Crash Team Racing Online
Moderator: ModTeam
- czit
- Grand Master
- Posty: 386
- Rejestracja: 25-02-2006, 10:16
- Lokalizacja: Lubartów
Re: Crash Team Racing Online
ehh to lepiej jednak poczekac do konca wakacji z tym turem jak wroci ochota na pierdoły ^^
a juz mialem taki pomysl na ten tur...
a juz mialem taki pomysl na ten tur...
Zawodowcy są przewidywalni - strzeż się amatorów
-
- Elite player
- Posty: 155
- Rejestracja: 04-03-2010, 13:57
Re: Crash Team Racing Online
nie plaz bd lepiej ale jak juz jest taka gadka to napewno bd
zycie jest jak papier toaletowy kazdy wie jak jest
- reszczyk07
- Użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 05-08-2010, 11:11
Re: Crash Team Racing Online
Ja bym także się zgłosił do wspólnej gry w CTR
Ostatnio zmieniony 06-08-2010, 05:56 przez reszczyk07, łącznie zmieniany 1 raz.
- reszczyk07
- Użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 05-08-2010, 11:11
Re: Crash Team Racing Online
YYY... A tak w ogóle to jak zapisywać postęp w CTR bo jak gram w adwenture to mi się wszystko ładnie zapisuje, cały postęp. A jak wyłączę ePSXe i znów włączę CTR wchodzę w adwenture-> LOAD i... No data. Czy mógłby ktoś pomóc?
Ps. Moje gg: 13765821
Ps. Moje gg: 13765821
- reszczyk07
- Użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 05-08-2010, 11:11
Re: Crash Team Racing Online
Dobra. Zalazłem odpowiedź na forum
- czit
- Grand Master
- Posty: 386
- Rejestracja: 25-02-2006, 10:16
- Lokalizacja: Lubartów
Re: Crash Team Racing Online
czy poza tymi osobami które zgłaszały chęć udzialu w CTR cup online ktoś jeszcze byłby chętny?
do soboty mozna sie jeszcze zapisac bo w niedziele pasowało by to wreszcie zacząć ^^
do soboty mozna sie jeszcze zapisac bo w niedziele pasowało by to wreszcie zacząć ^^
Zawodowcy są przewidywalni - strzeż się amatorów
-
- Elite player
- Posty: 155
- Rejestracja: 04-03-2010, 13:57
Re: Crash Team Racing Online
a mi nie chce sie odpalic
zycie jest jak papier toaletowy kazdy wie jak jest
- czit
- Grand Master
- Posty: 386
- Rejestracja: 25-02-2006, 10:16
- Lokalizacja: Lubartów
Re: Crash Team Racing Online
piksel ty to chcesz grac? bo na gg to jakis fejk ci sie odzywa..
Ostatnio zmieniony 21-09-2010, 09:26 przez czit, łącznie zmieniany 3 razy.
Zawodowcy są przewidywalni - strzeż się amatorów
-
- Elite player
- Posty: 155
- Rejestracja: 04-03-2010, 13:57
Re: Crash Team Racing Online
no chce ale musze kurr cos z tym zrobic chyba jeszcze raz sciagne eh
zycie jest jak papier toaletowy kazdy wie jak jest
- czit
- Grand Master
- Posty: 386
- Rejestracja: 25-02-2006, 10:16
- Lokalizacja: Lubartów
Re: Crash Team Racing Online
Nadszedł ten trudny czas w którym trzeba w końcu powiedzieć że...
