Mortal Kombat 9
- coolash
- Beginner
- Posty: 8
- Rejestracja: 02-05-2011, 07:12
Re: Mortal Kombat 9
Adept i ~Cobra odwalili KAWAŁ DOBREJ ROBOTY prezentując te combosy A czy w ogóle udało się komuś z Was znaleźć już poradnik, lub stronę ze zbiorem combosów do każdej postaci z MK? Ps.Czy nie uważacie, że Kabal wypada blado na tle takich postaci jak Cage? - chodzi mi o ilość ciosów -zwłaszcza combo: Cage nawet "przypadkiem" wykręca młynki, gdy mam wrażenie, że u Kabala czegoś brak, ale zakładam, że poznanie jego możliwości łączenia comb, może to zmienić.
-
- Użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 01-05-2011, 09:47
Re: Mortal Kombat 9
Jestem zalogowany na swój profil, nawet po kliknięciu LIVE i wyskoczeniu tego komunikatu pokazuje mi mój profil i klikam na niego. Więc wtedy już zalogowany jestem na 100% ale nadal nie mogę.
- gascan
- Friend
- Posty: 513
- Rejestracja: 13-01-2009, 15:10
- Kontakt:
Re: Mortal Kombat 9
Poradnik. Wersja .pdf, 71mb. Są kombosy dla każdej postaci. Jakość skanu tekstu idealna. Obrazki dobre.Highlights
Learn character Fatalities
Complete the most challenging missions in the Challenge Tower
Unlock everything in the Krypt
Kombat Codes revealed
Behind the Music - Interview with the mind behind "Mortal Kombat: Songs Inspired by the Warriors"
From Concept to Fatality art section
Behind the scenes look at NetherRealm Studios
Free song from Teenage Riot Records - the team that brought you the album, "Mortal Kombat: Songs Inspired by the Warriors"
Pages: 321
Release: 04/19/2011
Game Platform(s): Sony PlayStation 3 Xbox 360
http://www.megaupload.com/?d=A3MVYZUW
- WolfBogard
- Grand Master
- Posty: 595
- Rejestracja: 24-02-2009, 19:53
- Lokalizacja: Warszawa - Zoliborz
- Kontakt:
Re: Mortal Kombat 9
Sie narodzilo tych MK fanow po realseie musze powiedziec, ciekawe gdzie byli wczesniej hihihihhii. Zapowiada sie liczna grupa Kombatantow i ciekaw jestem jak to bedzie sie rozwijac
-
- Elite player
- Posty: 152
- Rejestracja: 25-12-2010, 13:12
Re: Mortal Kombat 9
Niestety to nie Adept i ~Cobra tylko Luna albo Pueblo jak kto wolicoolash pisze:Adept i ~Cobra odwalili KAWAŁ DOBREJ ROBOTY prezentując te combosy
- coolash
- Beginner
- Posty: 8
- Rejestracja: 02-05-2011, 07:12
Re: Mortal Kombat 9
gascan dzięki za link do poradnika, którego jeszcze nie mam Ale nie zmienia to faktu, że jest to kolejny z tym samym materiałem co w samej grze +kilka zaawansowanych combosów. Chodziło mi o poradnik z gotowymi combosami w DUŻYCH ilościach, na wzór tych z postów powyżej Doink racja! Wychodzi czytanie ze zrozumieniem Ale i tak jestem wdzięczny chłopakom za zamieszczenie tych materiałów na forum. Sam przeszedłem MK i odblokowałem wszystko co było, od trybu fabularnego po 300 wyzwań, nawet z expertem już nie mam większych problemów, ale czuje niedosyt, bo uważam, że nadal nie umiem w to grać, jak patrzę jakie kombinacje ludzie układają i jakie są ich efekty. Ja to wszystko zaliczyłem praktycznie na czuja nie znając żadnych super combosów, a nawet ciosów specjalnych. Chciałbym mieć opanowane przynajmniej kilka postaci tak na 100%, żeby pocisnąć kolegów przy piwie i wyrobić sobie MK respect Jak się komuś napatoczy link z combosami dla wszystkich postaci to proszę o podesłanie go tutaj, sam też sprawdzam na bieżąco czy google coś ciekawego znajdzie Jak na razie BIDA!
- gascan
- Friend
- Posty: 513
- Rejestracja: 13-01-2009, 15:10
- Kontakt:
Re: Mortal Kombat 9
Zgadza się ten poradnik od Prima Guide to głównie podstawy i opis systemu i ciosów postaci. Poradnik od Brady Games do MvC3 jest duuuużo bardziej rozbudowany, zupełnie inny poziom.
