Unreal Tournament Masters
-
- Master of the Shakers
- Posty: 96
- Rejestracja: 19-01-2007, 23:38
- Oscar
- Support
- Posty: 1286
- Rejestracja: 03-09-2008, 15:33
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: Unreal Tournament Masters
gascan pisze:Można grać własnym modelem postaci?
Dodam to do zasdad.bartaaz pisze:Nie nie można bo to tworzy tzw. cyrki
NIE TŁUMACZ SIĘ ŻE DOSTAŁEŚ PO DUPIE!
- bartaaz
- Grand Master
- Posty: 349
- Rejestracja: 25-12-2007, 17:06
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Unreal Tournament Masters
przez cyrki należy rozumieć fakt że do tego trzeba mieć pełno jakiś dodatków o których nie mamy pojęcia,bez nich model postaci jest niewidzialny jak pamiętam
SHUN GOKU SATSU A.K.A RAGING DEMON
-
- Master of the Shakers
- Posty: 96
- Rejestracja: 19-01-2007, 23:38
Re: Unreal Tournament Masters
Przez cyrki rozumiemy narzekania, że model nie był do końca widoczny, bo np. mógł być za mały - ktoś sobie zrobi Gona lub zbyt chudy i nie da się go trafić, a także to że nie widać go w ciemnych fragmentach mapy.
Potem po przegranej byłby płacz i zgrzytanie zębów
btw.
w quaku problem jest prosto rozwiązany - ustawiamy
cg_enemyModel keel/bright (w ql)
i można dać
cg_enemyUpperColor 0x00FF00FF (RGBnasycenie, nalezy powtorzyc dla HeadColor oraz LowerColor)
co daje piękny kolor zielony i widać przeciwnika z każdego miejsca mapy - nie ma narzekań, że ktoś został "zdjęty", bo nie widział W czystym q3 nie było komendy enemyModel, ale każdy i tak grał na OSP lub CPMA. W QL komendy te na całe szczęście istnieją, bo chyba nikt poważny nie gra bez EnemyModel
Potem po przegranej byłby płacz i zgrzytanie zębów
btw.
w quaku problem jest prosto rozwiązany - ustawiamy
cg_enemyModel keel/bright (w ql)
i można dać
cg_enemyUpperColor 0x00FF00FF (RGBnasycenie, nalezy powtorzyc dla HeadColor oraz LowerColor)
co daje piękny kolor zielony i widać przeciwnika z każdego miejsca mapy - nie ma narzekań, że ktoś został "zdjęty", bo nie widział W czystym q3 nie było komendy enemyModel, ale każdy i tak grał na OSP lub CPMA. W QL komendy te na całe szczęście istnieją, bo chyba nikt poważny nie gra bez EnemyModel
- mg1987
- Support
- Posty: 753
- Rejestracja: 18-11-2009, 09:16
Re: Unreal Tournament Masters
Dobra, zapisałem się. Kiedyś trochę grałem UT2004, więc może dam radę (ale z tym łączem będzie ciężko, szkoda że turniej nie będzie po weekendzie majowym).
-
- Master of the Shakers
- Posty: 96
- Rejestracja: 19-01-2007, 23:38
Re: Unreal Tournament Masters
w regulaminie podczas tworzenia meczu należy w settings dać hardcore (?tak gramy) zaznaczyć translocator oraz wyłączyć boty
- caradolph
- Grand Master
- Posty: 749
- Rejestracja: 23-01-2011, 21:11
- Lokalizacja: Pawłowice
- Kontakt:
Re: Unreal Tournament Masters
Dobra wchodzę w to, sporo męczyłem unreal tournament III ale będzie fun
gg: 34087690
gg: 34087690
"Brazuya would be godlike, imagine something like Kazuya with safe mid launcher and CH d/f+2, taunt, b+4, EWGF. This is it."
- Martins
- Grand Master
- Posty: 835
- Rejestracja: 06-10-2009, 18:04
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Unreal Tournament Masters
Mam pytanko w kwestii warunków zwycięstwa. Jeśli dobrze rozumiem, to na każdej mapie po kolei gramy do 10 fragów. Np. Martins vs Tłuczek 10-0 na Decku, Martins vs Tłuczek 10-0 na Morbias, Martins vs Tłuczek 10-0 na Morpheus. Co w przypadku, gdy Tłuczek wygra z Martinsem na Morpheus i stan pojedynku brzmi 2-1 dla Martinsa? Skoro gramy do trzech zwycięstw, to powinno odbyć się jeszcze co najmniej jedno starcie. Ale na jakiej mapie w takim razie? Jest jakaś określona kolejność?