Turniej Crash Team Racing Online uważam za otwarty
Co do samego turnieju to miałem mieszane uczucia jak go poprowadzić; chciałem to zrobić w formie : 2 grupy po 4 osoby i KAŻDY przechodzi dalej biorąc udział w fazie Double Elimination, a miało być tak dlatego że to pierwszy taki turniej więc każdy mógłby najpierw rozegrać na luźno 3 starcia żeby sobie popróbować, jednak po dłuższym namyśle biorąc pod uwagę to co ludzie na mieście gadali zdecydowałem że jednak lepiej będzie zrobić od razu fazę DE bo na luźne spary można umawiać się poza turniejem ( o czym kompletnie zapomniałem )
Do gry w sieci używamy memorki "crash.team.racing.online.mcr"
pobierz
po ściągnięciu i rozpakowaniu wrzucamy plik do emulatora do folderu 'memcards'
po czym w ustawieniach emulatora wybieramy odpowiednią memorke w 1 slocie
Pamiętajcie, że do standardowej gry 2osobowej używamy jak zawsze ePSXe 1.5.2 z configiem jak do pozostałych gier który pewnie wszyscy mamy ale w razie czego link
link do gry (trzeba potem rozpakować)
pobierz
Czas na najważniejsze:
Lista graczy:
Pattrick gg: 2412050
piksel091 gg: 9486359
Aserot gg: 6044700
czit gg: 2431527
Action gg: 6093818
sQn gg: 11065080
roy gg: 1089838
Papi gg: 18395909
po losowaniu które tym razem jednak odbyło się bez komisji gier i zakładów faza Double Elimination wygląda następująco:
Drabinka Double Elimination
Na koniec coś, bez czego nie może odbyć się żaden turniej czyli Regulamin:
Uwagi ogólne:
1. Turnieje odbywają się w systemie pucharowym. W ciągu tygodnia należy rozegrać określoną ilość walk zgodnie z terminarzem.
Czas na rozegranie pierwszej walki macie do poniedziałku 27 września do godziny 23:59. Po tym terminie będą walkowery na korzyść osób które wytłumaczyły niemożność rozegrania spotkania.
2. W terminarzu gospodarz podawany jest jako pierwszy.
3. Przywileje i obowiązki gospodarza:
- pierwszeństwo założenia gry na serwerze / hostowania na P2P (jeśli to możliwe)
- wpisanie wyniku na forum (bezpośrednio po zakończeniu spotkania)
- obowiązek umówienia się na termin rozegrania meczu (np. poprzez GG, IRCa lub e-mail)
4. Zapisywać do turnieju mogą się tylko osoby zarejestrowane na forum. Będzie tak, dlatego, żeby uniknąć podawania się za innych graczy i ogólnie przekrętów z wynikami walk itp.
5. Punktacja: 3 pkt wygrana, 1- remis, 0 - przegrana
6. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania. Za łamanie regulaminu będą wyciągane konsekwencje, głównie punkty karne, uznanie przegranej walkowerem, wykluczenie z rozgrywek, umieszczenie na czarnej liście, ostrzeżenia na forum a w skrajnych przypadkach nawet bany.
7. W przypadku nie rozegrania pojedynku w terminie punkty przechodzą na korzyść gościa chyba, że gospodarz wyjaśni sprawę na forum. Jeśli w turnieju nie obowiązuje podział na gości i gospodarzy walkowera na swoją niekorzyść otrzymuje osoba z mniejszą ilością rozegranych walk lub ewidentnie olewająca turniej/wymigująca się od walki/nieodpowiadająca na wiadomości.
8. Wyniki podajemy w formie:
Gracz A wynik1 : wynik2 Gracz B
9. Zapisując się na jakikolwiek turniej zobowiązujesz się przestrzegać jego zasad oraz wywiązywać się z walk w terminie chyba, że zajdą jakieś niezależne od Ciebie okoliczności usprawiedliwiające, o których poinformujesz przed upłynięciem wyznaczonego czasu.
Zasady dotyczące walk:
1. Obaj gracze wybierają po 3 trasy na których chcą się ścigać i postacie którymi mają na nich grac obaj gracze (chyba, że uzgodnicie że każdy gra kim chce), gramy na poziomie hard z 4 komputerami, 3 okrążenia i sumujemy nasze pkt zdobyte w każdym wyścigu (pierwsze miejsce =9pkt, drugie=6, trzecie=3,czwarte=4,piąte lub szóste = 0), co daje końcowy wynik rozgrywki.
