Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6

Wszystko o szóstej części "Turnieju o tytuł Króla Żelaznej Pięści".

Moderator: ModTeam

Awatar użytkownika
Firesky
Beginner
Beginner
Posty: 7
Rejestracja: 06-11-2009, 12:19

Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6

Post autor: Firesky »

Tak jak w temacie jakie waszym zdaniem najwieksze bledy zrobili namco w nowym tekkenie ja powiem ze bardzo liczylem na Campeign Mode na 2 ale Oflline:
<<<What Do You Fight For >>>
Awatar użytkownika
vho
Grand Master
Grand Master
Posty: 559
Rejestracja: 30-03-2006, 00:49

Re: Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6

Post autor: vho »

- zwolnienia przy grze offline - w grze turniejowej coś takiego nie powinno mieć miejsca... a mi już wielokrotnie zdarzyło się, np. nie dokończyć ściany właśnie przez taki lewy bullet time

- osłabiony backdash, przesadne nastawienie na ofensywę - może Namco chciało zwiększyć dynamikę gry, ale niestety, często się przez to robi bezmyślne klepanie kombinacji

- animacja niektórych zagrań (głownie nowych postaci) jest powiedzmy... średnio satysfakcjonująca

- lagujący online, ale o tym już było 198743738 razy

- pozbawienie Xiao 3 gwarantów :P

To tyle, wracam do gry.
[url=html://backdash.pl]Obrazek[/url]
trafl
Master of the Shakers
Master of the Shakers
Posty: 94
Rejestracja: 02-11-2009, 19:09
Kontakt:

Re: Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6

Post autor: trafl »

OLANIE TOTALE graczy offline. Nie możność podłączenia dwóch profilów, to dno. Tekken jest do tyłu względem Soula i Virtua Fighter. Mogli zrobić jak w SCV ładnie i wszystko jest. Czasu nie mieli czy *** co. Spodziewam się jakiejś łątki czy czego tam.
Awatar użytkownika
Sajin
Master of the Shakers
Master of the Shakers
Posty: 83
Rejestracja: 05-04-2008, 07:04

Re: Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6

Post autor: Sajin »

-Badziewne itemy w customizacji (poza kilkoma wyjątkami)
-Całe story i endingi
-Nastawienie gry głównie na tryb Scenario Campaign
-Wielopoziomowe areny
-Całkowita zmiana stylu walki Yosha (IMZO lepiej by było gdyby dodano postać walczącą właśnie stylem T6 Yosha, a samego Yosha zostawić w spokoju)

resztę to już vho powiedział ;)
Awatar użytkownika
tejotl
Student
Student
Posty: 44
Rejestracja: 21-10-2009, 08:12
Kontakt:

Re: Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6

Post autor: tejotl »

- story mode jako głowny tryb gry dla pojedyńczego gracza przy jednoczesnym zepchnięciu Arcade Mode na dalszy plan
- ... zalagowany online
- strasznie biedne tryby rozgrywki VS (online i offline)
- ogólne niedopracowanie kiedy chodzi o areny i wizualne aspekty
- osobiście nie podoba mi się wspomniany nacisk na ofensywe - chociaż nie nazwałbym tego "błedem" - ot taki pomysł na 6stą cześć - nie pozostaje nic innego jak się po prostu z tym pogodzić i dostosować

jak było już wiele razy wcześniej napisane na tym forum "to ciagle stary dobry Tekken", ale wydaje mi się, że w przypadku 6stej odsłony Namco jak nigdy musi polegać głównie na magii samej marki bo T6 jako produkt jest po prostu niedopracowany i widać to we wszystkich głównych trybach rozgrywki
I know that there is no escape from the Planet of the Apes
Dragunov
Beginner
Beginner
Posty: 21
Rejestracja: 06-11-2009, 21:01
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Re: Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6

Post autor: Dragunov »

Mi tam się bardzo gra podoba ;P
Są kilka minusów

- online lagujący
- mało aren
- rangi offline do 1 dana

No to ze ofensywa jest to po prostu trudniejsza gra i mi sie to podoba bardzo
The Champis Here !
Awatar użytkownika
vho
Grand Master
Grand Master
Posty: 559
Rejestracja: 30-03-2006, 00:49

Re: Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6

Post autor: vho »

No to ze ofensywa jest to po prostu trudniejsza gra
Erm... jesteś w błędzie.
Mi tam się bardzo gra podoba ;P
Mi też się oczywiście bardzo podoba, świetnie się w to gra, ale nie jest to na pewno poziom ustanowiony przez poprzednią część. No i jak każdy tytuł ma trochę błędów, na które można w tym temacie ponarzekać ;)

Zgadzam się co do braku możliwości wgrania 2. profilu, a z innych takich rzeczy drugorzędnych, to należy jeszcze wspomnieć o braku możliwości konfiguracji buttonów 2p w opcjach oraz o braku jakże przydatnej kombinacji, towarzyszącej grze od pierwszej części... start + select, gdzie to jest ja się pytam?? :looka:
[url=html://backdash.pl]Obrazek[/url]
Dragunov
Beginner
Beginner
Posty: 21
Rejestracja: 06-11-2009, 21:01
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Re: Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6

Post autor: Dragunov »

Ja w tekkena 5 grałem tylko w VS z kolegami ale w Tekkenie Dark Ressurection akurat były lepsze rozegrane te walki...
The Champis Here !
Faber
Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 03-12-2009, 00:19

Re: Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6

Post autor: Faber »

-Scenario - to jest fajne, ale kurde nie w czymś co nosi nazwę Tekken i to jeszcze 6...
-Lagi - niby naprawione, ale dalej doskwierają
-Olanie grania offline
-Rage - fartem można wygrać grę

i duuużo więcej...
Awatar użytkownika
keNzo
Master of the Shakers
Master of the Shakers
Posty: 90
Rejestracja: 01-12-2009, 09:32
Lokalizacja: Spod monopolowego ;)
Kontakt:

Re: Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6

Post autor: keNzo »

moim skromnym zdaniem to w tym tekkenie czuje sie ograniczony w combach ktore moglbym zrobic...;/ bauncing jest ql ale to troche ogranicza bo po tych ciosach tez juz jest ograniczony wachlarz ruchów...nie wiem moze to tylko moje odczucie ale w tekken 5 dr dalo sie wklepac naprawde dobre combo...
Awatar użytkownika
mcl
Grand Master
Grand Master
Posty: 682
Rejestracja: 22-05-2008, 12:35
Lokalizacja: znienacka ;>

Re: Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6

Post autor: mcl »

Po okolo 30 walkach z konsola, przejsciem scenario stwierdzam ze nowy TK jest.. slaby. Uwielbiam granie na defensywe, backdashe i sidestepy to moj chleb powszedni; w DoA i UFC( wiem, troche inna liga, ale w koncu tez bijatyka) lazilem po calej arenie unikając ciosow, zadko kiedy parowalem czy bralem na garde: w TK nie mam na to szans, bo zawsze dosiegnie mnie but przeciwnika. Przez co gra wymusza randomowość, nie mozna na spokojnie wklepac komba, trzeba wbic sie w moment kiedy przeciwnik odpoczywa.
Jako newbie w tekkena( tak jestem newbie, ta czesc to jedyna z ktora mialem dluzszy kontakt wiec nie traktujcie moich slow jako full pro) moge powiedziec ze scenario i custom daja rade. nie ma nic lepszego od odkrywania kolejnych rzeczy a i pare aczi wpadnie. Jak ktos chce grac w arcade to nikt mu nie broni, wiec nie wiem po co ta nagonka( tylko nie wyskakiwac mi tu z osiagnieciami, bo prawdziwy fan gralby przez miesiace nawet jesli mialby za to 10gs).
Obrazek
Awatar użytkownika
tejotl
Student
Student
Posty: 44
Rejestracja: 21-10-2009, 08:12
Kontakt:

Re: Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6

Post autor: tejotl »

"nagonka" jest dlatego, że Scenario stało się głownym trybem gry dla pojedyńczego gracza - wcześniej te wszyskie Devil Within i inne pierdoły po prostu były zlewane przez recenzentów i graczy, a teraz Namco zmusza do grania w kiepawy, nudny. niedopracowany i po prostu brzydki tryb (bo tutaj poznajesz "historię postaci")

jak to możliwe, że ludzie którzy od lat wydają naprawdę ważne w świecie bijatyk tytułu mogli spojrzeć na Scenario Campaign i powiedzieć "tak to jest dobre i wyeksponujemy to jako główny tryb gry" - nie mam pojęcia

ja juz odstawiłem T6 zupełnie i akurat Scenario Mode nie ma tu nic do rzeczy - co nie zmienia faktu, że to i tak wyjątkowo słaba "karta" w rękach Namco
I know that there is no escape from the Planet of the Apes
Awatar użytkownika
mcl
Grand Master
Grand Master
Posty: 682
Rejestracja: 22-05-2008, 12:35
Lokalizacja: znienacka ;>

Re: Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6

Post autor: mcl »

No tak tu masz racje, ale to historia na gora dwa dni grania: przeszkadza ci( wam) to? skonczysz to i grasz online/ z kumplami/ w arcade. Ewentualnie dajesz bratu zeby klepal mordy opponentom w tym trybie i zbieral ciuszki. Kazdy narzeka, ale tak na prawde mozecie to zlac; odwalic co tam namco chce od nas i zabrac sie za esencje gry. A juz na bank nie dostaniemy niczego podobnego w przyszłości, tego możemy być pewni przynajmniej na 80%.
Obrazek
Awatar użytkownika
Yamada
Moderator
Posty: 1956
Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
Ogrywam: VF5: Final Showdown
Kontakt:

Re: Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6

Post autor: Yamada »

Głównymi trybami każdej bijatyki są versus i practice, reszta nie ma najmniejszego znaczenia i równie dobrze może ich nawet nie być.

Mi osobiście bardzo podoba się agresywna rozgrywka, bo preferuję atak, nie obronę i żulenie na błędy przeciwnika.

Bardzo fajnie, że namco zrezygnowało z zamulajacego odbllokowywaia postaci w arcade i mamy całą ekipę od początku.
Obrazek
Awatar użytkownika
Martins
Grand Master
Grand Master
Posty: 835
Rejestracja: 06-10-2009, 18:04
Lokalizacja: Nowy Sącz
Ogrywam: VF: FS, Mario Tennis, gry multi na PS3
Kontakt:

Re: Jakie waszym zdaniem Namco zrobiło błedy w Tekken 6

Post autor: Martins »

Grałem tylko chwilę, ale narazie moge powiedzieć, że klimat w tej grze to przeszłość ! Ja pierdole! Przechodziłem arcade Hwo, a tutaj mnie pająk-robot z rakiety zastrzelił ! Dla mnie klimat i fabuła to bardzo ważne rzeczy nawet w bijatykach (bez tego mnie po prostu od gry odrzuca). A przy okazji, ile tu postaci do wyboru? 41?! To pewnie jest Kunimitsu (tak sobie myślalem). Niestety, wolą nam zapodać hamburgera albo laskę bez głowy...

P.S. Biedny Hwo, poświęcił młodzieńcze lata na treningi pod okiem Beaka, a tutaj jedna rakieta od PKFHBVVDSSSERTV- PIŃCETTYSIĘCY i po chłopie...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tekken 6 oraz Tekken 6 BR”