Chyba, że na każdej mapie gramy do trzech zwycięstw - wtedy nie było pytania
EDIT: Jeśli gra się na kazdej mapie do trzech zwyciestw, to jaka jest punktacja w przypadku gdy (przykładowo): gracz 1 wygra na dwoch mapach, a na trzeciej mapie wygra gracz 2?
Chyba, że na każdej mapie gramy do trzech zwycięstw - wtedy nie było pytania
EDIT: Jeśli gra się na kazdej mapie do trzech zwyciestw, to jaka jest punktacja w przypadku gdy (przykładowo): gracz 1 wygra na dwoch mapach, a na trzeciej mapie wygra gracz 2?
Nie gram już w przygodówki Point and Click - proszę, męczcie mnie o spary.
- caradolph
- Grand Master
- Posty: 749
- Rejestracja: 23-01-2011, 21:11
- Lokalizacja: Pawłowice
- Kontakt:
Re: Unreal Tournament Masters
Mi się wydaje, że to polega na patencie---------------> 1 gracz wygrał raz, drugi raz i trzecia mapa to jest dogrywka o to kto wygrał. Jeśli na początku gracz dajmy na to nr 1 wygra na dwóch mapach to wtedy trzecią można uznać za honorową. Nie wiem jak będzie, ale przypuszczam, że bodaj tak jest
"Brazuya would be godlike, imagine something like Kazuya with safe mid launcher and CH d/f+2, taunt, b+4, EWGF. This is it."
- bartaaz
- Grand Master
- Posty: 349
- Rejestracja: 25-12-2007, 17:06
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Unreal Tournament Masters
Jednak zmiana w regulaminie,wynik 2-0 oznacza koniec rozgrywki.
SHUN GOKU SATSU A.K.A RAGING DEMON
- Oscar
- Support
- Posty: 1286
- Rejestracja: 03-09-2008, 15:33
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Re: Unreal Tournament Masters
ANKIETA DLA BIORĄCYCH UDZIAŁ W TURNIEJU !!!
Zasady mogą jeszcze ulec zmianie, zapraszam do ankiety, nawet zaczne pierwszy - jestem za SE.
Zasady mogą jeszcze ulec zmianie, zapraszam do ankiety, nawet zaczne pierwszy - jestem za SE.
NIE TŁUMACZ SIĘ ŻE DOSTAŁEŚ PO DUPIE!
- caradolph
- Grand Master
- Posty: 749
- Rejestracja: 23-01-2011, 21:11
- Lokalizacja: Pawłowice
- Kontakt:
Re: Unreal Tournament Masters
Jestem za SE
"Brazuya would be godlike, imagine something like Kazuya with safe mid launcher and CH d/f+2, taunt, b+4, EWGF. This is it."
-
- Grand Master
- Posty: 306
- Rejestracja: 27-12-2010, 19:26
- Lokalizacja: Galicja
Re: Unreal Tournament Masters
Double elimination
- Martins
- Grand Master
- Posty: 835
- Rejestracja: 06-10-2009, 18:04
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Unreal Tournament Masters
Preferuję DE.
Mapy ogrywane będą w kolejności umieszczonej w regulaminie?
Mapy ogrywane będą w kolejności umieszczonej w regulaminie?
Nie gram już w przygodówki Point and Click - proszę, męczcie mnie o spary.
- TłuczekDoMięsa
- Beginner
- Posty: 6
- Rejestracja: 25-04-2011, 08:48
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Unreal Tournament Masters
Proponuje następujące rozwiązanie odnośnie rozgrywek na mapach.
Skoro mamy 3 mapy do rozegranie to możemy za wygranie na na danej mapie przyznawać 1 punkt czyli np: gracz 1 wygrywa na dwóch pierwszych mapach to znaczy, że ma już 2 punkty na swym koncie, a gracz 2 wygrał na 3 mapie dostaje 1 punkt.
I załóżmy, że podobna sytuacja powtarza się gdy drugi gracz gra z trzecim, wiec z punktacji wynika, że gr. 1 ma 2pkt, gr. 2 ma 3pnk, a gr. 3 ma 1 pkt.
Dzięki takiemu systemowi punktacji (że tak to ujmę ) rozegramy potyczki na wszystkich 3 mapach i zwiększa to szanse na wyjście z grupy dla każdego gracza (jest o co walczyć do samego końca ). W przypadku zebrania tej samej ilości punktów o wyjsciu z grupy decyduje ilość ustrzelonych fragów.
Więc to jest moja propozycja na rozegranie pojedynków o wyjście z grupy.
Sytuacja diametralnie zmienia się jeśli chodzi o pojedynki gdy ludzie wyjdą już z grupy.
Nie ma sensu grać na 3 mapach i tym bardziej przyznawać za nie punktacje bo po co?