- WolfBogard
- Grand Master
- Posty: 595
- Rejestracja: 24-02-2009, 19:53
- Lokalizacja: Warszawa - Zoliborz
- Kontakt:
Re: Mortal Kombat 9
No kolego do tego to bedzie Ci trzeba troche wiecej niz Combo list, niestety to nie przychodzi z dnia na dzien po opanowaniu paru combosow nawet zabierajacych 50-70% zycia. Jeszcze trzeba miec potencial aby to wykorzystac a co za tym idzie to styl walki ktory formujesz sobie z czasem grajac z roznymi przciwnikami. Dobrze, ze masz youtube etc gdzie ludzie poprzez swoja kreatywnosc tworza combosy, nagrywaja walki dzielac sie ze swiatem aby mogli sie uczyc/inspirowac, inspirowac . Tak, ze nie tedy droga...coolash pisze:Chciałbym mieć opanowane przynajmniej kilka postaci tak na 100%, żeby pocisnąć kolegów przy piwie i wyrobić sobie MK respect !
A co do respecta - to tez niestety trzeba sobie na to zapracowac ;]
Powodzenia!
-
- Użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 29-04-2011, 18:54
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Mortal Kombat 9
Jeżeli nie jesteś w stanie ułożyć własnych kombosów, które mógłbyś wykorzystać w walce, zarówno z żywym graczem jak i z cpu, to z chęcią Ci ułożę parę przeplatanek.coolash pisze:[...]Chciałbym mieć opanowane przynajmniej kilka postaci tak na 100%, żeby pocisnąć kolegów przy piwie...
Wystarczy byś napisał w tym temacie jakie postacie Cię interesują, a ja postaram się wymyślić garstkę kombinacji, po czym wstawię je tu.
Cóż... Jak Wolf pisał; trzeba mieć potencjał aby owe Comba wykorzystać, ponieważ sama lista nie wystarczy.
- caradolph
- Grand Master
- Posty: 749
- Rejestracja: 23-01-2011, 21:11
- Lokalizacja: Pawłowice
- Kontakt:
Re: Mortal Kombat 9
A ułożyłbyś coś dobrego dla Scorpiona? Byłbym wdzięczny, bo ja jakoś coś tam robię, ale na razie mi wyszedł comboch jeden i to taki średni:D
"Brazuya would be godlike, imagine something like Kazuya with safe mid launcher and CH d/f+2, taunt, b+4, EWGF. This is it."
- coolash
- Beginner
- Posty: 8
- Rejestracja: 02-05-2011, 07:12
Re: Mortal Kombat 9
Mi z tym opanowaniem postaci na 100% bardziej chodzi o poznanie jej słabych i mocnych stron, tak aby ciężko było mnie czymś zaskoczyć i w pełni korzystać z jej arsenału combosów, a nie bycie PROGAMEREM ^^ Spokojnie, koledzy od piwa nie grają online i ja sam nie mam jeszcze takiej możliwości, bo mieszkam pod Warszawą (25km) i nie ma tu dostępu do normalnego netu - moim szczytem osiągnięć jest Starcraft 2, który okazał się wyjątkowo mało transfero-żerny i nawet swego czasu byłem na poziomie ligi diamentowej. Natomiast MK2 i Street Fighter2 to moje dzieciństwo z Amigi 500 i najwięcej właśnie cisnąłem w MK2 Teraz wymarzyłem sobie, że jak Dziewczyna Odejdzie to za zarobioną kasę przeznaczę na PS3 z MK i Super Street Fighter 4, by odreagować Stało się, więc mam sporo frajdy, bo nowe MK przeszło moje oczekiwania - zwłaszcza wprowadzenie BREAKE uważam za rewelacyjny pomysł zmieniający znacznie możliwości rozgrywki. Jeśli chodzi o tryb fabularny to odpaliłem go na końcu obawiając się czegoś na wzór challenge tower (stoją postacie i leci tekst), a okazało się, że to epicki pożeracz czasu przy którym świetnie się bawiłem Chciałbym, żeby reżyser "300" zrobił MK na takim zbliżonym poziomie
PS. ~Cobra jeśli Masz możliwość podania mi ciekawych combosów dla najmniej rozwiniętych postaci, czyli Kabal i Smoke, to będę wdzięczny
PS. ~Cobra jeśli Masz możliwość podania mi ciekawych combosów dla najmniej rozwiniętych postaci, czyli Kabal i Smoke, to będę wdzięczny
Ostatnio zmieniony 02-05-2011, 18:57 przez coolash, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Beginner
- Posty: 10
- Rejestracja: 01-05-2011, 19:47
- Kontakt:
Re: Mortal Kombat 9
Witam. Powróciłem po długiej przerwie do MK - kupując nową część (PS3) i zapisałem się na turniej tutaj. Obecnie przechodzę wieżę (232 zadanie teraz) i trenuję swoim Noobem. Jestem czołowym graczem pvp w Demon's Souls na świecie (server NA i EU) od którego oderwałem się po 2 latach. Czas na MK. Gra po prostu jest cudowna. Czeka mnie sporo walk, aby wymiatać tak jak chcę i z pewnością na turnieju na Honmaru zostanę zmieniony w pył , ale to będzie jakieś zdobyte małe doświadczenie. Pozdrawiam.
