Mortal Kombat 9
- wf6608
- Support
- Posty: 287
- Rejestracja: 13-06-2009, 20:36
Re: Mortal Kombat 9
Zaraz zaraz... turniej w demo?
-
- Grand Master
- Posty: 306
- Rejestracja: 27-12-2010, 19:26
- Lokalizacja: Galicja
Re: Mortal Kombat 9
Tak. W specjalną wersję turniejową w zasadzie (lol). Masz tydzień na skillowanie
Ostatnio zmieniony 07-03-2011, 19:50 przez Adept, łącznie zmieniany 1 raz.
- gascan
- Friend
- Posty: 513
- Rejestracja: 13-01-2009, 15:10
- Kontakt:
-
- Grand Master
- Posty: 306
- Rejestracja: 27-12-2010, 19:26
- Lokalizacja: Galicja
Re: Mortal Kombat 9
Właśnie po demie dostanę info czy kupować MK9 czy nie kupować. Im bliżej premiery tym więcej hype`u i podniety. Jak przedtem mówiłem, że wiele osób jest zdystansowanych tak teraz aż huczy w Internecie od osób, które ze sceptyków zamienili się w optymistów Sam nawet ulegam paranoi, ale bronię się dzielnie! To jest bijatyka, więc oczekuję dobrego systemu walki, a klimat i zajebistość to drugie miejsce
- Martins
- Grand Master
- Posty: 835
- Rejestracja: 06-10-2009, 18:04
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Mortal Kombat 9
Ja od początku byłem sceptyczny, ale wiedziałem, iż pomimo tego, że (delikatnie mówiąc) ta gra najprawdopodobniej nie będzie którymś z kolei cudem świata to i tak będę w to grał. Po prostu plusy są dla mnie ważniejsze od minusów.
Nie gram już w przygodówki Point and Click - proszę, męczcie mnie o spary.
- gascan
- Friend
- Posty: 513
- Rejestracja: 13-01-2009, 15:10
- Kontakt:
Re: Mortal Kombat 9
Ja kasy w ciemno nie wydam to nie namco czy capcom, grę jeżeli kupię to po obejrzeniu pierwszego turnieju w nią. For fun to sobie mogę w bombermana pograć.
Muszę post pod postem bo to jest tego warte, jeden z achivmentow:
Muszę post pod postem bo to jest tego warte, jeden z achivmentow:
Jeszcze ma być do odkrycia quan chi ale to jakiś random którego nie warto wymieniać.Cold Fusion (20 points)
Unlock Hidden Fighter "Cyber Sub-Zero"
Ostatnio zmieniony 07-03-2011, 17:11 przez gascan, łącznie zmieniany 1 raz.
- Martins
- Grand Master
- Posty: 835
- Rejestracja: 06-10-2009, 18:04
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Mortal Kombat 9
Pojechałeś fanatykom Dyny Odważny jesteś Gascangascan pisze:Ja kasy w ciemno nie wydam to nie namco czy capcom, grę jeżeli kupię to po obejrzeniu pierwszego turnieju w nią. For fun to sobie mogę w bombermana pograć.
P.S. Ten Cyber Sub to może być tylko nowy strój albo..... KLASYCZNY SUB, KTÓRY POWRACA JAKO CYBORG (JUŻ MAM MOKRO)!
Nie gram już w przygodówki Point and Click - proszę, męczcie mnie o spary.
- Dobry
- Elite player
- Posty: 150
- Rejestracja: 05-05-2009, 12:45
- Kontakt:
Re: Mortal Kombat 9
Ja tam biorę udział i jadę
-
- Grand Master
- Posty: 306
- Rejestracja: 27-12-2010, 19:26
- Lokalizacja: Galicja
Re: Mortal Kombat 9
14 hits
- Dumian
- Administrator
- Posty: 2944
- Rejestracja: 20-02-2006, 18:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: Mortal Kombat 9
"Using no way as way, having no limitation as limitation"
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
IE nadaje się do neta jak klawa do Tekkena, nie zwlekaj - Firefox
- WolfBogard
- Grand Master
- Posty: 595
- Rejestracja: 24-02-2009, 19:53
- Lokalizacja: Warszawa - Zoliborz
- Kontakt:
Re: Mortal Kombat 9
Z tego czytalem na pewnym forum MK, wypowiadal sie dosc polapany co-founder ktory jest przekonany na 100%, ze jest to stare video ktore na chwile obecna jest przeszloscia - z tego co pisal to takie jaja sa juz nie mozliwe. Nie wiem skad posiada tego typu informacje, ale jest duza szansa, ze wlasnie tak jest.Adept pisze: 14 hits
""This is very old code, the final game code is far different. They've fixed a lot after the high end players came in and found exploits, etc. Don't worry much about bugs in the demo.
