Wasze prace w photoshopie, corelu itp.
Moderator: ModTeam
- Yamada
- Moderator
- Posty: 1956
- Rejestracja: 04-03-2006, 01:38
- Kontakt:
Re: Wasze prace w photoshopie, corelu itp.
Nekrofil;p.
- eq2D
- Friend
- Posty: 903
- Rejestracja: 16-02-2007, 20:20
Re: Wasze prace w photoshopie, corelu itp.
Przeca ona żyje, popatrz na jej smakowity uśmiech i oczko które łypie pożądaniem, no... coś w ten deseń
- yarosh
- Master
- Posty: 249
- Rejestracja: 17-05-2007, 14:42
Re: Wasze prace w photoshopie, corelu itp.
eq2D moje zdanie znasz działaj dalej
next wip
next wip
https://yarosh.deviantart.com/ zapraszam
trening czyni mistrza ale nie z każdego (to chyba o mnie ^^)
trening czyni mistrza ale nie z każdego (to chyba o mnie ^^)
- eq2D
- Friend
- Posty: 903
- Rejestracja: 16-02-2007, 20:20
Re: Wasze prace w photoshopie, corelu itp.
Kaczki są przyjemne, spokojne i stonowane, choć delikatnie mógłbyś kontrast podsycić. Żółwik sam w sobie jest fajny, dopracowany i z uśmiechem na facjacie, jeno tło mi jakoś się gryzie z nim. Takie poszarpane, kanciaste... i źle wycieniowane (palma).
I ja się wipem pochwale. Jak macie jakieś sugestie to wiadomo o co chodzi.
I ja się wipem pochwale. Jak macie jakieś sugestie to wiadomo o co chodzi.
- EasY_PL
- Elite player
- Posty: 145
- Rejestracja: 29-04-2007, 10:16
- Lokalizacja: sie wziąłem
- Kontakt:
Re: Wasze prace w photoshopie, corelu itp.
piewien koleś pyta laske "dasz?"
a laska backdash
a laska backdash
- eq2D
- Friend
- Posty: 903
- Rejestracja: 16-02-2007, 20:20
Re: Wasze prace w photoshopie, corelu itp.
^
Straszna kupa. Geometria jest cholernie podstawowa, a low-poly aż bije w oczy. Wymodelowanie twarzy i dłoni jest wielce nieudane. Zasugeruję Ci ażebyś tworzył każdy obiekt (dłonie, twarz, oczy, itd.) osobno, później je składał. I te światła. W grafice 3D ogromną role odgrywają źródła światła, a te widzę dwa białe światła punktowe po bokach. Nie postarałeś się. Mała rada: ustawiaj dwa słabe światła (infinite light?) o kolorze czerwonym i niebieskim po bokach, a jedno światło punktowe przed obiektem. Obiekt nabierze głębi dzięki temu zabiegowi. Shadery, materiały, ray traced shadows, to już zupełnie inna bajka.
Efekt poprawie u stawionych świateł:
Nie zważać na białe artefakty i czerwonkę. To przez shader skóry, photoshop naprawi.
Aha, nie wiem czy blender ma opcję eksportu do formatu POVRay'a, ale warto się tym renderem zainteresować, efekty potrafią powalić, choć nie mówię że Yafray jest nędzny, bo jak widać po masach prac - jest znakomity, jak się wie co i jak ustawić.
Straszna kupa. Geometria jest cholernie podstawowa, a low-poly aż bije w oczy. Wymodelowanie twarzy i dłoni jest wielce nieudane. Zasugeruję Ci ażebyś tworzył każdy obiekt (dłonie, twarz, oczy, itd.) osobno, później je składał. I te światła. W grafice 3D ogromną role odgrywają źródła światła, a te widzę dwa białe światła punktowe po bokach. Nie postarałeś się. Mała rada: ustawiaj dwa słabe światła (infinite light?) o kolorze czerwonym i niebieskim po bokach, a jedno światło punktowe przed obiektem. Obiekt nabierze głębi dzięki temu zabiegowi. Shadery, materiały, ray traced shadows, to już zupełnie inna bajka.
Efekt poprawie u stawionych świateł:
Nie zważać na białe artefakty i czerwonkę. To przez shader skóry, photoshop naprawi.
Aha, nie wiem czy blender ma opcję eksportu do formatu POVRay'a, ale warto się tym renderem zainteresować, efekty potrafią powalić, choć nie mówię że Yafray jest nędzny, bo jak widać po masach prac - jest znakomity, jak się wie co i jak ustawić.