2. Podczas wyścigu zabronione jest używanie przycisku start, ponieważ może to przeszkodzić w grze przeciwnikowi itp. Pierwsze wciśnięcie pauzy to ostrzeżenie, drugie to przegrana walkowerem i przyznanie 3 pkt przeciwnikowi. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać osoba taka zostanie wykluczona z turnieju.
3. W przypadku lagów uniemożliwiających przyzwoite rozegranie pojedynku dopuszcza się przerwanie gry jednak wskazane jest aby gracze uzgodnili warunki przerwania przed pojedynkiem. Jeśli przyczyna lagów leży po stronie jednego z graczy a mimo starań warunki do gry nadal są niezadowalające pojedynek taki może decyzją organizatora rozstrzygnąć się walkowerem.
4. W razie utraty synchronizacji należy natychmiast przerwać grę (ESC), a następnie uzgodnić z przeciwnikiem czas (możliwie jak najszybciej) i warunki jej rozstrzygnięcia.
5. Wszelkie próby oszustw (jak wychodzenie z gry podczas wyścigu, podawanie fałszywych wyników), niekulturalne zachowanie w stosunku do innych graczy itp. będą konsekwentnie karane.
6. Banowane postacie: wszystkie poza podstawowymi.
7. Gracz rezerwowy może zostać przyłączony do turnieju tylko w przypadku, gdy osoba którą zastępuje rozegrała mniej niż połowę ogólnej liczby pojedynków w grupie a jednocześnie wprowadzenie dodatkowego gracza nie będzie równoznaczne z przedłużeniem terminów. Walki osoby zastępowanej zostają anulowane a rezerwowy wchodzi do turnieju z czystym kontem.
8. Wszelkie dodatkowe postanowienia nieuregulowane niniejszym regulaminem takie jak np. konkretna liczba pojedynków umożliwiająca przyłączenie rezerwowych graczy do danego turnieju w miejsce olewatorów oraz ewentualne odstępstwa/poprawki do regulaminu mogą być wprowadzane przez organizatora danego turnieju (najlepiej po konsultacji z adminem lub modem) tylko przy wcześniejszym, widocznym umieszczeniu informacji o zmianach w pierwszym poście danego tura.
9. W wypadku nieustalenia dominującego klienta w danym turnieju osobnym postanowieniem, niniejszy regulamin ustanawia domyślny sposób rozgrywania pojedynków za pomocą Kaillery P2P, jako głównego klienta obowiązującego w rozgrywkach.
10. W razie niedomówień, nieprzewidzianych sytuacji itp gracze powinni się dogadywać między sobą, jeśli tak się nie da to należy zwrócić się do organizatora turnieju.
W celu zachowania jak najwyższego poziomu rozgrywek wszelkie przejawy nieprzestrzegania oraz rażące przejawy nieznajomości regulaminu turniejów będą konsekwentnie karane.
Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez uprzedniego powiadomienia.
Turniej Crash Team Racing Online uważam za otwarty
Co do samego turnieju to miałem mieszane uczucia jak go poprowadzić; chciałem to zrobić w formie : 2 grupy po 4 osoby i KAŻDY przechodzi dalej biorąc udział w fazie Double Elimination, a miało być tak dlatego że to pierwszy taki turniej więc każdy mógłby najpierw rozegrać na luźno 3 starcia żeby sobie popróbować, jednak po dłuższym namyśle biorąc pod uwagę to co ludzie na mieście gadali zdecydowałem że jednak lepiej będzie zrobić od razu fazę DE bo na luźne spary można umawiać się poza turniejem ( o czym kompletnie zapomniałem )
Do gry w sieci używamy memorki "crash.team.racing.online.mcr"
pobierz
po ściągnięciu i rozpakowaniu wrzucamy plik do emulatora do folderu 'memcards'
po czym w ustawieniach emulatora wybieramy odpowiednią memorke w 1 slocie
Pamiętajcie, że do standardowej gry 2osobowej używamy jak zawsze ePSXe 1.5.2 z configiem jak do pozostałych gier który pewnie wszyscy mamy ale w razie czego link
link do gry (trzeba potem rozpakować)
pobierz
Czas na najważniejsze:
Lista graczy:
Pattrick gg: 2412050
piksel091 gg: 9486359
Aserot gg: 6044700
czit gg: 2431527
Action gg: 6093818
sQn gg: 11065080
roy gg: 1089838
Papi gg: 18395909
po losowaniu które tym razem jednak odbyło się bez komisji gier i zakładów faza Double Elimination wygląda następująco:
Drabinka Double Elimination
Na koniec coś, bez czego nie może odbyć się żaden turniej czyli Regulamin:
Uwagi ogólne:
1. Turnieje odbywają się w systemie pucharowym. W ciągu tygodnia należy rozegrać określoną ilość walk zgodnie z terminarzem.