Plus any issues found can be fixed online via patches that can be done daily like updates to the Call of Duty games work.""
-
- Master
- Posty: 213
- Rejestracja: 30-01-2007, 16:49
Re: Mortal Kombat 9
Pierwsze odczucia są mieszane. Dziwnie mi się w to gra.
Ciężko tę część sklasyfikować, bo nie odczuwam jej jako starego MK ani również jako jednego z ostatnich. Jest raczej gdzieś pośrodku..
Scorpion, rzeczywiście jest skopany, ale tak jak napisał Wolf - jest to stary build.
Powiem krótko, szału nie robi, ale zdecydowanie jest to najlepsza część od UMK3;)
Grafa, animacja, muzyka jest na najwyższym poziomie.
Jeśli coś poczuje (gameplay) to dam znać.
Jak na razie gierka była mnie w stanie utrzymać prawie godzinę przy padzie -_-
Ciężko tę część sklasyfikować, bo nie odczuwam jej jako starego MK ani również jako jednego z ostatnich. Jest raczej gdzieś pośrodku..
Scorpion, rzeczywiście jest skopany, ale tak jak napisał Wolf - jest to stary build.
Powiem krótko, szału nie robi, ale zdecydowanie jest to najlepsza część od UMK3;)
Grafa, animacja, muzyka jest na najwyższym poziomie.
Jeśli coś poczuje (gameplay) to dam znać.
Jak na razie gierka była mnie w stanie utrzymać prawie godzinę przy padzie -_-
-
- Grand Master
- Posty: 306
- Rejestracja: 27-12-2010, 19:26
- Lokalizacja: Galicja
Re: Mortal Kombat 9
Dzięki niebiosom, że ktoś w końcu sceptycznie dał recenzję. Cały czas tylko słyszę zachwyty. Dobrze, że stara gwardia ma jeszcze oczy
Jak dobrze zrozumiałem, gra już ma zanadrzu rozpracowane combo Scorpiona zaczynające się od lunchera... Dla porównania: Comba w UMK3 wynoszą 30-50 % standardówki, a powyżej 60 % to już rzadko są widywane, a jak już to i tak wychodzą w specjalnych okolicznościach, a tutaj mamy grę, która ma 24 godziny i gdzie 60 % zaczyna się od lunchera, a nie od AA.
Mylę się? Czy to oznaka do zjebanego balansu?
Jak dobrze zrozumiałem, gra już ma zanadrzu rozpracowane combo Scorpiona zaczynające się od lunchera... Dla porównania: Comba w UMK3 wynoszą 30-50 % standardówki, a powyżej 60 % to już rzadko są widywane, a jak już to i tak wychodzą w specjalnych okolicznościach, a tutaj mamy grę, która ma 24 godziny i gdzie 60 % zaczyna się od lunchera, a nie od AA.
Mylę się? Czy to oznaka do zjebanego balansu?
-
- Master
- Posty: 213
- Rejestracja: 30-01-2007, 16:49
Re: Mortal Kombat 9
Recenzji to mi się akurat pisać nie chce, ot takie pierwsze wrażenie.
Rewolucją ta gra nie jest, ale nie jest również porażką. Jak tylko będę miał czas, to postaram się w nią bardziej zagłębić i napisać coś więcej.
Co do balansu, to ciężko coś powiedzieć po 4 postaciach. A ze Scorpionem jest tak jak napisałem wyżej - demo - stary build, gdzie teleport ma absolutnie zerowy czas restartu (można robić jeden za drugim). W pełnej wersji podobno ma to być poprawione, więc ciężko będzie zrobić 60%, przynajmniej tymi postaciami.
Rewolucją ta gra nie jest, ale nie jest również porażką. Jak tylko będę miał czas, to postaram się w nią bardziej zagłębić i napisać coś więcej.
Co do balansu, to ciężko coś powiedzieć po 4 postaciach. A ze Scorpionem jest tak jak napisałem wyżej - demo - stary build, gdzie teleport ma absolutnie zerowy czas restartu (można robić jeden za drugim). W pełnej wersji podobno ma to być poprawione, więc ciężko będzie zrobić 60%, przynajmniej tymi postaciami.
- Martins
- Grand Master
- Posty: 835
- Rejestracja: 06-10-2009, 18:04
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Mortal Kombat 9
Jeśli reszta postaci też będzie kroić 60% paska, to balans nie będzie zjebany . Po obejrzeniu tej recki zastanawiam się nad tym całym luncherem. Czy to dobry pomysł, żeby cios o takim powerze był overheadem. Jak na to co można po nim nastukać to wydaje mi się trochę za szybki.
Nie gram już w przygodówki Point and Click - proszę, męczcie mnie o spary.