Lars Alexanderson

Subforum przeznaczone do opisywania grywalnych postaci w Tekkenie 6. Znajdziecie tu juggle, gwaranty i wiele innych ciekawych rzeczy do swoich postaci.

Moderator: ModTeam

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dumian
Administrator
Posty: 2943
Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ogrywam: Tekken 7 (DJ, Xiao), DOA5 i 6 (Jann Lee), VF (Jacky)
Kontakt:

Lars Alexanderson

Post autor: Dumian »

Lars Alexanderson w Tekkenie 6 - wszystko co dotyczy tej postaci: strategie gry, juggle, gwaranty, combosy, filmiki, setupy itp. z wyjątkiem historii postaci, gdyż fabuła Tekkena ma swój osobny temat. Podstawy systemu oraz legendę (oznaczenia) znajdziecie tutaj, natomiast spis technik postaci (wszystkie ciosy) tutaj.


<object width="560" height="340"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>
Ostatnio zmieniony 01-01-1970, 01:00 przez Dumian, łącznie zmieniany 1 raz.
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
Obrazek
Awatar użytkownika
Komandos
Grand Master
Grand Master
Posty: 1615
Rejestracja: 08-12-2006, 21:35
Lokalizacja: Amsterdam
Kontakt:

Re: Lars Alexanderson

Post autor: Komandos »

dla początkujących:









juggle:

u/f4
-f123~d, de1, fb21, B! (db2~f, se1 = 76 dmg)_(de1~f,se1 = 77 dmg)_(df1, db2~f, se1 = 81 dmg)_(iSW = 83 dmg)
-ssl, DE2, db+21, fb+21, B! (db2~f, se1 = 72)
- df2, db21, fb21, B! (db2~f, se1 = 72)
-df+1, d/b+21, fb+21, B! (db2~f, se1 = 70)

f+1+2_CH d/b+1+2 (add +1 dmg)
-d/b+2, d/b+21, fb+21, B! (db2~f, se1 = 69 dmg)_(de1~f, se1 = 70 dmg)_(df1, db2~f, se1 = 72 dmg)_ (iSW = 74 dmg)
-~DF,ws+4, ssl,db+2,1, fb+21, B!, iSW (76 dmg, *unreliable)

fb21
-B!, DE2, 2, 1, iSW (60 dmg)
-B!, DE2, db21, db2~f, se1 (58 dmg)
-B!, DE2, 2, 1, db+2~f, SE1 (56 dmg)
-B!, DE2, 2, f+21~f, SE1 (55 dmg)
-B!, 3~d, ws2, db2~f, SE1 (54 dmg)
-B!, DE2, f+21~f, SE1 (53 dmg)
-B!, d/b+21, f+21~f, SE 1 (52 dmg)


u/f3
-ws2, fb+21, B!, df1, db2~f, SE1 (66 dmg)
-FC2, WS21, B!, df1, db2~f, SE1 (64 dmg)

WS1_ff+2
-~f, SE3, d/b+21, fb+21, B! (db2~f, se1 = 69 dmg)_(de1~f, se1 = 70 dmg)_(df1, db2~f, se1 = 72 dmg)_(iSW = 74 dmg)
-u/f+3, ws2,1, B! (df1, db2~f, se1 = 67 dmg)_(iSW = 70 dmg)
-d/f+1, d/b+21, fb+21, B! db2~f, se1 (65 dmg)

CH d/f+2
-F+(1)23~d, DE1, fb21, B!, (db2~f, se1 = 75 dmg)_(de1~f, se1 = 76 dmg)_(df1,db2~f, se1 = 78 dmg)_(iSW = 80 dmg)
-DE2, db21, fb21, B!, (-3 dmg from all the combos above)


CH ff1+2
-DE1, 2, db21, fb21, B!
-DE1, 21, fb21, B!,
-DE1, db21, fb21, B!

CH d/b+4
-WS21, B!
-ws2, db21, fb21, B!, (semi-big on up)

CH FUFT3
-cc (ff), db13~d, ws21, B!,
-ws2, db21, fb21, B! (normal~bigs only, no smalls)

FDFT_FDFA3
-ws2, db21, fb21, B!

