie wiedziałem jakie zmiany do mechaniki gry wprowadzili twórcy, mając jednak w pamięci genialnego SF 3rd strike sądziłem że będzie "super". Pierwsze 30 minut poświęciłem na opcję treningu oraz triali. Radości nie było końca, nowy system gry do opanowania. Od czasu pierwszego uruchomienia SFIV mineło już trochę czasu. Rozegrałem wiele walk, offline i on line. Zachwyt ustąpił miejsca frustracji. Gra wydaje mi się bardzo ograniczać gracza, chciałbym móc decydować czy moja postać chce wstać czy dalej leżeć niestety w SFIV nie mogę tego zrobić. Ok trudno, tak chcieli twórcy. Nie mogę zrozumieć jednak dlaczego zabrano parry system, dlaczego prawie każda postać ma tylko jedno Ultra Combo które napełnia się śmiesznie szybko, kiedy pasek super, który ubarwia rozrywkę w formie EX ulatnia się tak szybko jak woda z dziurawego dzbana ? Czy twórcy chcieli zmusić gracza do oszczędnego kożystania z tego paska ? Czy mam czekać prawie całą walkę aby dopiero na koniec wylecieć z czymś konkretnym ? Jedynym mechanizmem który daje trochę kolorów tej grze jest focus, który niestety też idealny nie jest. Postacie również okazały się totalną porażką, może jestem niedoinformowany ale czy jedyna różnica między Ryu a Ken'em to ich Ultra/Super combo ? Lista komend dla poszczególnych postaci wydaje mi się jedną wielką kalką. Jeżeli potrafisz grać Ryu to i potrafisz grać Ken'em wszystkie ich ruchy wykonuje się tak samo, różnica tylko w animacji.
Irytuje mnie również że gra nagradza "tani" sposób walki. Grając online widziałem bardzo dobrych graczy którzy wyciskali z systemu gry ostatnie soki, przegranie z kimś takim to czysta przyjemność jednak jeżeli zaczynamy wygrywać robiąc 3 ruchy na krzyż ( naskok, kopniak, rzut i tak cały czas ) jaki jest w ogóle sens poświęcać czas na zgłębienie systemu tej gry ? SFIV wydaje mi się "upośledzony" pod względem gameplay'u. Zminimalizowanie opcji gracza do minimum ( wiem wiem, są cancele, focus, ex ) stawia mnie w położeniu gdzie muszę zadać pytanie "Czy warto?". Moim zdaniem nie.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Street Fighter”