- eq2D
- Friend
- Posty: 903
- Rejestracja: 16-02-2007, 20:20
- yarosh
- Master
- Posty: 249
- Rejestracja: 17-05-2007, 14:42
Re: Wasze prace w photoshopie, corelu itp.
obrazek z dedykacja dla mego synka taka jego kreskówkowa wersja
i jeszcze skończona świnia xD
może tylko kontrast podkręcić nie wiem
https://yarosh.deviantart.com/ zapraszam
trening czyni mistrza ale nie z każdego (to chyba o mnie ^^)
trening czyni mistrza ale nie z każdego (to chyba o mnie ^^)
- EasY_PL
- Elite player
- Posty: 145
- Rejestracja: 29-04-2007, 10:16
- Lokalizacja: sie wziąłem
- Kontakt:
Re: Wasze prace w photoshopie, corelu itp.
@up znam sie na świetle... chciałem po prostu żeby model był dobrze widoczny... po za tym i tak jest zupełnie nie grywalny... a więcej poly nikomu nie jest potrzebne... na ręce nie patrz po prostu lepszych nie chciało mi sie robić
piewien koleś pyta laske "dasz?"
a laska backdash
a laska backdash
- eq2D
- Friend
- Posty: 903
- Rejestracja: 16-02-2007, 20:20
- JJxenon
- Master
- Posty: 288
- Rejestracja: 16-08-2007, 09:18
Re: Wasze prace w photoshopie, corelu itp.
Urwałeś głowę Alphie czy skróciłeś prawdziwej Kas ? ( bo sam bym urwał tej pierwszej za to jak jest przegięta )
Fajna szata na Subie , widać że Znasz się na rzeczy
Moje kolejne zrealizowane zamówienie . Co prawda nie moja OC , ale jest lepiej niż na mojej nieszczęsnej Akiko . Yui ma to czego zabrakło Aki by miała prawdziwy mangowy posmak ( Kontur na postaci )
Link : http://jjxenon.deviantart.com/gallery/#/d3dtdx6
Fajna szata na Subie , widać że Znasz się na rzeczy
Moje kolejne zrealizowane zamówienie . Co prawda nie moja OC , ale jest lepiej niż na mojej nieszczęsnej Akiko . Yui ma to czego zabrakło Aki by miała prawdziwy mangowy posmak ( Kontur na postaci )
Link : http://jjxenon.deviantart.com/gallery/#/d3dtdx6
- yarosh
- Master
- Posty: 249
- Rejestracja: 17-05-2007, 14:42
Re: Wasze prace w photoshopie, corelu itp.
ilustracje do granicy z nałkowskiej okładka i kilka logo
dzisiaj wielka wrzuta, wybaczcie png z przezroczystym tłem trochę słabo widać
Pozdrawiam
Jarek
dzisiaj wielka wrzuta, wybaczcie png z przezroczystym tłem trochę słabo widać
Pozdrawiam
Jarek
https://yarosh.deviantart.com/ zapraszam
trening czyni mistrza ale nie z każdego (to chyba o mnie ^^)
trening czyni mistrza ale nie z każdego (to chyba o mnie ^^)
- yarosh
- Master
- Posty: 249
- Rejestracja: 17-05-2007, 14:42
Re: Wasze prace w photoshopie, corelu itp.
https://yarosh.deviantart.com/ zapraszam
trening czyni mistrza ale nie z każdego (to chyba o mnie ^^)
trening czyni mistrza ale nie z każdego (to chyba o mnie ^^)
- JJK
- Grand Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: 25-02-2007, 18:06
Re: Wasze prace w photoshopie, corelu itp.
Garść spóźnionych komentarzy...
eq: "Kobieta w kąpieli" - tekstury i gra świateł to bajer jakich mało, zmieniłbym za to nieco te opary, zwłaszcza w dolnej części kadru (trochę psuje bryłę kompozycji). "Upadek Seraphima" - mnie się podoba wersja pierwsza, ale nie dlatego że Seraphim jest źle zrobiony... po prostu bardziej mi pasuje jak go nie ma i sam nie jestem w stanie wyjaśnić dlaczego (a przynajmniej teraz - po 3-5 zerknięciach na pracę). "Honmaru Promo" - uważam że koncept spełnia swoją rolę, mimo że ze względu na braki w wiedzy na temat bijatyk nie jestem go stanie ocenić do końca.
JJxenon: Yui Angel Bears - cienie i szczegóły jak zwykle świetne, tylko ciągle mam wrażenie że używasz ich na nieco nieodpowiednich obiektach; tzn. bardziej wolę jak są one na bardziej realistycznych formach (skorpionem zarządziłeś). Ale to tylko drobny szczególik... uwielbiam mangowe style z lat 80-tych i 90-tych i ta postać mi się z nimi kojarzy. Takie kawajowe pozy i mimiki również skutecznie poprawiają humor
EasY_PL: tu ponownie wspomnę że nie znam się od kuchni na tworzeniu grafiki 3D, ale już na pierwszy rzut oka widać, że powinieneś włożyć w to więcej od siebie. Nawet rzemieślnik nie robi czegoś tylko po to żeby było/by coś pokazać...
