Mortal Kombat 9
- WolfBogard
- Grand Master
- Posty: 595
- Rejestracja: 24-02-2009, 19:53
- Lokalizacja: Warszawa - Zoliborz
- Kontakt:
Re: Mortal Kombat 9
No tylko byscie jeszcze wrzucili edycje TE
[ Komentarz dodany przez: Dumian: 15-12-2010, 17:17 ]
Info było, a screen się zapodział, mój błąd, już poprawione;).
[ Komentarz dodany przez: Dumian: 15-12-2010, 17:17 ]
Info było, a screen się zapodział, mój błąd, już poprawione;).
- Sylvan Wielki
- Grand Master
- Posty: 881
- Rejestracja: 23-03-2008, 12:52
Re: Mortal Kombat 9
Niegłupi pomysł. Kratos całkiem nieźle się prezentuje - wredny, żądny mordu.SubZero pisze:Fenix byłby niezły, fatality Lancerem pasowało by do klimatu
Feni specjalnie od niego nie odbiega. Niemniej mimo wszytko za duży byłby, a i śmiesznie wyglądałby w wersji "zażyłem boost i garść tabletek +4 do szybkości".
- KRELIAN
- Junior Admin
- Posty: 2343
- Rejestracja: 23-02-2006, 17:37
- Lokalizacja: ta pewność?
- Kontakt:
Re: Mortal Kombat 9
https://www.change.org/p/from-software- ... on-the-ps4 - wejdź i podpisz jeśli czekasz na powrót 'starego, dobrego Tenchu' na PS4!!!!
- SFan
- Beginner
- Posty: 14
- Rejestracja: 29-09-2010, 20:38
- Lokalizacja: Kraśnik
Re: Mortal Kombat 9
Poniekąd fajnie prezentuje się na trailerach ale czuję, że nie podziała na mnie jak Street Fighter czy inne japońskie bitki. Preordera nie złożę na pewno, ale jeżeli będzie w 2d, uwzględni nie tylko casuali ale i wyjadaczy to nie omieszkam się skusić:)
-
- Grand Master
- Posty: 306
- Rejestracja: 27-12-2010, 19:26
- Lokalizacja: Galicja
Re: Mortal Kombat 9
W takim razie się nie skusisz.SFan pisze:Poniekąd fajnie prezentuje się na trailerach ale czuję, że nie podziała na mnie jak Street Fighter czy inne japońskie bitki. Preordera nie złożę na pewno, ale jeżeli będzie w 2d, uwzględni nie tylko casuali ale i wyjadaczy to nie omieszkam się skusić:)
Po pierwsze: Ed Boon zapowiedział już DLC co jest ewidentną kpiną w żywe oczy, bo jak można zapowiadać DLC w sytuacji gdy gra jeszcze nie wyszła? Wychodzi więc na to, że z oryginalnej gry będzie wycięty kawałek, który powinien się znaleźć w podstawce i za który będzie pobierana kasa.
Po drugie: Juggle. Praktycznie wszystkie combosy to juggle. Nikt tego nie zauważył? A gdzie podziała się walka na ziemi? Gdzie stały i jeden z nielicznych elementów kształtujących markę Mortal Kombat? Po co tyle juggli? Czemu to jest tak rozbudowane? Jakby Mileena była akurat postacią nastawioną na juggle to ok, ale tu żadne postacie nie mają fajnej walki w stójce.
Po trzecie: System walki z MK8. Zmiana konwencji z 3d na 2d może uratować grę, jednak pamiętamy, że Mortal Kombat vs. DC Universe był praktycznie najtragiczniejszą wersją gry jeżeli chodzi o detekcję uderzeń. A jak widzę, że 70 % animacji jest wypisz wymaluj z MK8 to mi się odechciewa na to patrzeć.
Mając na uwadze to wszystko co widzę w tych trailerach jestem ogromnym sceptykiem tej gry. I gdy na początku miałem specjalnie kupić PS3 dla MK9, tak na dzień dzisiejszy pukam się w głowę na to jakie głupstwo chciałem popełnić. Powrót do korzeni... taaa.
- SFan
- Beginner
- Posty: 14
- Rejestracja: 29-09-2010, 20:38
- Lokalizacja: Kraśnik
Re: Mortal Kombat 9
Adept, połowa gier i wcale nie tylko te słabe mają zapowiadane przed premierą dlc, których zresztą nikt nie każe kupować, przykład gry z serii Lara Croft: GOL miał zapowiedzianych 5 dlc przed premierą i o braku sukcesu nie słyszałem za to widziałem w top 10 najlepiej sprzedających się gier swego czasu i komentarze zadowolonych graczy. Jeżeli pod tym kątem bym patrzył na gry to bym w kilka naprawdę dobrych gier, w które gralem nie zagrał. Taka polityka twórców i wydawców i nic na to nie poradzi szary Kowalski. To żaden minus jak dla mnie.