-
- Master
- Posty: 213
- Rejestracja: 30-01-2007, 16:49
Re: Mortal Kombat 9
Dobrze Wolf gada. Powiem nawet więcej. Nie musisz wcale robić combo za 50%. Na początek wystarczą pewniaki za 25-30%. Najważniejsze, to mieć opanowane wszystkie postacie w takim stopniu abyś mógł/umiał przeciwko nim grać. Wiedzieć, co można czym skontrować, wywierać pressure z bliska itd. Gra jest bez wątpienia głęboka i też się nie mogę doczekać aż w nią zagram;)
Co do zaawansowanych combosów, to polecam kanał Checka, on nic nie robi tylko gra gra i jeszcze raz gra, a to co wyprawia przyprawia o wytrzeszcz oczu. Comba, które wymyśla są jednak dosyć ciężkie i wyżyłowane.
Btw. wydaje mi się, że liczba zwolenników MK9 będzie szybko rosła. Spore możliwości jugglowania powinny przyciągnąć przede wszystkim tekkenowe środowisko...
Co do zaawansowanych combosów, to polecam kanał Checka, on nic nie robi tylko gra gra i jeszcze raz gra, a to co wyprawia przyprawia o wytrzeszcz oczu. Comba, które wymyśla są jednak dosyć ciężkie i wyżyłowane.
Btw. wydaje mi się, że liczba zwolenników MK9 będzie szybko rosła. Spore możliwości jugglowania powinny przyciągnąć przede wszystkim tekkenowe środowisko...
-
- Student
- Posty: 44
- Rejestracja: 20-04-2011, 11:07
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Mortal Kombat 9
O kurde, Check z yt daje rade - pociesza mnie tylko myśl, że to było w practisie przy nieruchomym przeciwniku normalnie na pewno pojawiłby się wcześniej breaker. Niemniej jednak w normalnej walce, jak siądzie chociaż pół takiej kombinacji, to już robi niezłą przewagę.
- vho
- Grand Master
- Posty: 559
- Rejestracja: 30-03-2006, 00:49
Re: Mortal Kombat 9
Jest głęboka jak na MK. Sorry, ale w stosunku do reszty granych obecnie bitek 2d to jest prosta i płytka na maksa. Za dużo rzeczy tu nie gra (mogą to poprawić i mam nadzieję, że poprawią), te wszystkie loopy, bezpieczne i aż zbyt skuteczne 50/50, możliwość bezmyślnego pressingu wieloma postaciami, bugi typu "zrobię jakiś cios, to mi się postać zawiesi w powietrzu"... czy choćby podstawowa rzecz (która być może po części ograniczyłaby grę polegającą na wciskaniu kombinacji "bo wygląda jakby mogły wejść"), mianowicie to, że nie podali frame daty (czy to w tym oficjalnym żalowym poradniku, czy gdziekolwiek w necie). No i kwestia update'ów na x0; nie ma netu - update'y nie działają. Także na chwilę obecną to jest gierka do luźnego popykania, turnieje pewnie będą, bo gra jest nowa => jest hype... ale to nie jest gra turniejowa:P Żeby nie było, to nie tak, że jakoś mi się ten tytuł wybitnie nie podoba, poprostu 3 razy więcej czasu i tak będę spędzać przy streecie i marvelu:PGra jest bez wątpienia głęboka
EDIT: Jeszcze kwestia breakerów - to powinno być rozwiązane w taki sposób, jak burst w GG. Bo tak jak jest teraz, to właśnie faworyzuje grę na pressing, bez nastawiania się na robienie jakichś cięższych kombosów, tylko mixupy i tępy rushdown (kabal, liu, raiden i reszta szanownego grona).
[url=html://backdash.pl][/url]