xGameCenter Challenge - Tekken 6 - Dąbrowa Górnicza - 14.05.

Dział poświęcony wszelkiego typu imprezom growym takim jak turnieje, zloty itp.

Moderatorzy: K', ModTeam

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
K'
Support
Posty: 805
Rejestracja: 19-09-2006, 13:34
Kontakt:

xGameCenter Challenge - Tekken 6 - Dąbrowa Górnicza - 14.05.

Post autor: K' »

Serdecznie zapraszam na Turniej Tekkena 6 w Dąbrowie Górniczej na ul. Augustynika 1A (II piętro), którego organizatorem jest xGameCenter
Obrazek


Limit Graczy: 20
2 grupy po 10 graczy (po czterech z każdej grupy przechodzi do DE) - rozstawienie w grupach na podstawie rankingu. Double Elimination na 8 Graczy
Ilość Stanowisk: 2 lub 3 (jedno stanowisko na pewno X360 z dwoma bezlagowymi przejściówkami na pady i sticki PS2/PS3 - do PS3 niezbędne kable do padów)
Start: 10:00 14.05.2011
Wpisowe: 20zł
Nagrody:
1. 55% Puli
2. 30% Puli
3. 15% Puli
(możliwe, że będzie coś ekstra od Organizatora)
Dodatkowe info: Parę kroków od miejsca turnieju znajduje się Żabka oraz lokal z Kebabem, Kurczakiem itp.
Sklep na czas turnieju będzie nieczynny, także organizator zezwala na spożywanie napojów bezalkoholowych :) (oczywiście z umiarem :) ) i również planowany jest after w DG dla chętnych :)
Dojazd:
Obrazek
Dla osób z terenu Śląska komunikacją miejską: KZK GOP na przystanek 'Dąbrowa Górnicza Centrum' i stąd już do 5 minut piechotą.
Dla osób z dalsza: PKP do dworca 'Dąbrowa Górnicza' i stąd może z 5 minut dłużej, bo dworzec jest przy samym centrum.

Zasady Turnieju Tekken 6
(zasady jak na większości turniejów, także pozwoliłem sobie wypożyczyć)

System: grupy + DE
Energia: 100%
Ilość rund: do 3 wygranych
Ilość walk: do 2 wygranych w grupach, do 3 wygranych w DE, do 5 wygranych w wielkim finale
Kontrolery i przejściówki: uczestnicy są zobowiązani zabrać swoje pady/sticki razem z przejściówkami; organizatorzy nie zapewniają kontrolerów ani przejściówek
Postacie: zmiana postaci może następować tylko po przegranej walce
Plansze: arenę wybiera przegrany (za pierwszym razem jest ona losowana)
Ustawienia przycisków: przed walką (chyba, że obaj zawodnicy zgodzą się na ustawienie ich na początku walki; jeśli czas w trakcie turnieju nagli, można nakazać ustawianie przycisków na początku pojedynku). W takim przypadku przed wciśnięciem pauzy obaj przeciwnicy robią jednocześnie bachdasha
Bindowanie: dozwolone

Faza grupowa:
Gramy systemem każdy z każdym. Nie ma remisów. Jeśli mecz zakończył się wynikiem 2:2 (double K.O. w trzeciej walce), należy rozegrać dodatkową walkę.
O kolejności zawodników w grupie decydują (w następującej kolejności):
1) decydują tzw duże punkty (stosunek wygranych do przegranych)
2) jeśli pkt. 1 nie przynosi rozstrzygnięcia, zliczamy bilans (stosunek ilości wygranych rund), wygrywa osoba z lepszym bilansem
3) W przypadku remisu na tym etapie bierzemy pod uwagę wynik starcia pomiędzy tymi graczami
4) jeśli taki sam bilans ma więcej niż 3 graczy i np. A > B, B > C i C > A, to należy rozegrać pomiędzy nimi dogrywkę

Faza DE:
W tej fazie biorą udział najlepsi zawodnicy fazy grupowej (łącznie 8 ). Po pierwszej walce w DE zawodnicy są przydzieleni do dwóch drabinek: wygranych i przegranych. Przegrana w LB (Drabinka Przegranych) oznacza odpadnięcie z turnieju. Z kolei po przegranej w WB (Drabinka Wygranych) gracz zostaje przeniesiony do LB.
Zwycięzca finału WB awansuje do wielkiego finału, zaś przegrany do finału LB, którego zwycięzca również awansuje do wielkiego finału - musi on jednak wygrać dwukrotnie do pięciu (po pięciu wygranych przez zwycięzcę finału LB walkach wynik meczu powraca do stanu 0:0).

Dodatkowe informacje:
- programowanie kontrolerów (makro) jest zabronione
- kontrolera bezprzewodowego można używać z baterią (prosimy o przyniesienie własnych kabli), ale po zakończonej walce należy niezwłocznie wyłączyć go (chyba że uczestnik będzie rozgrywał kolejną walkę na tej samej konsoli); za złamanie tej zasady grozi wymazanie wyniku poprzedniej walki i wpisanie rezultatu 2:0 lub 3:0 (zależnie od fazy) na korzyść przeciwnika
- nieuzasadniona pauza w trakcie gry = utrata rundy (chyba, że przeciwnik zgodzi się, by nie było owej utraty rundy)
- w przypadku braku porozumienia w sprawie strony, decyduje rzut monetą
- zawodnicy nie mogą rozpraszać siebie nawzajem; naruszenie tej zasady grozi utratą rundy lub walki, a w skrajnych przypadkach walkowerem
- po rozpisaniu grup zostaną wybrani liderzy, którzy będą mieli za zadanie wpisywać wyniki rozgrywanych walk; dostaną oni również zadanie losowania numeru grupy
- jeśli zawodnik nie zgłosi się po 10 minutach od głośnego 3-krotnego wyczytania jego nicku, automatycznie przegrywa
- walki muszą zostać rozegrane do końca (nie ma rzucania monetą)

Zainteresowanych przyjazdem proszę o wpis (lub też z '?', jeżeli przyjazd nie jest pewien na 100% )
Awatar użytkownika
eq2D
Friend
Posty: 903
Rejestracja: 16-02-2007, 20:20

Re: xGameCenter Challenge - Tekken 6 - Dąbrowa Górnicza - 14.05.

Post autor: eq2D »

"(...)organizator zezwala na spożywanie napojów bezalkoholowych (oczywiście z umiarem(...))"

Brawo za odwagę! Do dąbrowy mam niecałą godzinkę busem, ale jednak T6 to nie mój zakres zainteresowań. Powodzenia i udanej zabawy życzę!
Obrazek
luki1992
Beginner
Beginner
Posty: 16
Rejestracja: 18-11-2009, 07:38
Kontakt:

Re: xGameCenter Challenge - Tekken 6 - Dąbrowa Górnicza - 14.05.

Post autor: luki1992 »

Chciałem się wpisać do turnieju Mój nick ,,Sneer"
Awatar użytkownika
K'
Support
Posty: 805
Rejestracja: 19-09-2006, 13:34
Kontakt:

Re: xGameCenter Challenge - Tekken 6 - Dąbrowa Górnicza - 14.05.

Post autor: K' »

Wyniki:

1. Tokis (Zafina, Christy, Law)
2. Frizen (Steve, DJ)
3. Rupert (Miguel)
4. Gajda (Lars)
5. Nevan (Anna, Nina)
6. Pychu (Asuka)
7. Womb Raider (Kuma/Panda, Roger, Bob)
8. KBB (Law, Miguel)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Turnieje, Zloty, Konwenty”