Jarek: żółwik, kaczuszki, Marcelek-surfer, poprawiona świnka - bardzo ciepłe i przyjemne... a cóż można więcej napisać? (w oku się kręci kropelka syropu o smaku czarnej porzeczki? ). To najnowsze logo również tu wliczę - klient nie zapłacił? Niech żałuje... Mimo że tak tutaj słodzę, to to jest jedynie naturalna fruktoza, a nie jakiś rafinowany cukier buraczany (czyt. nie pisze nic co byś chciał usłyszeć, tylko to co o tym myślę). Rysunki - trafiłeś z klimatem w dychę. Postaci i obiekty nie są realistyczne, ale też takowe raczej nie sprawiły by tu odpowiedniego wrażenia. Twarda, wymyślna kreska wyśmienicie odzwierciedla atmosferę treści Granicy. Reszta logo - solidna robota i tyle chyba starczy.
eq: "Kobieta w kąpieli" - tekstury i gra świateł to bajer jakich mało, zmieniłbym za to nieco te opary, zwłaszcza w dolnej części kadru (trochę psuje bryłę kompozycji). "Upadek Seraphima" - mnie się podoba wersja pierwsza, ale nie dlatego że Seraphim jest źle zrobiony... po prostu bardziej mi pasuje jak go nie ma i sam nie jestem w stanie wyjaśnić dlaczego (a przynajmniej teraz - po 3-5 zerknięciach na pracę). "Honmaru Promo" - uważam że koncept spełnia swoją rolę, mimo że ze względu na braki w wiedzy na temat bijatyk nie jestem go stanie ocenić do końca.
JJxenon: Yui Angel Bears - cienie i szczegóły jak zwykle świetne, tylko ciągle mam wrażenie że używasz ich na nieco nieodpowiednich obiektach; tzn. bardziej wolę jak są one na bardziej realistycznych formach (skorpionem zarządziłeś). Ale to tylko drobny szczególik... uwielbiam mangowe style z lat 80-tych i 90-tych i ta postać mi się z nimi kojarzy. Takie kawajowe pozy i mimiki również skutecznie poprawiają humor
EasY_PL: tu ponownie wspomnę że nie znam się od kuchni na tworzeniu grafiki 3D, ale już na pierwszy rzut oka widać, że powinieneś włożyć w to więcej od siebie. Nawet rzemieślnik nie robi czegoś tylko po to żeby było/by coś pokazać...
Jarek: żółwik, kaczuszki, Marcelek-surfer, poprawiona świnka - bardzo ciepłe i przyjemne... a cóż można więcej napisać? (w oku się kręci kropelka syropu o smaku czarnej porzeczki? ). To najnowsze logo również tu wliczę - klient nie zapłacił? Niech żałuje... Mimo że tak tutaj słodzę, to to jest jedynie naturalna fruktoza, a nie jakiś rafinowany cukier buraczany (czyt. nie pisze nic co byś chciał usłyszeć, tylko to co o tym myślę). Rysunki - trafiłeś z klimatem w dychę. Postaci i obiekty nie są realistyczne, ale też takowe raczej nie sprawiły by tu odpowiedniego wrażenia. Twarda, wymyślna kreska wyśmienicie odzwierciedla atmosferę treści Granicy. Reszta logo - solidna robota i tyle chyba starczy.
Życie to wojna. Ale nie bezmyślna wojna ze światem, ludźmi, czasem czy śmiercią. To wojna bez użycia ataku i obrony. Jedyna słuszna i szlachetna wojna... wojna z samym sobą.
- yarosh
- Master
- Posty: 249
- Rejestracja: 17-05-2007, 14:42
Re: Wasze prace w photoshopie, corelu itp.
hejka dzięki za miłe słowa wprawdzie nie robię tego dla komentarzy ale zawsze fajnie usłyszeć słowa konstruktywnej krytyki lub szczere słowa uzanania szczególnie jeśli nie jest łał ale fajne jednym słowem dzięki za motywację i bedę dalej starał się ulepszac swe umiejętności, niestety mam bardzo mało czasu a śpię średni 4-5 h dziennie, więc najczęściej wszystko wychodzi przy konkretnych projektach i nie zawsze jak bym chciał, a czasem tak jak chcę wyjdzie to klient właśnie nie dopisze xD, np. w ilustracji z granicy z Justyną jak teraz na to patrzę to prawie rodzinka zombich szczególnie ten na którym głowa jest trzymana w dłoniach wygląda to jakby była odcięta od korpusu xD i on tak delikatnie próbuje odłożyć na miejsce ;]
dzięki jeszcze raz
Pozdrawiam
Jarek
dzięki jeszcze raz
Pozdrawiam
Jarek
https://yarosh.deviantart.com/ zapraszam
trening czyni mistrza ale nie z każdego (to chyba o mnie ^^)
trening czyni mistrza ale nie z każdego (to chyba o mnie ^^)