Mortal Kombat 9

Dyskusje na temat kultowej Smoczej Serii.

Moderatorzy: Adept, ModTeam

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
coolash
Beginner
Beginner
Posty: 8
Rejestracja: 02-05-2011, 07:12

Re: Mortal Kombat 9

Post autor: coolash »

Adept i ~Cobra odwalili KAWAŁ DOBREJ ROBOTY prezentując te combosy :) A czy w ogóle udało się komuś z Was znaleźć już poradnik, lub stronę ze zbiorem combosów do każdej postaci z MK? Ps.Czy nie uważacie, że Kabal wypada blado na tle takich postaci jak Cage? - chodzi mi o ilość ciosów -zwłaszcza combo: Cage nawet "przypadkiem" wykręca młynki, gdy mam wrażenie, że u Kabala czegoś brak, ale zakładam, że poznanie jego możliwości łączenia comb, może to zmienić.
Reevy
Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 01-05-2011, 09:47

Re: Mortal Kombat 9

Post autor: Reevy »

Jestem zalogowany na swój profil, nawet po kliknięciu LIVE i wyskoczeniu tego komunikatu pokazuje mi mój profil i klikam na niego. Więc wtedy już zalogowany jestem na 100% ale nadal nie mogę.
Awatar użytkownika
gascan
Friend
Posty: 513
Rejestracja: 13-01-2009, 15:10
Kontakt:

Re: Mortal Kombat 9

Post autor: gascan »

Obrazek
Highlights

Learn character Fatalities
Complete the most challenging missions in the Challenge Tower
Unlock everything in the Krypt
Kombat Codes revealed
Behind the Music - Interview with the mind behind "Mortal Kombat: Songs Inspired by the Warriors"
From Concept to Fatality art section
Behind the scenes look at NetherRealm Studios
Free song from Teenage Riot Records - the team that brought you the album, "Mortal Kombat: Songs Inspired by the Warriors"

Pages: 321
Release: 04/19/2011
Game Platform(s): Sony PlayStation 3 Xbox 360
Poradnik. Wersja .pdf, 71mb. Są kombosy dla każdej postaci. Jakość skanu tekstu idealna. Obrazki dobre.
http://www.megaupload.com/?d=A3MVYZUW
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
WolfBogard
Grand Master
Grand Master
Posty: 595
Rejestracja: 24-02-2009, 19:53
Lokalizacja: Warszawa - Zoliborz
Ogrywam: MK, SF
Kontakt:

Re: Mortal Kombat 9

Post autor: WolfBogard »

Sie narodzilo tych MK fanow po realseie musze powiedziec, ciekawe gdzie byli wczesniej hihihihhii. Zapowiada sie liczna grupa Kombatantow i ciekaw jestem jak to bedzie sie rozwijac :)
Obrazek
Doink
Elite player
Elite player
Posty: 152
Rejestracja: 25-12-2010, 13:12
Ogrywam: Mortal Kombat 1,2,3 UMK3 Fatal Fury

Re: Mortal Kombat 9

Post autor: Doink »

coolash pisze:Adept i ~Cobra odwalili KAWAŁ DOBREJ ROBOTY prezentując te combosy
Niestety to nie Adept i ~Cobra tylko Luna albo Pueblo jak kto woli :)
Obrazek
Awatar użytkownika
coolash
Beginner
Beginner
Posty: 8
Rejestracja: 02-05-2011, 07:12

Re: Mortal Kombat 9

Post autor: coolash »

gascan dzięki za link do poradnika, którego jeszcze nie mam :) Ale nie zmienia to faktu, że jest to kolejny z tym samym materiałem co w samej grze +kilka zaawansowanych combosów. Chodziło mi o poradnik z gotowymi combosami w DUŻYCH ilościach, na wzór tych z postów powyżej :) Doink racja! Wychodzi czytanie ze zrozumieniem ;) Ale i tak jestem wdzięczny chłopakom za zamieszczenie tych materiałów na forum. Sam przeszedłem MK i odblokowałem wszystko co było, od trybu fabularnego po 300 wyzwań, nawet z expertem już nie mam większych problemów, ale czuje niedosyt, bo uważam, że nadal nie umiem w to grać, jak patrzę jakie kombinacje ludzie układają i jakie są ich efekty. Ja to wszystko zaliczyłem praktycznie na czuja nie znając żadnych super combosów, a nawet ciosów specjalnych. Chciałbym mieć opanowane przynajmniej kilka postaci tak na 100%, żeby pocisnąć kolegów przy piwie i wyrobić sobie MK respect ;) Jak się komuś napatoczy link z combosami dla wszystkich postaci to proszę o podesłanie go tutaj, sam też sprawdzam na bieżąco czy google coś ciekawego znajdzie :) Jak na razie BIDA!
Awatar użytkownika
gascan
Friend
Posty: 513
Rejestracja: 13-01-2009, 15:10
Kontakt:

