Miguel Caballero Rojo

Subforum przeznaczone do opisywania grywalnych postaci w Tekkenie 6. Znajdziecie tu juggle, gwaranty i wiele innych ciekawych rzeczy do swoich postaci.

Moderator: ModTeam

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dumian
Administrator
Posty: 2943
Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ogrywam: Tekken 7 (DJ, Xiao), DOA5 i 6 (Jann Lee), VF (Jacky)
Kontakt:

Miguel Caballero Rojo

Post autor: Dumian »

Miguel Caballero Rojo w Tekkenie 6 - wszystko co dotyczy tej postaci: strategie gry, juggle, gwaranty, combosy, filmiki, setupy itp. z wyjątkiem historii postaci, gdyż fabuła Tekkena ma swój osobny temat. Podstawy systemu oraz legendę (oznaczenia) znajdziecie tutaj, natomiast spis technik postaci (wszystkie ciosy) tutaj.


<object width="560" height="340"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Obrazek
Awatar użytkownika
K'
Support
Posty: 805
Rejestracja: 19-09-2006, 13:34
Kontakt:

Re: Miguel Caballero Rojo

Post autor: K' »

Człowiek, który odwrócił się od swojej rodziny i postanowił "Po prostu
chodzić po Matce Ziemi" Czyt. - został menelem :D

Miguel to ogólnie dosyć dobra postać brakuje mu co prawda trochę do czołowych postaci w T6, lecz przez swoją prostotę może naprawdę do siebie przyciągnąć. Wg mnie jest to coś jak taki Paul, którym dosyć łatwo nauczyć się grać i ma parę perfidnych ciosów jednak ogólnie z trochę większą głębią od ww. Pawełka :D

1,2 - kara na -10, dwa punche na high możemy po tym przejść do Sav, można też odpalić serię 1,2,4 jednak można się schylić pod kopniakiem lub go wy'ssować
d/f+1 - uważane za najlepsze d/f+1 w grze podstawa gry Hiszpanem na trafieniu +5 na bloku 0, jest po tym masa możliwości przejście do Sav, kontynuacje itp.
jednak należy pamiętać, że takie d/f+1,1 nie jailuje na bloku także należy uważać bo jak ktoś się nam tam schyli możemy polecieć.
d/f+1+2 - rzut zostawia przeciwnika w pozycji stojącej ! My za to mamy przewagę :-]
u/f+4 - 15-sto klatkowy hopkick, na bloku jednak mamy -14 :(
d/f+2,1 - twin pistony 16 klatek dobre do karania whiffów. Na bloku lecimy...
d/b+1 - świetna jugglująca podcinka, dosyć ciężko ją zablokować na refleks
f+1+2 - bezpieczne odepchnięcie na high do karania -14 (z bliska) na hicie dokładamy d+1+2 za całkiem dobry damage
d/f+3,2 - bezpieczny dwu-hitowy natural mid,mid dobry do pokingu
d/f+4,1,1 - użyteczne w jugglach, w polu można opóźniać ostatnią 1 - jeśli wejdzie sama mamy juggla pod samym d/f+4,1 możemy przejść do Sav
d/b+3,4 - dwu-hitowy ncc na low, warto stosować tylko pierwszy cios i po nim przechodzić do Sav.
d/b+4 - Low o niezłym zasięgu jednak uważajmy bo karalny na wybitkę
f+2 - 15-sto klatkowy high za 30 dmg, najbardziej użyteczny po wysokim wbiciu na ścianę
ws+2,2 - dwu-hitowe nc dające juggla, drugi hit idzie na high także na bloku przeciwnik może nam się schylić dlatego lepiej używać tego do karania, można dorzuci trzecią2 na koniec która zbounduje jednak bez tego są mocniejsze akcje po pierwszych dwóch hitach
f+4,2 - hit confirmowalny homing move
f+3,4 - kolejna hit confirmowalna seria niezbyt szybka jednak wbija na ścianę, uważajmy na ss.
b+4 - bezpieczny mid wbijający na ścianę, można go minąć ss'em
FC d/f+4_FC d/f+2 - mix up z FC, po podcince na hicie stukamy f,f+2,1, po midzie na ch mamy juggla można mieszać opcje także z WS+2,2
SAV d/f+2 - wybitka z postawy na bloku lecimy.
SAV 1,2,1 - seria użyteczna w jugglach jako wall carry
SAV 2 - mid dający knock downa ( w jugglu lub na ścianie bound), można przedłużyć, nie przedłużana wersja ma -12
SAV 3,3 - mid, high jednak jailuje, na bloku -9 czyli bezpiecznie
SAV 1,4 - najldalsze wall carry
SAV 4 - high wrzuca na ścianę bezpieczny na bloku, Zbiera z SS !
SAV d/f+1 mid z mocną +8 przewagą na hicie
SAV d/b+3 - low dobry jako okizeme po d+4,1+2 na bloku -13, czyli nie każda postać nas mocno pokaże
SAV u/f+3 - JS na mid tylko -10 na bloku



Juggle:

JS (d/f+2,1, u/f+4, SAV d/f+2...)
d/f+1 SAV 1 d/f+4,1 d/f+2,2 B! dash d/f+4,1,1
d/f+1 SAV 1 d/f+4,1 SAV 2 dash d/f+1 f,f+2,1
d/f+4,1 d/f+4,1 d/f+2,2 B! dash d/f+4,1,1

WS+2,2 d/f+1 d/f+4,1 d/f+2,2 B! dash d/f+4,1,1
WS+2,2,2 B! d/f+4,1,1

SAV u/f+3 ssr d/f+4,1 d/f+4,1 d/f+2,2 B! dash d/f+4,1,1

d/b+1 ws+4 d+4,1+2 - po tym można przejść do SAV i dalej męczyć z oki
d/b+1 f,f+2,1 - kiedy d/b+1 wejdzie pod kątem
D/B+1 ws+1 SAV 1 d/f+4,1 d/f+2,2 B! dash d/f+4,1,1 - przedłużona wersja podcinki

CH 4 d+4,1+2

Przykadowe wall carry:
JS (d/f+2,1, u/f+4, SAV d/f+2...)
d/f+1 SAV 1 d/f+4,1 SAV 1,2,1
d/f+4,1 d/f+4,1 d/f+4,1,1
d/f+1 SAV 1 d/f+4,1 SAV 1,4

d/b+1 ws+4 d/b+3,4

po WB! ogólnie robimy:
d/f+4,1,1 - random z małymi postaciami
d/f+1 d/b+2 ws+4 - najpewniejsza akcja po boundzie w polu.
d/f+1 d/f+1 SAV u/f+3

Boundujemy:
b+2,2 - po tym należy zrobić crouch cancela
d+2 - najpewniejsza opcja jednak nie najmocniejszy dmg
d/f+2,2

Na wysoką ścianę możemy walnąć
f+2 b+2,2 cc d/f+4,1,1 - jedna z najmocniejszych opcji

Do SAV (Savage Stance) przechodzimy poprzez wciśnięcie f po większości ciosów, lub manualnie przez wciśnięcie 3+4, wychodzimy z tej pozycji poprzez wciśnięcie d/b.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tekken 6 Postacie”