Możemy zrobić tak, jeśli zostają nadal 3 mapy (to jak pisał bartazz)
Natomiast możemy zrobić tak, że przed pojedynkiem realizatorzy tego turnieju losują jedna mapę z tych trzech i informują graczy (za pośrednictwem postu albo PM) na której mapie mają rozegrać pojedynek. Jeśli mapa już została wylosowana to odbywają się na niej pojedynki do 3 pierwszych wygranych (czyli wynik 2-0 nie kończy od razu rozgrywki i daje szanse drugiemu graczowi na wygraną)
Jeśli chodzi o losowanie map to można też tak zrobić, że organizatorzy tego turnieju (4Fun) mogą już wcześniej rozlosować mapy dla wszystkich i na każdy etap turnieju (dzięki czemu z góry będziemy wiedzieć na jakich mapach będziemy się pojedynkować i na jakiej mapie rozegra się finał, ale mapę finalną można ogłosić na samym końcu )
Oto moje propozycje
Mam małe zastrzeżenia co do 10 fragów bo to można zmienić na 10 min rozgrywki (ale dopiero po wyjściu z grup) i w sumie po co nam Tranlocator (skoro to DM 1v1)
ale to są mało już istotne kwestie
PS. Sorki, że tak łopatologicznie to pisałem ale chciałem żeby mnie wszyscy zrozumieli o co chodzi
PS2. Z innej beczki. Po UT, kto się pisze na Undergroun Sheep Fight Club? (odsyłam do linka)
Ponoć ostatnio jest na to moda hahahahaha
I pamiętajcie najlepsze owce sprzedaje Dolph Lundgren!
Dla ciekawych, tak to wygląda
Można obstawiać w punktach STS! hahahahha!
Skoro mamy 3 mapy do rozegranie to możemy za wygranie na na danej mapie przyznawać 1 punkt czyli np: gracz 1 wygrywa na dwóch pierwszych mapach to znaczy, że ma już 2 punkty na swym koncie, a gracz 2 wygrał na 3 mapie dostaje 1 punkt.
I załóżmy, że podobna sytuacja powtarza się gdy drugi gracz gra z trzecim, wiec z punktacji wynika, że gr. 1 ma 2pkt, gr. 2 ma 3pnk, a gr. 3 ma 1 pkt.
Dzięki takiemu systemowi punktacji (że tak to ujmę ) rozegramy potyczki na wszystkich 3 mapach i zwiększa to szanse na wyjście z grupy dla każdego gracza (jest o co walczyć do samego końca ). W przypadku zebrania tej samej ilości punktów o wyjsciu z grupy decyduje ilość ustrzelonych fragów.
Więc to jest moja propozycja na rozegranie pojedynków o wyjście z grupy.
Sytuacja diametralnie zmienia się jeśli chodzi o pojedynki gdy ludzie wyjdą już z grupy.
Nie ma sensu grać na 3 mapach i tym bardziej przyznawać za nie punktacje bo po co?
Możemy zrobić tak, jeśli zostają nadal 3 mapy (to jak pisał bartazz)
wiec nie ma sensu rozgrywać 3ciej mapy chyba, że ktoś tak woli ,a w przypadku remisuwynik 2-0 oznacza koniec rozgrywki.
.trzecia mapa to jest dogrywka
Natomiast możemy zrobić tak, że przed pojedynkiem realizatorzy tego turnieju losują jedna mapę z tych trzech i informują graczy (za pośrednictwem postu albo PM) na której mapie mają rozegrać pojedynek. Jeśli mapa już została wylosowana to odbywają się na niej pojedynki do 3 pierwszych wygranych (czyli wynik 2-0 nie kończy od razu rozgrywki i daje szanse drugiemu graczowi na wygraną)
Jeśli chodzi o losowanie map to można też tak zrobić, że organizatorzy tego turnieju (4Fun) mogą już wcześniej rozlosować mapy dla wszystkich i na każdy etap turnieju (dzięki czemu z góry będziemy wiedzieć na jakich mapach będziemy się pojedynkować i na jakiej mapie rozegra się finał, ale mapę finalną można ogłosić na samym końcu )
Oto moje propozycje
Mam małe zastrzeżenia co do 10 fragów bo to można zmienić na 10 min rozgrywki (ale dopiero po wyjściu z grup) i w sumie po co nam Tranlocator (skoro to DM 1v1)
ale to są mało już istotne kwestie
PS. Sorki, że tak łopatologicznie to pisałem ale chciałem żeby mnie wszyscy zrozumieli o co chodzi
PS2. Z innej beczki. Po UT, kto się pisze na Undergroun Sheep Fight Club? (odsyłam do linka)
Ponoć ostatnio jest na to moda hahahahaha
I pamiętajcie najlepsze owce sprzedaje Dolph Lundgren!
Dla ciekawych, tak to wygląda
Można obstawiać w punktach STS! hahahahha!
Yupikajej Mother@#$%^&!