moj pokoj
z pekajacymi scianami, i sasiadka z siekiera, ktorej jak przeszkodzisz zabijac kroliki, to wpada w berserka i atakuje losowego zawodnika!
jak nie ruszysz jej po peknieciu sciany, to wchodzi do mojego pokoju i wszystko kradnie, jo!
Jakie areny zobaczylibyście w Dead or Alive 5?
Moderator: ModTeam
-
- Grand Master
- Posty: 423
- Rejestracja: 27-03-2008, 15:50
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
Re: Jakie areny zobaczylibyście w Dead or Alive 5?
hej [you]!! pamiętaj o funkcji [ you ]!!
- Kaze
- Student
- Posty: 46
- Rejestracja: 16-01-2010, 17:57
Re: Jakie areny zobaczylibyście w Dead or Alive 5?
Ja na pewno bym chciał zobaczyć taki, w których jest dużo możliwości manipulacji otoczeniem. Chciałbym więcej rzcezy do rozwalania, więcej sekretnych pomiesczzeń do których by się wpadało, jednym słowem mówiąc, nieprzygotowane areny do pojedynków, tylko dosłownie wszędzie walki!
- monstrol
- Student
- Posty: 45
- Rejestracja: 02-02-2010, 22:35
Re: Jakie areny zobaczylibyście w Dead or Alive 5?
Heh, to było niezłe...s[h/z]inden pisze:moj pokoj
z pekajacymi scianami, i sasiadka z siekiera, ktorej jak przeszkodzisz zabijac kroliki, to wpada w berserka i atakuje losowego zawodnika!
Co do pomysłu JJxenona, to wykazał się on nieszablonowym myśleniem - pomysł wtłoczony rozsądnie do rozgrywki jako smaczek czy bonus pewnie wywołałby nie jeden uśmiech na twarzy graczy. Generalnie dziwne, że Twórcy nie rozważali nigdy implementacji czegoś na kształt mutatorów z gier FPP, ot tak - dla czystego funu. Oczywiście nigdy nie kosztem rdzenia gry, ale można sobie pogdybać, gdyż jest to darmowe. Osobiście chciałbym, aby tłuczenie w DoA coraz bardziej zbliżało się do prezencji walk z filmów - przy użyciu coraz bardziej interaktywnych środowisk czy wywindowaniu na maksa efekciarstwa. Właśnie dlatego lubię DoA, bo z uwagi na tempo tłuczenia i skuteczność przechwytów, walki często przypominają starcia dwóch mistrzów z filmu.
Strona Dead Or Alive w serwisie Honmaru - zapraszam! https://doa.honmaru.pl
- Kaze
- Student
- Posty: 46
- Rejestracja: 16-01-2010, 17:57
Re: Jakie areny zobaczylibyście w Dead or Alive 5?
Oh racja, racja, z tymi efektami. Ja bym również bardziej ekstremalne te areny chciał widzieć.
- JJxenon
- Master
- Posty: 288
- Rejestracja: 16-08-2007, 09:18
Re: Jakie areny zobaczylibyście w Dead or Alive 5?
Tu się z Tobą zgodzę . Chciałbym aby areny w DoA nie miały tylko paru miejsc na wyrzucenie tudzież rozwalenie przeciwnikiem ściany jak było to monotonne w DOA2 , 3 , U , 4 . Fizyka opracowania aren na potrzeby takiego systemu gdzie dosłownie randomowo zaskoczeni bylibyśmy tym gdzie się po owym wystrzeleniu znajdziemy była by bardzo na miejscu . No bo w poprzednich częściach owszem za pierwszym razem , drugim można z takiego czegoś czerpać radość i efektowność , ale po jakimś czasie wiemy gdzie już takie kwiatki się znajdują i wiemy że akurat tam wypchniemy przeciwnika i on poleci w efektownej animacji . Teraz wyobrażcie sobie areny które mają zaprogramowane randomowo i prawie wszędzie różne czychające na nas niespodzianki . Mogę się założyć że adrenalinka by skoczyła z takiego obrotu sprawy i taki efekt byłby marzeniem w DoA 5 lub następnych odsłonachKaze pisze:Ja na pewno bym chciał zobaczyć taki, w których jest dużo możliwości manipulacji otoczeniem. Chciałbym więcej rzcezy do rozwalania, więcej sekretnych pomieszzzeń do których by się wpadało, jednym słowem mówiąc, nieprzygotowane areny do pojedynków, tylko dosłownie wszędzie walki!
- Action
- Moderator
- Posty: 2042
- Rejestracja: 10-07-2006, 19:14
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Jakie areny zobaczylibyście w Dead or Alive 5?
Moim skromnym zdaniem DoA ma już wystarczająco dużo czynników losowych.
- JJxenon
- Master
- Posty: 288
- Rejestracja: 16-08-2007, 09:18
Re: Jakie areny zobaczylibyście w Dead or Alive 5?
Co Action nie wyszło trochę systemowi w DoA 4 na dobre . Rozumiem co masz na myśli pod pojęciem tego co irytuje w arenie z samochodami lub tymi żywymi przeszkadzajkami które mogą w zaskakujący i nieoczekiwany sposób obrócić wynik walki . Moim skromnym zdaniem Tecmo troszkę tu przegięło i za dużo chciało upchnąć . Ale areny gdzie samą randomowość ustalają obiekty otoczenia a nie np zwierzęta czy jeżdżące pojazdy były by jak najbardziej w porządku