Z jugglami masz trochę racji ale nie będę zrzędził na razie tylko jak już mówiłem poczekam na premierę, bywały gry, w których zachodziły diametralne zmiany w niedługim czasie i w wersji finalnej było kompletnie inaczej (nie zawsze gorzej).
Prawda, zalatuje momentami MKvsDC ale czy poszło coś do przodu pokaże poraz kolejny przytaczana przeze mnie premiera.
Ja kupiłem PS3 dla serii Uncharted, MGS4 i Ratcheta pogrywam jak jestem zmęczony po pracy, przy okazji innych exów, poza tym dla (przynajmniej dla mnie) dobrego pada do bijatyk, w które uwielbiam grać, w sfIV gra mi się na nim lepiej niż na AS, dla MK nie kupiłbym na pewno nawet jakby był dobry, mimo to mam nadzieję że po wyjściu gry zmienisz zdanie bo chyba każdy fan nie tylko bitek woli grać w dobrą grę niż ją krytykować i poniżać na forum, więc pozostaje mieć nadzieję i cierpliwie czekać. Pozdro.
Z jugglami masz trochę racji ale nie będę zrzędził na razie tylko jak już mówiłem poczekam na premierę, bywały gry, w których zachodziły diametralne zmiany w niedługim czasie i w wersji finalnej było kompletnie inaczej (nie zawsze gorzej).
Prawda, zalatuje momentami MKvsDC ale czy poszło coś do przodu pokaże poraz kolejny przytaczana przeze mnie premiera.
Ja kupiłem PS3 dla serii Uncharted, MGS4 i Ratcheta pogrywam jak jestem zmęczony po pracy, przy okazji innych exów, poza tym dla (przynajmniej dla mnie) dobrego pada do bijatyk, w które uwielbiam grać, w sfIV gra mi się na nim lepiej niż na AS, dla MK nie kupiłbym na pewno nawet jakby był dobry, mimo to mam nadzieję że po wyjściu gry zmienisz zdanie bo chyba każdy fan nie tylko bitek woli grać w dobrą grę niż ją krytykować i poniżać na forum, więc pozostaje mieć nadzieję i cierpliwie czekać. Pozdro.
-
- Master of the Shakers
- Posty: 74
- Rejestracja: 27-09-2007, 21:49
- Kontakt:
Re: Mortal Kombat 9
Jak przeczytałem, że do któregoś tam wydania w USA będzie dołączony klasyczny strój SubZero, Scorpion to myślałem że pęknę - już widzę ten strój w wersji XXXXXXL.
A potem zrozumiałem, że chodzi o taki wirtualny
A potem zrozumiałem, że chodzi o taki wirtualny
- Martins
- Grand Master
- Posty: 835
- Rejestracja: 06-10-2009, 18:04
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Mortal Kombat 9
Klasyczne stroje prezentują się konkretnie, jeśli Sub w "classicu" będzie miał mniejszą klatę, to może będę nim grał.
Nie gram już w przygodówki Point and Click - proszę, męczcie mnie o spary.
- gascan
- Friend
- Posty: 513
- Rejestracja: 13-01-2009, 15:10
- Kontakt:
Re: Mortal Kombat 9
Avatar i to, że grasz Vegą to nie przypadek. Lubisz mniej męskich mężczyzn znaczy się.
W Hokuto no Ken nie miałbyś kim grać.
W Hokuto no Ken nie miałbyś kim grać.
- Martins
- Grand Master
- Posty: 835
- Rejestracja: 06-10-2009, 18:04
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Mortal Kombat 9
Generalnie to lubie postaci charakterystyczne i z charyzmą. Przykładowo najbardziej dla mnie wyrózniająca się postacią w SF jest faktycznie Vega, ale uwielbiam też Sagata, Zangiefa czy Alexa. Vega ma po prostu najlepszy background (świr itp.). A koksiartwo SubZero mnie drażni, bo wiem jak ta postać wyglądała w pierwszym MK i na pewno miała niewiele wspólnego (w kwestii postury) z obecnym drwalem.
Hokuto no Ken raz mi kumpel odpalił, ale przyznam, że niewiele z rosteru pamiętam.
Hokuto no Ken raz mi kumpel odpalił, ale przyznam, że niewiele z rosteru pamiętam.
Nie gram już w przygodówki Point and Click - proszę, męczcie mnie o spary.
-
- Grand Master
- Posty: 306
- Rejestracja: 27-12-2010, 19:26
- Lokalizacja: Galicja
Re: Mortal Kombat 9
Również bardzo lubię Vegę.gascan pisze:Avatar i to, że grasz Vegą to nie przypadek. Lubisz mniej męskich mężczyzn znaczy się.
W Hokuto no Ken nie miałbyś kim grać.
A co do przykokszenia postaci to prosty rys.