Czas na rozegranie pierwszej walki macie do poniedziałku 27 września do godziny 23:59. Po tym terminie będą walkowery na korzyść osób które wytłumaczyły niemożność rozegrania spotkania.
2. W terminarzu gospodarz podawany jest jako pierwszy.
3. Przywileje i obowiązki gospodarza:
- pierwszeństwo założenia gry na serwerze / hostowania na P2P (jeśli to możliwe)
- wpisanie wyniku na forum (bezpośrednio po zakończeniu spotkania)
- obowiązek umówienia się na termin rozegrania meczu (np. poprzez GG, IRCa lub e-mail)
4. Zapisywać do turnieju mogą się tylko osoby zarejestrowane na forum. Będzie tak, dlatego, żeby uniknąć podawania się za innych graczy i ogólnie przekrętów z wynikami walk itp.
5. Punktacja: 3 pkt wygrana, 1- remis, 0 - przegrana
6. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania. Za łamanie regulaminu będą wyciągane konsekwencje, głównie punkty karne, uznanie przegranej walkowerem, wykluczenie z rozgrywek, umieszczenie na czarnej liście, ostrzeżenia na forum a w skrajnych przypadkach nawet bany.
7. W przypadku nie rozegrania pojedynku w terminie punkty przechodzą na korzyść gościa chyba, że gospodarz wyjaśni sprawę na forum. Jeśli w turnieju nie obowiązuje podział na gości i gospodarzy walkowera na swoją niekorzyść otrzymuje osoba z mniejszą ilością rozegranych walk lub ewidentnie olewająca turniej/wymigująca się od walki/nieodpowiadająca na wiadomości.
8. Wyniki podajemy w formie:
Gracz A wynik1 : wynik2 Gracz B
9. Zapisując się na jakikolwiek turniej zobowiązujesz się przestrzegać jego zasad oraz wywiązywać się z walk w terminie chyba, że zajdą jakieś niezależne od Ciebie okoliczności usprawiedliwiające, o których poinformujesz przed upłynięciem wyznaczonego czasu.
Zasady dotyczące walk:
1. Obaj gracze wybierają po 3 trasy na których chcą się ścigać i postacie którymi mają na nich grac obaj gracze (chyba, że uzgodnicie że każdy gra kim chce), gramy na poziomie hard z 4 komputerami, 3 okrążenia i sumujemy nasze pkt zdobyte w każdym wyścigu (pierwsze miejsce =9pkt, drugie=6, trzecie=3,czwarte=4,piąte lub szóste = 0), co daje końcowy wynik rozgrywki.
2. Podczas wyścigu zabronione jest używanie przycisku start, ponieważ może to przeszkodzić w grze przeciwnikowi itp. Pierwsze wciśnięcie pauzy to ostrzeżenie, drugie to przegrana walkowerem i przyznanie 3 pkt przeciwnikowi. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać osoba taka zostanie wykluczona z turnieju.
3. W przypadku lagów uniemożliwiających przyzwoite rozegranie pojedynku dopuszcza się przerwanie gry jednak wskazane jest aby gracze uzgodnili warunki przerwania przed pojedynkiem. Jeśli przyczyna lagów leży po stronie jednego z graczy a mimo starań warunki do gry nadal są niezadowalające pojedynek taki może decyzją organizatora rozstrzygnąć się walkowerem.