Re: Mortal Kombat 9

Post autor: gascan »

Zgadza się ten poradnik od Prima Guide to głównie podstawy i opis systemu i ciosów postaci. Poradnik od Brady Games do MvC3 jest duuuużo bardziej rozbudowany, zupełnie inny poziom.
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
WolfBogard
Grand Master
Grand Master
Posty: 595
Rejestracja: 24-02-2009, 19:53
Lokalizacja: Warszawa - Zoliborz
Ogrywam: MK, SF
Kontakt:

Re: Mortal Kombat 9

Post autor: WolfBogard »

coolash pisze:Chciałbym mieć opanowane przynajmniej kilka postaci tak na 100%, żeby pocisnąć kolegów przy piwie i wyrobić sobie MK respect ;)!
No kolego do tego to bedzie Ci trzeba troche wiecej niz Combo list, niestety to nie przychodzi z dnia na dzien po opanowaniu paru combosow nawet zabierajacych 50-70% zycia. Jeszcze trzeba miec potencial aby to wykorzystac a co za tym idzie to styl walki ktory formujesz sobie z czasem grajac z roznymi przciwnikami. Dobrze, ze masz youtube etc gdzie ludzie poprzez swoja kreatywnosc tworza combosy, nagrywaja walki dzielac sie ze swiatem aby mogli sie uczyc/inspirowac, inspirowac . Tak, ze nie tedy droga...
A co do respecta - to tez niestety trzeba sobie na to zapracowac ;]

Powodzenia!
Obrazek
~Cobra
Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 29-04-2011, 18:54
Lokalizacja: Kielce
Ogrywam: Mortal Kombat
Kontakt:

Re: Mortal Kombat 9

Post autor: ~Cobra »

coolash pisze:[...]Chciałbym mieć opanowane przynajmniej kilka postaci tak na 100%, żeby pocisnąć kolegów przy piwie...
Jeżeli nie jesteś w stanie ułożyć własnych kombosów, które mógłbyś wykorzystać w walce, zarówno z żywym graczem jak i z cpu, to z chęcią Ci ułożę parę przeplatanek.
Wystarczy byś napisał w tym temacie jakie postacie Cię interesują, a ja postaram się wymyślić garstkę kombinacji, po czym wstawię je tu.
Cóż... Jak Wolf pisał; trzeba mieć potencjał aby owe Comba wykorzystać, ponieważ sama lista nie wystarczy.
Awatar użytkownika
caradolph
Grand Master
Grand Master
Posty: 749
Rejestracja: 23-01-2011, 21:11
Lokalizacja: Pawłowice
Ogrywam: TTT2, GOW: Ascension, KOF XIII (okazyjnie)
Kontakt:

Re: Mortal Kombat 9

Post autor: caradolph »

A ułożyłbyś coś dobrego dla Scorpiona? Byłbym wdzięczny, bo ja jakoś coś tam robię, ale na razie mi wyszedł comboch jeden i to taki średni:D
"Brazuya would be godlike, imagine something like Kazuya with safe mid launcher and CH d/f+2, taunt, b+4, EWGF. This is it."
Awatar użytkownika
coolash
Beginner
Beginner
Posty: 8
Rejestracja: 02-05-2011, 07:12

Re: Mortal Kombat 9

Post autor: coolash »

Mi z tym opanowaniem postaci na 100% bardziej chodzi o poznanie jej słabych i mocnych stron, tak aby ciężko było mnie czymś zaskoczyć i w pełni korzystać z jej arsenału combosów, a nie bycie PROGAMEREM ^^ Spokojnie, koledzy od piwa nie grają online i ja sam nie mam jeszcze takiej możliwości, bo mieszkam pod Warszawą (25km) i nie ma tu dostępu do normalnego netu - moim szczytem osiągnięć jest Starcraft 2, który okazał się wyjątkowo mało transfero-żerny i nawet swego czasu byłem na poziomie ligi diamentowej. Natomiast MK2 i Street Fighter2 to moje dzieciństwo z Amigi 500 i najwięcej właśnie cisnąłem w MK2 :) Teraz wymarzyłem sobie, że jak Dziewczyna Odejdzie to za zarobioną kasę przeznaczę na PS3 z MK i Super Street Fighter 4, by odreagować :) Stało się, więc mam sporo frajdy, bo nowe MK przeszło moje oczekiwania - zwłaszcza wprowadzenie BREAKE uważam za rewelacyjny pomysł zmieniający znacznie możliwości rozgrywki. Jeśli chodzi o tryb fabularny to odpaliłem go na końcu obawiając się czegoś na wzór challenge tower (stoją postacie i leci tekst), a okazało się, że to epicki pożeracz czasu przy którym świetnie się bawiłem :) Chciałbym, żeby reżyser "300" zrobił MK na takim zbliżonym poziomie :)