Low Parry
-f123~d, de1, db2~f, se1
-f123~d, de1, fb21
-df+1, 21, f+21~f, SE1
-df+1, db21, f+21~f, SE1
-df+1, 2, 1, 1, 1, iSW
-DE2, db21, f21~f, SE1

BTed Opponents
- 213
- uf1211
- f123, ff3+4

Pseudo Combos
- ws3, ff3+4
- d1+2, ff3+4

Post Bound

Damage:
ff~d/f1, ff~d/b+2~f, SE1
d/f+3,3
DE1~f, SE1
ws2~f, SE1
iSW
ff+2~f, SE3

Oki:
fb+2,1
d+3+4
d/b+2~f, SE3

Wall carry:
DE1,2 (long wall carry)
f+1,2,3 (long wall carry, only possible if combo went something like launch, single hit, then f123 or smaller)
d/b+2,1 (short wall carry)
d/b+2,3 (long but low wallsplat)
u/f+3
b+2,1 (same as db23, though 1 dmg higher)

Wall
df+1, db+2,1, f+1+4 (without previous wall hits. B! move doesn't count as a wall hit.)
d/f+1, d/b+2,1, d+4
d/b+21, f+1+4
d/f+1, f+1+4
214
d/b+2~f, SE1 (normals on up)
d/b+2~f, SE3 (everyone)
W!, fb21, B!, f123



*Bonus*
Azazel Juggles:
-u/f+3, ws2, 2, d/b+21, fb+21, B!, dash, d/f+1, d/f+3~d, DE1~f, SE1
-uf4, f123~d, de1, df3~d, de1, fb21, B!, df3~d, de1~f, SE1
Bigs (Marduk) Juggles
f+1+2_CH d/b+1+2, df+1, df+1, df+3~d, DE1, fb21, B! df+3~d, DE1~f, SE3 (Marduk only)
CH ff+1+2, DE1, 1, DE1, 1, DE1, f,b+2,1 B!, df+3~d, DE1~f, SE1 (Marduk Only)
f+1+2, ~DF,ws+4, 2, 1, f+3, DE1, f,b+2,1 B! 2,1,4 (King, AK, Feng, Marduk &
Jack6 only)
Ostatnio zmieniony 02-11-2009, 03:04 przez Komandos, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
keNzo
Master of the Shakers
Master of the Shakers
Posty: 90
Rejestracja: 01-12-2009, 09:32
Lokalizacja: Spod monopolowego ;)
Kontakt:

Re: Lars Alexanderson

Post autor: keNzo »

nic dodac nic ujac :D
Awatar użytkownika
K'
Support
Posty: 805
Rejestracja: 19-09-2006, 13:34
Kontakt:

Re: Lars Alexanderson

Post autor: K' »

u/f+3 - 16 klatek - można tym karać whiffy (duży zasię) i straty na bloku (ale tu Lars ma lepsze opcje)

Crushuje Lowy i Highe lecz nie nie we wszystkich klatkach animacji (czasami udało mi się zatrzymać ten cios punchami) w praktyce raczej można to zgarnąć midami jak np. d/f+1).

Na bloku - 21 - można zgarnąć larsa punchami gdy jest w powietrzu i polecieć z jugglem jeśli nasza postać nie ma odpowiedniej wybitki lub standardowo ukarać ciosem do 21 klatek (siedzi nawet u/f N 4 od niektórych postaci). Musimy jednak pamiętać, że niektórymi wybitkami nie ukarzemy tego ciosu przez ich hitbox lub będziemy musieli je egzekwować z lekkim opóźnieniem (przykład d/f+2 Bruca).

Masakryczne recovery na Whiffie.

Pamiętajmy też, że u/f+3 to cios kolanem więc jest nieparowalny/nierewersowalny.


Nie można napisać, że jest to słaby cios bo pomimo karalności (nieograny gracz nam tego nie ukarze) sama świadomość tego, że możemy odpalić w każdym momencie cios który scrushuje przeciwnikowi większą część jego movelisty będzie działała na niego w odpowiedni sposób procentując na pewno mniejszą nonszalancją w jego atakach ;)

Dodatkowo u/f+3 można stosować jako wall carry po B! - jednak aby posadzić po tym ścianę należy zrobić crouch cancela.


To tyle - mam nadzieję, że ta wiedza coś wam pomoże :D
Awatar użytkownika
Frizen
Grand Master
Grand Master
Posty: 534
Rejestracja: 12-08-2006, 12:56
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Lars Alexanderson

Post autor: Frizen »

Jezeli ktos sie tak boi tego god-damned u/f+3, to moze wypada w koncu obczaic ktore ciosy u wlasnej postaci ono kraszuje. Jest dodatkowo BANALNIE stepowalny w lewo, jak sie nim nie trafi to dostajemy(z kazdym ogarnietym graczem) wybite, a jak pojdzie na blok to to samo.
Cios ten nadaje sie tylko jako panic button (ktory i tak nie dziala grajac z dobrymi graczami, uwierzcie mi wiem co mowie) i jako wybitny dalekozasiegowy whiff punisher (z bardzo bliska mamy f+1+2).
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tekken 6 Postacie”