Kiedyś opisałem ten proceder tymi słowami:
Zawsze myślałem, że gram wojownikami ninja. I do Mortal Kombat Trilogy jeszcze tak było. Niestety od Mortal Kombat 5 wydawało się jakbyśmy grali pakerami z siłowni, a nie śmiercionośnymi zabójcami. Naprawdę nie umiem wytłumaczyć sobie, dlaczego tak bardzo przykoksili wojowników. Ninja musi być szybki i zwinny, a nie naładowany mięśniami by być straszny. W Mortalach 2d zawodnicy byli umiarkowanie umięśnieni. Mimo tego czuć było od nich respekt na kilometr. Zabieg zwiększenia muskulatury nie uczynił ich w żaden sposób groźniejszymi. Wojownicy ninja stali się zatem karkami z osiedlowej siłowni.
- gascan
- Friend
- Posty: 513
- Rejestracja: 13-01-2009, 15:10
- Kontakt:
Re: Mortal Kombat 9
Jak myślicie jaka kasa została wyłożona przez Warner Bros. żeby ten crap MK9 znalazł się na EVO 2011?
- TeeVar
- Support
- Posty: 318
- Rejestracja: 19-12-2010, 19:11
- Kontakt:
Re: Mortal Kombat 9
Czy to crap to sie okaze po premierze i czy bedzie mial zwolennikow. Rownie dobrze mozna powiedziec ze tekken czy street fighter to tez crap. Na marketing, promocje gier ida duze pieniadze wiec na pewno troche sypneli kasa.
MK Ranking, Spar & On-line Tournaments - dostepny zawsze w godzinach 20-23, no prawie zawsze.
- Martins
- Grand Master
- Posty: 835
- Rejestracja: 06-10-2009, 18:04
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Mortal Kombat 9
Mnie osobiście od początku dziwiły prawie że pieśni pochwalne głoszone przez wielu sympatyków serii (którym nie podobały się części 3d) na cześć nowego MK, szczególnie po prezentacji gameplayu, na którym było dokładnie widać, że animacja dalej kuleje, a ruchy postaci są sztywne jak w poprzednikach. Ale rzekomy "powrót do korzeni", na który składały się powracające klasyczne postaci + brak poruszania się pełnym 3d wielu fanom zamydliły oczy. Prawdopodnie zamydliły, bo gra jeszcze się nie ukazała, no ale z gameplayu już sporo wynika i pewne wnioski można wyciągnąć. Mi to raczej nie przeszkadza, ponieważ nie krzywiłem sie specjalnie na części 3d, tym bardziej tę odsłonę przywitam z otwartymi ramionami. Po prostu za dużo od gości nie wymagam, bo raczej tym wymaganiom nie sprostają i po prostu przyjmuję to do wiadomości. Inna sprawa to elementy, które powinny budować klimat MK, a jak widzę niektóre pomysły tego całego Netherrealm to mam ochotę im je osobiście wsadzić . Na przykład sprawa z tym nieszczęsnym karabinem na plecach Jaxa. Masakra jak to paściarsko wyglądało! Kompletny kicz! Musieli fani ich poinformować, że to delikatnie mówiąc nie pasuje. Ale oni po tylu latach doświadczeń dalej nie wiedzą, że takie coś to syf. Tam naprawdę dużo się w tej kwestii zmieniło od czasów MKT czy MK4.
Nie gram już w przygodówki Point and Click - proszę, męczcie mnie o spary.
-
- Grand Master
- Posty: 306
- Rejestracja: 27-12-2010, 19:26
- Lokalizacja: Galicja
Re: Mortal Kombat 9
Kto piał pochwalne pieśni ten piał. Z tego co ja widzę, wszyscy zezgredzeni fani od początku byli sceptyczni, a Death Dealer nawet powiedział ostatnio do mnie:Martins pisze:Mnie osobiście od początku dziwiły prawie że pieśni pochwalne głoszone przez wielu sympatyków serii (którym nie podobały się części 3d) na cześć nowego MK, szczególnie po prezentacji gameplayu, na którym było dokładnie widać, że animacja dalej kuleje, a ruchy postaci są sztywne jak w poprzednikach. Ale rzekomy "powrót do korzeni", na który składały się powracające klasyczne postaci + brak poruszania się pełnym 3d wielu fanom zamydliły oczy.
Niech tylko nikt kur** przy mnie nie mówi, ze to jakiś nastepca MK2, bo już takie teksty padały
Taki z tego powrót do korzeni zwłaszcza z systemem juggli jak ze mnie Józef Piłsudski.
Czego Ty oczekujesz od gości, którzy nie umieli zrobić klimatycznego mortala od 1997 roku? Mortal Kombat jaki znamy i z którym się wychowywaliśmy już nie istnieje i nigdy istnieć nie będzie. Era MK skończyła się na 2d i nic tego nie zmieni.Martins pisze: Na przykład sprawa z tym nieszczęsnym karabinem na plecach Jaxa. Masakra jak to paściarsko wyglądało! Kompletny kicz! Musieli fani ich poinformować, że to delikatnie mówiąc nie pasuje. Ale oni po tylu latach doświadczeń dalej nie wiedzą, że takie coś to syf. Tam naprawdę dużo się w tej kwestii zmieniło od czasów MKT czy MK4