PS. ~Cobra jeśli Masz możliwość podania mi ciekawych combosów dla najmniej rozwiniętych postaci, czyli Kabal i Smoke, to będę wdzięczny :D
Ostatnio zmieniony 02-05-2011, 18:57 przez coolash, łącznie zmieniany 1 raz.
Raikoh
Beginner
Beginner
Posty: 10
Rejestracja: 01-05-2011, 19:47
Kontakt:

Re: Mortal Kombat 9

Post autor: Raikoh »

Witam. Powróciłem po długiej przerwie do MK - kupując nową część (PS3) i zapisałem się na turniej tutaj. Obecnie przechodzę wieżę (232 zadanie teraz) i trenuję swoim Noobem. Jestem czołowym graczem pvp w Demon's Souls na świecie (server NA i EU) od którego oderwałem się po 2 latach. Czas na MK. Gra po prostu jest cudowna. Czeka mnie sporo walk, aby wymiatać tak jak chcę i z pewnością na turnieju na Honmaru zostanę zmieniony w pył :), ale to będzie jakieś zdobyte małe doświadczenie. Pozdrawiam.
Vert
Master
Master
Posty: 213
Rejestracja: 30-01-2007, 16:49

Re: Mortal Kombat 9

Post autor: Vert »

Dobrze Wolf gada. Powiem nawet więcej. Nie musisz wcale robić combo za 50%. Na początek wystarczą pewniaki za 25-30%. Najważniejsze, to mieć opanowane wszystkie postacie w takim stopniu abyś mógł/umiał przeciwko nim grać. Wiedzieć, co można czym skontrować, wywierać pressure z bliska itd. Gra jest bez wątpienia głęboka i też się nie mogę doczekać aż w nią zagram;)
Co do zaawansowanych combosów, to polecam kanał Checka, on nic nie robi tylko gra gra i jeszcze raz gra, a to co wyprawia przyprawia o wytrzeszcz oczu. Comba, które wymyśla są jednak dosyć ciężkie i wyżyłowane.

Btw. wydaje mi się, że liczba zwolenników MK9 będzie szybko rosła. Spore możliwości jugglowania powinny przyciągnąć przede wszystkim tekkenowe środowisko...:D
johnny11fingers
Student
Student
Posty: 44
Rejestracja: 20-04-2011, 11:07
Lokalizacja: Kraków
Ogrywam: Mortal Kombat, Tekken 6, SFIV
Kontakt:

Re: Mortal Kombat 9

Post autor: johnny11fingers »

O kurde, Check z yt daje rade - pociesza mnie tylko myśl, że to było w practisie przy nieruchomym przeciwniku ;) normalnie na pewno pojawiłby się wcześniej breaker. Niemniej jednak w normalnej walce, jak siądzie chociaż pół takiej kombinacji, to już robi niezłą przewagę.
Obrazek
Awatar użytkownika
vho
Grand Master
Grand Master
Posty: 559
Rejestracja: 30-03-2006, 00:49

Re: Mortal Kombat 9

Post autor: vho »

Gra jest bez wątpienia głęboka
Jest głęboka jak na MK. Sorry, ale w stosunku do reszty granych obecnie bitek 2d to jest prosta i płytka na maksa. Za dużo rzeczy tu nie gra (mogą to poprawić i mam nadzieję, że poprawią), te wszystkie loopy, bezpieczne i aż zbyt skuteczne 50/50, możliwość bezmyślnego pressingu wieloma postaciami, bugi typu "zrobię jakiś cios, to mi się postać zawiesi w powietrzu"... czy choćby podstawowa rzecz (która być może po części ograniczyłaby grę polegającą na wciskaniu kombinacji "bo wygląda jakby mogły wejść"), mianowicie to, że nie podali frame daty (czy to w tym oficjalnym żalowym poradniku, czy gdziekolwiek w necie). No i kwestia update'ów na x0; nie ma netu - update'y nie działają. Także na chwilę obecną to jest gierka do luźnego popykania, turnieje pewnie będą, bo gra jest nowa => jest hype... ale to nie jest gra turniejowa:P Żeby nie było, to nie tak, że jakoś mi się ten tytuł wybitnie nie podoba, poprostu 3 razy więcej czasu i tak będę spędzać przy streecie i marvelu:P

EDIT: Jeszcze kwestia breakerów - to powinno być rozwiązane w taki sposób, jak burst w GG. Bo tak jak jest teraz, to właśnie faworyzuje grę na pressing, bez nastawiania się na robienie jakichś cięższych kombosów, tylko mixupy i tępy rushdown (kabal, liu, raiden i reszta szanownego grona).
[url=html://backdash.pl]Obrazek[/url]
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mortal Kombat”