4. W razie utraty synchronizacji należy natychmiast przerwać grę (ESC), a następnie uzgodnić z przeciwnikiem czas (możliwie jak najszybciej) i warunki jej rozstrzygnięcia.
5. Wszelkie próby oszustw (jak wychodzenie z gry podczas wyścigu, podawanie fałszywych wyników), niekulturalne zachowanie w stosunku do innych graczy itp. będą konsekwentnie karane.
6. Banowane postacie: wszystkie poza podstawowymi.
7. Gracz rezerwowy może zostać przyłączony do turnieju tylko w przypadku, gdy osoba którą zastępuje rozegrała mniej niż połowę ogólnej liczby pojedynków w grupie a jednocześnie wprowadzenie dodatkowego gracza nie będzie równoznaczne z przedłużeniem terminów. Walki osoby zastępowanej zostają anulowane a rezerwowy wchodzi do turnieju z czystym kontem.
8. Wszelkie dodatkowe postanowienia nieuregulowane niniejszym regulaminem takie jak np. konkretna liczba pojedynków umożliwiająca przyłączenie rezerwowych graczy do danego turnieju w miejsce olewatorów oraz ewentualne odstępstwa/poprawki do regulaminu mogą być wprowadzane przez organizatora danego turnieju (najlepiej po konsultacji z adminem lub modem) tylko przy wcześniejszym, widocznym umieszczeniu informacji o zmianach w pierwszym poście danego tura.
9. W wypadku nieustalenia dominującego klienta w danym turnieju osobnym postanowieniem, niniejszy regulamin ustanawia domyślny sposób rozgrywania pojedynków za pomocą Kaillery P2P, jako głównego klienta obowiązującego w rozgrywkach.
10. W razie niedomówień, nieprzewidzianych sytuacji itp gracze powinni się dogadywać między sobą, jeśli tak się nie da to należy zwrócić się do organizatora turnieju.
W celu zachowania jak najwyższego poziomu rozgrywek wszelkie przejawy nieprzestrzegania oraz rażące przejawy nieznajomości regulaminu turniejów będą konsekwentnie karane.
Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez uprzedniego powiadomienia.
Ostatnio zmieniony 03-10-2010, 14:23 przez czit, łącznie zmieniany 9 razy.
Zawodowcy są przewidywalni - strzeż się amatorów
-
- Elite player
- Posty: 155
- Rejestracja: 04-03-2010, 13:57
Re: Crash Team Racing Online
jest jakis spoosob na pingi??
zycie jest jak papier toaletowy kazdy wie jak jest
- czit
- Grand Master
- Posty: 386
- Rejestracja: 25-02-2006, 10:16
- Lokalizacja: Lubartów
Re: Crash Team Racing Online
Ah jeszcze jedno : termin rozegrania pierwszych pojedynków jest do poniedziałku do polnocy
powodzenia
piksel - nie ma sposobu na pingi
powodzenia
piksel - nie ma sposobu na pingi
Zawodowcy są przewidywalni - strzeż się amatorów
-
- Elite player
- Posty: 155
- Rejestracja: 04-03-2010, 13:57
Re: Crash Team Racing Online
szkoda bo ja mam wiecznie 278-320
zycie jest jak papier toaletowy kazdy wie jak jest
- czit
- Grand Master
- Posty: 386
- Rejestracja: 25-02-2006, 10:16
- Lokalizacja: Lubartów
- Aserot
- Support
- Posty: 1900
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:50
- Lokalizacja: Silent Hill
- Kontakt:
Re: Crash Team Racing Online
Aserot ( Crash ) 31-24 ( Tiny ) Roy
Fajny meczyk byle tak
Fajny meczyk byle tak
Nikt nie wie, gdzie był człowiek, zanim się urodził, ale kiedy już się urodzi, dość szybko odkrywa,
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.
że przybył z skasowanym biletem powrotnym.